Ibrahim Sangaré

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Chucky
Vedette

Kingfisher wrote: 14 Aug 2023, 11:37
De Realist wrote: 14 Aug 2023, 11:19

Inderdaad. Helemaal met het imago van trotse, eerlijke, hardwerkende club dat Liverpool toch probeert te houden en wat wel aardig lukt.
Dan zeg je toch lekker zoek het maar uit tegen zo'n jongen. Maargoed dan komt Utd ofzo aankloppen voor zo'n speler natuurlijk.
Liverpool is even goed of kut als elke andere PL club. Dat zogenaamde trotse, eerlijke, hardwerkende is ook maar gebakken lucht en komt mij persoonlijk de neus uit.
Voelen zich verheven boven de rest omdat ze wat drama's hebben meegemaakt waar ze zich schuldig hebben gemaakt aan vreselijke dingen in het Heizel stadion.
Vandaar dat je altijd alleen maar iets hoort over Hillsborough en nooit Heizel. Hypocriete kut club.
Vraag maar aan elke willekeurige Juventus fan, die vertellen je wel wat ze van Liverpool vinden.
Om maar niks te zeggen over dat verschrikkelijke YNWA, vraag maar aan Karius of hij dat destijds ook gemerkt heeft.
Dat mensen daar nog intrappen ook, echt zonde dat Cody daar zit. Is het enige goede wat die club heeft.
Hoop dat Ibi naar een minder hypocriete, minder slachtofferrol club gaat dan die zielenpoten aan de Mersey.
Als Liverpool een persoon was geweest had ik oprecht gedacht dat hij je vrouw had afgepakt :mrgreen:
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

PCMVB wrote: 14 Aug 2023, 11:38
RIO wrote: 14 Aug 2023, 11:25 Ja, dat kan altijd, want dan krijgt Sangare ook een groter bedrag als de transfersom hoger ligt.
Waarom zou Sangaré dat doen? Die kan dan toch beter een hogere tekenbonus vragen en alles in eigen zak steken?
Het een sluit het ander niet uit. Als een club budget heeft om het aantrekkelijker te maken. Maar met 37.5 activeer je de clausule. Het zou niet logisch zijn om meer te betalen, maar het kan wel.
De Realist
Internationale topspeler

Kingfisher wrote: 14 Aug 2023, 11:37
De Realist wrote: 14 Aug 2023, 11:19

Inderdaad. Helemaal met het imago van trotse, eerlijke, hardwerkende club dat Liverpool toch probeert te houden en wat wel aardig lukt.
Dan zeg je toch lekker zoek het maar uit tegen zo'n jongen. Maargoed dan komt Utd ofzo aankloppen voor zo'n speler natuurlijk.
Liverpool is even goed of kut als elke andere PL club. Dat zogenaamde trotse, eerlijke, hardwerkende is ook maar gebakken lucht en komt mij persoonlijk de neus uit.
Voelen zich verheven boven de rest omdat ze wat drama's hebben meegemaakt waar ze zich schuldig hebben gemaakt aan vreselijke dingen in het Heizel stadion.
Vandaar dat je altijd alleen maar iets hoort over Hillsborough en nooit Heizel. Hypocriete kut club.
Vraag maar aan elke willekeurige Juventus fan, die vertellen je wel wat ze van Liverpool vinden.
Om maar niks te zeggen over dat verschrikkelijke YNWA, vraag maar aan Karius of hij dat destijds ook gemerkt heeft.
Dat mensen daar nog intrappen ook, echt zonde dat Cody daar zit. Is het enige goede wat die club heeft.
Hoop dat Ibi naar een minder hypocriete, minder slachtofferrol club gaat dan die zielenpoten aan de Mersey.
Ik had helemaal niks met Liverpool in het tijdperk dat Dirk Kuijt en Suarez daar oa speelden, met die hork van een trainer toen. Sinds de komst van Klopp vind ik het eigenlijk wel weer een sympathieke club, maar dat geldt niet voor iedereen begrijp ik :tear:
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Liverpool is een leuk team, niet perse een leuke club.
Grasmat
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

