Volgens deze "zeer betrouwbare" bron strijkt Schouten 8 ton op. Dan zal het salaris echt niet ruim boven de 2 komen als ie naar PSV gaat.
Die 8 ton is achterhaald. Hij heeft vorige zomer een nieuw contract getekend met een salarisverdubbelaar.
Is me nog altijd een raadsel waarom Schouten naar PSV zou willen gaan...die moet als volgende stap naar de italiaanse (sub)top. Tenzij hij heimwee heeft naar ons landje. Of een vrouw die zeurt dat ze weet-ik-wat mist. Of een hond die weer eens wat ouderwets hondeweer wil zien.
Spelen bij een topclub en kampioen willen worden, eventueel in de CL spelen, en je beter in de kijker spelen van het grote oranje.
Ik snap wel dat hij naar PSV zou willen.
Echter kan ik zijn kwaliteiten niet goed inschatten. Voegt hij iets toe aan PSV?
Grasmat wrote: ↑11 Aug 2023, 16:09
Ah, mea culpa in dat geval. Oprecht niet gelezen, anders zou ik het niet plagiëren. Het gaat ook zo snel soms in die topics.
Afijn, het geeft in ieder geval aan dat je een verfijnd gevoel voor humor hebt.
Grasmat wrote: ↑11 Aug 2023, 16:09
Ah, mea culpa in dat geval. Oprecht niet gelezen, anders zou ik het niet plagiëren. Het gaat ook zo snel soms in die topics.
Afijn, het geeft in ieder geval aan dat je een verfijnd gevoel voor humor hebt.
Kilometer Robinson (Tovast, 2023)
Zo mag het wel
Moeten we er dan niet Kilometer Robinszoon (gebaseerd op Tovast, 2023) van maken?
Ik heb ook het idee dat PSV nog op Sanchez gokt. Hij heeft aangegeven graag naar PSV te willen en zolang hij geen transfer maakt en we dichter bij 1/9 komen gaat Tottenham hem toch wel knijpen en zakken in de eisen.
ComeOnPSV wrote: ↑11 Aug 2023, 23:46
Als we Schouten voor 15 miljoen kunnen halen dan kunnen we een Sanchez toch ook wel voor dat bedrag halen.
Alleen gaat het bij Sánchez niet alleen om het aankoopbedrag, maar ook om salariseisen in combinatie met een bepaald risico dat hij met zich meebrengt. Van alle aanbiedingen die hij heeft gehad, spreekt PSV hem sportief inderdaad het meest aan, maar dat betekent niet dat hij bereid is alles in te leveren wat 'ie nu verdient. En PSV zit simpelweg niet te wachten op een transfersom van 15 miljoen, een salaris van een miljoen of 5 per jaar, en alle andere kosten die er nog bij komen kijken. Dat totaalpakket is voor PSV simpelweg te zwaar.
Mocht Sánchez bereid zijn om genoegen te nemen met ongeveer 1/3e van wat hij nu verdient, dan valt daar voor PSV ook wel over na te denken. Maar bij Schouten zullen de contractvoorwaarden gewoon een stuk gunstiger zijn. Het is bovendien ook een speler wiens carrière een stijgende lijn vertoont, terwijl dat bij Sánchez niet zo is.
Olai wrote: ↑12 Aug 2023, 02:05
Toen ik suggereerde dat zowel Vranckx als Schouten ("en" niet "of") Sangaré zouden vervangen kreeg ik alleen clownsmiley´s
Toen ik suggereerde dat zowel Vranckx als Schouten ("en" niet "of") Sangaré zouden vervangen kreeg ik alleen clownsmiley´s
Es tut mir leid Oil of Olai, maar deze heb ik al geclaimd als insider numero uno. En daarmee basta, ciao ciao.
Olai wrote: ↑08 Aug 2023, 08:32
Ben bang dat Sangaré rond is en zowel Schouten en Vranckx komen, maar straks ben ik de gebeten hond. Bosz ziet in Schouten een ideale 6, Vranckx een 8, dat wel.
Lekker met Veerman, Vranckx, Schouten en Tillman rouleren. Minimaal 45 wedstrijden, iedereen speelt elke wedstrijd minimaal 20 minuten, bij blessures of schorsingen is elke willekeurige samenstelling in balans, en er is genoeg ervaring en genoeg waarde op het veld.
vak kk 1988 wrote: ↑12 Aug 2023, 01:05
El ghazi word genoemd bij olympiakos
Dat is goed nieuws. Hopelijk wordt het concreet. Ik zie dat hij een marktwaarde heeft van 5mln op TM. We hebben hem zelf gekocht voor 2.5mln. Met alles vanaf 2.5mln+ ben ik al tevreden.
Ik word gewoon al enthousiast wakker denkend aan de transferplannen van Earnie. Doorzetten ouwe gap! Schouten binnenhalen en daarna niet Vranckx vergeten. Zou het toch wel zuur vinden als deze glasbak nu niet meer komt.
Feitelijk klopt het ook nog steeds niet, want 1 van de 2 gaat Sangare vervangen en de ander Guti. Ze zijn niet allebei de vervanger van Sangare.
Met Schouten erbij hebben we voorlopig (bij aanblijven Sangaré) ons middenveld compleet.
Nu moet de focus op een rechter centrale verdediger. Teze en Sambo kunnen zich dan volledig focussen op de rechtsback positie.
Zullen natuurlijk ook nog spelers vertrekken maar die moet je dan 1 op 1 vervangen. Dus als Sangaré gaat haal je een 6. Gaat Teze haal je een rechtsback erbij.
Liefhebber#23 wrote: ↑13 Aug 2023, 13:24
Fosu-Mensah zou nog een optie kunnen zijn, bijv als vervanger van Teze. Maar eventueel ook als RCV. Nederlander, 25 jaar, lage marktwaarde.
Fosu-Mensah is niet het niveau dat we nastreven. Carrière lijkt aardig in het slop te zitten. Zal zijn contract uitzitten bij Leverkusen en dan naar Turkije/Saudi-Arabië vertrekken, gok ik zo.