Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Ren Höek
Vedette
Clubvoorkeur: PSV

Degenen op dit forum die Robinson wel eens hebben zie spelen zijn minder enthousiast.
Misschien een verschil in kwaliteit van de competitie?
Sensation wrote: 11 Aug 2023, 10:53 Nu laat de tegenstander vooralsnog Ramalho vrij en zetten druk zodra Boscagli de bal heeft
Volgens mij bedoel je dit net andersom :wonder:
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
RV1913
Nationale topspeler

Sensation wrote: 11 Aug 2023, 10:53 Bij PSV een foutloze verdediger halen is een utopie, dan heb ik het liefste iemand die, net zoals Sanchez, de snelheid heeft om zijn fouten goed te maken. Robinson is imo ook zo’n speler.

En hoe heerlijk is t als je dan nog een CV hebt die sterk is in de passing, net als Boscagli. Nu laat de tegenstander vooralsnog Ramalho vrij en zetten druk zodra Boscagli de bal heeft (wordt overigens perfect onder die druk uitgevoetbald). Als je dan een Robinson hebt die ook comfortabel aan de bal is, moet de tegenstander helemaal keuzes maken.
Heb jij vaak beelden van hem gezien ?
  • These users thanked the author RV1913 for the post:
    Eindhovenvoetbal
    Rigo
    Bankzitter

Ik verwacht dat PSV nog wel door gaat pakken met een nieuwe linksback. Ik denk dan meteen aan andrei Borza. Kan mooi achter van aanholt wennen en hem misschien wel eruit spelen. Groot talent uit Roemenië
  • These users thanked the author Rigo for the post:
    FritskePhilips
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

Sensation wrote: 11 Aug 2023, 10:53 Bij PSV een foutloze verdediger halen is een utopie, dan heb ik het liefste iemand die, net zoals Sanchez, de snelheid heeft om zijn fouten goed te maken. Robinson is imo ook zo’n speler.

En hoe heerlijk is t als je dan nog een CV hebt die sterk is in de passing, net als Boscagli. Nu laat de tegenstander vooralsnog Ramalho vrij en zetten druk zodra Boscagli de bal heeft (wordt overigens perfect onder die druk uitgevoetbald). Als je dan een Robinson hebt die ook comfortabel aan de bal is, moet de tegenstander helemaal keuzes maken.
    Ik denk dat je te enthousiast bent over zijn kwaliteiten, grote vriend.
    Paco Casal
    Internationale topspeler
    Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Rigo wrote: 11 Aug 2023, 11:57 Ik verwacht dat PSV nog wel door gaat pakken met een nieuwe linksback. Ik denk dan meteen aan andrei Borza. Kan mooi achter van aanholt wennen en hem misschien wel eruit spelen. Groot talent uit Roemenië
    Waarom? PSV heeft met Mauro Jr. de perfecte back-up/concurrent voor PvA waarvan Bosz al heeft aangegeven dat hij het een heel interessante speler vind.
    #FreeGeneratie4
    DonyellMalen
    Legende

Reken je Mauro echt nog mee? Erg fijne speler natuurlijk, maar we kunnen niet echt meer op hem rekenen, niet betrouwbaar genoeg in z'n fysieke gesteldheid de laatste 1,5 jaar.
  • These users thanked the author DonyellMalen for the post (total 2):
    ZicoSøren
    Paco Casal
    Internationale topspeler
    Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

PSV kan het zich niet veroorloven om naast (grootverdiener lijkt me) PvA nog een aankoop te doen terwijl we daar ook Oppegard en inderdaad dus Mauro Jr. nog voor in de selectie hebben. Ik reken Mauro nog zeker mee, zolang de medische staf van PSV er rekening mee houd dat hij terugkomt.
    #FreeGeneratie4
    Jwoeloe
    Moderator

Paco Casal wrote: 11 Aug 2023, 12:18 PSV kan het zich niet veroorloven om naast (grootverdiener lijkt me) PvA nog een aankoop te doen terwijl we daar ook Oppegard en inderdaad dus Mauro Jr. nog voor in de selectie hebben. Ik reken Mauro nog zeker mee, zolang de medische staf van PSV er rekening mee houd dat hij terugkomt.
    Alles lijkt er op dit moment op te wijzen dat die aankoop Debast moet worden, waardoor Mwene zich kan focussen op de linkerkant en Teze helaas nog steeds een serieuze optie is voor op rechts. Zoals eerder ook gecommuniceerd rekent men in de bezetting van dit seizoen niet op Mauro. Dit lijkt dan op dit moment de uitgangssituatie waarop men in lijkt te zetten:

Van Aanholt / Mwene - Boscagli / Obispo - Debast / Ramalho - Teze / Sambo
    Buitenspelgoal
    Vaste waarde in elftal

Paco Casal wrote: 11 Aug 2023, 12:18 PSV kan het zich niet veroorloven om naast (grootverdiener lijkt me) PvA nog een aankoop te doen terwijl we daar ook Oppegard en inderdaad dus Mauro Jr. nog voor in de selectie hebben. Ik reken Mauro nog zeker mee, zolang de medische staf van PSV er rekening mee houd dat hij terugkomt.
    Terug komen is 1, fit blijven 2. Maxi kwam ook telkens terug... voor eventjes.
    DonyellMalen
    Legende

Teze ziet zichzelf (en Bosz eveneens) als CB. Denk dat de indeling iets anders gaat zijn, ondanks het feit dat Teze nu als rechtsback speelt.
    ComeOnPSV
    Vedette

PSV rekent hem niet bij de 20+4.

