Ibrahim Sangaré

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
colocolofc
Meervoudig international

Standbeeld wrote: 13 Aug 2023, 13:34 Waarom lapt geen een van die clubs de afkoopsom?
Gaan ze wel doen hoor. Maar waren waarschijnlijk eerst bezig met spelers die hoger op het lijstje stonden (bijvoorbeeld Caceido of Lavia bij Liverpool) of met andere grote transfers bezig (bijvoorbeeld Kane bij Bayern).
TomPSV
Legende

Carnelito wrote: 13 Aug 2023, 13:35 Het zal wel aan mij liggen maar ik vind het vrij apart dat Kiki Musampa op TV iets te zeggen heeft over de klanten van z’n broer
Mee eens, is daar iedere keer wel heel erg open over. Heeft vanochtend zelfs de clubs genoemd die interesse hebben in Sangare. Lijkt wel erg te geilen op die aandacht.
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Standbeeld wrote: 13 Aug 2023, 13:34 Waarom lapt geen een van die clubs de afkoopsom?
Omdat dat nog niet opportuun is(of moet ik schrijven: oppertunistisch, zodat het wordt begrepen? :mrgreen: ), maar wel waarschijnlijk gaat worden binnen een paar weken? (Enne: 'geen een', foei Standbeeld , de taalpolitie is niet blij :lol: )
Standbeeld
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

psvgouda wrote: 13 Aug 2023, 13:38
Omdat dat nog niet opportuun is(of moet ik schrijven: oppertunistisch, zodat het wordt begrepen? :mrgreen: ), maar wel waarschijnlijk gaat worden binnen een paar weken? (Enne: 'geen een', foei @Standbeeld , de taalpolitie is niet blij :lol: )
Ik heb dan ook geen redactiehanden. :mrgreen:
De Realist
Internationale topspeler

Lorenzo von Matterhorn wrote: 13 Aug 2023, 13:33 Bayern, PSV en Liverpool zijn niet bepaald de minsten. Mooi om onze Sanga straks bij zo'n grote club te zien.
Even voor je gefixt. Die Parijse jurken zijn een verrot handelshuis en kunnen in de stront zakken. Pardon, in de merde.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Teletubby
Nationale topspeler

De klassieke ⌛ emoji
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Ik ben benieuwd of, als Sangaré naar Bayern gaat, die Duiters ook van die leuke woordgrapjes gaan maken zoals wij met Til(lman)!
Benitez040
Vaste waarde in elftal

Ibi SangMané
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Hij zou niet misstaan op dat middenveld als adjudant van Cody.

Sangare Szoboslai
Cody
Standbeeld
Mister PSV

Benitez040 wrote: 13 Aug 2023, 16:39 Ibi SangMané
Mane is al even weg.
R.Manco
Regelmatige invaller

RIO wrote: 13 Aug 2023, 16:47 Hij zou niet misstaan op dat middenveld als adjudant van Cody.

Sangare Szoboslai
Cody
En nummer 10/buitenspeler, een spits/buitenspeler en een middenvelder die niet alleen op 6 kan omdat altijd naar voren loopt. Lijkt me een ietsie pietsie aanvallend.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

R.Manco wrote: 13 Aug 2023, 16:55
RIO wrote: 13 Aug 2023, 16:47 Hij zou niet misstaan op dat middenveld als adjudant van Cody.

Sangare Szoboslai
Cody
En nummer 10/buitenspeler, een spits/buitenspeler en een middenvelder die niet alleen op 6 kan omdat altijd naar voren loopt. Lijkt me een ietsie pietsie aanvallend.
Dan ken jij Klopp nog niet. Nu staat Mac Allister erin ipv Sangare.
  • These users thanked the author RIO for the post:
    R.Manco
    DonyellMalen
    Legende

RIO wrote: 13 Aug 2023, 16:47Sangare Szoboslai
    Cody
    Denk dat MacAllister wel speelt.
    ComeOnPSV
    Vedette

Caicedo naar Chelsea.

Ben benieuwd of Liverpool nu gaat schakelen naar Sangaré
    ComeOnPSV
    Vedette

Liverpool volgt dit account.

