Ibrahim Sangaré

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

Transfermarkt moest even op gang komen...
O Goleiro Grande
Nationale topspeler

RIO wrote: 14 Aug 2023, 23:54 Die clausule wordt met alle liefde afgetikt. Snap niet waarom men zich daar zorgen over maakt hier. Ibi is minimaal 42 waard zonder die clausule. 10% korting. Koopje.
Even naar boven gescrold in de reacties op deze pagina: werkelijk niemand die zich zorgen maakt over het doorgang van deze transfer in het algemeen noch de vraag of we die €37,5M wel geïncasseerd wordt… 🤔
El Sordo
Vedette

O Goleiro Grande wrote: 15 Aug 2023, 08:29
RIO wrote: 14 Aug 2023, 23:54 Die clausule wordt met alle liefde afgetikt. Snap niet waarom men zich daar zorgen over maakt hier. Ibi is minimaal 42 waard zonder die clausule. 10% korting. Koopje.
Even naar boven gescrold in de reacties op deze pagina: werkelijk niemand die zich zorgen maakt over het doorgang van deze transfer in het algemeen noch de vraag of we die €37,5M wel geïncasseerd wordt… 🤔
Los van een licht verhuld en, waarschijnlijk, sarcastisch sneertje van Massimo op inconsistente berichtgeving over het al dan niet “normaal” zijn van clausules die worden afgesnoept lijkt niemand zich zorgen te maken, inderdaad. Die gaat gewoon 37,5 opleveren.
Kezmania
Meervoudig international

Baal toch wel stevig van die 37,5 zo ineens. Het is niet aannemelijk dat er zomaar even meer wordt betaalt maar in deze markt van totale idioterie (zie Caceido) hadden we echt minimaal een bedrag van dik achterin de 40 kunnen incasseren. Enfin zonder de clausule had hij hier waarschijnlijk al niet eens meer gespeeld maar toch zonde.
Revolinho
Internationale topspeler

Jammer dat het allemaal zo laat op gang moet komen. Een speler als Ibi verdient het imo om als een van de eersten bij zijn nieuwe club binnen te komen en PSV moet nu in een cruciale periode gaan schakelen met een belangrijke vervanger. Als Schouten vandaag/morgen gepresenteerd gaat worden en deze week nog niemand doorpakt voor Ibi, gaan we komend weekend wel spelen met Schangaré-man. Daar hou ik me dan maar aan vast.
Last edited by Revolinho on 15 Aug 2023, 09:16, edited 1 time in total.
mateja
Internationale topspeler

O Goleiro Grande wrote: 15 Aug 2023, 08:29
Nu niet. Een maand geleden las ik vooral mensen die zeiden dat we geen 37.5 zouden krijgen voor hem.
  • These users thanked the author mateja for the post:
    RIO
    Teletubby
    Nationale topspeler

Rik is deze transferperiode van tussen de lijntjes lezen en begint vandaag dus met het suggereren dat transferkoorts wel eens iets aan de opstelling zou kunnen doen. Ik verwacht dus dat Sangare vanavond niet meer speelt.
    Standbeeld
    Mister PSV

Kezmania wrote: 15 Aug 2023, 09:11 Baal toch wel stevig van die 37,5 zo ineens. Het is niet aannemelijk dat er zomaar even meer wordt betaalt maar in deze markt van totale idioterie (zie Caceido) hadden we echt minimaal een bedrag van dik achterin de 40 kunnen incasseren. Enfin zonder de clausule had hij hier waarschijnlijk al niet eens meer gespeeld maar toch zonde.
    Het is ook nooit genoeg. Ik ben hartstikke tevreden met 37.5mln voor een middenvelder.
  • These users thanked the author Standbeeld for the post:
    Grasmat
    Benitez040
    Vaste waarde in elftal

Teletubby wrote: 15 Aug 2023, 09:25

Rik is deze transferperiode van tussen de lijntjes lezen en begint vandaag dus met het suggereren dat transferkoorts wel eens iets aan de opstelling zou kunnen doen. Ik verwacht dus dat Sangare vanavond niet meer speelt.
    Livano Comenencia is ook mee naar sturm graz toch?
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Standbeeld wrote: 15 Aug 2023, 09:28
    Kezmania wrote: 15 Aug 2023, 09:11 Baal toch wel stevig van die 37,5 zo ineens. Het is niet aannemelijk dat er zomaar even meer wordt betaalt maar in deze markt van totale idioterie (zie Caceido) hadden we echt minimaal een bedrag van dik achterin de 40 kunnen incasseren. Enfin zonder de clausule had hij hier waarschijnlijk al niet eens meer gespeeld maar toch zonde.
    Het is ook nooit genoeg. Ik ben hartstikke tevreden met 37.5mln voor een middenvelder.
    Zeker. Met 25M netto onder de streep en vooral: drie jaar veel plezier van gehad, c.q. genoten van deze positivo met uitschuifbenen. Ga hem missen :heart:
  • These users thanked the author psvgouda for the post:
    Standbeeld
    Bruneau
    Jeugdinternational

