Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Smeets14
Nationale topspeler

Ykhim wrote: 10 Aug 2023, 19:36
Smeets14 wrote: 10 Aug 2023, 19:26Hoho @Ykhim zit ook wel eens fout. Die heeft mij ooit verteld dat Orejuela een goede rechtsback was en dat Jeisson Vargas een goed alternatief was voor Lozano. Die Vargas speelt nu weer in Chili met een marktwaarde van nog geen half miljoen. :mrgreen:
En ik zal het nog wel eens een keer mis hebben :mrgreen:

Ik kijk ook niet wekelijks MLS overigens, maar voor Atlanta wil ik nog weleens tijd vrijmaken omdat ik Almada graag zie spelen. Dan ontkom je niet aan Robinson en dat is gewoon middelmaat. Aan de bal best aardig en is qua profiel niet eens zo'n slechte match met wat we nu zien, maar qua snelheid, wendbaarheid, handelingssnelheid is het niet veel soeps. En dan vergeet ik nog wel wat zaken. Leuk voor AZ, maar Ramalho en Teze zijn echt een klasse beter. Ik geloof ook niet dat hij het alternatief voor Debast is. Als we van Sánchez naar Debast naar Robinson gaan, dan zijn de lijstjes gewoon niet op orde en ik geloof daar eigenlijk niet zo in.
Ik heb dan toch een vraag aan de scouts van het forum. Wie is een goed alternatief voor Sanchez of wie is de nieuwe Sanchez?
  • These users thanked the author Smeets14 for the post (total 2):
    Raw85IbiAppelvlaai
    Menno1
    Legende
    Clubvoorkeur: PSV

Vanthaman18 wrote: 10 Aug 2023, 18:58
    Heruone wrote: 10 Aug 2023, 18:55 Ik kan PSV uitstekend volgen deze transferperiode in haar handelswijze, denkstappen en targets op basis van behoeftes en benodigde profielen. Maar hoe men naar de positie centraal achterin kijkt?!! Laten we alsjeblief niet deze gast halen als defensieve versterking.

Blijf nog steeds hopen op een naam die heel lang stil gehouden wordt en dan opeens BAM. Bijvoorbeeld een Nico Elvedi. Sanchez zou ook nog steeds top zijn als Stewart de Brands methode toepast.
    Zolang het doodstil blijft omtrent Sanchez heb ik hoop (en een voorgevoel) dat hij nog steeds een optie is.
    Dat denk ik niet. Maar er is wel wat mis met de profielschets als je van Sanchez naar Debast gaat en dan deze knakker. Zit nul logica in. Andere types, andere kwaliteiten. Heel apart
    RPSV94
    Geselecteerd voor Oranje

Grasmat wrote: 10 Aug 2023, 18:48 Die drie barcelonabejaarden maken van de nummer laatst van de MLS in één klap een cupkandidaat. Dat zegt al wel genoeg over het niveau van de MLS.
    Bedoel je die Barca bejaarde die vorig jaar nog aanvoerder was en de titel won met Barcelona? Of die Barca bejaarde die vorig jaar 25 keer scoorde en 20 assists gaf voor de kampioen van Frankrijk?

Alsof het versleten prutsers zijn. Die zouden met Twente ook de titel kunnen pakken. Want laten we effe eerlijk zijn. Ons rechter rijtje zou er ook kansloos afgaan in zo'n competitie.
  • These users thanked the author RPSV94 for the post:
    Ardbeg
    Tikkieterug
    Regelmatige invaller
    Favoriete speler: Gakpo

ShovingNE2 wrote: 10 Aug 2023, 19:35
    Tikkieterug wrote: 10 Aug 2023, 19:20Het is wel opmerkelijk Maikel dat je zo reageert. Posters als Heruone en Ykhim snappen ook niet veel van de interesse in deze Amerikaan. Dan zeg je niets
    Als zij dat zeggen is het onderbouwd.

Die status heb jij nog niet bereikt en moet je verdienen.
    No problem, ShovingNE2.
    Snap ik.
    Trixm
    Vedette

Één afleidingsmanoeuvre en de panty’s zijn niet aan te slepen.
  • These users thanked the author Trixm for the post:
    NotoriousBIG046
    Saibari is underrated.
    Wilysimba
    Lid van verdienste

Image
    Image
  • These users thanked the author Wilysimba for the post (total 14):
    TjompieJordiDeBruyneTrixmDC_PSVComeOnPSVVTheManLucNilis87MC HammerFrisian1913TomV23ZicoPhyxciusDaveB
    Rikkert1234
    Vedette

Trixm wrote: 10 Aug 2023, 19:50 Één afleidingsmanoeuvre en de panty’s zijn niet aan te slepen.
    Niemand zo makkelijk op de kast te jagen dan een PSV’er tijdens een transferperiode haha
    DC_PSV
    Vedette

Wilysimba wrote: 10 Aug 2023, 19:54 Image
    Image
    AZ komt voor Vertessen, El G en Til😌
    #simplythebest
    ComeOnPSV
    Vedette

Wij zouden niemand van hun halen toch?

