Noni Madueke

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Grasmat
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

Pff 2-3 weken is echt zonde in deze belangrijke periode. Hij is er dus voorlopig Noni bij.
Zijn rendement gaat, net als dat van Gakpo wel gemist worden helaas.
Heissenberrug
Internationale topspeler

Grasmat wrote: 29 Jan 2021, 15:09 Pff 2-3 weken is echt zonde in deze belangrijke periode. Hij is er dus voorlopig Noni bij.
Gele kaart waardig deze woordgrap.
Trixm
Vedette

Heissenberrug wrote: 29 Jan 2021, 15:44
Grasmat wrote: 29 Jan 2021, 15:09 Pff 2-3 weken is echt zonde in deze belangrijke periode. Hij is er dus voorlopig Noni bij.
Gele kaart waardig deze woordgrap.
Ik zat meer aan een Badge te denken.
Saibari is underrated.
Heruone
Lid scoutingsteam

Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Wat me vooral opvalt is bij die twitter filmpjes hoe ontzettend vaak we die lul van een Leo Driessen als commentator hebben.

On: goede analyse!
Heruone
Lid scoutingsteam

Maar echt he, lijkt wel alsof dat contractueel is vastgelegd.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
DC_PSV
Vedette

We missen deze jongen enorm, wanneer zou hij terug zijn?
#simplythebest
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Huh, hoe kan dat nou? Een jongen van 18 die de werkwijze van de trainer fijn vindt en ook nog eens goed met hem kan samenwerken? Met onze Duitse 'leraar' met harde hand? Onze Schmidt? OnsRoger?
Maikel
Site Admin

Madueke in Oranje, zou top zijn
Ardbeg
Mister PSV

Maikel_91 wrote: 02 Mar 2021, 09:59 Madueke in Oranje, zou top zijn
Ik zie Madueke liever in het Engels team. Vooral omdat ik 0,0 met het Nederlands elftal heb en ook omdat hij dan meer waard is voor PSV. Daarnaast vind ik ook dat hij het verdient.
Galactico
Meervoudig international

Lekker dat tegengeluid. Goed getimed ook na al dat huilie huilie van gister. Het kan dus toch een gast van dezelfde leeftijd die het fantastisch naar zijn zin heeft onder die zelfde Duitser.
ComeOnPSV
Vedette

Ik begin echt mega fan van Madueke te worden.

Goede speler, fantastische mentaliteit en echt een hart voor PSV.
Ardbeg
Mister PSV

ComeOnPSV wrote: 02 Mar 2021, 10:18 Ik begin echt mega fan van Madueke te worden.

Goede speler, fantastische mentaliteit en echt een hart voor PSV.
Ik hoop dan ook echt dat hij nog zeker tot zijn 23e bij PSV blijft en heel de Eredivisie aan gort speelt.
Revolinho
Internationale topspeler

Oh oh, dat gaan de Schmidt-bashers niet leuk vinden. Goede samenwerking met Schmidt??

Noni is een op en top prof, staat zo positief in het leven en ondanks dat ie enorm talentvol is, loopt ie nooit naast zijn schoenen. Ben echt al vanaf het begin een enorme fan, hij is eigenlijk vrij compleet. Hij is snel, beresterk, heeft veel inhoud, is wendbaar, goede actie, technisch, scoort makkelijk en heeft een hele goede mentaliteit. Hij moet alleen nog wat meer vlieguren maken in 1, om echt die volgende stap te maken.