Dat Sangaré op het punt van vertrekken staat, lijkt me vrij duidelijk. De berichtgeving omtrent een deal met Wolfsburg over Vranckx zwengelen aan en volgens Rik komt Vranckx alleen als Sangaré weggaat. Denk niet dat Wolfsburg ook zin heeft om maar te wachten tot Sangaré verkocht is en dat ze dat PSV ook duidelijk gemaakt hebben. Denk dat Sangaré vanavond nog wel speelt, maar dat we hem dit weekend niet meer in actie zien en dat in de loop van volgende week Vranckx binnen is (hopelijk voor de wedstrijd tegen Rangers of Servette).
    Massimo
    Legende

Ik verwacht dat vanavond zijn laatste wedstrijd voor PSV zal zijn. Schouten zal vandaag of anders morgen wel aangekondigd worden en ingeschreven kunnen worden voor de play-offs die PSV zeer waarschijnlijk zal gaan halen.
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Standbeeld wrote: 15 Aug 2023, 09:28
    Die afgelopen seizoen niet eens zijn beste seizoen had. Ik kan er ook wel mee leven als het die 37 wordt.
    Zeeuwse-psver
    Bankzitter
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Massimo wrote: 15 Aug 2023, 09:42 Ik verwacht dat vanavond zijn laatste wedstrijd voor PSV zal zijn. Schouten zal vandaag of anders morgen wel aangekondigd worden en ingeschreven kunnen worden voor de play-offs die PSV zeer waarschijnlijk zal gaan halen.
    zal morgen ochtend wel zijn, PSV is er nog al fan van om de dag na een grote wedstrijd een aankondiging te doen.
    zal wel met de gedachte zijn dat als je verliest nog iets positiefs hebt op de ochtend en anders is het gewoon extra lekker.
    tenminste dat valt mij altijd op.
    Oans bin de Zeeuwen!
    DoelbewustProvoceren
    Regelmatige invaller

Misschien is het commercieel ook verstandig om niet teveel nieuws achter elkaar te vermelden. Een krant / website zal niet twee keer PSV op hun voorpagina plaatsen.
    Rikkert1234
    Vedette

DoelbewustProvoceren wrote: 15 Aug 2023, 09:53 Misschien is het commercieel ook verstandig om niet teveel nieuws achter elkaar te vermelden. Een krant / website zal niet twee keer PSV op hun voorpagina plaatsen.
    Nou denk dat er genoeg watchers zijn die op nieuwtjes jagen hoor. Zou wel kunnen maar denk dat zoiets lastig "verborgen" te houden.
    ruuddevil
    Legende

Ik ben dik tevreden als een club die 37,5 mln neerlegt. Wij overschatten onze spelers al snel, Sangare is voor de betere Engelse clubs geen zekerheidje. Anders was ie al lang weg geweest. Gakpo had ook een WK nodig voor er een serieus bedrag op tafel kwam. Bij Sangare moet men afgaan op wat wedstrijden in de eredivisie en de tweederangs Europese toernooien.
    Gutanoth
    Vaste waarde in elftal

Ittot wrote: 14 Aug 2023, 21:45 Het bod is gewoon een belediging. Ik zou terug komen met een bizar tegenvoorstel. 8 miljard, 12 eilanden, 499 prachtige maagden, 2 wasmachines en een hangslot.
    Wat moet je met 499 negentiendertien-forumleden?
  • These users thanked the author Gutanoth for the post:
    MC Hammer
    MC Hammer
    International

Jammer dat Rik het verschil niet weet tussen mits en tenzij.
  • These users thanked the author MC Hammer for the post (total 7):
    Lorenzo von MatterhornSKERLARazzaaIderealistloginnaamSkuddemPaulus22
    Hammertime!
    Standbeeld
    Mister PSV

MC Hammer wrote: 15 Aug 2023, 10:13

Ik merk dat er de laatste tijd meer budget is gegaan naar de taalpolitie op dit forum. Ik zie steeds meer verbeteringen voorbijkomen. :mrgreen:
    TheSyb
    Nationale topspeler
    Clubvoorkeur: PSV (duh)

Standbeeld wrote: 15 Aug 2023, 19:08

Ik merk dat er de laatste tijd meer budget is gegaan naar de taalpolitie op dit forum. Ik zie steeds meer verbeteringen voorbijkomen. :mrgreen:
    Typisch Brands weer, overal geld aan uit willen geven behalve die verdediging!!!11!11!
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Of steeds meer verslechteringen ;)
    Standbeeld
    Mister PSV

SKERLA wrote: 15 Aug 2023, 19:38
    Of steeds meer verslechteringen ;)
    Tsja, als Rik al niet het goede voorbeeld geeft.. ;)
  • These users thanked the author Standbeeld for the post:
    SKERLA
    Søren
    Meervoudig international

Standbeeld wrote: 15 Aug 2023, 19:08Ik zie steeds meer verbeteringen voorbijkomen
    😂😂😂
    rjg1992
    Bankzitter

Genant.
    Post Reply