Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Sjorsensjimmie
Bankzitter
Clubvoorkeur: PSV

MaartenV wrote: 11 Aug 2023, 15:54
Hatseflats wrote: 11 Aug 2023, 15:26

Volgens deze "zeer betrouwbare" bron strijkt Schouten 8 ton op. Dan zal het salaris echt niet ruim boven de 2 komen als ie naar PSV gaat.
Die 8 ton is achterhaald. Hij heeft vorige zomer een nieuw contract getekend met een salarisverdubbelaar.
Is me nog altijd een raadsel waarom Schouten naar PSV zou willen gaan...die moet als volgende stap naar de italiaanse (sub)top. Tenzij hij heimwee heeft naar ons landje. Of een vrouw die zeurt dat ze weet-ik-wat mist. Of een hond die weer eens wat ouderwets hondeweer wil zien.
Spelen bij een topclub en kampioen willen worden, eventueel in de CL spelen, en je beter in de kijker spelen van het grote oranje.
Ik snap wel dat hij naar PSV zou willen.

Echter kan ik zijn kwaliteiten niet goed inschatten. Voegt hij iets toe aan PSV?
Bram
Nationale topspeler

Grasmat wrote: 11 Aug 2023, 16:09 Ah, mea culpa in dat geval. Oprecht niet gelezen, anders zou ik het niet plagiëren. Het gaat ook zo snel soms in die topics.

Afijn, het geeft in ieder geval aan dat je een verfijnd gevoel voor humor hebt. :mrgreen:
Kilometer Robinson (Tovast, 2023)

Zo mag het wel ;)
  • These users thanked the author Bram for the post:
    Tovast
    DadOfFour
    Internationale topspeler

Bram wrote: 11 Aug 2023, 16:12
    Grasmat wrote: 11 Aug 2023, 16:09 Ah, mea culpa in dat geval. Oprecht niet gelezen, anders zou ik het niet plagiëren. Het gaat ook zo snel soms in die topics.

Afijn, het geeft in ieder geval aan dat je een verfijnd gevoel voor humor hebt. :mrgreen:

Zo mag het wel ;)
    Moeten we er dan niet Kilometer Robinszoon (gebaseerd op Tovast, 2023) van maken?
    La vida és massa curta per no fer broma
    VTheMan
    Meervoudig international
    Favoriete speler: Bakayoko

DadOfFour wrote: 11 Aug 2023, 16:33
    Bram wrote: 11 Aug 2023, 16:12

Zo mag het wel ;)
    Moeten we er dan niet Kilometer Robinszoon (gebaseerd op Tovast, 2023) van maken?
    Maak er dan gelijk Kilometer Steelinzoon (gebaseerd op Tovast, 2023) van.
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Chucky wrote: 11 Aug 2023, 15:14 Zullen we dan maar doorschake....? :mrgreen:
    Pas nou gvd eens op! Grasmat z'n lever staat op springen
    TommyD085
    Jeugdspeler

Robinson is misschien niet de naam waar we allemaal op hopen of het welbekende restwaarde verhaal !

Zijn Trauner en Hancko topnamen ?
    Feyenoord wel CL en verzekerd van flink wat geld !

Ik heb liever een degelijk elftal dat prijzen pakt dan afgaan op naam.

Types als Doan en Guti, geen sterspelers, maar onmisbaar voor een elftal.

Meningen kunnen zeker verschillen en dat is prima overigens :-).
    Eindhovenvoetbal
    Internationale topspeler

TommyD085 wrote: 11 Aug 2023, 19:38 Robinson is misschien niet de naam waar we allemaal op hopen of het welbekende restwaarde verhaal !

Zijn Trauner en Hancko topnamen ?
    Feyenoord wel CL en verzekerd van flink wat geld !

Ik heb liever een degelijk elftal dat prijzen pakt dan afgaan op naam.

Types als Doan en Guti, geen sterspelers, maar onmisbaar voor een elftal.

Meningen kunnen zeker verschillen en dat is prima overigens :-).
    Hancko zeker een topnaam.
    ComeOnPSV
    Vedette

Als we Schouten voor 15 miljoen kunnen halen dan kunnen we een Sanchez toch ook wel voor dat bedrag halen.

Ik denk nog steeds dat PSV vol inzet op Sanchez, maar de prijs eerst omlaag moet.
    Voorroodwitgezongen
    Ballenjongen

Ik heb ook het idee dat PSV nog op Sanchez gokt. Hij heeft aangegeven graag naar PSV te willen en zolang hij geen transfer maakt en we dichter bij 1/9 komen gaat Tottenham hem toch wel knijpen en zakken in de eisen.
    7Koentjuh7
    Lid 2e elftal

Als die naar PSV wil waarom dan niet nu al normaal doen met je salariseisen?
    vak kk 1988
    Bankzitter

El ghazi word genoemd bij olympiakos
  • These users thanked the author vak kk 1988 for the post:
    DoubleUCoolman
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

ComeOnPSV wrote: 11 Aug 2023, 23:46 Als we Schouten voor 15 miljoen kunnen halen dan kunnen we een Sanchez toch ook wel voor dat bedrag halen.
    Alleen gaat het bij Sánchez niet alleen om het aankoopbedrag, maar ook om salariseisen in combinatie met een bepaald risico dat hij met zich meebrengt. Van alle aanbiedingen die hij heeft gehad, spreekt PSV hem sportief inderdaad het meest aan, maar dat betekent niet dat hij bereid is alles in te leveren wat 'ie nu verdient. En PSV zit simpelweg niet te wachten op een transfersom van 15 miljoen, een salaris van een miljoen of 5 per jaar, en alle andere kosten die er nog bij komen kijken. Dat totaalpakket is voor PSV simpelweg te zwaar.

