Southampton? Die spelen Championship echt nooit dat Sangaré daar heen gaat.Sjorsensjimmie wrote: ↑12 Aug 2023, 11:00Deze is doorgaans betrouwbaar. Reken er maar op dat Sangaré gaat.Vanthaman18 wrote: ↑12 Aug 2023, 10:51 Misschien al eens eerder besproken, maar ik zie soms door de bomen de twitteraars niet meer. Hoe betrouwbaar is deze Aouna? Mocht dit waar zijn, dan gaat dit waarschijnlijk snel en speelt hij vandaag misschien zijn laatste wedstrijd.
Verwacht zelf ook nog dat Southampton en/of Liverpool gaat bieden dit weekend.
Ibrahim Sangaré
-
- Nationale topspeler
-
- Internationale topspeler
Supergave stap zou dat zijn voor hem. Ik gun het hem ook van harte. Echt een topgozer. Als je zo'n Eiting nu ziet bijvoorbeeld... Sangaré merk je niks van. Geeft gas, heeft plezier en doet waar hij goed in is. Echt een voorbeeldprof. Doet pijn als hij gaat, maar als hij dan gaat dan ook maar naar een club als Bayern.
- These users thanked the author Eindhovenvoetbal for the post (total 2):
- Tjompie • Ren Höek
- Dribble
- Bankzitter
- Clubvoorkeur: PSV
Ik had graag een kampioenschap gevierd met Sangaré op de platte kar door de stad. Dat zouden toch machtige beelden zijn geweest.
- colocolofc
- Meervoudig international
Zou een mooie stap zijn! Waarschijnlijk heeft hij hier al die tijd op gewacht. Gaat natuurlijk niet alles spelen daar maar zie hem wel ongeveer de helft spelen in zijn eerste seizoen.
-
- Nationale topspeler
Southampton niet natuurlijk, die zijn gedegradeerd.Sjorsensjimmie wrote: ↑12 Aug 2023, 11:00Deze is doorgaans betrouwbaar. Reken er maar op dat Sangaré gaat.Vanthaman18 wrote: ↑12 Aug 2023, 10:51 Misschien al eens eerder besproken, maar ik zie soms door de bomen de twitteraars niet meer. Hoe betrouwbaar is deze Aouna? Mocht dit waar zijn, dan gaat dit waarschijnlijk snel en speelt hij vandaag misschien zijn laatste wedstrijd.
Verwacht zelf ook nog dat Southampton en/of Liverpool gaat bieden dit weekend.
Edit: zie dat dit al gepost is. Brighton/Liverpool/Bayern lijkt me het meest realistisch. Of Spurs.
- ComeOnPSV
- Vedette
Als die vandaag speelt heeft ie in ieder geval bijgedragen. (Als we winnen)
Nodigen we hem gewoon uit
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Man wat zou ik die lach en het plezier gaan missen dit seizoen. Kan die Vranckx eigenlijk ook een beetje lachen of niet?
-
- Vaste waarde in elftal
Mooie bijkomstigheid is dat de hele mediawereld geil werd toen het nieuwe wereldwonder Gravenberch daar heen ging. Die zou daar wel even het mannetje worden.
Straks straat Ibi ‘die kan niet voetballen’ Sangaré daar elke week in de basis en moet Ryantje Gravenberch voor de wedstrijd de veters van ome Sangaré komen strikken.
Nu al zin in.
Straks straat Ibi ‘die kan niet voetballen’ Sangaré daar elke week in de basis en moet Ryantje Gravenberch voor de wedstrijd de veters van ome Sangaré komen strikken.
Nu al zin in.
- These users thanked the author Den Bondskoots for the post (total 12):
- mateja • Dribble • Eindhovenvoetbal • ComeOnPSV • Razzaa • Frank • De Realist • Ykhim • FritskePhilips • JChovanec • Heissenberrug • ShovingNE2
-
Inderdaad! “Je krijgt die lach niet van zijn gezicht al zou je het willen”.Eindhovenvoetbal wrote: ↑12 Aug 2023, 11:04 Supergave stap zou dat zijn voor hem. Ik gun het hem ook van harte. Echt een topgozer. Als je zo'n Eiting nu ziet bijvoorbeeld... Sangaré merk je niks van. Geeft gas, heeft plezier en doet waar hij goed in is. Echt een voorbeeldprof. Doet pijn als hij gaat, maar als hij dan gaat dan ook maar naar een club als Bayern.
