Gedoe met supporters
-
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Waarschijnlijk omdat het juist voor de interesantere wedstrijden lastiger is om kaarten te krijgen en je hebt geen zekerheid over welke plaatsen er dan uberhaupt beschikbaar zijn. Wat dat betreft is het deels een zichzelf versterkend probleem.
Voor de plaats die ik heb kan je voor de prijs van een seizoenskaart nog geen 10 wedstrijden bezoeken op basis van losse kaarten in hetzelfde vak. Effectief kan je dus zo'n 7 wedstrijden overslaan en nog goedkoper uitzijn met een seizoenskaart.
En vergeet inderdaad niet. Werk, ziekte, vervoersproblematiek met de NS, of andere belangrijke zaken die incidenteel voor PSV gaan zorgen er voor dat men wel eens een wedstrijd mist. Zeker als je niet nabij Eindhoven woont ( een wedstrijd bezoeken kost mij bijvoorbeeld in totaal al bijna 4 uur reistijd ) is het soms een suboptimale afweging.
Last edited by Prof_napo on 11 Aug 2023, 12:05, edited 1 time in total.
- trouwepsvfan
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
Ik geloof niet in straffen, wel in belonen. Dus mensen korting geven als hun stoel altijd bezet is (ofwel via vrienden ofwel via resale).
- These users thanked the author trouwepsvfan for the post (total 4):
- Prof_napo • TacticalReliable • Grasmat • Ykhim
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- ShovingNE2
- Site Admin
Tuurlijk moet je er alles aan doen om het stadion vol te krijgen, maar laten we eerlijk zijn: hoevaak mag je hem in de resale gooien dat je ook een deel van de knaken krijgt? Dat is zelfs volgens mij verder teruggeschroefd.
Precies. Geef 1/17e terug voor IEDERE keer dat je hem in de resale gooit. Desnoods slechts 75% van het bedrag als handlingskosten. Wedden dat er meer stoeltjes vol zijn?trouwepsvfan wrote: ↑11 Aug 2023, 12:04 Ik geloof niet in straffen, wel in belonen. Dus mensen korting geven als hun stoel altijd bezet is (ofwel via vrienden ofwel via resale).
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- trouwepsvfan
- Vedette
Ja, daar klopt toch geen klote van? Frans Janssen maar janken over de lege plekken, terwijl de re-sale voorwaarden zijn versoberd. Volgens mij krijg ik nu een waarde bon voor de fan-store van 7,50. Met een maximum van 3(?) per jaar.ShovingNE2 wrote: ↑11 Aug 2023, 12:07 Tuurlijk moet je er alles aan doen om het stadion vol te krijgen, maar laten we eerlijk zijn: hoevaak mag je hem in de resale gooien dat je ook een deel van de knaken krijgt? Dat is zelfs volgens mij verder teruggeschroefd.
Echt een aanfluiting.
- These users thanked the author trouwepsvfan for the post:
- ShovingNE2
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
- Meervoudig international
ShovingNE2 wrote: ↑11 Aug 2023, 12:07 Tuurlijk moet je er alles aan doen om het stadion vol te krijgen, maar laten we eerlijk zijn: hoevaak mag je hem in de resale gooien dat je ook een deel van de knaken krijgt? Dat is zelfs volgens mij verder teruggeschroefd.
Precies. Geef 1/34e terug voor IEDERE keer dat je hem in de resale gooit. Desnoods slechts 75% van het bedrag als handlingskosten. Wedden dat er meer stoeltjes vol zijn?trouwepsvfan wrote: ↑11 Aug 2023, 12:04 Ik geloof niet in straffen, wel in belonen. Dus mensen korting geven als hun stoel altijd bezet is (ofwel via vrienden ofwel via resale).
Denk je dat? In vak PR waar jij zit kost een kaartje in de eredivisie 67 euro. Dat doen mensen 1 keer in een seizoen. Voor de rest zit er in dat vak voor 90% seizoenskaarthouders. Geen gezin die 300 euro gaat betalen voor PSV-Almere hoor.
Ik snap dat het dubbel is. Ene kan moet je promoten dat mensen zoveel mogelijk gaan. Maar alle tickets kunnen aanbieden en zelf naar Ajax, Feyenoord en AZ gaan is ook niet wenselijk.
