Johan Bakayoko
-
- Internationale topspeler
Haal maar een keer de finale van de Europa League en de halve finale van de CL. Moet je eens opletten wat onze spelers ineens waard zijn. Zo werkt het gewoon. Maar zou tegen iedereen die belt voor Bakayoko doodleuk 50/60 miljoen roepen.
- These users thanked the author Eindhovenvoetbal for the post (total 3):
- fritske • Fc Denzel • Juancho
-
- Bankzitter
- Clubvoorkeur: PSV
denk zelf dat we moeten uitkijken dat de clubs die nu genoemd worden niet door pakken op hem.
psg
west ham
napoli
clubs met veel geld. en ik denk als er een bod komt van 35 plus. PSV toch wel gaat twijfelen !!! alleen wat zijn dan de keuzes om te gaan halen ?
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Je interpunctie kan… iets beter. Vwb de opvolger: denk je nou echt dat PSV na de eerdere interesse van PSG niet potentiële vervangers in de scoutings database heeft staan? Dat wij dat niet weten…Kampioenen wrote: ↑10 Aug 2023, 17:03 En dan verkoop je hem wie vind je de geschikte vervanger heb je daar ook over nagedacht en heb je namen met graag redenen waarom diegene het goed gaat doen bij PSV?
-
Dat is wel echt zo. Dat bewijst Feyenoord nu ook een beetje. Leuk als je een balletje goed raakt in de Eredivisie. Maar je moet (als team) gewoon presteren op het Europese toneel. Door een goed collectief wordt iedereen meer waard. Prik je er dan nog een paar in en geef je er een paar voor (wat Baka wel moet lukken), dan ben je spekkoper.Eindhovenvoetbal wrote: ↑11 Aug 2023, 09:52 Haal maar een keer de finale van de Europa League en de halve finale van de CL. Moet je eens opletten wat onze spelers ineens waard zijn. Zo werkt het gewoon. Maar zou tegen iedereen die belt voor Bakayoko doodleuk 50/60 miljoen roepen.
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Hoe zeer ik in het begin hoopte dat Bakayoko zou vertrekken, hoop ik nu dat hij gewoon blijft. Jongen van de club met een hoge potentie. Als hij dit kan doorzetten dit seizoen wordt hij een stuk meer waard.
-
- Ballenjongen
Als ik PSV was zou ik helemaal geen bedragen noemen, daarmee geef je en aan dat de speler te koop is en geef je Baka het gevoel dat we hem willen verkopen. Als zijn potentiegroei zo doorzet en met het nieuwe aanvalsspel van Bosz geef ik dat een grote kans, zal zijn waarde alleen nog maar hoger worden. En 'Nee' is ook een antwoord.
- These users thanked the author JacoLokerse for the post:
- Zico
- Fanatic-U-s
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
- Hatseflats
- Vedette
-
- Jeugdinternational
Hoe denkt je dat het komt dat zij al dat brandhout wat ze hebben gekocht weer voor miljoenen kunnen verkopen en soms zelfs met winst. Terwijl wij jaren met die droeftoeters blijven zitten. (De Bruma's, baumgartl, El Ghazi ect).
- These users thanked the author Fonzerilli for the post:
- Tikkieterug
- DonyellMalen
- Legende
Is zo, maar hij wil zelf (en terecht) enorm graag blijven. Voor hem extra schitterend als z'n beste vriend Aster hier eveneens komt ballen.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- ComeOnPSV
- Juancho
- Mister PSV
Bij alle speler die je graag wil houden omdat ze of heel goed zijn of nog enorm veel potentie hebben zou ik zeggen: jaartje knallen onder Bosz, de CL in en over een aantal maanden schiet hun waarde omhoog.
Dus nee, niet Baka verkopen voor 30/40/50 miljoen. Gewoon niet doen. Zijn potentie is nog lang niet volledig benut. Laat clubs na dit seizoen maar komen, maar dan weten ze ook gelijk dat ze het niet hoeven te proberen met een fooi. Wat mij betreft gaat de handrem er dus op bij PSV, we zijn al heel laat wbt selectie samenstelling, dus laten we vooral nu eens gaan bouwen met de groep die wel goed genoeg is. En Baka is daar gewoon basisspeler in. Not for sale dus.