Op dit moment hebben we Mwene/Van Aanholt als lb. Sambo/Teze als rb.

Maar als een mwene vertrekt moet er echt een kwaliteitspeler komen op lb. Van Aanholt maakt tot dusver niet heel veel indruk..
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Debast halen. Onmogelijk om druk te zetten op 2 super goed opbouwende spelers. En dan nog Veerman en Schouten ervoor. Kanonnen.
  • These users thanked the author RIO for the post:
    SKERLA
    slowflow
    Basisspeler

Hier een wat langer filmpje van Miles Robinson tijdens de Gold Cup 2021, geeft misschien n wat beter beeld. Hij lijkt qua type speler heel erg op Sanchez, heel sterk, snel en ook kopsterk. Hij lijkt wel vaak niet heel geweldig aan de bal en maakt ook best wel wat inschattingsfoutjes verdedigend (die die in tegenstelling tot Ramalho wel beter kan herstellen door z’n snelheid). Maar kijk en oordeel vooral zelf.

danko-lazovic
    Meervoudig international

Transferfriday incoming
    Bossche bol
    Meervoudig international

Het is toch ook gewoon een werkdag?
  • These users thanked the author Bossche bol for the post (total 7):
    koetjeGrasmatNotoriousBIG046trouwepsvfanSKERLATjompieDadOfFour
    Tinus10
    Jeugdspeler

Liverpool concreet voor Sangare na het mislopen van Caicedo?..
    Joofcorn
    Jeugdinternational
    Favoriete speler: Paling Pirlo

TomPSV023 wrote: 11 Aug 2023, 10:24 Die Miles Robinson is toch wel interessant als je kijkt naar ze statistieken. Vroeger speelde hij blijkbaar basketbal en was hij een van de toptalenten. Dit verklaard ook wel waarom hij zo snel is en zo hoog kan springen en dat terwijl hij toch 6"2 is en ruim 85 kilo weegt. Zijn top snelheid werdt gemeten op 9.5 meter per seconden wat uitkomt op meer dan 34km per uur.

https://www.mlssoccer.com/news/what-202 ... 0attackers.

Sorry jongens, ik was druk bij een klant net. Maar 6'2" is ca. 1.88m
    "Nulla è reale, tutto è lecito"
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Wel typisch Amerikaans om die voornaam niet gewoon in kilometers te doen.
  • These users thanked the author Grasmat for the post:
    Ardbeg
    Jwoeloe
    Moderator

danko-lazovic wrote: 11 Aug 2023, 13:52

Transferfriday incoming
    Dat hebben we eerder gehoord. Komt elke transferperiode weer meer onzin uit die man. Kan z'n aandacht beter houden bij het goudbruin bakken van z'n friet.
  • These users thanked the author Jwoeloe for the post (total 3):
    DonyellMalenTylerDurdnPSVerDenBosch
    DonyellMalen
    Legende

Tinus10 wrote: 11 Aug 2023, 13:55 Liverpool concreet voor Sangare na het mislopen van Caicedo?..
    Zou mij niet verbazen. Liverpool zou fantastisch zijn voor Sangaré.
    Robson de Souza
    Vedette

Transferfriday incoming
    https://www.psvfans.nl/opvallend-bologn ... et-spelen/
    Hatseflats
    Vedette

Dat lijkt goed nieuws!
    Fc Denzel
    Vaste waarde in elftal

Jwoeloe wrote: 11 Aug 2023, 14:06

Transferfriday incoming
    Dat hebben we eerder gehoord. Komt elke transferperiode weer meer onzin uit die man. Kan z'n aandacht beter houden bij het goudbruin bakken van z'n friet.
    Iemand in de buurt om het even te checken?

Edit: en dan bedoel ik NIET hoe goudbruin die man ze bakt..
  • These users thanked the author Fc Denzel for the post:
    Zico
    ShovingNE2
    Site Admin

Hatseflats wrote: 11 Aug 2023, 14:28 Dat lijkt goed nieuws!
    Als speler is hij wellicht welkom. Maar verder heeft hij hetzelfde profiel als Sanchez qua financiën, alleen een hogere tranfsersom. Je maakt mij niet wijs dat we 15 miljoen of zelfs nog meer uitgeven aan een speler van 27 als we Sanchez laten schieten want financieel niet haalbaar.
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Ardbeg
    Mister PSV

"Volgens mijn". Wat Jwoeloe zegt idd. Hij teert nog steeds op het feit dat z'n dochter een scoopje heeft gehad.
    Last edited by Ardbeg on 11 Aug 2023, 15:25, edited 2 times in total.
  • These users thanked the author Ardbeg for the post:
    Edison
    Post Reply