Uit nood kan Veerman daar ook en op de 8 positie heb je best veel spelers zonder Vranckx. Persoonlijk zie dan liever een goede CV komen.Maikel wrote: ↑15 Aug 2023, 21:40Daarbij is Guti weg. Dus daar moest sowieso iemand voor komen. Enige na Sangare die enigszins 6 kan. Wat Sangare ook niet kan... Is ComenenciaRikkert1234 wrote: ↑15 Aug 2023, 21:37 Dat je de aankoop van Vranckx niet snapt ça va maar Schouten is echt nodig als Sangare vertrekt want dan heb je welgeteld 0 zessen.
Transferwindow 2023/24
-
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
- trouwepsvfan
- Vedette
Triest dat je niet verder komt dan een persoonlijke aanval. Verdediging stond net weer scherp bij de cornerShovingNE2 wrote: ↑15 Aug 2023, 21:46Je hebt obvious hersens gezien je achtergrond.trouwepsvfan wrote: ↑15 Aug 2023, 21:00 Met Schouten straks 40 miljoen uitgegeven en geen fatsoenlijke verdediger in de basis.
Maar als je over PSV lult schakel je echt even 50 IQ punten terug hé.
- These users thanked the author trouwepsvfan for the post (total 4):
- Juancho • MaartenV • FritskePhilips • Tjompie
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Het is wel zo dat jij altijd zeer zeer negatief bent. Maakt niet uit wat er gebeurd, maar je reageert altijd negatief. Heb ik je ook al vaker aangegeven.trouwepsvfan wrote: ↑15 Aug 2023, 21:47Triest dat je niet verder komt dan een persoonlijke aanval. Verdediging stond net weer scherp bij de cornerShovingNE2 wrote: ↑15 Aug 2023, 21:46
Je hebt obvious hersens gezien je achtergrond.
- These users thanked the author Vanthaman18 for the post:
- 10. Nilis
-
- Vedette
Mooi dat deze wedstrijd heel duidelijk laat zien waar onze sterke en zwakke punten liggen. Met name achterin een in de breedte is er genoeg te verbeteren. Met name achterin is het behelpen.
Benitez is prima doelman, Boscagli een prima verdediger, Teze kan je er prima bij hebben al was het maar als twaalfde/dertiende man. Maar verder is het niet goed genoeg. Dit elftal zou enorm gebaat zijn bij een rots in de branding achterin. Bovendien zijn back posities ook niet ideaal bezet.
Het middenveld gaat met Sangare een smaakmaker enorm missen. Maar met Schouten en Vranckx erbij krijgen we ook mooie vervangers.
Voorin is de basis ontzettend sterk, maar daarachter is het behelpen. Pepi als backup spits is uitstekend. Maar op de vleugels zijn de opties vanaf de bank toch te matig.
Kortom, Stewart mag nog niet met vakantie.
Benitez is prima doelman, Boscagli een prima verdediger, Teze kan je er prima bij hebben al was het maar als twaalfde/dertiende man. Maar verder is het niet goed genoeg. Dit elftal zou enorm gebaat zijn bij een rots in de branding achterin. Bovendien zijn back posities ook niet ideaal bezet.
Het middenveld gaat met Sangare een smaakmaker enorm missen. Maar met Schouten en Vranckx erbij krijgen we ook mooie vervangers.
Voorin is de basis ontzettend sterk, maar daarachter is het behelpen. Pepi als backup spits is uitstekend. Maar op de vleugels zijn de opties vanaf de bank toch te matig.
Kortom, Stewart mag nog niet met vakantie.