- Ren Höek
- Vedette
Sangaré naar Bayern zou heel erg mooi zijn, een geweldige speler naar een absolute topclub. En PSV kan er extra versterkingen door halen.
Voor iedereen geslaagd dus. Als het klopt.
Voor iedereen geslaagd dus. Als het klopt.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
- Asterix
Kan me zomaar voorstellen dat tijdens de onderhandelingen van Tillman ook Sangaré ter sprake is gekomen en Bayern alvast mondeling een toezegging heeft gedaan dat ze na Kane vol voor Sangaré gaan. Het gaat nu namelijk ineens wel heel snel met Schouten.
Ich liebe gegenpressung
-
Goed stukje van gebruiker "AjaxAms" op transfermarkt.de:
Er zijn zeker 100 spelers in Europa die beter zijn in deze positie dan Sangaré.
Valt altijd op door fouten die wijzen op onvermogen. Zowel in balcontrole als positioneel zwak. Fysiek robuust, maar trááááág.
Hij speelt al 3 jaar in Nederland en heeft nog niet laten zien dat hij klaar is voor de volgende stap. Zeker niet voor een Europees topteam. Eindhoven bood hem hier en daar aan, maar er waren geen kopers. Dat hij alleen in verband werd gebracht met Nottingham Forest spreekt niet voor een interesse van Bayern.
Tel daarbij op dat hij geen Engels lijkt te spreken. En in het voorseizoen stond hij in sommige wedstrijden in Eindhoven niet eens in de basis. Bayern doet er goed aan zichzelf niet op deze speler te trakteren. Het zal meteen de zwakste schakel in de ketting zijn.
Dat Sangare flexibel is en een goede passing heeft, is me niet opgevallen in 3 jaar waarin ik bijna alle wedstrijden van Eindhoven heb gezien. De bal en hij zullen nooit beste maatjes zijn. Met een beetje fantasie is hij een prima zes, hoewel in het voorseizoen in Nederland zowel Alvarez als Wieffer een stuk beter waren dan Sangaré.
De door Paullulatsch3 genoemde Belgen zijn veel beter dan Sangaré. Er zullen ook beduidend betere zessen zijn in de BuLi.
De vraag hoe de marktwaarde van 35 mille tot stand komt is eenvoudig te beantwoorden. Dat is de markt. Er is veel vraag naar het type speler "groot, robuust". Zoals gezegd was Sangaré het afgelopen seizoen bij Eindhoven niet eens onomstreden, hij heeft geen CL-ervaring, geen WK-ervaring. Wat moet hij bij FCB? Die kunnen kopen wie ze willen. Dan kan sangaré nooit een thema zijn.
-
- Lid scoutingsteam
Sangaré is gewoon een fenomenale middenvelder en het idee dat hij niet bij een of andere laagvlieger gaat voetballen, maar bij Bayern München, dat doet me goed. Dat is toch fantastisch.
Op dit tempo kun je in de nabije toekomst een willekeurige Champions League-wedstrijd aanzetten en je ziet een ex-PSV'er bij een topclub. Liverpool, Dortmund, Bayern, Chelsea, PSG, Internazionale, Atlético Madrid, Arsenal, het maakt allemaal niet uit. Machtig mooi zeg.
Op dit tempo kun je in de nabije toekomst een willekeurige Champions League-wedstrijd aanzetten en je ziet een ex-PSV'er bij een topclub. Liverpool, Dortmund, Bayern, Chelsea, PSG, Internazionale, Atlético Madrid, Arsenal, het maakt allemaal niet uit. Machtig mooi zeg.
- RalfEdstrom
- Veelbelovend talent
- Favoriete speler: Ralf Edstrom
Bayern zou super voor hem zijn, maar qua speltype vind ik de Premier League toch beter bij hem passen. Wij hebben ook vaak genoeg gemopperd dat het voetballend niet altijd overhoudt. Persoonlijk zie ik hem het liefst nog een jaar blijven kampioen worden en dan naar een top 4 ploeg in Engeland vertrekken.
- Standbeeld
- Mister PSV
Mijn bloed gaat er nog net niet van koken.johan derksen wrote: ↑12 Aug 2023, 13:22 Goed stukje van gebruiker "AjaxAms" op transfermarkt.de:
Valt altijd op door fouten die wijzen op onvermogen. Zowel in balcontrole als positioneel zwak. Fysiek robuust, maar trááááág.