AZ voor Til?
    Madueke
    Legende

De mannetjes die over de transfers gaan zullen wel bij de wedstrijd van AZ zijn.

Toon op de koffie :D
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler

Heruone wrote: 10 Aug 2023, 18:55 Ik kan PSV uitstekend volgen deze transferperiode in haar handelswijze, denkstappen en targets op basis van behoeftes en benodigde profielen. Maar hoe men naar de positie centraal achterin kijkt?!! Laten we alsjeblief niet deze gast halen als defensieve versterking.

Blijf nog steeds hopen op een naam die heel lang stil gehouden wordt en dan opeens BAM. Bijvoorbeeld een Nico Elvedi. Sanchez zou ook nog steeds top zijn als Stewart de Brands methode toepast.
    Daar is weinig touw aan vast te knopen inderdaad. Van Davinson Sanchez als leider naar Zeno Debast als verondersteld toptalent vind ik nog te billijken, ook al blijft het riskant hoe zijn gebreken zich tot de vraagprijs verhouden. Maar hoe ze dan bij een 26-jarige huis-tuin-en-keukenverdediger waar geen geur of smaak aan zit en die nog nooit buiten de MLS heeft gespeeld uitkomen: een volstrekt raadsel. En hoe dit ook past binnen het beleid ‘geld op t veld’…

Een erg zorgwekkende keuze als je t mij vraagt; in een van de weinige compilatie beelden wordt tot vervelens toe herhaald hoe hij snoeihard een bal tegen zijn harses krijgt, alsof het een heroisch offer was. En ook verder is het houtje-touwtje wat ingrijpen betreft. Met Ramalho ben je beter af.
  • These users thanked the author O Goleiro Grande for the post:
    Tikkieterug
    LaFoquita
    Geselecteerd voor Oranje

ComeOnPSV wrote: 10 Aug 2023, 20:01 Wij zouden niemand van hun halen toch?

AZ voor Til?
    Lijkt me niet, hebben de Wit en Mijnans al voor 10. Verwacht eerder Vertessen of El Ghazi. Al zal die laatste een te hoog salaris verdienen/willen dan AZ kan bieden.
    TomPSV
    Legende

Het is helemaal niet van Sanchez naar Debast naar Robinson. Dat zijn slechts de namen die in de media verschijnen. Debast zou een van de opties zijn, Robinson zou een van de opties zijn. Er zijn er dus nog veel meer.
  • These users thanked the author TomPSV for the post (total 2):
    Robson de SouzaFenomeno
    Frisian1913
    Regelmatige invaller
    Clubvoorkeur: PSV, Real Madrid

Image
    Mees de Wit ? Zit ook niet in Andorra ivm ''lichte blessure'' :nuts:
    mateja
    Internationale topspeler

Vertessen naar AZ zou me niks verbazen. Dat Huiberts zo'n petje aan z'n spiegel heeft hangen dan weer wel.
    TomPSV
    Legende

mateja wrote: 10 Aug 2023, 20:19 Vertessen naar AZ zou me niks verbazen. Dat Huiberts zo'n petje aan z'n spiegel heeft hangen dan weer wel.
    De directie van AZ zal in Andorra zijn lijkt me.
    Jwoeloe
    Moderator

Ik ga daar morgen m'n auto ook neerzetten. Vaantje van Real Madrid voor het raam. En dan rustig kijken hoe Wilysimba de speculaties op gang brengt. :L
  • These users thanked the author Jwoeloe for the post:
    Heissenberrug
    mateja
    Internationale topspeler