-
- Geselecteerd voor Oranje
Ik neem aan dat je 1/16e bedoelt?ShovingNE2 wrote: ↑11 Aug 2023, 12:07 Tuurlijk moet je er alles aan doen om het stadion vol te krijgen, maar laten we eerlijk zijn: hoevaak mag je hem in de resale gooien dat je ook een deel van de knaken krijgt? Dat is zelfs volgens mij verder teruggeschroefd.
Precies. Geef 1/34e terug voor IEDERE keer dat je hem in de resale gooit. Desnoods slechts 75% van het bedrag als handlingskosten. Wedden dat er meer stoeltjes vol zijn?trouwepsvfan wrote: ↑11 Aug 2023, 12:04 Ik geloof niet in straffen, wel in belonen. Dus mensen korting geven als hun stoel altijd bezet is (ofwel via vrienden ofwel via resale).
- These users thanked the author RPSV94 for the post:
- ShovingNE2
- ShovingNE2
- Site Admin
Denk dat dat maar heel weinig mensen doen.danko-lazovic wrote: ↑11 Aug 2023, 12:10Ik snap dat het dubbel is. Ene kan moet je promoten dat mensen zoveel mogelijk gaan. Maar alle tickets kunnen aanbieden en zelf naar Ajax, Feyenoord en AZ gaan is ook niet wenselijk.
Maar er is een groep mensen dat mist aan het begin van het seizoen 2 thuisduels of als het tegenzit 3 ivm vakantie. In het voorjaar nog een keertje ivm wintersport. Het is niet raar om 4 duels per jaar te missen.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- guus
- Memphis
- Ballenjongen
Dat je 4 of 5 wedstrijden mist is ook totaal geen issue. Gaat mij erom dat die plekken leeg blijven. Blijkbaar heeft de resale die PSV heeft verzonnen niet het gewenste effect. Hoe kunnen we dit het best oplossen? Je wilt je kaart ook niet uitlenen aan iemand die dan even een Dylano K. doet. Ik vind dit een lastig issue, maar wat mij betreft zijn er veel te veel lege plekken in het stadion iedere week.ShovingNE2 wrote: ↑11 Aug 2023, 12:13Maar er is een groep mensen dat mist aan het begin van het seizoen 2 thuisduels of als het tegenzit 3 ivm vakantie. In het voorjaar nog een keertje ivm wintersport. Het is niet raar om 4 duels per jaar te missen.
- These users thanked the author Memphis for the post:
- tezzyunited
- ShovingNE2
- Site Admin
De resale moet je dus uitbreiden. Je krijgt gewoon 75% van de waarde van je kaartje terug. Wat is de incentive voor het in de resale gooien als het niets oplevert en alleen maar moeite kost?Memphis wrote: ↑11 Aug 2023, 12:22Dat je 4 of 5 wedstrijden mist is ook totaal geen issue. Gaat mij erom dat die plekken leeg blijven. Blijkbaar heeft de resale die PSV heeft verzonnen niet het gewenste effect. Hoe kunnen we dit het best oplossen? Je wilt je kaart ook niet uitlenen aan iemand die dan even een Dylano K. doet. Ik vind dit een lastig issue, maar wat mij betreft zijn er veel te veel lege plekken in het stadion iedere week.
