Sensation wrote: ↑11 Aug 2023, 10:53
Bij PSV een foutloze verdediger halen is een utopie, dan heb ik het liefste iemand die, net zoals Sanchez, de snelheid heeft om zijn fouten goed te maken. Robinson is imo ook zo’n speler.
En hoe heerlijk is t als je dan nog een CV hebt die sterk is in de passing, net als Boscagli. Nu laat de tegenstander vooralsnog Ramalho vrij en zetten druk zodra Boscagli de bal heeft (wordt overigens perfect onder die druk uitgevoetbald). Als je dan een Robinson hebt die ook comfortabel aan de bal is, moet de tegenstander helemaal keuzes maken.
Ik verwacht dat PSV nog wel door gaat pakken met een nieuwe linksback. Ik denk dan meteen aan andrei Borza. Kan mooi achter van aanholt wennen en hem misschien wel eruit spelen. Groot talent uit Roemenië
Bij PSV een foutloze verdediger halen is een utopie, dan heb ik het liefste iemand die, net zoals Sanchez, de snelheid heeft om zijn fouten goed te maken. Robinson is imo ook zo’n speler.
En hoe heerlijk is t als je dan nog een CV hebt die sterk is in de passing, net als Boscagli. Nu laat de tegenstander vooralsnog Ramalho vrij en zetten druk zodra Boscagli de bal heeft (wordt overigens perfect onder die druk uitgevoetbald). Als je dan een Robinson hebt die ook comfortabel aan de bal is, moet de tegenstander helemaal keuzes maken.
Ik denk dat je te enthousiast bent over zijn kwaliteiten, grote vriend.
Rigo wrote: ↑11 Aug 2023, 11:57
Ik verwacht dat PSV nog wel door gaat pakken met een nieuwe linksback. Ik denk dan meteen aan andrei Borza. Kan mooi achter van aanholt wennen en hem misschien wel eruit spelen. Groot talent uit Roemenië
Waarom? PSV heeft met Mauro Jr. de perfecte back-up/concurrent voor PvA waarvan Bosz al heeft aangegeven dat hij het een heel interessante speler vind.
Reken je Mauro echt nog mee? Erg fijne speler natuurlijk, maar we kunnen niet echt meer op hem rekenen, niet betrouwbaar genoeg in z'n fysieke gesteldheid de laatste 1,5 jaar.
PSV kan het zich niet veroorloven om naast (grootverdiener lijkt me) PvA nog een aankoop te doen terwijl we daar ook Oppegard en inderdaad dus Mauro Jr. nog voor in de selectie hebben. Ik reken Mauro nog zeker mee, zolang de medische staf van PSV er rekening mee houd dat hij terugkomt.
Paco Casal wrote: ↑11 Aug 2023, 12:18
PSV kan het zich niet veroorloven om naast (grootverdiener lijkt me) PvA nog een aankoop te doen terwijl we daar ook Oppegard en inderdaad dus Mauro Jr. nog voor in de selectie hebben. Ik reken Mauro nog zeker mee, zolang de medische staf van PSV er rekening mee houd dat hij terugkomt.
Alles lijkt er op dit moment op te wijzen dat die aankoop Debast moet worden, waardoor Mwene zich kan focussen op de linkerkant en Teze helaas nog steeds een serieuze optie is voor op rechts. Zoals eerder ook gecommuniceerd rekent men in de bezetting van dit seizoen niet op Mauro. Dit lijkt dan op dit moment de uitgangssituatie waarop men in lijkt te zetten:
Terug komen is 1, fit blijven 2. Maxi kwam ook telkens terug... voor eventjes.
PSV rekent hem niet bij de 20+4.
Op dit moment hebben we Mwene/Van Aanholt als lb. Sambo/Teze als rb.
Maar als een mwene vertrekt moet er echt een kwaliteitspeler komen op lb. Van Aanholt maakt tot dusver niet heel veel indruk..
Debast halen. Onmogelijk om druk te zetten op 2 super goed opbouwende spelers. En dan nog Veerman en Schouten ervoor. Kanonnen.
Hier een wat langer filmpje van Miles Robinson tijdens de Gold Cup 2021, geeft misschien n wat beter beeld. Hij lijkt qua type speler heel erg op Sanchez, heel sterk, snel en ook kopsterk. Hij lijkt wel vaak niet heel geweldig aan de bal en maakt ook best wel wat inschattingsfoutjes verdedigend (die die in tegenstelling tot Ramalho wel beter kan herstellen door z’n snelheid). Maar kijk en oordeel vooral zelf.
TomPSV023 wrote: ↑11 Aug 2023, 10:24
Die Miles Robinson is toch wel interessant als je kijkt naar ze statistieken. Vroeger speelde hij blijkbaar basketbal en was hij een van de toptalenten. Dit verklaard ook wel waarom hij zo snel is en zo hoog kan springen en dat terwijl hij toch 6"2 is en ruim 85 kilo weegt. Zijn top snelheid werdt gemeten op 9.5 meter per seconden wat uitkomt op meer dan 34km per uur.
Dat hebben we eerder gehoord. Komt elke transferperiode weer meer onzin uit die man. Kan z'n aandacht beter houden bij het goudbruin bakken van z'n friet.
Dat hebben we eerder gehoord. Komt elke transferperiode weer meer onzin uit die man. Kan z'n aandacht beter houden bij het goudbruin bakken van z'n friet.
Iemand in de buurt om het even te checken?
Edit: en dan bedoel ik NIET hoe goudbruin die man ze bakt..
Hatseflats wrote: ↑11 Aug 2023, 14:28
Dat lijkt goed nieuws!
Als speler is hij wellicht welkom. Maar verder heeft hij hetzelfde profiel als Sanchez qua financiën, alleen een hogere tranfsersom. Je maakt mij niet wijs dat we 15 miljoen of zelfs nog meer uitgeven aan een speler van 27 als we Sanchez laten schieten want financieel niet haalbaar.