Maar dit account zegt dat Teamtalk aangeeft dat Liverpool nu voor Sangare zou kunnen gaan, omdat ook Lavia naar Chelsea gaat.
  • These users thanked the author ComeOnPSV for the post:
    Olai
    Wilysimba
    Lid van verdienste

Deze is nog erg cryptisch. Maar uit de comments haal ik dat het waarschijnlijk is dat Lavia ook naar Chelsea gaat. Ook dit zou de transfer van Sangare in een stroomversnelling kunnen brengen
    Wilysimba
    Lid van verdienste

Deze is nog erg cryptisch. Maar uit de comments haal ik dat het waarschijnlijk is dat Lavia ook naar Chelsea gaat. Ook dit zou de transfer van Sangare in een stroomversnelling kunnen brengen
    DonyellMalen
    Legende

Gaat om Doku van Stade Rennes naar Man City hoogstwaarschijnlijk.
    ComeOnPSV
    Vedette

Blijkbaar echt over Lavia
    DonyellMalen
    Legende

Bizar hoeveel geld Chelsea uitgeeft. En dat mag allemaal maar 'gewoon'?
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

DonyellMalen wrote: 14 Aug 2023, 00:17 Bizar hoeveel geld Chelsea uitgeeft. En dat mag allemaal maar 'gewoon'?
    Je zou eens in de details van dat verhaal moet duiken. Dus inclusief de contracten die ze uitdelen, de spelers die ze in Saudi-Arabië dumpen om de FFP in balans te houden en de nieuwe rol van Strasbourg. Je lacht je kapot, ware het niet dat het zo treurig is. Echt een gezwel dat zich inmiddels goed kan meten met de City Group, hoewel ze zelfs daar niet zoveel geld wegpissen als Chelsea nu doet. En als je dan vanmiddag ziet wat ze met die uitgaven uiteindelijk op het veld zetten, dan is dat toch om treurig van te worden hoor.
  • These users thanked the author Ykhim for the post (total 2):
    DonyellMalenRen Höek
    DonyellMalen
    Legende

Ah ja, zou daar graag wat extra over willen lezen. Als je wat hebt, stuur vooral door. Kan evt ook via DM. :)

Zulke organisaties zijn inderdaad echt een gezwel voor de voetballerij. Merk dat ik sowieso steeds meer afkeer krijg tegen de huidige voetbalwereld. Het is PSV voor mij en de rest kan mij redelijk gestolen worden, iets wat vroeger toch wel anders lag.
    Ontbijtkoek
    International
    Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

DonyellMalen wrote: 14 Aug 2023, 00:17 Bizar hoeveel geld Chelsea uitgeeft. En dat mag allemaal maar 'gewoon'?
    Ontzettend gek hoe ze dat voor elkaar krijgen, bij Mudryk deden ze het echt wel smerig. Ze laten dat jochie voor 10 jaar tekenen, som van 100 miljoen. Betalen ieder jaar 10 miljoen aan Shaktar. Dan loop je dus minder risico om die FFP regels te breken blijkbaar
    ComeOnPSV
    Vedette

Ontbijtkoek wrote: 14 Aug 2023, 00:30
    Ontzettend gek hoe ze dat voor elkaar krijgen, bij Mudryk deden ze het echt wel smerig. Ze laten dat jochie voor 10 jaar tekenen, som van 100 miljoen. Betalen ieder jaar 10 miljoen aan Shaktar. Dan loop je dus minder risico om die FFP regels te breken blijkbaar
    Zit iets anders in elkaar.

Ze zullen aan Chelsea binnen een paar jaar wel alles betalen, maar ze kunnen de afschrijving op de speler smeren over 10 jaar. Hierdoor liggen de afschrijvingskosten ondanks de grote uitgave aan de transfer heel laag.

Dat heeft de fifa nu wel aangepast. Je mag nu afschrijven voor een periode van maximaal 5 jaar.
    Ontbijtkoek
    International
    Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

ComeOnPSV wrote: 14 Aug 2023, 00:32
    Ontbijtkoek wrote: 14 Aug 2023, 00:30

Zit iets anders in elkaar.

Ze zullen aan Chelsea binnen een paar jaar wel alles betalen, maar ze kunnen de afschrijving op de speler smeren over 10 jaar. Hierdoor liggen de afschrijvingskosten ondanks de grote uitgave aan de transfer heel laag.

Dat heeft de fifa nu wel aangepast. Je mag nu afschrijven voor een periode van maximaal 5 jaar.
    Dat was 't inderdaad, dank voor de aanvulling :)
  • These users thanked the author Ontbijtkoek for the post:
    ComeOnPSV
    Post Reply