Misschien handig om erbij te vermelden dat Kingfisher Unitedfan is als ik me niet vergis. Dat verklaart het een en ander.
  • These users thanked the author Grasmat for the post (total 3):
    VTheManmatejaMithras
    Hammer
    Bankzitter
    Favoriete speler: Tim van den Heuvel

Tomm wrote: 14 Aug 2023, 11:26
    pedro wrote: 14 Aug 2023, 11:23 Is het trouwens zo dat als er meerdere geïnteresseerde clubs zijn dat je nog kan onderhandelen, dus hoger kan krijgen dan de gelimiteerde fee? of gaat dat dan in feite in het tekengeld zitten.
    Dat laatste. Contract bij PSV is af te kopen voor het bekende bedrag dan heeft PSV niks meer te vertellen en ligt de bal bij Ibi.
    PSV tom, PSV. Ik heb het je al vaker fout zien schrijven, nu 2 keer in 1 bericht laat ik ff niet gaan
  • These users thanked the author Hammer for the post (total 4):
    FTSSKERLAEindhovenvoetbalRazzaa
    Support in difficult times
    Tomm
    Vedette

Hammer wrote: 14 Aug 2023, 12:31
    Tomm wrote: 14 Aug 2023, 11:26 Dat laatste. Contract bij PSV is af te kopen voor het bekende bedrag dan heeft PSV niks meer te vertellen en ligt de bal bij Ibi.
    PSV tom, PSV. Ik heb het je al vaker fout zien schrijven, nu 2 keer in 1 bericht laat ik ff niet gaan
    Och god een taalnazi :wall: Ook nog ergens interpunctie vergeten? Het is een forum, schrijf hier geen scripties... En tom is overigens ook met een hoofdletter T en aangezien je niet weet wat mijn echte naam is had je beter ook nog even een extra m toegevoegd :*
    Jur1913
    Internationale topspeler

Tomm wrote: 14 Aug 2023, 13:11
    Och god een taalnazi :wall: Ook nog ergens interpunctie vergeten? Het is een forum, schrijf hier geen scripties... En tom is overigens ook met een hoofdletter T en aangezien je niet weet wat mijn echte naam is had je beter ook nog even een extra m toegevoegd :*
    Je vergeet een punt aan het eind van je zin
    Hammer
    Bankzitter
    Favoriete speler: Tim van den Heuvel

Oei, taalnazi.. ik vind PSV ipv PSV meer een vorm van fatsoen ofzo, heeft niet zozeer met taal te maken. Verder no stress Tomm
  • These users thanked the author Hammer for the post (total 2):
    SKERLAEindhovenvoetbal
    Support in difficult times
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Geen taalnazi, een PSV-fan.

Daarnaast: Juist omdat het een forum is en geen boodschappenlijstje, vind ik dat je (in het algemeen) best een beetje je best kan doen om goed te schrijven. Iedereen kan het lezen namelijk!

Perfect is echter niemand natuurlijk, dat verwacht dan ook niemand.
  • These users thanked the author SKERLA for the post (total 2):
    HammerRalfEdstrom
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Is Sangaré te goedkoop voor die Engelse clubs? Ik zie daar spelers gekocht worden voor een veelvoud waarvoor ze Sangaré kunnen krijgen, die niet eens goed genoeg zijn om zijn veters te strikken. Bizar.
  • These users thanked the author Thijs for the post:
    Grasmat
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Grasmat wrote: 14 Aug 2023, 12:01 Misschien handig om erbij te vermelden dat @Kingfisher Unitedfan is als ik me niet vergis. Dat verklaart het een en ander.
    Was duidelijk. Maar verklaren is nog niet goedkeuren :mrgreen:
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Taalnazi... Met het begin van de voetbalcompetitie is het schieten met kanonnen op een mug ook weer vrijgegeven?
    Bram
    Nationale topspeler

Grasmat wrote: 14 Aug 2023, 12:01 Misschien handig om erbij te vermelden dat @Kingfisher Unitedfan is als ik me niet vergis. Dat verklaart het een en ander.
    Je zou maar fan zijn van die koopclub.
    Fc Denzel
    Vaste waarde in elftal

Ik houd wel m'n hart vast wat betreft de mooie contracten van JdJ..

