Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
dannyPSV
Jeugdinternational
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Jerdy Schouten

https://www.ed.nl/PSV/PSV-blijft-volop- ... ~a2ed9dcf/
PSV heeft nog altijd hoop op het inlijven van Aster Vranckx en een centrale verdediger voor de selectie van dit seizoen. Daarnaast kan het zijn dat de club nog een aanvaller en een tweede keeper toevoegt, als er ontwikkelingen zijn binnen de huidige spelersgroep.
NotoriousBIG046
Nationale topspeler

Here we go.

We can't change the world until we change ourselves.
Ardbeg
Mister PSV

Nu kan het niet anders dat we snel van die verdediger horen.
Galactico
Meervoudig international

Josef Dettelbacher wrote: 15 Aug 2023, 00:22
James Rodriguez wrote: 15 Aug 2023, 00:13 Maar goed, realistisch is iets anders.
Tot op heden is dit een geweldige transferwindow. De beste sinds 04/05 wat mij betreft. Ik sluit momenteel niets meer uit..
By far de beste window. Moest ook wel om de bende van John Reker op te ruimen.
Danny03
Geselecteerd voor Oranje

James Rodriguez wrote: 15 Aug 2023, 00:13 Maar goed, realistisch is iets anders.
Tot op heden is dit een geweldige transferwindow. De beste sinds 04/05 wat mij betreft. Ik sluit momenteel niets meer uit..
Vond die van vorige jaar de beste eigenlijk, maar dat komt omdat ik pas 10 jaar fan ben
Fc Denzel
Vaste waarde in elftal

Mightymike wrote: 14 Aug 2023, 23:56
Fc Denzel wrote: 14 Aug 2023, 23:16 Ibi weg zou natuurlijk erg bale zijn, maar hoe er de afgelopen maanden gericht is geïnvesteerd in staf en spelers is toch wel een applausje waard.

We beginnen steeds meer weer op die voetbalclub te lijken die we ooit waren;)
Zodra die lang verwachte versterking in de verdediging heeft getekend, ben ik de eerste die applaudiseert.
Het was wachten tot dat er iemand over verdedigers zou beginnen...🤡
koetje
Legende

We hebben tot nu toe drie spelers aangetrokken waarvan we alleen van Lang weten dat het een voltreffer is. Schouten en Vranckx zien er op papier goed uit. Maar ook daar afwachten of ze dat in de praktijk ook zijn.

04/05 leek oorspronkelijk overigens een belabberde transferwindow. Kan met nog Hans Kraaij jr. herinneren die in een interview na een voorbereidingstoernooi in Manchester riep medelijden te hebben met de PSV-supporters. Zo'n elftal met deze aankopen kun je de seizoenkaarthouders toch niet aan doen.
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

koetje wrote: 15 Aug 2023, 08:33

We hebben tot nu toe drie spelers aangetrokken waarvan we alleen van Lang weten dat het een voltreffer is. Schouten en Vranckx zien er op papier goed uit. Maar ook daar afwachten of ze dat in de praktijk ook zijn.

04/05 leek oorspronkelijk overigens een belabberde transferwindow. Kan met nog Hans Kraaij jr. herinneren die in een interview na een voorbereidingstoernooi in Manchester riep medelijden te hebben met de PSV-supporters. Zo'n elftal met deze aankopen kun je de seizoenkaarthouders toch niet aan doen.
Maar dan noem je ook iemand…
O Goleiro Grande
Nationale topspeler

Benieuwd hoe Ruud van Nistelrooij deze transferwindow volgt… 😅

Image
koetje
Legende

psvgouda wrote: 15 Aug 2023, 08:37
koetje wrote: 15 Aug 2023, 08:33

Was wel een beetje het algemene gevoel, alhoewel Kraaij het dan dik aanzet.

De hele voorhoede (Robben, Kezman, Rommedahl) was weg en dat waren echt heel veel doelpunten. Daarvoor in de plaats kwam bijvoorbeeld en Braziliaanse keeper (kan natuurlijk helemaal niks zijn) en een centrale verdediger die een kameel leek te hebben ingeslikt (beroemde foto). Alleen Cocu leek op voorhand wel een goede aankoop.
psvgouda
Vedette

koetje wrote: 15 Aug 2023, 08:42
psvgouda wrote: 15 Aug 2023, 08:37
Was wel een beetje het algemene gevoel, alhoewel Kraaij het dan dik aanzet.