Heb bij hem het gevoel dat PSV niet zijn plafond is, maar dan moet alles wel kloppen. Hij moet zichzelf blijven uitdagen en wat dat betreft heeft ie een goeie aan deze staf.
DonyellMalen
Legende

Mooie vent die Madueke. Ook zijn hele vrolijke aura bevalt me altijd enorm, doet me een beetje denken ook aan Alphonso Davies van Bayern Munchen, die heeft dat ook. Zou voor NL echt een mooie zijn ook, mocht hij over 2.5 nog steeds voor Nederland willen spelen. Hopelijk is ie snel terug van z'n blessure, want we hebben 'm nodig!
Maikel
Site Admin

Ik vergeet vaak dat Noni pas 18 is. Is al zo sterk en zo volwassen.
ShovingNE2
Site Admin

Revolinho wrote: 02 Mar 2021, 10:28 Oh oh, dat gaan de Schmidt-bashers niet leuk vinden. Goede samenwerking met Schmidt??
Ik kan mij niet heugen dat Schmidt is aangevallen op zijn omgang met spelers. Op gebied van tactiek, wissels, trainingen (terecht of onterecht) inderdaad genoeg. Maar nooit over persoonlijke benadering van spelers.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Voor mij is Madueke echt het schoolvoorbeeld van een jeugdexponent van onze academie; hard werkend, beide voeten op de grond, trots om ons shirt te dragen en per wedstrijd in het eerste zet hij een stap vooruit.
Menno1
Legende

Mijn voorspelling van 2 jaar geleden dat Noni meer gaat opleveren dan Ihattaren komt aardig uit. Helaas niet verwacht dat het verschil wel eens heel groot zou worden.

Maar aan alles merkte je bij Noni dat het wel goed zit in zijn hoofd. Aan zijn keuzes maar ook aan zijn interviews. Een vrolijke jongen met nul kapsones en die net als Mauro bijvoorbeeld, gewoon echt blij zijn met de club.

Blijft apart dat dit soort jongens vaak met meer liefde over de club praten dan jongens die hier al sinds hun 10e of nog jonger zitten.
koetje
Legende

Bij PSV is alles top geregeld. Als je niet anders hebt meegemaakt ga je dat normaal vinden.
Balinho
Internationale topspeler

Menno1 wrote: 02 Mar 2021, 11:27
Blijft apart dat dit soort jongens vaak met meer liefde over de club praten dan jongens die hier al sinds hun 10e of nog jonger zitten.
Of juist niet. Spelers die elders al ervaring hebben opgedaan, kunnen (clubs & beleid) vergelijken vanwege hun referentiekader (Noni bijvoorbeeld).
Spelers die vanuit de jeugd doorstromen hebben niet altijd door hoe goed ze't hebben, en wanen het gras elders vlugger groener (Mo naar het zich laat aanzien).

Edit: onder het werk een reply typen waardoor het door afleiding ruim 10 minuten kost, vergroot de kans op platgetreden paden. Wa gij Koetje.
Ykhim
Lid scoutingsteam

Maikel_91 wrote: 02 Mar 2021, 10:52 Ik vergeet vaak dat Noni pas 18 is. Is al zo sterk en zo volwassen.
Het is dat we Boscagli hebben rondlopen, maar anders was Madueke toch echt de openbaring van het seizoen geweest. Die statistieken zijn ook lekker hoor, zeker voor iemand die er pas net is. Fantastische speler en hopelijk is 'ie snel weer wedstrijdfit.
Balinho
Internationale topspeler

Ykhim wrote: 02 Mar 2021, 13:53
Maikel_91 wrote: 02 Mar 2021, 10:52 Ik vergeet vaak dat Noni pas 18 is. Is al zo sterk en zo volwassen.
Het is dat we Boscagli hebben rondlopen, maar anders was Madueke toch echt de openbaring van het seizoen geweest. Die statistieken zijn ook lekker hoor, zeker voor iemand die er pas net is. Fantastische speler en hopelijk is 'ie snel weer wedstrijdfit.
Gakpo trouwens net zo goed, wanneer hij heel gebleven was. Openbaring that is.
Robson de Souza
Vedette

Balinho wrote: 02 Mar 2021, 13:55
Ykhim wrote: 02 Mar 2021, 13:53

Gakpo trouwens net zo goed, wanneer hij heel gebleven was. Openbaring that is.
Teze trouwens ook...Schmidt is gewoon goed bezig.
Post Reply