correctie: THE LEBRON JAMES OF SOCCER.Bram wrote: ↑10 Aug 2023, 18:31Wie schrijft dat want Amerikanen vinden Pulisic de Amerikaanse RonaldoCaptain(C) wrote: ↑10 Aug 2023, 18:25
Kennelijk hebben ploegen uit de Premier League en Bundesliga ook interesse.
Transferwindow 2023/24
-
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Jeugdinternational
-
- Legende
Ardbeg praat iedere beslissing of PSV-nieuwtje goed en Tikkieterug zeikt werkelijk altijd alles af. Het is beide vermoeiend.
- These users thanked the author TomPSV for the post (total 8):
- Maikel • Captain(C) • Remontada • BlackMambaSanga • FieseFriedrich • Voijke • MaxedMatthew • IbiAppelvlaai
- Maikel
- Site Admin
ook heel bijzonder dat ze beide zoveel kennis hebben van iedere speler.
-
- Nationale topspeler
Beelen heeft er niks mee te maken, eerder Sanchez. Beelen werd gezien als buitenkans voor de toekomst/breedte.LarsKempie wrote: ↑10 Aug 2023, 18:34 Van Beelen naar Debast naar Robinson. Interessante gang van denken van de TD
Dat Schotland zo hoog staat ligt aan twee clubs, Rangers en Celtic. Dan heb je nog Hearts, Aberdeen, alles daaronder is KKD niveau. In Belgie ligt de ondergrens echt een stuk lager. Maar als je Ricardo Pepi van hetzelfde niveau vind als Noa Lang, be my guest.RV1913 wrote: ↑10 Aug 2023, 18:3012 goals 5 assists vorig seizoen en je noemt Pepi Amerikaans middelmaat het grootste aanvallende talent dat ze hebben, Tillmann is opgeleid bij Bayern als hij er niks van bakte was hij allang weggeweest, maar toen je Pepi Amerikaanse middelmaat noemde nam ik je al niet meer serieus dus heeft geen nut om in discussie te gaan.dePinhodeSouza wrote: ↑10 Aug 2023, 18:26
Jij roostert ieder weekend anderhalf uur in om ffkes naar Glasgow Rangers te zitten kijken? Iemand met 10 goals en 4 assist in een speeltuincompetietie als de Schotse word ik niet heel erg warm van nee. Ook de meningen van Rangers fans waren nogal verdeeld. Hij zal ongetwijfeld beter zijn dan Til, maar heb niet het gevoel dat dit een topper word die ons een stuk beter maakt (als Lang, Sangare, Simons of Benitez).
Overigens staat Schotland 1 plek onder België de speeltuincompetitie waar Lang het zo goed deed waarvan je wel vindt dat hij ons een stuk beter maakt.
Verder had Pepi niet 5, maar 3 assist. Ik vind Pepi inderdaad voor PSV begrippen middelmaat. Ik hoop dat ik ongelijk krijg, maar ook tijdens die invalbeurten lijkt t wel of ie de dozen nog om zn schoenen heeft zitten. Dat ie het grootste aanvallend talent uit de USA is zegt mij niet zo veel. Kan jij ook maar 1 spits noemen uit de voetballende geschiedenis van de USA die PSV ook maar een beetje beter zou maken?
-
- Nationale topspeler
Waarom middelmaat kopen als we al teveel middelmaat hebben? Het probleem op de CV positie was juist dat we teveel spelers hebben voor beide CV posities die niet het niveau hebben waar we naartoe willen. We wilden niet gaan "stapelen" zo was het motto. Nu zijn we dus geïnteresseerd in een Amerikaanse CV die geen indrukwekkende statistieken heeft, die nog nooit buiten de MLS heeft gespeeld (zeer matige competitie) en wat ook een twijfelgeval zal zijn of hij een meerwaarde zou kunnen zijn. Dadelijk hebben we met Ramalho, Teze en deze Miles drie middelmatige RCV's in de selectie. Dat is de definitie van stapelen.CZ_Code wrote: ↑10 Aug 2023, 18:31Snap ik hoor, mijn punt is meer dat Sanchez dus wel die speler had kunnen zijn, maar ik me in dit geval afvraag je warmer moet worden van Debast dan Robinson. Als ze allebei niet de fysiek sterke leider achterin zijn, waarom zou je dan vredesnaam 15 uitgeven aan Debast? Dan heb ik liever andere middelmaat voor een bodemprijs en een topper voor het middenveld/concurrent Baka erbij. Even los van het feit dat ik geen in eerste instantie net als de rest geen middelmaat wil zienTeletubby wrote: ↑10 Aug 2023, 18:19
Het probleem wat ik een beetje heb is dat je nu weer (zo lijkt het) niet een absolute meerwaarde gaat halen voor de verdediging. Het is al jaren beneden niveau wat er rondloopt in de verdediging van PSV met veel te veel net niet spelers. De laatste echt goede CV was Moreno die inmiddels al 6 jaar niet meer in Eindhoven te bewonderen is. Nu ga je weer in de koopjesbak graaien voor die verdomd belangrijke leider die nodig is in de verdediging en hoop je dat het een schot in de roos is.
Met dit continue verwaarlozen van de verdediging en het halen van twijfelgevallen voor deze cruciale positie ben ik zelf wel een beetje klaar.
Ik zou zeggen als je niet zeker een absolute aanwinst (Sanchez) of groot talent (Debast) kan halen. Houdt die miljoenen transfersom en bijbehorend salaris op zak en zoek verder.