-
- International
- Favoriete speler: 12e man
Ja. Ik woonde jarenlang in het buitenland en had ook gewoon twee scc's. En idd puur en alleen om paar keer per jaar naar de wedstijden te gaan (en cl) en soms naar uitpotjes te gaan in Europa. Vaak probeerde ik 'm nog wel uit te lenen aan bekende maar dat lukt ook niet altijd. Het is bijna onmogelijk om aan twee scc's te komen als je 'm eenmaal opzegt dus houden veel mensen 'm gewoon aan. Die paar honderd euro pj is niks voor mij maar het proberen weer ertussen te komen is niet te doen. Jouw inziens is dus niet altijd de gedachte van anderen. En niet iedereen is even fanatiek als jij. En net als dat 't krijgen van scc lastig is is het krijgen van 2 of meer kaarten op fatsoenlijke plekken rondom de eretribune ook lastig voor PSV ajax etc. Ik hoef niet op west bovenin te zitten. Dus daar heb je al genoeg redenen.Memphis wrote: ↑11 Aug 2023, 11:53Ik denk dat de onderliggende boodschap van het verhaal is dat PSV er alles aan moet doen om ervoor te zorgen dat het stadion vol is. Ik ben het met hem namelijk eens dat het een doorn in het oog is dat je op de lange zijde rond de middenlijn structureel hele leggen vlakken ziet. Soms wel +-20 stoelen die aaneengesloten leeg zijn. Als je dan je kaarten in de resale gedaan hebt, is dat al 1 stap. Maar dan nog, tegen de grote tegenstanders is het ineens vol. Mijn inziens koop je een seizoenskaart omdat je er altijd bij wij wilt zijn. Als je noodgedwongen een paar wedstrijden mist is dat zo. Maar koop je een seizoenskaart om drie keer te gaan in een seizoen? Waarom kopen die gene zelf geen kaarten via de resale?ShovingNE2 wrote: ↑11 Aug 2023, 11:42Dit is met afstand het meest achterlijke voorstel op dit vlak die ik sinds 2005 op een forum heb gezien.
Dat PSV maar 2/3x resale toestaat. Dat is pas schandalig. Maar bij die afdeling zitten een paar boomers die niets van marketing/resale snappen en alleen maar gevaren zien in vernieuwing.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Als we dan toch precies zijn: is het niet 1/17de?RPSV94 wrote: ↑11 Aug 2023, 12:11Ik neem aan dat je 1/16e bedoelt?ShovingNE2 wrote: ↑11 Aug 2023, 12:07 Tuurlijk moet je er alles aan doen om het stadion vol te krijgen, maar laten we eerlijk zijn: hoevaak mag je hem in de resale gooien dat je ook een deel van de knaken krijgt? Dat is zelfs volgens mij verder teruggeschroefd.
Precies. Geef 1/34e terug voor IEDERE keer dat je hem in de resale gooit. Desnoods slechts 75% van het bedrag als handlingskosten. Wedden dat er meer stoeltjes vol zijn?
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
- ShovingNE2
- Site Admin
Je moet naar handhaven SV's. Daar begint het mee. En als je iemand grijpt die zijn gezicht heeft bedekt ook gelijk een SV van 5 jaar geven. De hersenlozen gaan het pas snappen als ze heel lang niet meer naar hun club kunnen.
En dat mensen het een inbreuk op hun privacy vinden als ze een vingerafdruk af moeten staan: dat mag. Dat kan. Op Veronica of ESPN is de wedstrijd live te volgen. Gewoon twee handelingen uitvoeren: eerst de kaart eronder en dan bevestigen met vingerafdruk. Dan wordt het praktisch onmogelijk om het stadion in te komen.
En dat mensen het een inbreuk op hun privacy vinden als ze een vingerafdruk af moeten staan: dat mag. Dat kan. Op Veronica of ESPN is de wedstrijd live te volgen. Gewoon twee handelingen uitvoeren: eerst de kaart eronder en dan bevestigen met vingerafdruk. Dan wordt het praktisch onmogelijk om het stadion in te komen.
- Hammer
- Bankzitter
- Favoriete speler: Tim van den Heuvel
Nou is de naam Henk Pieterse ook een beetje ongelukkig gekozen want deze voormalig basketballer mag dan wel 63 jaar zijn, hij is ook 2 meter en 11 centimeters groot en vermoedelijk heeft ie genoeg kracht om een behoorlijk percentage van de 'puberhooligans' met zijn blote handen te vermoorden
Last edited by Hammer on 11 Aug 2023, 13:10, edited 1 time in total.