TomPSV wrote: 10 Aug 2023, 20:20
    mateja wrote: 10 Aug 2023, 20:19 Vertessen naar AZ zou me niks verbazen. Dat Huiberts zo'n petje aan z'n spiegel heeft hangen dan weer wel.
    Lijkt me ook, al kan je deze pot wel missen midden in de transferwindow.
    Teletubby
    Nationale topspeler

mateja wrote: 10 Aug 2023, 20:26
    TomPSV wrote: 10 Aug 2023, 20:20

Lijkt me ook, al kan je deze pot wel missen midden in de transferwindow.
    Aangezien ze nu een Nederlandse klassieker aan het uitvoeren zijn door 0-0 te spelen tegen een club waarvan ik er vandaag achterkwam dat die bestond, hadden ze misschien beter kunnen meegaan voor support.
  • These users thanked the author Teletubby for the post:
    mateja
    ShovingNE2
    Site Admin

Menno1 wrote: 10 Aug 2023, 19:41Dat denk ik niet. Maar er is wel wat mis met de profielschets als je van Sanchez naar Debast gaat en dan deze knakker. Zit nul logica in. Andere types, andere kwaliteiten. Heel apart
    Dat hoeft helemaal niet. Je kan speler A halen met plan B om zaken te ondersteunen en eventueel speler B halen om met plan C andere zaken te ondersteunen.

Gewoon een sterkte zwakte analyse waarbij beide spelers in kunnen passen maar waarbij je de omstandigheden anders moet aanpakken.
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Robson de Souza
    Vedette

Image
    De nieuwe directeur van Ajax op bezoek?
    Heruone
    Lid scoutingsteam

PSV90 wrote: 08 Aug 2023, 13:55
    Heruone wrote: 08 Aug 2023, 13:26 Volgens mij is het vrij duidelijk hoe Bosz de puzzel wilt leggen gezien de interesse in CDK en nu in Tillman. Duidelijke correlatie binnen die profielen die bovendien passen binnen de behoeftes die PSV vanuit tactisch opzicht heeft op het middenveld.
    Heb me niet enorm verdiept, maar ook Tillman en CDK zijn toch weer heel verschillende spelers? Net als Vranckx en Schouten en Sanchez en Debast. Ik heb er niet zoveel moeite mee aangezien het er volgens min vooral om gaat dat je een bepaalde mix van kwaliteiten hebt op je middenveld en dat kan je op verschillende manier invullen.

Heb jij bovenstaande puzzel al ergens uitgewerkt? Want als het voor jou duidelijk is ben on daar wel benieuwd naar.
    Het zijn twee verschillende type spelers ja. CDK veel flegmatieker en verfijnder. Meer een echte aanvaller die op alle posities uit de voeten kan. Tillman meer een middenvelder. Zal meer tegenstanders domineren/passeren m.b.v. fysieke dominantie. De overlap zit hem in dat beide vanuit de '10' positie op eenzelfde manier een bepaald soort smaakje gaan brengen dat PSV mist. Tillman zal dat primair meer als lopende '10' doen, CDK waarschijnlijk meer als ruimte bespelende '10'.

Hele fijne transfer kijkende naar wat PSV nodig heeft, hoe hij Lang, Luuk/Pepi en Bakayoko kan aanvullen en hoe hij specifieke behoeftes vanuit tactisch perspectief binnen het huidige systeem/veldbezetting kan invullen.
  • These users thanked the author Heruone for the post:
    PSV90
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    Smell Rock
    Verbannen

Jwoeloe wrote: 10 Aug 2023, 20:25 Ik ga daar morgen m'n auto ook neerzetten. Vaantje van Real Madrid voor het raam. En dan rustig kijken hoe @Wilysimba de speculaties op gang brengt. :L
    Die Fiat Panda uit 1985 zal wel indruk maken met dat vaantje van Real erin.
  • These users thanked the author Smell Rock for the post (total 2):
    JwoeloeBreur
    Full speed or nothing
    Wilysimba
    Lid van verdienste

Smell Rock wrote: 10 Aug 2023, 20:33
    Jwoeloe wrote: 10 Aug 2023, 20:25 Ik ga daar morgen m'n auto ook neerzetten. Vaantje van Real Madrid voor het raam. En dan rustig kijken hoe @Wilysimba de speculaties op gang brengt. :L
    Die Fiat Panda uit 1985 zal wel indruk maken met dat vaantje van Real erin.
    Fix dan ook een Spaans kenteken hé 😜
  • These users thanked the author Wilysimba for the post:
    Smell Rock
    Wilysimba
    Lid van verdienste

Met redelijke zekerheid kan ik zeggen dat Sangare nog in Eindhoven is. Zag hem (denk ik) zojuist vertrekken bij de Herdgang in een Audi Q7, niet zijn officiële auto.
  • These users thanked the author Wilysimba for the post (total 7):
    Vanthaman18TomV23ComeOnPSVZicoSKERLACarnelitoDaveB
    Post Reply