Ik zie namelijk de gekke constructie alweer voorbij komen..
    - Toulouse 40% doorverkoop
    - 10% voor de makelaar
    - 10% voor Sangare
    - PSV dient voor 1 miljoen euro een weeshuis te openen in Ivoorkust
    - enz enz..

😉
    Tomm
    Vedette

psvgouda wrote: 14 Aug 2023, 15:30
    Taalnazi... Met het begin van de voetbalcompetitie is het schieten met kanonnen op een mug ook weer vrijgegeven?
    Wilde al niet meer reageren maar aangezien nummer zoveel zich mengt in deze nutteloze les fatsoensnormen. Het spijt me zeer! Vanaf heden zal ik trachten PSV te schrijven op een manier die de club verdient. Iedereen blij? Terug on topic aub.
    Momfer
    Vaste waarde in elftal

Fc Denzel wrote: 14 Aug 2023, 15:33 Ik houd wel m'n hart vast wat betreft de mooie contracten van JdJ..

Ik zie namelijk de gekke constructie alweer voorbij komen..
    - Toulouse 40% doorverkoop
    - 10% voor de makelaar
    - 10% voor Sangare
    - PSV dient voor 1 miljoen euro een weeshuis te openen in Ivoorkust
    - enz enz..

😉
    Dat moet dan een best weeshuis zijn.. 1 miljoen :lol: .
    ComeOnPSV
    Vedette

Image

PSG wil doorpakken op Sangare.
    Man met 72k volgers.
    Massimo
    Legende

Prima, die zitten niet verlegen om de afkoopsom af te tikken.
    Teletubby
    Nationale topspeler

ComeOnPSV wrote: 14 Aug 2023, 16:21 Image

Man met 72k volgers.
    Na het snelle doorpakken op Schouten kon je deze wel inkoppen. Hoe serieus gaan we morgen aan de opstelling zien.
    hondjevandebakker
    Internationale topspeler

Dat is een journalist bij het volgens mij best betrouwbare RMC Sport. Die kunnen zo die clausule betalen dus als ze enkel nog bezig zijn met het overtuigen van Sangaré, dan is hij zo weg.
    Tomm
    Vedette

Zelf zie ik hem liever richting de PL gaan maar zou het best begrijpen wanneer Sangare een stap naar PSG en dus Frankrijk wel ziet zitten. Je gaat daar leuk verdienen, gezien de grote uittocht goede kans op speeltijd, wint waarschijnlijk elk jaar de titel en dus garantie op CL voetbal.
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Ik gun hem een mooiere club en een betere competitie. Ja, ik weet dat het gek klinkt, maar PSG is alleen financieel een grote stap vooruit, niet zozeer sportief. PSG wint net zo min de CL als wij en alle grote namen vertrekken daar. Franse competitie is zaad. Kies toch lekker voor de PL of voor Bayern, mijn grote vriend.
    Frisian1913
    Regelmatige invaller
    Clubvoorkeur: PSV, Real Madrid

Maakt mij eigenlijk vrij weinig uit waar die heen gaat. Liefste helemaal niet, maar dit gaat gewoon gebeuren. Liever vandaag PSG dan over 2 weken Liverpool, dan kan Earnie ook verder.
    We hebben nu 3 dikke aankopen gedaan met Schouten erbij. Er zal nu wat geld in het laatje moeten komen om de gewenste CV binnen te halen. Ik heb nog steeds goede hoop op Sanchez.
    Standbeeld
    Mister PSV

ComeOnPSV wrote: 14 Aug 2023, 16:21 Image

Man met 72k volgers.
    Heeft die Bild journalist vandaag niet laten weten dat Sangare voor nu niet concreet is bij Bayern? Heb het gevoel dat al deze tweets op een of andere manier afgeleid zijn van de woorden van Musampa.
    Post Reply