Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Massimo wrote: 12 Aug 2023, 14:19 De vraag is dan of hij salaristechnisch haalbaal is.
Ren Höek wrote: 12 Aug 2023, 15:03 Bij BMG worden geen misselijke salarissen betaald, dus dat kan inderdaad een dingetje zijn.
Verder ken ik hem niet, maar hij heeft een goede leeftijd en de beelden laten een snelle powerhouse zien die ook nog kan voetballen. Dat is een uitstekend profiel natuurlijk.
Verdient rond de 3 miljoen bij BMG volgens mij.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Tovast wrote: 12 Aug 2023, 10:21 Isak Hien als centrale verdediger naast Boscagli. Beest van een kerel, erg snel maakt een enorm snelle groei door. Vorig seizoen overgenomen door Verona vanuit Zweden en meteen heel veel indruk gemaakt. Miljoentje of 11/12 moet voldoende zijn.
Hele goede alleen pas kortgeleden een transfer gemaakt. Verwacht niet haalbaar
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Klapstoel wrote: 10 Aug 2023, 19:20 Nico Elvedi heeft nog een jaar contract en zou tussen de 8-10 miljoen moeten kosten. Ik zou hem erg graag zien komen en zal vast ergens op de lijst staan

https://www.transfermarkt.nl/nico-elved ... ler/192635
BMG heeft intussen Wöber als vervanger aangetrokken.
Wolves wil hem al langere tijd en wilt 8 miljoen betalen, alleen BMG wilt meer en Wolves kan hier heel moeilijk aan voldoen door FFP. Hierom heb ik eerder hem ook benoemd.met een vast bedrag van 10 miljoen
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Nu dat El Ghazi mag vertrekken, ben ik benieuwd of de naam van Octavian Popescu nog bij PSV rondzingt. Hoe concreet de interesse was is voor mij niet helder, overigens. Wat is de consensus hier? Een jonger talent achter de hand of een meer ervaren speler als reserve winger?
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Summerville wellicht? Via huur met optie.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Heruone wrote: 14 Aug 2023, 16:39 Summerville wellicht? Via huur met optie.
Leeds mag niet meer verhuren (maximum van 7 spelers is al behaald), alleen nog verkopen.
These users thanked the author Ren Höek for the post:
Eindhovenvoetbal
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Heruone wrote: 14 Aug 2023, 16:39 Summerville wellicht? Via huur met optie.
Je kunt het verdedigen met het feit dat PSV natuurlijk genoeg minuten tussen spelers te verdedigen heeft maar is hij geen basisspeler bij Leeds? Ik denk niet dat PSV Johan gaat laten banken voor die jongen. Al zo het fantastisch zijn om zo'n speler achter de hand te hebben.
Last edited by Ardbeg on 14 Aug 2023, 16:44, edited 1 time in total.
User avatar
Klapstoel
Basisspeler
Posts: 491
Joined: 16 Jul 2022, 14:45
FOOTB_REM_S: No

Voormalig KG wrote: 13 Aug 2023, 15:08
Klapstoel wrote: 10 Aug 2023, 19:20 Nico Elvedi heeft nog een jaar contract en zou tussen de 8-10 miljoen moeten kosten. Ik zou hem erg graag zien komen en zal vast ergens op de lijst staan

https://www.transfermarkt.nl/nico-elved ... ler/192635
BMG heeft intussen Wöber als vervanger aangetrokken.
Wolves wil hem al langere tijd en wilt 8 miljoen betalen, alleen BMG wilt meer en Wolves kan hier heel moeilijk aan voldoen door FFP. Hierom heb ik eerder hem ook benoemd.met een vast bedrag van 10 miljoen
Check! Ik heb hem nog nergens voorbij zien komen in verband met PSV, maar we gaan hem volgen. Interessant speler prijs / kwaliteit
Johann Vogel
Vedette
Posts: 5895
Joined: 29 Nov 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ik kan me voorstellen dat de laatste voorronde van de CL wordt afgewacht. Indien we ons plaatsen zou ik het niet gek vinden dat ook Vertessen en Til mogen vertrekken en we dan een jong talent erbij halen. Dus Lang/X Bakayoko/Babadi als opties op de vleugel.

Als je El Ghazi, Vertessen en Til verkocht worden heb je ook ruimte om Babadi een goed contract te geven.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ren Höek wrote: 14 Aug 2023, 16:42
Heruone wrote: 14 Aug 2023, 16:39 Summerville wellicht? Via huur met optie.
Leeds mag niet meer verhuren (maximum van 7 spelers is al behaald), alleen nog verkopen.

Ardbeg wrote: 14 Aug 2023, 16:42
Heruone wrote: 14 Aug 2023, 16:39 Summerville wellicht? Via huur met optie.
Je kunt het verdedigen met het feit dat PSV natuurlijk genoeg minuten tussen spelers te verdedigen heeft maar is hij geen basisspeler bij PSV? Ik denk niet dat PSV Johan gaat laten banken voor die jongens. Al zo het fantastisch zijn om zo'n speler achter de hand te hebben.
Geen idee. Denk wel dat PSV iig in zo'n soort categorie/deal gaat zoeken, ook gezien de eerdere interesse in Savio, de woorden van Stewart om voorin kapitaal te creëren en omdat van de namen Bakayoko/Lang er sowieso eentje hier nog maximaal 1 seizoen speelt (vrees ik).
These users thanked the author Heruone for the post:
Ardbeg
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
nilssonH
Moderator
Posts: 11043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Malcolm Ebiowei van Crystal Palace. Wordt over een paar weken 20, heeft ook een Nederlands paspoort en zal waarschijnlijk nog wel haalbaar zijn.