- These users thanked the author Johann Vogel for the post:
- DaveB
- De Realist
trouwepsvfan heeft wel gewoon gelijk dat deze verdediging echt niet kan
- These users thanked the author De Realist for the post (total 2):
- Juancho • MaartenV
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- trouwepsvfan
- Vedette
Over de verdediging ja. Lees mijn laatste 20 Posts terug. Is verder weinig negatiefs aan hoor.Vanthaman18 wrote: ↑15 Aug 2023, 21:49Het is wel zo dat jij altijd zeer zeer negatief bent. Maakt niet uit wat er gebeurd, maar je reageert altijd negatief. Heb ik je ook al vaker aangegeven.trouwepsvfan wrote: ↑15 Aug 2023, 21:47
Triest dat je niet verder komt dan een persoonlijke aanval. Verdediging stond net weer scherp bij de corner
-
Ardbeg het was bij VI achter de betaalmuur, maar hier lees je het ook terug: https://www.psvfans.nl/earnest-stewart- ... terkingen/
- Maikel
- Site Admin
Ik vind het ook bijzonder dat trouwepsvfan wel kan reageren op ShovingNE2 maar niet op andere reacties die haar op de inhoud pakken.Vanthaman18 wrote: ↑15 Aug 2023, 21:49Het is wel zo dat jij altijd zeer zeer negatief bent. Maakt niet uit wat er gebeurd, maar je reageert altijd negatief. Heb ik je ook al vaker aangegeven.trouwepsvfan wrote: ↑15 Aug 2023, 21:47
Triest dat je niet verder komt dan een persoonlijke aanval. Verdediging stond net weer scherp bij de corner
Beetje pot verwijt de ketel dan. Liever bezig met persoonlijke oorlog met Shoving dan op de inhoud met anderen. Maar zo heeft ieder zijn prioriteiten, zoals ook PSV
Laten we hopen dat er Schouten, Vranckx en een beest achterin snel rond komen!
- Ardbeg
- Mister PSV
Je gebruikt altijd relatief veel woorden, wat in principe de kans vergroot dat je af en toe de plank raak slaat maar nondeju, je krijg het voor elkaar om er elke keer pedant naast te mikken, beste Jan. Wat zal ik er op zeggen. Ter kennisgeving aangenomen?Juancho wrote: ↑15 Aug 2023, 21:46Grappig, elk jaar komt dit terug en elk jaar lopen we weer te kutten met een matige achterhoede en veelste veel tegengoals. Prio lijsten? nee niet zo zwart wit, maar jij snapt blijkbaar nog steeds niet dat we PSV zijn en geen City. 10 miljoen in Pepi of Vranxck stoppen betekent een hap van 20 miljoen in je budget. En wat dat betekent voor je mogelijkheden... ik mag hopen dat jij niet zo stom bent dat je dat niet begrijpt.
Voorlopig, met de nadruk op voorlopig, lopen we weer te kutten met dezelfde achterhoede. En die lopen al jaren te prutsen waardoor we geen stap verder komen. En we zijn 1,5 week voor einde markt...
Maargoed, alles komt goed he!
- Juancho
- Mister PSV
misschien is een uitleg van deninho32 hoe je iemand moet blokkeren toch de beste keuze....Ardbeg wrote: ↑15 Aug 2023, 21:52Je gebruikt altijd relatief veel woorden, wat in principe de kans vergroot dat je af en toe de plank raak slaat maar nondeju, je krijg het voor elkaar om er elke keer pedant naast te mikken, beste Jan. Wat zal ik er op zeggen. Ter kennisgeving aangenomen?Juancho wrote: ↑15 Aug 2023, 21:46
Grappig, elk jaar komt dit terug en elk jaar lopen we weer te kutten met een matige achterhoede en veelste veel tegengoals. Prio lijsten? nee niet zo zwart wit, maar jij snapt blijkbaar nog steeds niet dat we PSV zijn en geen City. 10 miljoen in Pepi of Vranxck stoppen betekent een hap van 20 miljoen in je budget. En wat dat betekent voor je mogelijkheden... ik mag hopen dat jij niet zo stom bent dat je dat niet begrijpt.
Voorlopig, met de nadruk op voorlopig, lopen we weer te kutten met dezelfde achterhoede. En die lopen al jaren te prutsen waardoor we geen stap verder komen. En we zijn 1,5 week voor einde markt...
Maargoed, alles komt goed he!
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Ardbeg
- Mister PSV
Ja en hoe verandert dit mijn punt? PSV is vanaf het begin al bezig met verdedigers geweest. Staat toch totaal los van de aankondiging? Niet elke onderhandeling gaat even gestaag. Kun je de vorige TD/voorgaande jaren bij betrekken maar dat staat los van Earnie.Eindhovenvoetbal wrote: ↑15 Aug 2023, 21:51 @Ardbeg het was bij VI achter de betaalmuur, maar hier lees je het ook terug: https://www.psvfans.nl/earnest-stewart- ... terkingen/
Last edited by Ardbeg on 15 Aug 2023, 21:55, edited 1 time in total.
