Ibrahim Sangaré
-
- Meervoudig international
Gewoon een gesigneerd shirt van Sangare opsturen, dan weten ze gelijk hoe serieus ze worden genomen.
- These users thanked the author 040-076 for the post (total 3):
- De Realist • Fc Denzel • Berserkllama
Marcel for president!
- Juancho
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Neem aan dat de ICT afdeling bij PSV nu wel een filtertje heeft aangemaakt dat alle mails afkomstig van nottinghamforest.co.uk/ direct de spambox in verdwijnt...
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Tomm
- Vedette
Auto reply. We accept the offer of 25 million pounds for Guus Til + bijbehorend betaalverzoek.
-
- Regelmatige invaller
Die is denk ik allang akkoord met een club. Het nieuws wordt netjes over Sturm Graz heengetild.
- These users thanked the author LucNilis87 for the post:
- Fc Denzel
-
- Lid scoutingsteam
Waarover moeten ze praten dan? Wat de favoriete kleur van Sangaré is, of wat?
- These users thanked the author Ykhim for the post:
- NotoriousBIG046
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Er is discussie of de clausule nou voor twee of drie benen van Sangare geldig is. Zal Fabrizio ongetwijfeld nog 100 tweetjes aan gaan wijden.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
-
- Internationale topspeler
Toch wel jammer als hij vertrekt. Blijft een van mijn favoriete PSV'ers in het afgelopen decennium. Wereldvent en zwaaaaar underrated in NL.
Maar voor hem duidelijk het beste. Hij is echt klaar in NL en uitgeleerd. Hij verdiend een stap naar de absolute top en gun hem hem ook echt van harte, ondanks dat het voor ons een flinke aderlating is.
Maar voor hem duidelijk het beste. Hij is echt klaar in NL en uitgeleerd. Hij verdiend een stap naar de absolute top en gun hem hem ook echt van harte, ondanks dat het voor ons een flinke aderlating is.
- These users thanked the author Ittot for the post (total 2):
- 10. Nilis • NotoriousBIG046
-
- Nationale topspeler
Comenencia is sinds Feyenoord niet meer bij de selectie geweest en zit nu opeens erbij. Ik zou het met Saibari-Veerman- Til proberen waarbij Til de longen uit zijn lijf rent op het middenveld en Saibari en Veerman meer in een controlerende rol spelen. Comenencia als je het op slot moet gooien maar je moet tegen die kaiserschmarrn eters er gewoon weer 2 inprikken, dan is het klaar.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Ja, alleen nog wat van de clausule afsnoepen, wat dus normaal is en dus PSV ook is gelukt. Sangare is zo goed als weg heb ik begrepen, wordt snel aangekondigd.De Realist wrote: ↑14 Aug 2023, 21:36 Ja dat weet ik dus niet. Ik vraag me af hoe lang Vranckx in de wachtkamer wil zitten. Al is volgens @RIO alles in kannen en kruiken (?) Dus in dat geval is elke wedstrijd met de driebenige condor er een extra inderdaad.
- These users thanked the author RIO for the post:
- Dutch Cowboy
- Klapstoel
- Basisspeler
Naar wie gaat Sangare PSG, Liverpool of Man Utd?RIO wrote: ↑14 Aug 2023, 23:45Ja, alleen nog wat van de clausule afsnoepen, wat dus normaal is en dus PSV ook is gelukt. Sangare is zo goed als weg heb ik begrepen, wordt snel aangekondigd.De Realist wrote: ↑14 Aug 2023, 21:36 Ja dat weet ik dus niet. Ik vraag me af hoe lang Vranckx in de wachtkamer wil zitten. Al is volgens @RIO alles in kannen en kruiken (?) Dus in dat geval is elke wedstrijd met de driebenige condor er een extra inderdaad.
- Hatseflats
- Vedette
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Zowieso geen Man Utd. Mij is verteld dat Ibi wacht op Liverpool, heb ik al een maand geleden gezegd, maar PSG wordt serieus. Er worden zo veel namen genoemd bij die clubs, spelers aangeboden. Liverpool loopt Lavia en Caicedo mis, Ibi was altijd een optie maar Engelse clubs gaan altijd liever eerst voor spelers die al PL ervaring hebben. Ibi weet wat ie daar kan verdienen, 6 miljoen netto.
Edit: hij speelt gewoon tegen Sturm Graz. PSV heeft geen andere opties op dit moment. Saibari ipv Babadi gok ik.
-
- Nationale topspeler
Zou mooi zijn als psg en Liverpool concreet worden dan is het aftikken van die clausule een must voor beide teams en dan kan Sangare lekker voor Liverpool kiezen. Prachtige club.RIO wrote: ↑14 Aug 2023, 23:50Zowieso geen Man Utd. Mij is verteld dat Ibi wacht op Liverpool, heb ik al een maand geleden gezegd, maar PSG wordt serieus. Er worden zo veel namen genoemd bij die clubs, spelers aangeboden. Liverpool loopt Lavia en Caicedo mis, Ibi was altijd een optie maar Engelse clubs gaan altijd liever eerst voor spelers die al PL ervaring hebben. Ibi weet wat ie daar kan verdienen, 6 miljoen netto.
Edit: hij speelt gewoon tegen Sturm Graz. PSV heeft geen andere opties op dit moment. Saibari ipv Babadi gok ik.