Hij speelt al 3 jaar in Nederland en heeft nog niet laten zien dat hij klaar is voor de volgende stap. Zeker niet voor een Europees topteam. Eindhoven bood hem hier en daar aan, maar er waren geen kopers. Dat hij alleen in verband werd gebracht met Nottingham Forest spreekt niet voor een interesse van Bayern.
Tel daarbij op dat hij geen Engels lijkt te spreken. En in het voorseizoen stond hij in sommige wedstrijden in Eindhoven niet eens in de basis. Bayern doet er goed aan zichzelf niet op deze speler te trakteren. Het zal meteen de zwakste schakel in de ketting zijn.Dat Sangare flexibel is en een goede passing heeft, is me niet opgevallen in 3 jaar waarin ik bijna alle wedstrijden van Eindhoven heb gezien. De bal en hij zullen nooit beste maatjes zijn. Met een beetje fantasie is hij een prima zes, hoewel in het voorseizoen in Nederland zowel Alvarez als Wieffer een stuk beter waren dan Sangaré.
De door Paullulatsch3 genoemde Belgen zijn veel beter dan Sangaré. Er zullen ook beduidend betere zessen zijn in de BuLi.
De vraag hoe de marktwaarde van 35 mille tot stand komt is eenvoudig te beantwoorden. Dat is de markt. Er is veel vraag naar het type speler "groot, robuust". Zoals gezegd was Sangaré het afgelopen seizoen bij Eindhoven niet eens onomstreden, hij heeft geen CL-ervaring, geen WK-ervaring. Wat moet hij bij FCB? Die kunnen kopen wie ze willen. Dan kan sangaré nooit een thema zijn.
-
Dat is ook niet heel moeilijk, aangezien we de laatste 10 jaar weinig successen hebben gekend. Als Sangaré bij de les was, is hij een hele goede speler, maar te vaak laconiek en nonchalante waardoor hij onnodige fouten maakt. Iemand die dat eruit kan halen bij hem, dan heb je echt een topper.
- These users thanked the author AddoCultheld for the post:
- RalfEdstrom
-
Niets nieuws toch dat ze daar denken dat ze het voetbal uit hebben gevonden en alles wat niet uit Amschterdam komt kut isjohan derksen wrote: ↑12 Aug 2023, 13:22 Goed stukje van gebruiker "AjaxAms" op transfermarkt.de:
Tel daarbij op dat hij geen Engels lijkt te spreken. En in het voorseizoen stond hij in sommige wedstrijden in Eindhoven niet eens in de basis. Bayern doet er goed aan zichzelf niet op deze speler te trakteren. Het zal meteen de zwakste schakel in de ketting zijn.Dat Sangare flexibel is en een goede passing heeft, is me niet opgevallen in 3 jaar waarin ik bijna alle wedstrijden van Eindhoven heb gezien. De bal en hij zullen nooit beste maatjes zijn. Met een beetje fantasie is hij een prima zes, hoewel in het voorseizoen in Nederland zowel Alvarez als Wieffer een stuk beter waren dan Sangaré.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Strootman, Gini, Bommel, Park, Guardado, Marco, Propper, Schaars, Perreiro, Guti, Mo, Doan, Rosario, Gotze, Veerman, Xavi.AddoCultheld wrote: ↑12 Aug 2023, 14:09Dat is ook niet heel moeilijk, aangezien we de laatste 10 jaar weinig successen hebben gekend. Als Sangaré bij de les was, is hij een hele goede speler, maar te vaak laconiek en nonchalante waardoor hij onnodige fouten maakt. Iemand die dat eruit kan halen bij hem, dan heb je echt een topper.
Toch geen slecht rijtje.
Ik plaats alleen Papi en Xavi boven hem waarbij Xavi meer linksbuiten bij ons speelde. We gaan hem heel erg missen.
-
- Geselecteerd voor Oranje
In het buitenland gaat hij eindelijk de waardering krijgen die hij verdient. Wat een glasbak en ik gun hem de wereld. Ga zijn spel en zijn heerlijk vrolijke uitstraling missen. Lijkt me een geweldig mens.
-
- Vedette
Toch interessant dat Sambo dit soort wedstrijden niet ook al de kans krijgt. Gaan met 3-1 winnen
- These users thanked the author Rikkert1234 for the post:
- Edison