- ShovingNE2
- Site Admin
Flikker toch op joh. Echt iedereen weet dat er een verdediger bij komt.trouwepsvfan wrote: ↑15 Aug 2023, 21:47Triest dat je niet verder komt dan een persoonlijke aanval. Verdediging stond net weer scherp bij de cornerShovingNE2 wrote: ↑15 Aug 2023, 21:46
Je hebt obvious hersens gezien je achtergrond.
Iedereen met hersens snapte dat je geen overhaaste beslissingen moest nemen omdat je tegen Sturm Graz moest. Die kon je prima doorkomen.
Inmiddels twee goede aankopen daarna.
En nu ga zeiken om een verdediger? Ff snel halen zeker? Het is bizar dom populistisch dronkemans geneuzel. Eindelijk zit er een idee achter en gaat het goed.
Je zit in dezelfde hoek als Juancho die alleen maar hoopt dat het mis gaat in de voorronde omdat hij zich met zijn tegenstrijdige jankverhalen echt nooit meer kan vertonen op het forum.....
Heel ruim door tegen SG. Een andere verdediger had geen ander resultaat gegeven.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 2):
- Smeets14 • Ardbeg
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- trouwepsvfan
- Vedette
Jij reageert toch ook niet inhoudelijk op mijn punt dat je het met deze verdediging tegen een Portugese club niet had gered en het dus gewoon risicovol is om met CL voorrondes te gokken dat die verdediger ergens nog wel komtMaikel wrote: ↑15 Aug 2023, 21:52Ik vind het ook bijzonder dat @trouwepsvfan wel kan reageren op @ShovingNE2 maar niet op andere reacties die haar op de inhoud pakken.Vanthaman18 wrote: ↑15 Aug 2023, 21:49
Het is wel zo dat jij altijd zeer zeer negatief bent. Maakt niet uit wat er gebeurd, maar je reageert altijd negatief. Heb ik je ook al vaker aangegeven.
Beetje pot verwijt de ketel dan. Liever bezig met persoonlijke oorlog met Shoving dan op de inhoud met anderen. Maar zo heeft ieder zijn prioriteiten, zoals ook PSV
-
Ik weet niet eens wat je punt is, ik reageerde op iemand anders en jij vroeg om de quote. Die geef ik je.Ardbeg wrote: ↑15 Aug 2023, 21:55Ja en hoe verandert dit mijn punt? PSV is vanaf het begin al bezig met verdedigers geweest. Staat toch totaal los van de aankondiging? Niet elke onderhandeling gaat even gestaag.Eindhovenvoetbal wrote: ↑15 Aug 2023, 21:51 @Ardbeg het was bij VI achter de betaalmuur, maar hier lees je het ook terug: https://www.psvfans.nl/earnest-stewart- ... terkingen/
- Maikel
- Site Admin
Je speelt niet tegen een Portugese club dus is niet relevant.trouwepsvfan wrote: ↑15 Aug 2023, 21:55Jij reageert toch ook niet inhoudelijk op mijn punt dat je het met deze verdediging tegen een Portugese club niet had gered en het dus gewoon risicovol is om met CL voorrondes te gokken dat die verdediger ergens nog wel komtMaikel wrote: ↑15 Aug 2023, 21:52
Ik vind het ook bijzonder dat @trouwepsvfan wel kan reageren op @ShovingNE2 maar niet op andere reacties die haar op de inhoud pakken.
Als telt niet mee.
Dan kon ik ook zeggen: Als je tegen FcKutjebef uit Kazachstan had gespeeld en je wint met 10-0 en 0-4 dat dat alles perfect is wat 0 tegengoals.
Dan ben je ook de eerste die zegt: Ja maar dat gebeurd niet dus niet relevant.
- Juancho
- Mister PSV
Tis wel lachen om te lezen dat mensen op basis van 1 potje hun mening proberen te bewijzen. Dat het wel ok is ofzo. Ik zou kijken, pak de laatste seizoenen er ff bij. Misschien gaat er dan een lampje branden. En ook een gratis tip kijk ff door de stand heen, maar hoe pijnpunten je nu geen pijn doen maar tegen iets meer tegenstand wel pijn kunnen/gaan doen. Dat heet beleid voeren.
