Transferwindow 2023/24
-
- Vedette
-
- Nationale topspeler
-
- Vaste waarde in elftal
- Clubvoorkeur: PSV
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Veelbelovend talent
Alleen maar goed voor ons he. Die komt wel, hoop ik.
-
- Regelmatige invaller
- Favoriete speler: Gakpo
Fabrizio meldt dat Wolfsburg contact heeft gezocht met Doukoure. Straatsburg wil liever niet verkopen. Als er ook maar enige kans is moet Earnie hem kopen. Toptalent.
- Juancho
- Mister PSV
Tis natuurlijk heel mooi hoor, als Vranckx ook nog komt en Schouten die binnen is en dat je dus met Tillman/Veerman/Schouten/Vranckx al 4 opties hebt voor 3 plekken en daarachter nog Til, Saibari en Babadi hebt.
Maar ergens vraag ik me wel af hoe ze dat dan allemaal zien en vooral financieel gezien. De 4 heren kosten bij elkaar een fortuin en zeker een Tillman/Schouten/Vranckx zijn spelers die denk ik niet naar PSV zouden gaan om voor de helft van de tijd op de bank te zitten. Daarnaast ligt er nog genoeg open, vooral zoals bekend achterin maar ook voorin mis je eigenlijk nog een toptalent of top huurspeler. De bezetting is zeker belangrijk, laat dat duidelijk zjin. Maar de gekoppelde bedragen puur kijkend naar het middenveld... ik ben wel benieuwd hoe PSV dat in godsnaam ziet. Wat ik persoonlijk logischer zou vinden is dat PSV dus kiest voor Schouten ipv Vranckx en dat er voor Guti nog een jonger groot talent komt die een stuk minder moet kosten van Vranckx.
Zelfs als Sangare zal gaan mag van mij eerst de achterhoede een keer aangepakt worden: nieuwe RCV en een nieuwe back (of dat nu links of rechts is, zal afhankelijk zijn van wie er gekocht kan worden).
Benieuwd naar de laatste 2 weken van de markt dus.
Maar ergens vraag ik me wel af hoe ze dat dan allemaal zien en vooral financieel gezien. De 4 heren kosten bij elkaar een fortuin en zeker een Tillman/Schouten/Vranckx zijn spelers die denk ik niet naar PSV zouden gaan om voor de helft van de tijd op de bank te zitten. Daarnaast ligt er nog genoeg open, vooral zoals bekend achterin maar ook voorin mis je eigenlijk nog een toptalent of top huurspeler. De bezetting is zeker belangrijk, laat dat duidelijk zjin. Maar de gekoppelde bedragen puur kijkend naar het middenveld... ik ben wel benieuwd hoe PSV dat in godsnaam ziet. Wat ik persoonlijk logischer zou vinden is dat PSV dus kiest voor Schouten ipv Vranckx en dat er voor Guti nog een jonger groot talent komt die een stuk minder moet kosten van Vranckx.
Zelfs als Sangare zal gaan mag van mij eerst de achterhoede een keer aangepakt worden: nieuwe RCV en een nieuwe back (of dat nu links of rechts is, zal afhankelijk zijn van wie er gekocht kan worden).
- These users thanked the author Juancho for the post (total 4):
- Tikkieterug • NHNoord97 • Thoresen • MaartenV
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Ballenjongen
- Favoriete speler: Ibi Sangaré
Vanmorgen Heet vd Herdgang geluisterd, Rikkert zegt dat als Sangaré niet verkocht wordt er waarschijnlijk geen potje is voor een kaliber Debast. Wel voor een kaliber Robinson. Daarom ff zn profiel van FBref erbij gepakt: https://fbref.com/en/players/782a95d9/Miles-Robinson (sorry als dit al eens gepost is)
Redelijke aanvallende bijdrage, goede opbouwer, verdedigend mwah. Niet per se giga upgrade op Ramalho schat ik in, maar iemand met halfjaar contract is t een poging waard https://fbref.com/en/players/7483d9f9/Andre-Ramalho Zou nog best naast Boscagli kunnen functioneren
Redelijke aanvallende bijdrage, goede opbouwer, verdedigend mwah. Niet per se giga upgrade op Ramalho schat ik in, maar iemand met halfjaar contract is t een poging waard https://fbref.com/en/players/7483d9f9/Andre-Ramalho Zou nog best naast Boscagli kunnen functioneren
- These users thanked the author NHNoord97 for the post:
- MaxedMatthew
-
- Talent
PSV gaat bij verkoop van Sangaré nogmaals voor Sanchez.
- These users thanked the author 10. Arouna Kone for the post:
- 60yearsofglory
-
- Jeugdspeler
Heb ik dit ergens gemist? Zou wel echt top zijn.
-
- Talent
Het lijkt mij juist dat Vranckx wordt gehaald als het jonge, grote talent. Dat kost geld, maar als je dat 30/40+ miljoen oplevert over 3/4 jaar dan is het dat meer dan waard. In het slechtste geval zal Vranckx een gevalletje Daramy zijn en dezelfde waarde blijven houden, gezien zijn leeftijd en fysiek altijd wel iemand die het aandurft.Juancho wrote: ↑14 Aug 2023, 10:42 Tis natuurlijk heel mooi hoor, als Vranckx ook nog komt en Schouten die binnen is en dat je dus met Tillman/Veerman/Schouten/Vranckx al 4 opties hebt voor 3 plekken en daarachter nog Til, Saibari en Babadi hebt.