Support in difficult times
-
- Veelbelovend talent
Sorry dat ik het zeg maar vind je dit zelf niet asociaal?iam wrote: ↑11 Aug 2023, 12:44Ja. Ik woonde jarenlang in het buitenland en had ook gewoon twee scc's. En idd puur en alleen om paar keer per jaar naar de wedstijden te gaan (en cl) en soms naar uitpotjes te gaan in Europa. Vaak probeerde ik 'm nog wel uit te lenen aan bekende maar dat lukt ook niet altijd. Het is bijna onmogelijk om aan twee scc's te komen als je 'm eenmaal opzegt dus houden veel mensen 'm gewoon aan. Die paar honderd euro pj is niks voor mij maar het proberen weer ertussen te komen is niet te doen. Jouw inziens is dus niet altijd de gedachte van anderen. En niet iedereen is even fanatiek als jij. En net als dat 't krijgen van scc lastig is is het krijgen van 2 of meer kaarten op fatsoenlijke plekken rondom de eretribune ook lastig voor PSV ajax etc. Ik hoef niet op west bovenin te zitten. Dus daar heb je al genoeg redenen.Memphis wrote: ↑11 Aug 2023, 11:53
Ik denk dat de onderliggende boodschap van het verhaal is dat PSV er alles aan moet doen om ervoor te zorgen dat het stadion vol is. Ik ben het met hem namelijk eens dat het een doorn in het oog is dat je op de lange zijde rond de middenlijn structureel hele leggen vlakken ziet. Soms wel +-20 stoelen die aaneengesloten leeg zijn. Als je dan je kaarten in de resale gedaan hebt, is dat al 1 stap. Maar dan nog, tegen de grote tegenstanders is het ineens vol. Mijn inziens koop je een seizoenskaart omdat je er altijd bij wij wilt zijn. Als je noodgedwongen een paar wedstrijden mist is dat zo. Maar koop je een seizoenskaart om drie keer te gaan in een seizoen? Waarom kopen die gene zelf geen kaarten via de resale?
Dat PSV maar 2/3x resale toestaat. Dat is pas schandalig. Maar bij die afdeling zitten een paar boomers die niets van marketing/resale snappen en alleen maar gevaren zien in vernieuwing.
Door meerdere jaren in het buitenland gewoond te hebben heb ik ook niet altijd de tijd gehad om iedere thuiswedstrijd van PSV in het stadion te zitten. Daarom heb ik nu geen seizoenskaart. Het is jammer dat het nu lastiger is om naar wedstrijden te gaan en vaak moet ik het inderdaad doen met kut plekken in het stadion, maar ik vind dat een logisch gevolg van mijn eigen keuze om naar het buitenland te gaan. Er zijn genoeg medesupporters die maar wat graag iedere wedstrijd in het stadion zouden zitten, dus ik vind niet dat het netjes was geweest als ik, terwijl ik in het buitenland zat, m'n seizoenskaart had aangehouden om een paar wedstrijden per seizoen te gaan.
Tuurlijk heb je als betalende klant het recht om lekker zelf te bepalen wat je met je seizoenskaart doet, maar echt sociaal richting andere supporters vind ik het niet. Dat je het zelf kan betalen om zo'n kaart aan te houden voor een paar potjes per jaar betekent niet dat het heel jofel is.
- These users thanked the author JandeVakantieman for the post (total 5):
- TigTogFlip • psvgouda • Trixm • trouwepsvfan • ShovingNE2
-
- Regelmatige invaller
Dit.Memphis wrote: ↑11 Aug 2023, 11:53Ik denk dat de onderliggende boodschap van het verhaal is dat PSV er alles aan moet doen om ervoor te zorgen dat het stadion vol is. Ik ben het met hem namelijk eens dat het een doorn in het oog is dat je op de lange zijde rond de middenlijn structureel hele leggen vlakken ziet. Soms wel +-20 stoelen die aaneengesloten leeg zijn. Als je dan je kaarten in de resale gedaan hebt, is dat al 1 stap. Maar dan nog, tegen de grote tegenstanders is het ineens vol. Mijn inziens koop je een seizoenskaart omdat je er altijd bij wij wilt zijn. Als je noodgedwongen een paar wedstrijden mist is dat zo. Maar koop je een seizoenskaart om drie keer te gaan in een seizoen? Waarom kopen die gene zelf geen kaarten via de resale?ShovingNE2 wrote: ↑11 Aug 2023, 11:42Dit is met afstand het meest achterlijke voorstel op dit vlak die ik sinds 2005 op een forum heb gezien.
