Ibrahim Sangaré

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
040-076
Meervoudig international

Gewoon een gesigneerd shirt van Sangare opsturen, dan weten ze gelijk hoe serieus ze worden genomen.
  • These users thanked the author 040-076 for the post (total 3):
    De RealistFc DenzelBerserkllama
    Marcel for president!
    Jwoeloe
    Moderator
    Clubvoorkeur: PSV

Haha, dus ze kunnen al niet voetballen en dan zo makkelijk denken hem over te kunnen nemen. Volgende keer niet eens reageren, tenzij het de afkoopsom betreft.
    Juancho
    Mister PSV

Neem aan dat de ICT afdeling bij PSV nu wel een filtertje heeft aangemaakt dat alle mails afkomstig van nottinghamforest.co.uk/ direct de spambox in verdwijnt...
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Tomm
    Vedette

Juancho wrote: 14 Aug 2023, 22:40 Neem aan dat de ICT afdeling bij PSV nu wel een filtertje heeft aangemaakt dat alle mails afkomstig van nottinghamforest.co.uk/ direct de spambox in verdwijnt...
    Auto reply. We accept the offer of 25 million pounds for Guus Til + bijbehorend betaalverzoek.
  • These users thanked the author Tomm for the post:
    Juancho
    LucNilis87
    Regelmatige invaller

Die is denk ik allang akkoord met een club. Het nieuws wordt netjes over Sturm Graz heengetild.
  • These users thanked the author LucNilis87 for the post:
    Fc Denzel
    Rikkert1234
    Vedette

Ykhim
    Lid scoutingsteam

Waarover moeten ze praten dan? Wat de favoriete kleur van Sangaré is, of wat?
  • These users thanked the author Ykhim for the post:
    NotoriousBIG046
    Jwoeloe
    Moderator

Of dat ze de clausule 1 of 2 keer aftikken. Wat mij betreft dat laatste, mochten ze zo vrijgevig zijn.
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Ykhim wrote: 14 Aug 2023, 23:11 Waarover moeten ze praten dan? Wat de favoriete kleur van Sangaré is, of wat?
    Of er nu wel of niet een clausule in het contract van Xavi stond?
    Heruone
    Lid scoutingsteam

Er is discussie of de clausule nou voor twee of drie benen van Sangare geldig is. Zal Fabrizio ongetwijfeld nog 100 tweetjes aan gaan wijden.
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    Teletubby
    Nationale topspeler

Psg schijt natuurlijk in hun broek dat Liverpool nu bij Sangare uitkomt. Ook geen onbekende die dit roept 110k volgers, die speelt morgen niet meer hoor.
    DC_PSV
    Vedette

Ykhim wrote: 14 Aug 2023, 23:11 Waarover moeten ze praten dan? Wat de favoriete kleur van Sangaré is, of wat?
    Terugkoopclausule van 6 mln komende zomer. :dunno:
    #simplythebest
    Ittot
    Internationale topspeler

Toch wel jammer als hij vertrekt. Blijft een van mijn favoriete PSV'ers in het afgelopen decennium. Wereldvent en zwaaaaar underrated in NL.

Maar voor hem duidelijk het beste. Hij is echt klaar in NL en uitgeleerd. Hij verdiend een stap naar de absolute top en gun hem hem ook echt van harte, ondanks dat het voor ons een flinke aderlating is.
  • These users thanked the author Ittot for the post (total 2):
    10. NilisNotoriousBIG046
    Jopie
    Ballenjongen

Ik neem aan dat Sangare morgen niet speelt. Ik kan me niet voorstellen dat ze het risico gaan nemen dat er drie transfers (in ieder geval 2) afgeblazen moeten gaan worden indien hij geblesseerd raakt.
    DC_PSV
    Vedette

Tuurlijk doet hij gewoon mee, wie ga je anders opstellen in zijn plaats?
    #simplythebest
    Teletubby
    Nationale topspeler