De hele voorhoede (Robben, Kezman, Rommedahl) was weg en dat waren echt heel veel doelpunten. Daarvoor in de plaats kwam bijvoorbeeld en Braziliaanse keeper (kan natuurlijk helemaal niks zijn) en een centrale verdediger die een kameel leek te hebben ingeslikt (beroemde foto). Alleen Cocu leek op voorhand wel een goede aankoop.
Ha ha! Kan mij nog als de dag van gisteren herinneren dat ik mij bij het lezen van’Braziliaanse keeper’ ook lang achter de oren heb gekrabd. De rest is geschiedenis
Jur1913
Internationale topspeler

O Goleiro Grande wrote: 15 Aug 2023, 08:41 Benieuwd hoe Ruud van Nistelrooij deze transferwindow volgt… 😅

Image
Zou hij dan ook op die manier naar het voetbal kijken?
Momfer
Vaste waarde in elftal

Ruud wist waar die aan begon, net zoals Bosz dat wist.
El Sordo
Vedette

Momfer wrote: 15 Aug 2023, 08:54 Ruud wist waar die aan begon
Dat vraag ik me af.
  • These users thanked the author El Sordo for the post:
    Standbeeld
    psvgouda
    Vedette

Momfer wrote: 15 Aug 2023, 08:54 Ruud wist waar die aan begon, net zoals Bosz dat wist.
    Denk eerlijk gezegd dat je dat nóóit helemaal weet
    Revolinho
    Internationale topspeler

Ruud is een alltime held die zeker weten met liefde naar PSV zit te kijken. En hij is volgens mij ook zelfbewust genoeg om te zien dat Bosz het nu uitstekend doet, met een helder plan. Dat gezegd hebbende moet Bosz nog wel het een en ander doorstaan om dat ene seizoen van Ruud te evenaren. Want voor een coach die zo weinig tactisch vernuft heeft getoond, heeft hij echt een waanzinnige prestatie geleverd die alleen maar kan worden overtroffen door een titel.
    MC Hammer
    International

Revolinho wrote: 15 Aug 2023, 09:08 Ruud is een alltime held die zeker weten met liefde naar PSV zit te kijken. En hij is volgens mij ook zelfbewust genoeg om te zien dat Bosz het nu uitstekend doet, met een helder plan. Dat gezegd hebbende moet Bosz nog wel het een en ander doorstaan om dat ene seizoen van Ruud te evenaren. Want voor een coach die zo weinig tactisch vernuft heeft getoond, heeft hij echt een waanzinnige prestatie geleverd die alleen maar kan worden overtroffen door een titel.
    Het doorkomen van de vCL vind ik meer waard dan de beker.
    Hammertime!
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Zou die Gnonto een interessante speler kunnen zijn voor ons mocht Ghazi gaan? Wilt weg bij Leeds. Weet alleen niet of hij voor de bank gaat komen.
    ElTigre
    Meervoudig international

Vanthaman18 wrote: 15 Aug 2023, 10:12 Zou die Gnonto een interessante speler kunnen zijn voor ons mocht Ghazi gaan? Wilt weg bij Leeds. Weet alleen niet of hij voor de bank gaat komen.
    Gnonto is sowieso een basisspeler en wilt graag naar Everton & is niet te betalen.
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

Vanthaman18 wrote: 15 Aug 2023, 10:12 Zou die Gnonto een interessante speler kunnen zijn voor ons mocht Ghazi gaan? Wilt weg bij Leeds. Weet alleen niet of hij voor de bank gaat komen.
    Mag niet weg

https://www.leedsunited.com/news/team-n ... lly-gnonto
    RV1913
    Nationale topspeler

Gaat naar Everton

Edit: ohnee toch niet :lol:
    Last edited by RV1913 on 15 Aug 2023, 10:40, edited 1 time in total.
    Rikkert1234
    Vedette