RIO
Legende
Posts: 14073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Alleen al om Fey te naaien, laten we zowieso iemand van Leeds huren.
Cas
Meervoudig international
Posts: 1426
Joined: 29 Jun 2022, 12:27
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik snap nog steeds niet dat we nog geen interesse hebben getoond in Pascal Struijk; echt een glasbak van een verdediger en met de degradatie van Leeds zou die echt niet meer hoeven kosten dan Debast
User avatar
Struviet
Meervoudig international
Posts: 1340
Joined: 15 Aug 2020, 20:50
FOOTB_REM_S: No

Cas wrote: 14 Aug 2023, 17:18 Ik snap nog steeds niet dat we nog geen interesse hebben getoond in Pascal Struijk; echt een glasbak van een verdediger en met de degradatie van Leeds zou die echt niet meer hoeven kosten dan Debast
Omdat 'ie linksbenig is. Verder met je eens hoor, goede speler.
Mikelvb
Nationale topspeler
Posts: 1867
Joined: 19 Apr 2022, 17:26
FOOTB_REM_S: No

Borza voor 800k naar Rapid. Als dit echt zo’n talentvolle jongen is is het toch gek dat deze niet nu bij ons speelt met de vermeende interesse die er leek te zijn.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Cas wrote: 14 Aug 2023, 17:18 Ik snap nog steeds niet dat we nog geen interesse hebben getoond in Pascal Struijk; echt een glasbak van een verdediger en met de degradatie van Leeds zou die echt niet meer hoeven kosten dan Debast
Omdat Boscagli op zijn plek staat.
User avatar
Remontada
Veelbelovend talent
Posts: 104
Joined: 06 Jun 2023, 13:08
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Barco op weg naar Brighton.

Image
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ik vind Melvin Bard van Nice een interessante speler om voor de linksback positie in de gaten te houden. In 2021 voor 3 miljoen van Lyon naar Nice vertrokken. Er begint al langzaamaan interesse van bijvoorbeeld West Ham te komen.

Image

Ik kan geen compilatie vinden maar hier zie je hem in actie (even de links volgen):




https://totalfootballanalysis.com/analy ... is-tactics
User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21
FOOTB_REM_S: No

Remontada wrote: 15 Aug 2023, 20:12 Barco op weg naar Brighton.

Image
Goede scouting daar
1913PSV.
Vaste waarde in elftal
Posts: 661
Joined: 12 Jun 2022, 18:10
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Vaak hier genoemd, maar Alan Varela is definitief naar Porto.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Hoort eigenlijk hier thuis:

Nieuw oogappeltje van mij, hiervoor moeten we shoppen bij ome Roger: Tomas Araujo. 21 jaar oud, afgelopen seizoen verhuurd aan Gil Vicente. Lange, snelle verdediger die voor zijn man durft te komen en waanzinnig goed is in het indribbelen en progressieve passing.





Image

https://footballtalentscout.net/2021/08 ... by-helner/
Let’s start with his defensive qualities without the ball. The youth teams usually play with a high line, so he is used to having to control the space behind his back and adopting the correct body orientation. In case of need he can make use of his speed to catch up to opponents. He is very good at winning aerial duels on both ends of the pitch, which also makes him a threat offensively. He is not as aggressive without the ball as he is with it, sometimes he loses ground duels owing to the superior physicality of older players, but this growth will come naturally with time.

His ability on the ball is incredibly good, with passing and ball control being two of his biggest strengths. Vertical passes, diagonal passes, passes under pressure, dribbling through pressure, you name it. He can comfortably do it all.

The center-back position is a delicate one since there is little room for error. To me, Tomás stands out because he is not error prone at all. He understands his positioning is crucial at the back, therefore he doesn’t make rash decisions. His jumps and tackles are always well thought and timed.
These users thanked the author Sensation for the post (total 5):
YkhimEindhovenvoetbalRen HöekbamboeDaveB
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Sensation Zeg dat nou niet! Die van jou komen nooit 😭
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 16 Aug 2023, 16:58 @Sensation Zeg dat nou niet! Die van jou komen nooit 😁
Ach dat is dan geen ramp want dan mislukt hij wss ergens anders, tenzij hij g#$#$#$domme Szoboszlai heet
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Bijna goed. Dominik*. Is ook moeilijk hè.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Ykhim mocht Baka vertrekken, portemonnee opentrekken voor Solari? Heb hem als nummer 4 op mijn targetlijstje gezet, achter Lozano, Skov Olsen en Summerville, maar kan met stip stijgen als jij hem aanraadt uiteraard :mrgreen: Valt mij vooral op dat hij een levensgevaarlijke, vlijmscherpe, lage voorzet in huis heeft.





Tip bij video 2: Let niet op Sierd de Vos
These users thanked the author Sensation for the post:
Ykhim
Post Reply