-
- Regelmatige invaller
- Favoriete speler: Gakpo
Dan lees je niet goed. Ik ben zeer enthousiast over Vrancks. Over Lang ben ik super tevreden en over Pepi tevreden.
Over een 26 jarige Amerikaan die alleen in de MLS speelt, kan ik niet enthousiast worden. Veel en veel liever Teze houden.
- These users thanked the author Tikkieterug for the post:
- Lucky Luc
- DonyellMalen
- Legende
Ben ook niet overtuigd van deze Robinson. Hoop nog steeds op Sanchez.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- RV1913
-
- Jeugdspeler
Waarom proberen ze het niet bij Roualt? 1 jaar contract, prima verdediger, comfortabel aan de bal en pas 22.
- These users thanked the author Joepp12 for the post:
- IbiAppelvlaai
-
- Nationale topspeler
Landon Donovan en Clint Dempsey nu jij weerdePinhodeSouza wrote: ↑10 Aug 2023, 18:39Dat Schotland zo hoog staat ligt aan twee clubs, Rangers en Celtic. Dan heb je nog Hearts, Aberdeen, alles daaronder is KKD niveau. In Belgie ligt de ondergrens echt een stuk lager. Maar als je Ricardo Pepi van hetzelfde niveau vind als Noa Lang, be my guest.RV1913 wrote: ↑10 Aug 2023, 18:30
12 goals 5 assists vorig seizoen en je noemt Pepi Amerikaans middelmaat het grootste aanvallende talent dat ze hebben, Tillmann is opgeleid bij Bayern als hij er niks van bakte was hij allang weggeweest, maar toen je Pepi Amerikaanse middelmaat noemde nam ik je al niet meer serieus dus heeft geen nut om in discussie te gaan.
Overigens staat Schotland 1 plek onder België de speeltuincompetitie waar Lang het zo goed deed waarvan je wel vindt dat hij ons een stuk beter maakt.
Verder had Pepi niet 5, maar 3 assist. Ik vind Pepi inderdaad voor PSV begrippen middelmaat. Ik hoop dat ik ongelijk krijg, maar ook tijdens die invalbeurten lijkt t wel of ie de dozen nog om zn schoenen heeft zitten. Dat ie het grootste aanvallend talent uit de USA is zegt mij niet zo veel. Kan jij ook maar 1 spits noemen uit de voetballende geschiedenis van de USA die PSV ook maar een beetje beter zou maken?
Daarbij waren de stats van Tillman 12 goals 5 assists vorig seizoen en van Pepi bij het zwakste groningen ooit 12 goals en 3 assists. (en van Noa 7 goals 8 assists bij Brugge ook de club waardoor belgië niet lager staat)
Last edited by RV1913 on 10 Aug 2023, 18:52, edited 1 time in total.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Die drie barcelonabejaarden maken van de nummer laatst van de MLS in één klap een cupkandidaat. Dat zegt al wel genoeg over het niveau van de MLS.
- These users thanked the author Grasmat for the post:
- Tikkieterug
-
- Nationale topspeler
Hebben ze ook gedaan. Contacten zijn nog steeds warm. Meerdere Franse ploegen (Rennes, Monaco) zitten ook op het vinkentouw. Ook uit Italië wat subtoppers.
-
- Nationale topspeler
Moet dan wel toch te maken hebben met een aanstaand vertrek? Lijkt me dat Rik zo reageert met in het achterhoofd wetende dat er wat anders klaarligt voor de basis (ijdele hoop). We gaan het zien.
-
- Regelmatige invaller
- Favoriete speler: Gakpo
- Frisian1913
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV, Real Madrid
Jozy Altidore was in zn AZ tijd ook best goedRV1913 wrote: ↑10 Aug 2023, 18:47Landon Donovan en Clint Dempsey nu jij weerdePinhodeSouza wrote: ↑10 Aug 2023, 18:39
Dat Schotland zo hoog staat ligt aan twee clubs, Rangers en Celtic. Dan heb je nog Hearts, Aberdeen, alles daaronder is KKD niveau. In Belgie ligt de ondergrens echt een stuk lager. Maar als je Ricardo Pepi van hetzelfde niveau vind als Noa Lang, be my guest.
Waren beiden schaduwspitsen/buitenspelers, geen pure spitsen, maar vooruit, kwam ook niet echt naar voren vanuit mijn vraag dat ik nummer 9ens bedoelde.RV1913 wrote: ↑10 Aug 2023, 18:47Landon Donovan en Clint Dempsey nu jij weerdePinhodeSouza wrote: ↑10 Aug 2023, 18:39
Dat Schotland zo hoog staat ligt aan twee clubs, Rangers en Celtic. Dan heb je nog Hearts, Aberdeen, alles daaronder is KKD niveau. In Belgie ligt de ondergrens echt een stuk lager. Maar als je Ricardo Pepi van hetzelfde niveau vind als Noa Lang, be my guest.
- Hatseflats
- Vedette
Waarom denkt niemand dat misschien Ramalho of Teze op het punt staat te vertrekken en dat Robinson de vervanger is? Daarnaast zal er nog steeds een topverdediger komen.
- Maikel
- Site Admin
Jij blijkbaar ook gezien je zoveel schijnt te weten over deze speler dat je al kan stellen dat het sowieso een mislukking wordt.
- These users thanked the author Maikel for the post (total 2):
- Ardbeg • Dai Ragazzi
- Standbeeld
- Mister PSV
Mijn gevoel zegt dat onze Amerikaanse vriend gewoon een optie is. Zal op plaats 8 op het lijstje staan. PSV vraagt bij een vacature gewoon bij een optie of 10 de voorwaarden op.
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- BlackMambaSanga