Neemt niet weg dat na het halen van Schouten, en vertrek van Sangare, de RCV prio 1 moet hebben. Hij werd hier onlang nog genoemd, Anthony Roualt lijkt mij zeer geschikt. Mooi type Bosz speler. Ben zelf geen van Debast overigens, dan mogen ze van mij liever voor de goedkope optie gaan in Miles Robinson.
Ergens heb ik nog wel het gevoel dat PSV in de laatste dagen die transfer van Sanchez gaat proberen rond te krijgen. Tottenham wil van ham af, ze hebben geld zat na verkooop Kane, Sanchez wil zelf graag. Dus als zowel Tottenham als Sanchez wat water bij de wijn doen kan het zomaar toch gewoon rondkomen.
-
- Talent
Wie zegt dat?
-
- Vaste waarde in elftal
BREAKING
- De Realist
- Internationale topspeler
Deels mee eens. Aan de andere kant denk ik dat die gasten ook snappen dat je niet alle 60 wedstrijden kunt (of moet willen) spelen.Juancho wrote: ↑14 Aug 2023, 10:42 Tis natuurlijk heel mooi hoor, als Vranckx ook nog komt en Schouten die binnen is en dat je dus met Tillman/Veerman/Schouten/Vranckx al 4 opties hebt voor 3 plekken en daarachter nog Til, Saibari en Babadi hebt.
Daarnaast is Vranckx volgens mij niet zo oud, die past best in de categorie jong groot talent en is een potentiële cash cow. Nog jonger dan zit je bij jong PSV te kijken en daar loopt ene Tygo Land al rond. Lijkt me niet zo zinvol.
Trouwen, "het maakt me niet uit of het links of rechts is, als er maar een back komt" is niet zo'n sterke uitspraak he Janus
Ik verwacht dat er evt met 4 middenvelders gespeeld gaat worden waarvan er eentje (Schouten) vlak voor de verdediging staat als een soort van vierde verdediger. Dan moeten alleen die drie achterop wel verdedigend sterk genoeg zijn. Maar hoe Bosz die 5 middenvelders tevreden gaat houden dat is een puzzel voor hem.
Buiten dat moet je er bij ons gezien de laatste jaren van uit gaan dat er sowieso een of twee spelers lang geblesseerd uit liggen dus heb ik er liever een extra
Edit: ik zie nu dat er gezegd wordt dat Sanchez nogmaals geprobeerd zou kunnen worden (over de betrouwbaarheid hebben we het for the sake of argument maar even niet) en dat zou bv kunnen wijzen op bovenstaande speelwijze. Als Sanchez überhaupt dat niveau nog heeft.
Last edited by De Realist on 14 Aug 2023, 11:37, edited 1 time in total.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- Geissbock
- Bankzitter
Even het Toulouse forum doorgenomen van het afgelopen half jaar. Wat meningen over Rouault:
* heel sterke eerste seizoenshelft, weggezakt tweede seizoenshelft en zelfs op de bank terecht gekomen
* talent is er, maar verliest wel eens de focus tijdens de wedstrijd en mist soms wat spelintelligentie. Goede techniek wel en prima in de duels.
* is nu dus gepasseerd. Zou beter andere oorden opzoeken om door te ontwikkelen.
* ze zijn grote fan van zijn swag. :-)
-
- Ballenjongen
- Favoriete speler: Ibi Sangaré
En voor volledigheid ook niet verkeerd:Geissbock wrote: ↑14 Aug 2023, 11:41Even het Toulouse forum doorgenomen van het afgelopen half jaar. Wat meningen over Rouault:
* heel sterke eerste seizoenshelft, weggezakt tweede seizoenshelft en zelfs op de bank terecht gekomen
* talent is er, maar verliest wel eens de focus tijdens de wedstrijd en mist soms wat spelintelligentie. Goede techniek wel en prima in de duels.
* is nu dus gepasseerd. Zou beter andere oorden opzoeken om door te ontwikkelen.
* ze zijn grote fan van zijn swag. :-)
* contract tot 2024
Last edited by NHNoord97 on 14 Aug 2023, 11:47, edited 1 time in total.
-
- Meervoudig international
Misschien onpopulaire mening maar Sanchez heeft toch ook wel dat tereugkerende foutje/blundertje in z’n spel zitten.
Precies datgene waaraan we ons bij Ramalho en Obispo zo aan ergeren.
Vind Sanchez een goede speler maar heb het idee dat ie mentaal wel een tik heeft gehad afgelopen seizoen, en de vraag is of ie zich daar overheen kan zetten.
Daarbij heb ik altijd beetje Douglas (Twente) of (onze) Marcelo vibes bij hem.
Vaak indrukwekkend maar dan ineens…
Onzekerheid is wel het allerlaatste wat we in onze verdediging kunnen gebruiken.
- DonyellMalen
- Legende
Zie hem liever dan Debast, maar ik verwacht (helaas) wel de Belg. Wel hoopgevend bericht, mocht het waar zijn.