Ibrahim Sangaré
- Lorenzo von Matterhorn
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Even naar boven gescrold in de reacties op deze pagina: werkelijk niemand die zich zorgen maakt over het doorgang van deze transfer in het algemeen noch de vraag of we die €37,5M wel geïncasseerd wordt…
- El Sordo
- Vedette
Los van een licht verhuld en, waarschijnlijk, sarcastisch sneertje van Massimo op inconsistente berichtgeving over het al dan niet “normaal” zijn van clausules die worden afgesnoept lijkt niemand zich zorgen te maken, inderdaad. Die gaat gewoon 37,5 opleveren.O Goleiro Grande wrote: ↑15 Aug 2023, 08:29Even naar boven gescrold in de reacties op deze pagina: werkelijk niemand die zich zorgen maakt over het doorgang van deze transfer in het algemeen noch de vraag of we die €37,5M wel geïncasseerd wordt…
-
- Meervoudig international
Baal toch wel stevig van die 37,5 zo ineens. Het is niet aannemelijk dat er zomaar even meer wordt betaalt maar in deze markt van totale idioterie (zie Caceido) hadden we echt minimaal een bedrag van dik achterin de 40 kunnen incasseren. Enfin zonder de clausule had hij hier waarschijnlijk al niet eens meer gespeeld maar toch zonde.
-
Jammer dat het allemaal zo laat op gang moet komen. Een speler als Ibi verdient het imo om als een van de eersten bij zijn nieuwe club binnen te komen en PSV moet nu in een cruciale periode gaan schakelen met een belangrijke vervanger. Als Schouten vandaag/morgen gepresenteerd gaat worden en deze week nog niemand doorpakt voor Ibi, gaan we komend weekend wel spelen met Schangaré-man. Daar hou ik me dan maar aan vast.
Last edited by Revolinho on 15 Aug 2023, 09:16, edited 1 time in total.
- mateja
Nu niet. Een maand geleden las ik vooral mensen die zeiden dat we geen 37.5 zouden krijgen voor hem.O Goleiro Grande wrote: ↑15 Aug 2023, 08:29Even naar boven gescrold in de reacties op deze pagina: werkelijk niemand die zich zorgen maakt over het doorgang van deze transfer in het algemeen noch de vraag of we die €37,5M wel geïncasseerd wordt…
-
- Nationale topspeler
Rik is deze transferperiode van tussen de lijntjes lezen en begint vandaag dus met het suggereren dat transferkoorts wel eens iets aan de opstelling zou kunnen doen. Ik verwacht dus dat Sangare vanavond niet meer speelt.
- Standbeeld
- Mister PSV
Het is ook nooit genoeg. Ik ben hartstikke tevreden met 37.5mln voor een middenvelder.Kezmania wrote: ↑15 Aug 2023, 09:11 Baal toch wel stevig van die 37,5 zo ineens. Het is niet aannemelijk dat er zomaar even meer wordt betaalt maar in deze markt van totale idioterie (zie Caceido) hadden we echt minimaal een bedrag van dik achterin de 40 kunnen incasseren. Enfin zonder de clausule had hij hier waarschijnlijk al niet eens meer gespeeld maar toch zonde.
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- Grasmat
-
- Vaste waarde in elftal
Livano Comenencia is ook mee naar sturm graz toch?
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Zeker. Met 25M netto onder de streep en vooral: drie jaar veel plezier van gehad, c.q. genoten van deze positivo met uitschuifbenen. Ga hem missenStandbeeld wrote: ↑15 Aug 2023, 09:28Het is ook nooit genoeg. Ik ben hartstikke tevreden met 37.5mln voor een middenvelder.Kezmania wrote: ↑15 Aug 2023, 09:11 Baal toch wel stevig van die 37,5 zo ineens. Het is niet aannemelijk dat er zomaar even meer wordt betaalt maar in deze markt van totale idioterie (zie Caceido) hadden we echt minimaal een bedrag van dik achterin de 40 kunnen incasseren. Enfin zonder de clausule had hij hier waarschijnlijk al niet eens meer gespeeld maar toch zonde.
- These users thanked the author psvgouda for the post:
- Standbeeld
-
- Jeugdinternational
Dat Sangaré op het punt van vertrekken staat, lijkt me vrij duidelijk. De berichtgeving omtrent een deal met Wolfsburg over Vranckx zwengelen aan en volgens Rik komt Vranckx alleen als Sangaré weggaat. Denk niet dat Wolfsburg ook zin heeft om maar te wachten tot Sangaré verkocht is en dat ze dat PSV ook duidelijk gemaakt hebben. Denk dat Sangaré vanavond nog wel speelt, maar dat we hem dit weekend niet meer in actie zien en dat in de loop van volgende week Vranckx binnen is (hopelijk voor de wedstrijd tegen Rangers of Servette).
