Ik heb dan toch een vraag aan de scouts van het forum. Wie is een goed alternatief voor Sanchez of wie is de nieuwe Sanchez?Ykhim wrote: ↑10 Aug 2023, 19:36En ik zal het nog wel eens een keer mis hebben
Ik kijk ook niet wekelijks MLS overigens, maar voor Atlanta wil ik nog weleens tijd vrijmaken omdat ik Almada graag zie spelen. Dan ontkom je niet aan Robinson en dat is gewoon middelmaat. Aan de bal best aardig en is qua profiel niet eens zo'n slechte match met wat we nu zien, maar qua snelheid, wendbaarheid, handelingssnelheid is het niet veel soeps. En dan vergeet ik nog wel wat zaken. Leuk voor AZ, maar Ramalho en Teze zijn echt een klasse beter. Ik geloof ook niet dat hij het alternatief voor Debast is. Als we van Sánchez naar Debast naar Robinson gaan, dan zijn de lijstjes gewoon niet op orde en ik geloof daar eigenlijk niet zo in.
Transferwindow 2023/24
-
- Nationale topspeler
- These users thanked the author Smeets14 for the post (total 2):
- Raw85 • IbiAppelvlaai
-
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Dat denk ik niet. Maar er is wel wat mis met de profielschets als je van Sanchez naar Debast gaat en dan deze knakker. Zit nul logica in. Andere types, andere kwaliteiten. Heel apartVanthaman18 wrote: ↑10 Aug 2023, 18:58Zolang het doodstil blijft omtrent Sanchez heb ik hoop (en een voorgevoel) dat hij nog steeds een optie is.Heruone wrote: ↑10 Aug 2023, 18:55 Ik kan PSV uitstekend volgen deze transferperiode in haar handelswijze, denkstappen en targets op basis van behoeftes en benodigde profielen. Maar hoe men naar de positie centraal achterin kijkt?!! Laten we alsjeblief niet deze gast halen als defensieve versterking.
Blijf nog steeds hopen op een naam die heel lang stil gehouden wordt en dan opeens BAM. Bijvoorbeeld een Nico Elvedi. Sanchez zou ook nog steeds top zijn als Stewart de Brands methode toepast.
-
- Geselecteerd voor Oranje
Bedoel je die Barca bejaarde die vorig jaar nog aanvoerder was en de titel won met Barcelona? Of die Barca bejaarde die vorig jaar 25 keer scoorde en 20 assists gaf voor de kampioen van Frankrijk?
Alsof het versleten prutsers zijn. Die zouden met Twente ook de titel kunnen pakken. Want laten we effe eerlijk zijn. Ons rechter rijtje zou er ook kansloos afgaan in zo'n competitie.
-
- Regelmatige invaller
- Favoriete speler: Gakpo
No problem, ShovingNE2.ShovingNE2 wrote: ↑10 Aug 2023, 19:35Als zij dat zeggen is het onderbouwd.Tikkieterug wrote: ↑10 Aug 2023, 19:20Het is wel opmerkelijk Maikel dat je zo reageert. Posters als Heruone en Ykhim snappen ook niet veel van de interesse in deze Amerikaan. Dan zeg je niets
Die status heb jij nog niet bereikt en moet je verdienen.
Snap ik.
- Trixm
- Vedette
Één afleidingsmanoeuvre en de panty’s zijn niet aan te slepen.
- These users thanked the author Trixm for the post:
- NotoriousBIG046
Saibari is underrated.
-
- Vedette
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Daar is weinig touw aan vast te knopen inderdaad. Van Davinson Sanchez als leider naar Zeno Debast als verondersteld toptalent vind ik nog te billijken, ook al blijft het riskant hoe zijn gebreken zich tot de vraagprijs verhouden. Maar hoe ze dan bij een 26-jarige huis-tuin-en-keukenverdediger waar geen geur of smaak aan zit en die nog nooit buiten de MLS heeft gespeeld uitkomen: een volstrekt raadsel. En hoe dit ook past binnen het beleid ‘geld op t veld’…Heruone wrote: ↑10 Aug 2023, 18:55 Ik kan PSV uitstekend volgen deze transferperiode in haar handelswijze, denkstappen en targets op basis van behoeftes en benodigde profielen. Maar hoe men naar de positie centraal achterin kijkt?!! Laten we alsjeblief niet deze gast halen als defensieve versterking.