Als bezoekers 3x (!!!) de prijs moeten betalen van wat de kaarten in de resale opleveren dan lijkt het mogelijk om het óf het aantrekkelijker te maken om kaarten in de resale te zetten óf kaarten goedkoper aan te bieden.
Ik kan me gruwelijk irriteren als je tijdens een wedstrijd weer 100'en lege stoelen ziet. Op TV ziet het er al treurig uit op Ere Noord, maar in het stadion is het simpelweg afschuwelijk om ere zuid te zien. Lijkt wel voor de helft leeg.
- Memphis
- Ballenjongen
Dit is in mijn ogen dus ook het hele probleem. Mensen die een seizoenskaart hebben met de intentie om 3x per jaar naar het stadion te gaan belemmeren het voor mensen zoals Jan om nu weer een seizoenskaart te kopen. Zij zijn nu gedwongen om incidenteel een wedstrijdje mee te pakken voor de hoofdprijs op kutplekken. Of diegene nou ziek is of in het buitenland woont. De mooiste plekken in het stadion zijn wekelijks leeg.JandeVakantieman wrote: ↑11 Aug 2023, 13:10Sorry dat ik het zeg maar vind je dit zelf niet asociaal?iam wrote: ↑11 Aug 2023, 12:44
Ja. Ik woonde jarenlang in het buitenland en had ook gewoon twee scc's. En idd puur en alleen om paar keer per jaar naar de wedstijden te gaan (en cl) en soms naar uitpotjes te gaan in Europa. Vaak probeerde ik 'm nog wel uit te lenen aan bekende maar dat lukt ook niet altijd. Het is bijna onmogelijk om aan twee scc's te komen als je 'm eenmaal opzegt dus houden veel mensen 'm gewoon aan. Die paar honderd euro pj is niks voor mij maar het proberen weer ertussen te komen is niet te doen. Jouw inziens is dus niet altijd de gedachte van anderen. En niet iedereen is even fanatiek als jij. En net als dat 't krijgen van scc lastig is is het krijgen van 2 of meer kaarten op fatsoenlijke plekken rondom de eretribune ook lastig voor PSV ajax etc. Ik hoef niet op west bovenin te zitten. Dus daar heb je al genoeg redenen.
Door meerdere jaren in het buitenland gewoond te hebben heb ik ook niet altijd de tijd gehad om iedere thuiswedstrijd van PSV in het stadion te zitten. Daarom heb ik nu geen seizoenskaart. Het is jammer dat het nu lastiger is om naar wedstrijden te gaan en vaak moet ik het inderdaad doen met kut plekken in het stadion, maar ik vind dat een logisch gevolg van mijn eigen keuze om naar het buitenland te gaan. Er zijn genoeg medesupporters die maar wat graag iedere wedstrijd in het stadion zouden zitten, dus ik vind niet dat het netjes was geweest als ik, terwijl ik in het buitenland zat, m'n seizoenskaart had aangehouden om een paar wedstrijden per seizoen te gaan.
Tuurlijk heb je als betalende klant het recht om lekker zelf te bepalen wat je met je seizoenskaart doet, maar echt sociaal richting andere supporters vind ik het niet. Dat je het zelf kan betalen om zo'n kaart aan te houden voor een paar potjes per jaar betekent niet dat het heel jofel is.
Genieten mensen er echt van om vanuit het buitenland in een bar kijkend op een krakkemikkige stream, zwaaiend met hun seizoenskaart alle locals te overtuigen dat een van die lege stoelen van hem is?
Last edited by Memphis on 11 Aug 2023, 13:38, edited 1 time in total.
- These users thanked the author Memphis for the post:
- tezzyunited
-
- Ballenjongen
In Engeland (weet zo niet meer precies welke club) hebben ze wat mij betreft een goed systeem. Seizoenkaarthouders raken hun kaart kwijt wanneer zij in 1 seizoen meer dan 3x niet komen opdagen. Dit gebeurt alleen wanneer zij de seizoenkaart niet in de resale hebben gezet (of deze ook daadwerkelijk verkocht wordt maakt niet uit). Als PSV zo'n dergelijk systeem zou invoeren, wat is nou de moeite om even de kaart in de resale te zetten? Dat er dan wel betere voorwaardes zullen moeten komen voor de resale ipv achterlijke fanstore tegoedbonnen ben ik het mee eens.