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Die afgelopen seizoen niet eens zijn beste seizoen had. Ik kan er ook wel mee leven als het die 37 wordt.Standbeeld wrote: ↑15 Aug 2023, 09:28Het is ook nooit genoeg. Ik ben hartstikke tevreden met 37.5mln voor een middenvelder.Kezmania wrote: ↑15 Aug 2023, 09:11 Baal toch wel stevig van die 37,5 zo ineens. Het is niet aannemelijk dat er zomaar even meer wordt betaalt maar in deze markt van totale idioterie (zie Caceido) hadden we echt minimaal een bedrag van dik achterin de 40 kunnen incasseren. Enfin zonder de clausule had hij hier waarschijnlijk al niet eens meer gespeeld maar toch zonde.
-
- Bankzitter
- Favoriete speler: Luuk de Jong
zal morgen ochtend wel zijn, PSV is er nog al fan van om de dag na een grote wedstrijd een aankondiging te doen.
zal wel met de gedachte zijn dat als je verliest nog iets positiefs hebt op de ochtend en anders is het gewoon extra lekker.
tenminste dat valt mij altijd op.
Oans bin de Zeeuwen!
-
- Regelmatige invaller
Misschien is het commercieel ook verstandig om niet teveel nieuws achter elkaar te vermelden. Een krant / website zal niet twee keer PSV op hun voorpagina plaatsen.
-
- Vedette
Nou denk dat er genoeg watchers zijn die op nieuwtjes jagen hoor. Zou wel kunnen maar denk dat zoiets lastig "verborgen" te houden.DoelbewustProvoceren wrote: ↑15 Aug 2023, 09:53 Misschien is het commercieel ook verstandig om niet teveel nieuws achter elkaar te vermelden. Een krant / website zal niet twee keer PSV op hun voorpagina plaatsen.
- ruuddevil
- Legende
Ik ben dik tevreden als een club die 37,5 mln neerlegt. Wij overschatten onze spelers al snel, Sangare is voor de betere Engelse clubs geen zekerheidje. Anders was ie al lang weg geweest. Gakpo had ook een WK nodig voor er een serieus bedrag op tafel kwam. Bij Sangare moet men afgaan op wat wedstrijden in de eredivisie en de tweederangs Europese toernooien.Kezmania wrote: ↑15 Aug 2023, 09:11 Baal toch wel stevig van die 37,5 zo ineens. Het is niet aannemelijk dat er zomaar even meer wordt betaalt maar in deze markt van totale idioterie (zie Caceido) hadden we echt minimaal een bedrag van dik achterin de 40 kunnen incasseren. Enfin zonder de clausule had hij hier waarschijnlijk al niet eens meer gespeeld maar toch zonde.
-
- Vaste waarde in elftal
Wat moet je met 499 negentiendertien-forumleden?
- MC Hammer
- International
Jammer dat Rik het verschil niet weet tussen mits en tenzij.
- These users thanked the author MC Hammer for the post (total 7):
- Lorenzo von Matterhorn • SKERLA • Razzaa • Iderealist • loginnaam • Skuddem • Paulus22
Hammertime!
- Standbeeld
- Mister PSV
- TheSyb
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV (duh)
Typisch Brands weer, overal geld aan uit willen geven behalve die verdediging!!!11!11!Standbeeld wrote: ↑15 Aug 2023, 19:08Ik merk dat er de laatste tijd meer budget is gegaan naar de taalpolitie op dit forum. Ik zie steeds meer verbeteringen voorbijkomen.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Of steeds meer verslechteringenStandbeeld wrote: ↑15 Aug 2023, 19:08Ik merk dat er de laatste tijd meer budget is gegaan naar de taalpolitie op dit forum. Ik zie steeds meer verbeteringen voorbijkomen.
- Standbeeld
- Mister PSV
Tsja, als Rik al niet het goede voorbeeld geeft..SKERLA wrote: ↑15 Aug 2023, 19:38Of steeds meer verslechteringenStandbeeld wrote: ↑15 Aug 2023, 19:08
Ik merk dat er de laatste tijd meer budget is gegaan naar de taalpolitie op dit forum. Ik zie steeds meer verbeteringen voorbijkomen.
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- SKERLA
-
- Meervoudig international