DC_PSV wrote: 14 Aug 2023, 23:21 Tuurlijk doet hij gewoon mee, wie ga je anders opstellen in zijn plaats?
    Comenencia is sinds Feyenoord niet meer bij de selectie geweest en zit nu opeens erbij. Ik zou het met Saibari-Veerman- Til proberen waarbij Til de longen uit zijn lijf rent op het middenveld en Saibari en Veerman meer in een controlerende rol spelen. Comenencia als je het op slot moet gooien maar je moet tegen die kaiserschmarrn eters er gewoon weer 2 inprikken, dan is het klaar.
    Fc Denzel
    Vaste waarde in elftal

Zou lache zijn als Earnie in het 'wit' een doorverkoopclausule van 95%in de contracten zet.
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

De Realist wrote: 14 Aug 2023, 21:36 Ja dat weet ik dus niet. Ik vraag me af hoe lang Vranckx in de wachtkamer wil zitten. Al is volgens @RIO alles in kannen en kruiken (?) Dus in dat geval is elke wedstrijd met de driebenige condor er een extra inderdaad.
    Ja, alleen nog wat van de clausule afsnoepen, wat dus normaal is en dus PSV ook is gelukt. Sangare is zo goed als weg heb ik begrepen, wordt snel aangekondigd.
  • These users thanked the author RIO for the post:
    Dutch Cowboy
    Klapstoel
    Basisspeler

RIO wrote: 14 Aug 2023, 23:45
    De Realist wrote: 14 Aug 2023, 21:36 Ja dat weet ik dus niet. Ik vraag me af hoe lang Vranckx in de wachtkamer wil zitten. Al is volgens @RIO alles in kannen en kruiken (?) Dus in dat geval is elke wedstrijd met de driebenige condor er een extra inderdaad.
    Ja, alleen nog wat van de clausule afsnoepen, wat dus normaal is en dus PSV ook is gelukt. Sangare is zo goed als weg heb ik begrepen, wordt snel aangekondigd.
    Naar wie gaat Sangare PSG, Liverpool of Man Utd?
    Hatseflats
    Vedette

Is wel klote hoor als hij morgen niet meer mee kan spelen.
    Massimo
    Legende

En of de desbetreffende club het gehele bedrag betaald of er ook wat van af heeft weten te snoepen.
    RIO
    Legende

Klapstoel wrote: 14 Aug 2023, 23:47
    RIO wrote: 14 Aug 2023, 23:45

Zowieso geen Man Utd. Mij is verteld dat Ibi wacht op Liverpool, heb ik al een maand geleden gezegd, maar PSG wordt serieus. Er worden zo veel namen genoemd bij die clubs, spelers aangeboden. Liverpool loopt Lavia en Caicedo mis, Ibi was altijd een optie maar Engelse clubs gaan altijd liever eerst voor spelers die al PL ervaring hebben. Ibi weet wat ie daar kan verdienen, 6 miljoen netto.

Edit: hij speelt gewoon tegen Sturm Graz. PSV heeft geen andere opties op dit moment. Saibari ipv Babadi gok ik.
  • These users thanked the author RIO for the post (total 4):
    KlapstoelTeletubbySKERLApsvgouda
    Teletubby
    Nationale topspeler

RIO wrote: 14 Aug 2023, 23:50
    Klapstoel wrote: 14 Aug 2023, 23:47

Zowieso geen Man Utd. Mij is verteld dat Ibi wacht op Liverpool, heb ik al een maand geleden gezegd, maar PSG wordt serieus. Er worden zo veel namen genoemd bij die clubs, spelers aangeboden. Liverpool loopt Lavia en Caicedo mis, Ibi was altijd een optie maar Engelse clubs gaan altijd liever eerst voor spelers die al PL ervaring hebben. Ibi weet wat ie daar kan verdienen, 6 miljoen netto.

Edit: hij speelt gewoon tegen Sturm Graz. PSV heeft geen andere opties op dit moment. Saibari ipv Babadi gok ik.
    Zou mooi zijn als psg en Liverpool concreet worden dan is het aftikken van die clausule een must voor beide teams en dan kan Sangare lekker voor Liverpool kiezen. Prachtige club.
    RIO
    Legende

Die clausule wordt met alle liefde afgetikt. Snap niet waarom men zich daar zorgen over maakt hier. Ibi is minimaal 42 waard zonder die clausule. 10% korting. Koopje.
    grasveld
    Internationale topspeler

Als dat zo is, was 'ie al wel weggeweest, niet?
    Post Reply