Dus nee, niet Baka verkopen voor 30/40/50 miljoen. Gewoon niet doen. Zijn potentie is nog lang niet volledig benut. Laat clubs na dit seizoen maar komen, maar dan weten ze ook gelijk dat ze het niet hoeven te proberen met een fooi. Wat mij betreft gaat de handrem er dus op bij PSV, we zijn al heel laat wbt selectie samenstelling, dus laten we vooral nu eens gaan bouwen met de groep die wel goed genoeg is. En Baka is daar gewoon basisspeler in. Not for sale dus.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
Misschien?? No brains zul je bedoelen. Zo’n Burnley neemt hem dan voor 35 miljoen over en dan komt Chelsea over 2 jaar met 90 miljoen langs, zodat zij nog meer op hem verdienen ook.Søren wrote: ↑10 Aug 2023, 16:11Dat is natuurlijk een no-brainer: nu 45-50 mln ipv volgend jaar 60.
Dat geld kun je investeren in 4 top-top level spelers waardoor je als team sterker wordt, en je dus veel meer kans maakt op een kampioenschap en CL.
En die 4 spelers van 15 mln zijn volgend jaar misschien ook 30 mln waard…
Als je dit soort deals gaat sluiten voor 30/35 miljoen voor jongens die nog niet eens tot volle wasdom zijn gekomen, dan gaat PSV dus nooit de echt grote bedragen pakken van boven de 60/70 miljoen.
Niet dat het geld mij interesseert, al kopen ze hem voor 1 euro. Maar snel geld werkt niet in het voetbal en nog belangrijker: ik wil die jongen gewoon zien schitteren bij PSV. Na een titel en een hopelijk leuke CL-campagne mag ie lekker z’n ding gaan doen.
- These users thanked the author Revolinho for the post:
- Eindhovenvoetbal
- ruuddevil
- Legende
Eens, waarom zou je zelf een bedrag noemen voor een speler die je nog niet wilt of hoeft te verkopen? Als ze dan een idioot hoog openingsbod doen kan je altijd nog gaan nadenken en eventueel een bedrag noemen.JacoLokerse wrote: ↑11 Aug 2023, 11:17 Als ik PSV was zou ik helemaal geen bedragen noemen, daarmee geef je en aan dat de speler te koop is en geef je Baka het gevoel dat we hem willen verkopen. Als zijn potentiegroei zo doorzet en met het nieuwe aanvalsspel van Bosz geef ik dat een grote kans, zal zijn waarde alleen nog maar hoger worden. En 'Nee' is ook een antwoord.
-
- Meervoudig international
Tsja, als je gaandeweg je uitgangspunten aan gaat passen (van 45-50 mln naar 30-35 mln, en 60mln naar 90 mln), dan wordt het lastig discussiëren natuurlijk…Revolinho wrote: ↑11 Aug 2023, 12:42Misschien?? No brains zul je bedoelen. Zo’n Burnley neemt hem dan voor 35 miljoen over en dan komt Chelsea over 2 jaar met 90 miljoen langs, zodat zij nog meer op hem verdienen ook.
Als je dit soort deals gaat sluiten voor 30/35 miljoen voor jongens die nog niet eens tot volle wasdom zijn gekomen, dan gaat PSV dus nooit de echt grote bedragen pakken van boven de 60/70 miljoen.
Niet dat het geld mij interesseert, al kopen ze hem voor 1 euro. Maar snel geld werkt niet in het voetbal en nog belangrijker: ik wil die jongen gewoon zien schitteren bij PSV. Na een titel en een hopelijk leuke CL-campagne mag ie lekker z’n ding gaan doen.
Ik zou m ook nog graag een jaar willen zien schitteren, maar ik denk anders over zijn lange termijn potentie.
Het is geen wereldster in wording.
Als je dan nu door een soort van Baka hype 45-50 mln kan pakken moet je dat altijd doen.
In dat bedrag zit nl al een flink stuk toekomstpotentie verrekend, en ik betwijfel of ie nog heel veel beter gaat worden dan ie nu is/lijkt (2 wedstrijdjes nota bene).
Top speler voor PSV, maar in de absolute top zal ie niet gaan slagen, dat geloof ik niet, is ie te beperkt voor.