Mocht Sánchez bereid zijn om genoegen te nemen met ongeveer 1/3e van wat hij nu verdient, dan valt daar voor PSV ook wel over na te denken. Maar bij Schouten zullen de contractvoorwaarden gewoon een stuk gunstiger zijn. Het is bovendien ook een speler wiens carrière een stijgende lijn vertoont, terwijl dat bij Sánchez niet zo is.
  • These users thanked the author Ykhim for the post (total 3):
    RIO11 TinusRen Höek
    Olai
    Lid 2e elftal

Toen ik suggereerde dat zowel Vranckx als Schouten ("en" niet "of") Sangaré zouden vervangen kreeg ik alleen clownsmiley´s
  • These users thanked the author Olai for the post (total 8):
    fritske10. NilisDe RealistTijnAsterixJ O H NNumber 8 On TourVoormalig KG
    Tinus10
    Jeugdspeler

Olai wrote: 12 Aug 2023, 02:05 Toen ik suggereerde dat zowel Vranckx als Schouten ("en" niet "of") Sangaré zouden vervangen kreeg ik alleen clownsmiley´s
    Jeetje.. Wat heftig en vervelend voor je!
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Olai wrote: 12 Aug 2023, 02:05 Toen ik suggereerde dat zowel Vranckx als Schouten ("en" niet "of") Sangaré zouden vervangen kreeg ik alleen clownsmiley´s
    Es tut mir leid Oil of Olai, maar deze heb ik al geclaimd als insider numero uno. En daarmee basta, ciao ciao.
  • These users thanked the author RIO for the post (total 2):
    SKERLAJ O H N
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Olai wrote: 08 Aug 2023, 08:32 Ben bang dat Sangaré rond is en zowel Schouten en Vranckx komen, maar straks ben ik de gebeten hond. Bosz ziet in Schouten een ideale 6, Vranckx een 8, dat wel.
    :crown:

Lekker met Veerman, Vranckx, Schouten en Tillman rouleren. Minimaal 45 wedstrijden, iedereen speelt elke wedstrijd minimaal 20 minuten, bij blessures of schorsingen is elke willekeurige samenstelling in balans, en er is genoeg ervaring en genoeg waarde op het veld.
    Standbeeld
    Mister PSV

vak kk 1988 wrote: 12 Aug 2023, 01:05 El ghazi word genoemd bij olympiakos
    Dat is goed nieuws. Hopelijk wordt het concreet. Ik zie dat hij een marktwaarde heeft van 5mln op TM. We hebben hem zelf gekocht voor 2.5mln. Met alles vanaf 2.5mln+ ben ik al tevreden.
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Ik word gewoon al enthousiast wakker denkend aan de transferplannen van Earnie. Doorzetten ouwe gap! Schouten binnenhalen en daarna niet Vranckx vergeten. Zou het toch wel zuur vinden als deze glasbak nu niet meer komt.
    Jwoeloe
    Moderator

Feitelijk klopt het ook nog steeds niet, want 1 van de 2 gaat Sangare vervangen en de ander Guti. Ze zijn niet allebei de vervanger van Sangare. :D
    29.04.2007
    Nationale topspeler

Vanthaman18 wrote: 12 Aug 2023, 08:08 Doorzetten ouwe gap!
    Ge zit hier onder de rivieren hè!
  • These users thanked the author 29.04.2007 for the post (total 5):
    CarnelitoHeissenberrugFc DenzelTavlis1913Teletubby
    ComeOnPSV
    Vedette

Met Schouten erbij hebben we voorlopig (bij aanblijven Sangaré) ons middenveld compleet.

Image

Nu moet de focus op een rechter centrale verdediger. Teze en Sambo kunnen zich dan volledig focussen op de rechtsback positie.

Zullen natuurlijk ook nog spelers vertrekken maar die moet je dan 1 op 1 vervangen. Dus als Sangaré gaat haal je een 6. Gaat Teze haal je een rechtsback erbij.
  • These users thanked the author ComeOnPSV for the post:
    Drommels
    Liefhebber#23
    Jeugdspeler

Fosu-Mensah zou nog een optie kunnen zijn, bijv als vervanger van Teze. Maar eventueel ook als RCV. Nederlander, 25 jaar, lage marktwaarde.
    Standbeeld
    Mister PSV

Liefhebber#23 wrote: 13 Aug 2023, 13:24 Fosu-Mensah zou nog een optie kunnen zijn, bijv als vervanger van Teze. Maar eventueel ook als RCV. Nederlander, 25 jaar, lage marktwaarde.
    Fosu-Mensah is niet het niveau dat we nastreven. Carrière lijkt aardig in het slop te zitten. Zal zijn contract uitzitten bij Leverkusen en dan naar Turkije/Saudi-Arabië vertrekken, gok ik zo.
    ComeOnPSV
    Vedette

Fosu-Mensah komt vaker in het nieuws omtrent verkrachtingen etc dan zijn voetbalkwaliteiten.

Niet aan beginnen
    Standbeeld
    Mister PSV

ComeOnPSV wrote: 13 Aug 2023, 13:52 Fosu-Mensah komt vaker in het nieuws omtrent verkrachtingen etc dan zijn voetbalkwaliteiten.

Niet aan beginnen
    Oh ja? Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik het lees. Scouts van FC Prison op de tribune bij Leverkusen?
  • These users thanked the author Standbeeld for the post:
    James Rodriguez
    Post Reply