- These users thanked the author LVL040 for the post (total 5):
- tezzyunited • Ren Höek • TacticalReliable • Memphis • psvgouda
-
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Mooie combinatie is het inderdaad, de seizoenskaarthouder krijgt een beperkt aandeel (5% van de prijs van je seizoenskaart a 16,75 in mijn geval) terug in de vorm van een tegoedbon in een Fanshop waar je een mijn inziens belachelijke prijs voor een wedstrijdshirt mag aftikken.trouwepsvfan wrote: ↑11 Aug 2023, 12:09Ja, daar klopt toch geen klote van? Frans Janssen maar janken over de lege plekken, terwijl de re-sale voorwaarden zijn versoberd. Volgens mij krijg ik nu een waarde bon voor de fan-store van 7,50. Met een maximum van 3(?) per jaar.ShovingNE2 wrote: ↑11 Aug 2023, 12:07 Tuurlijk moet je er alles aan doen om het stadion vol te krijgen, maar laten we eerlijk zijn: hoevaak mag je hem in de resale gooien dat je ook een deel van de knaken krijgt? Dat is zelfs volgens mij verder teruggeschroefd.
Echt een aanfluiting.
Daarnaast heeft PSV wel de kans op inkomsten van de verkoop van het kaartje (a 35 euro) met de potentie op inkomsten uit catering (zeg 5 euro voor één consumptie)
En dat maximaal 3x. Nee, PSV heeft het concept resale niet beter gemaakt. Voor een wedstrijdshirt is dat uiteindelijk maximaal 50% "korting"
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Ieder zijn redenen en dat is ook prima vind ik. Je hebt betaald en dus bepaal je zelf wat je ermee doet wat mij betreft. Daar hoeft niemand zich mee te bemoeien.iam wrote: ↑11 Aug 2023, 12:44Ja. Ik woonde jarenlang in het buitenland en had ook gewoon twee scc's. En idd puur en alleen om paar keer per jaar naar de wedstijden te gaan (en cl) en soms naar uitpotjes te gaan in Europa. Vaak probeerde ik 'm nog wel uit te lenen aan bekende maar dat lukt ook niet altijd. Het is bijna onmogelijk om aan twee scc's te komen als je 'm eenmaal opzegt dus houden veel mensen 'm gewoon aan. Die paar honderd euro pj is niks voor mij maar het proberen weer ertussen te komen is niet te doen. Jouw inziens is dus niet altijd de gedachte van anderen. En niet iedereen is even fanatiek als jij. En net als dat 't krijgen van scc lastig is is het krijgen van 2 of meer kaarten op fatsoenlijke plekken rondom de eretribune ook lastig voor PSV ajax etc. Ik hoef niet op west bovenin te zitten. Dus daar heb je al genoeg redenen.Memphis wrote: ↑11 Aug 2023, 11:53
Ik denk dat de onderliggende boodschap van het verhaal is dat PSV er alles aan moet doen om ervoor te zorgen dat het stadion vol is. Ik ben het met hem namelijk eens dat het een doorn in het oog is dat je op de lange zijde rond de middenlijn structureel hele leggen vlakken ziet. Soms wel +-20 stoelen die aaneengesloten leeg zijn. Als je dan je kaarten in de resale gedaan hebt, is dat al 1 stap. Maar dan nog, tegen de grote tegenstanders is het ineens vol. Mijn inziens koop je een seizoenskaart omdat je er altijd bij wij wilt zijn. Als je noodgedwongen een paar wedstrijden mist is dat zo. Maar koop je een seizoenskaart om drie keer te gaan in een seizoen? Waarom kopen die gene zelf geen kaarten via de resale?
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
- Tjompie
-
- Bankzitter
Wat een gelul is dit weer zeg. Als het heel de dag goed gegaan is en naar de wedstrijd onstaat er een vechtpartij in een kroegen straat. Dat kan toch gewoon altijd gebeuren. Snap als niet dat er een topic aangemaakt word met de naam supporters gedoe