- These users thanked the author Søren for the post (total 3):
- SKERLA • Brabander • 29.04.2007
- BlackMambaSanga
- Veelbelovend talent
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
- Favoriete speler: Ibrahim Sangare
-
- Legende
Ik ben ook wel een beetje om. Ik vind hem (nog) niet van kwaliteit Madueke, Gakpo, Memphis, Bergwijn maar het is wel een goed ventje, fysiek sterk en je ziet dat hij progressie maakt. Als die jongen zich blijft doorontwikkelen, dan kan hij wel naar dat niveau doorgroeien van de eerder genoemde namen. Wel hoop ik dat hij een nieuw contract krijgt; als je echt in hem gelooft, dan moet je proberen hem voor 4-5 jaar vast te leggen.Vanthaman18 wrote: ↑11 Aug 2023, 11:15 Hoe zeer ik in het begin hoopte dat Bakayoko zou vertrekken, hoop ik nu dat hij gewoon blijft. Jongen van de club met een hoge potentie. Als hij dit kan doorzetten dit seizoen wordt hij een stuk meer waard.
- These users thanked the author Menno1 for the post:
- B.Dzsudszak
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Trixm we hebben er weer eentje.BlackMambaSanga wrote: ↑11 Aug 2023, 18:56 Wat mij niet bevalt is de vele show foto's op zijn Instagram. In de media (ESPN) komt hij braaf over. Maar het lijkt alsof hij een meeloper is.
Niet negatief zien. Alleen makkelijk beinvloedbaar denk ik.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Hij heeft toch afgelopen jaar een vernieuwd contract getekend?Menno1 wrote: ↑11 Aug 2023, 19:04Ik ben ook wel een beetje om. Ik vind hem (nog) niet van kwaliteit Madueke, Gakpo, Memphis, Bergwijn maar het is wel een goed ventje, fysiek sterk en je ziet dat hij progressie maakt. Als die jongen zich blijft doorontwikkelen, dan kan hij wel naar dat niveau doorgroeien van de eerder genoemde namen. Wel hoop ik dat hij een nieuw contract krijgt; als je echt in hem gelooft, dan moet je proberen hem voor 4-5 jaar vast te leggen.Vanthaman18 wrote: ↑11 Aug 2023, 11:15 Hoe zeer ik in het begin hoopte dat Bakayoko zou vertrekken, hoop ik nu dat hij gewoon blijft. Jongen van de club met een hoge potentie. Als hij dit kan doorzetten dit seizoen wordt hij een stuk meer waard.
- Ardbeg
- Mister PSV
Doe niet zo fucking blij. Alweer, ouwe trollenkoning. Zoek een hobby bij je eigen club. Nerd.BlackMambaSanga wrote: ↑11 Aug 2023, 18:56 Wat mij niet bevalt is de vele show foto's op zijn Instagram. In de media (ESPN) komt hij braaf over. Maar het lijkt alsof hij een meeloper is.
- Standbeeld
- Mister PSV
Sinds dat mensen zich moeten aanmelden om het forum te kunnen lezen loopt het de spuigaten uit.Heruone wrote: ↑11 Aug 2023, 19:05@Trixm we hebben er weer eentje.BlackMambaSanga wrote: ↑11 Aug 2023, 18:56 Wat mij niet bevalt is de vele show foto's op zijn Instagram. In de media (ESPN) komt hij braaf over. Maar het lijkt alsof hij een meeloper is.
- These users thanked the author Standbeeld for the post (total 2):
- 10. Nilis • Ardbeg
-
- Legende
klopt, maar loopt 'al' over 3 jaar af. Ervan uitgaande dat hij blijft, dan is het volgende zomer nog maar 2 jaar en moet je hem eigenlijk verkopen om de maximale waarde te behouden. Met spelers die zo'n hoge waarde vertegenwoordigen wil ik eigenlijk zien dat ze zo snel mogelijk verlengen. er is geen acute haast, maar moet wel tussen nu en 1 jaar gaan gebeuren.Vanthaman18 wrote: ↑11 Aug 2023, 19:07Hij heeft toch afgelopen jaar een vernieuwd contract getekend?Menno1 wrote: ↑11 Aug 2023, 19:04
Ik ben ook wel een beetje om. Ik vind hem (nog) niet van kwaliteit Madueke, Gakpo, Memphis, Bergwijn maar het is wel een goed ventje, fysiek sterk en je ziet dat hij progressie maakt. Als die jongen zich blijft doorontwikkelen, dan kan hij wel naar dat niveau doorgroeien van de eerder genoemde namen. Wel hoop ik dat hij een nieuw contract krijgt; als je echt in hem gelooft, dan moet je proberen hem voor 4-5 jaar vast te leggen.