Wilt graag alleen naar Feyenoord ;)
    Brael
    Vedette

Schouten, Vranckx en Tillman zijn stuk voor stuk uitstekende aanwinsten. De vraag is alleen even hoe die in ons middenveld gaan passen, ogenschijnlijk zit één van die 3 sowieso op de bank. Nu snap ik het verhaal wel van "we spelen genoeg wedstrijden dus ze komen allemaal aan spelen toe", maar als talentvolle speler op die leeftijd wil je na een transfer toch ook gewoon een vaste basisplaats hebben.
    Daarnaast is het middenveld Schouten, Vranckx en Veerman zoals meerdere mensen hier al opperden, erg behoudend ingesteld. Tillman lijkt qua type middenvelder de enige aankoop met diepgang.
    Als je daarbij optelt dat we nog steeds nul versterkingen voor onze rammelende defensie hebben aangetrokken, maar dat we wel al 20 miljoen lijken uit te geven voor spelers die niet standaard in de basis staan (Pepi en Vranckx/Schouten) is de kwaliteit van de aankopen top, maar vraag ik me wel af welke lijn er nu gevolgd wordt in het aankoopbeleid. Sturm Graz en FC Utrecht gaven al wat waarschuwingsschoten, maar een Rangers FC prikt ze er gewoon in, als we met dezelfde defensie aantreden.

Daarnaast is het verkopen van spelers ook een onderdeel van een succesvolle transferperiode. Daarin blijven we nog behoorlijk hangen.
    Juancho
    Mister PSV

Tis wat mij betreft ook nog veelste vroeg om te spreken over een succes omdat er nog steeds grote gaten zijn. Nog zo'n 1,5-2 weken. Ben benieuwd wat er nog gaat gebeuren, ook zeker uitgaand.
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    PSVAchterhoek
    Vaste waarde in elftal
    Favoriete speler: Ricardo Pepi

Brael wrote: 15 Aug 2023, 10:46

Schouten, Vranckx en Tillman zijn stuk voor stuk uitstekende aanwinsten. De vraag is alleen even hoe die in ons middenveld gaan passen, ogenschijnlijk zit één van die 3 sowieso op de bank. Nu snap ik het verhaal wel van "we spelen genoeg wedstrijden dus ze komen allemaal aan spelen toe", maar als talentvolle speler op die leeftijd wil je na een transfer toch ook gewoon een vaste basisplaats hebben.
    Daarnaast is het middenveld Schouten, Vranckx en Veerman zoals meerdere mensen hier al opperden, erg behoudend ingesteld. Tillman lijkt qua type middenvelder de enige aankoop met diepgang.
    Als je daarbij optelt dat we nog steeds nul versterkingen voor onze rammelende defensie hebben aangetrokken, maar dat we wel al 20 miljoen lijken uit te geven voor spelers die niet standaard in de basis staan (Pepi en Vranckx/Schouten) is de kwaliteit van de aankopen top, maar vraag ik me wel af welke lijn er nu gevolgd wordt in het aankoopbeleid. Sturm Graz en FC Utrecht gaven al wat waarschuwingsschoten, maar een Rangers FC prikt ze er gewoon in, als we met dezelfde defensie aantreden.

Daarnaast is het verkopen van spelers ook een onderdeel van een succesvolle transferperiode. Daarin blijven we nog behoorlijk hangen.
    Ben het niet helemaal eens met je verhaal. Het is logisch dat minimaal één van de genoemde middenvelder wel op de bank terecht zal komen, maar ik vind het wel fijn dat we dan écht kwaliteit op de bank hebben zitten. Stel je haalt CL en je speelt thuis tegen Arsenal, hoe lekker is het dan dat je in de 70e minuut een moegestreden Veerman kan vervangen door Vranckx (ipv bijvoorbeeld een jeugdspeler). Iedereen hier wil altijd zoveel mogelijk kwaliteit in het elftal hebben en dat lijkt dan nu ook eindelijk te gebeuren. En ja, voor kwaliteit betaal je. Maar als dat geen financiële risico's oplevert nu is het toch helemaal prima?

Het benoemde middenveld met Schouten, Vranckx en Veerman ben ik ook geen voorstander van. Dat heeft in mijn ogen een beetje een Feyenoord-gehalte: 3 identieke spelers die eigenlijk allemaal het best tot hun recht komen op de 6- of 8-positie. Ik durf het wel aan met Babadi/Tillman - Veerman/Vranckx - Schouten.

Enige wat ik - zoals iedereen eigenlijk - nog wens is wel echt een topper van een CV en eigenlijk ook nog wel een linksback. Debast: prima, kun je nog kneden, maar mijn eerste ingeving was 'mwah'. Robinson weet ik zo niet. Hoop wel dat er nog een echte concurrent komt voor Van Aanholt.
  • These users thanked the author PSVAchterhoek for the post:
    LarsKempie
    Post Reply