Blijf nog steeds hopen op een naam die heel lang stil gehouden wordt en dan opeens BAM. Bijvoorbeeld een Nico Elvedi. Sanchez zou ook nog steeds top zijn als Stewart de Brands methode toepast.
Een erg zorgwekkende keuze als je t mij vraagt; in een van de weinige compilatie beelden wordt tot vervelens toe herhaald hoe hij snoeihard een bal tegen zijn harses krijgt, alsof het een heroisch offer was. En ook verder is het houtje-touwtje wat ingrijpen betreft. Met Ramalho ben je beter af.
- These users thanked the author O Goleiro Grande for the post:
- Tikkieterug
- LaFoquita
- Geselecteerd voor Oranje
-
- Legende
Het is helemaal niet van Sanchez naar Debast naar Robinson. Dat zijn slechts de namen die in de media verschijnen. Debast zou een van de opties zijn, Robinson zou een van de opties zijn. Er zijn er dus nog veel meer.
- These users thanked the author TomPSV for the post (total 2):
- Robson de Souza • Fenomeno
- Frisian1913
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV, Real Madrid
-
- Moderator
Ik ga daar morgen m'n auto ook neerzetten. Vaantje van Real Madrid voor het raam. En dan rustig kijken hoe Wilysimba de speculaties op gang brengt.
- These users thanked the author Jwoeloe for the post:
- Heissenberrug
- mateja
- Internationale topspeler
Lijkt me ook, al kan je deze pot wel missen midden in de transferwindow.
-
- Nationale topspeler
Aangezien ze nu een Nederlandse klassieker aan het uitvoeren zijn door 0-0 te spelen tegen een club waarvan ik er vandaag achterkwam dat die bestond, hadden ze misschien beter kunnen meegaan voor support.
- ShovingNE2
- Site Admin
Dat hoeft helemaal niet. Je kan speler A halen met plan B om zaken te ondersteunen en eventueel speler B halen om met plan C andere zaken te ondersteunen.
Gewoon een sterkte zwakte analyse waarbij beide spelers in kunnen passen maar waarbij je de omstandigheden anders moet aanpakken.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Vedette
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Het zijn twee verschillende type spelers ja. CDK veel flegmatieker en verfijnder. Meer een echte aanvaller die op alle posities uit de voeten kan. Tillman meer een middenvelder. Zal meer tegenstanders domineren/passeren m.b.v. fysieke dominantie. De overlap zit hem in dat beide vanuit de '10' positie op eenzelfde manier een bepaald soort smaakje gaan brengen dat PSV mist. Tillman zal dat primair meer als lopende '10' doen, CDK waarschijnlijk meer als ruimte bespelende '10'.PSV90 wrote: ↑08 Aug 2023, 13:55Heb me niet enorm verdiept, maar ook Tillman en CDK zijn toch weer heel verschillende spelers? Net als Vranckx en Schouten en Sanchez en Debast. Ik heb er niet zoveel moeite mee aangezien het er volgens min vooral om gaat dat je een bepaalde mix van kwaliteiten hebt op je middenveld en dat kan je op verschillende manier invullen.
Heb jij bovenstaande puzzel al ergens uitgewerkt? Want als het voor jou duidelijk is ben on daar wel benieuwd naar.
Hele fijne transfer kijkende naar wat PSV nodig heeft, hoe hij Lang, Luuk/Pepi en Bakayoko kan aanvullen en hoe hij specifieke behoeftes vanuit tactisch perspectief binnen het huidige systeem/veldbezetting kan invullen.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- Smell Rock
- Verbannen
Die Fiat Panda uit 1985 zal wel indruk maken met dat vaantje van Real erin.
- These users thanked the author Smell Rock for the post (total 2):
- Jwoeloe • Breur
Full speed or nothing
-
- Lid van verdienste
Fix dan ook een Spaans kenteken héSmell Rock wrote: ↑10 Aug 2023, 20:33Die Fiat Panda uit 1985 zal wel indruk maken met dat vaantje van Real erin.
- These users thanked the author Wilysimba for the post:
- Smell Rock
-
- Lid van verdienste
Met redelijke zekerheid kan ik zeggen dat Sangare nog in Eindhoven is. Zag hem (denk ik) zojuist vertrekken bij de Herdgang in een Audi Q7, niet zijn officiële auto.