Soms verlang ik naar Hiddink, die besefte dat alles begint bij een stabiele en kwalitatief goede achterhoede. Zonder dat, kan je bouwen wat je wil. Het fundament ontbreekt.
Soms verlang ik naar Hiddink, die besefte dat alles begint bij een stabiele en kwalitatief goede achterhoede. Zonder dat, kan je bouwen wat je wil. Het fundament ontbreekt.
- Ardbeg
- Mister PSV
Ja, zo kun je vanalles verzinnen om weer eens pedant over te komen. Zal ik jou een tip geven dat je, ondanks dat je nooit je ongelijk zal toegeven, dit niet per definitie betekent dat je dit ook hebt? Hoe je ook draait en keert? Dan hebben we elkaar een tip gegeven. Kei goed!
(En net als de vorige keren dat ik het je heb moeten uitleggen. Je quote me dus dat zie ik).
Last edited by Ardbeg on 15 Aug 2023, 22:01, edited 2 times in total.
- Maikel
- Site Admin
Maar lieve Jan, als jij niet ziet dat PSV sowieso een andere weg is ingeslagen en het deze periode heel anders aanpakt.Juancho wrote: ↑15 Aug 2023, 21:57 Tis wel lachen om te lezen dat mensen op basis van 1 potje hun mening proberen te bewijzen. Dat het wel ok is ofzo. Ik zou kijken, pak de laatste seizoenen er ff bij. Misschien gaat er dan een lampje branden. En ook een gratis tip kijk ff door de stand heen, maar hoe pijnpunten je nu geen pijn doen maar tegen iets meer tegenstand wel pijn kunnen/gaan doen. Dat heet beleid voeren.
Is er dan nog reden om een discussie met je te voeren?
Die verdediger komt er wel, er zijn zoveel berichten de wereld in gekomen die dat bevestigen. Het is geen FM of EA24 waar je met een druk op de knop een transfer bevestigd. Transfers in het echte leven duren maanden.
Je kunt geen prioriteiten stellen. Je kunt niet nu tegen Jerdy Schouten zeggen: Wacht even hoor, we moeten eerst een een verdediger halen dan mogen we pas een akkoord sluiten met jou ondanks alle onderhandelingen die we maanden hebben gevoerd.
- Juancho
- Mister PSV
Ow ik hoef geen gelijk te hebben hoor. Sterker nog, het zou geweldig zijn als ik eens kan zeggen, gvd wat zat ik er naast!!! Maar een blik op de afgelopen jaren zegt helaas genoeg. En vooralsnog, en ik zeg het nog eens, vooralsnog, staan we met dezelfde prutsers te spelen, die dezelfde fouten maken en die dezelfde tekortkoningen aan het licht brengen. Moeilijker is het niet.Ardbeg wrote: ↑15 Aug 2023, 21:59Ja, zo kun je vanalles verzinnen om weer eens pedant over te komen. Zal ik jou een tip geven dat je, ondanks dat je nooit je ongelijk zal toegeven, dit niet per definitie betekent dat je dit ook hebt? Hoe je ook draait en keert? Dan hebben we elkaar een tip gegeven. Kei goed!
(En net als de vorige keren dat ik het je heb moeten uitleggen. Je quote me dus dat zie ik).
En ja, nog 1,5 a 2 weken te gaan op de markt klopt. Alles kan omdraaien, ik hoop het van harte, maar voorlopig geloof ik daar weinig van. Sorry, vergeef het me. Ik wil het eerst wel eens zien. Pas dan geef ik je alle veren die je maar nodig hebt om trots als een pauw hier te kunnen paraderen.
Maikel_1991 dat het geen FM is probeer ik juist uit te leggen. We zjin geen City he, maar PSV.. Met een relatief beperkt budget. En waarbij we al jarenlang niet de pijnpunten negeren. En sommigen, waarom jij en Ardberg doen dat voor mijn gevoel nu weer.
Last edited by Juancho on 15 Aug 2023, 22:05, edited 1 time in total.
- Ardbeg
- Mister PSV
Ja, jawel, het is wel moeilijker maar het idee dat je er eens naast zou zitten is ondenkbaar voor je. Zie de weerlegging van Maikel
Moet deninho32 leren hoe je de juiste persoon tagt? Wel mooi hoe je ons verwijt dingen te negeren terwijl je zelf als een ware Romario, de sambakoning uit Rio, door elke weerlegging slalomt en daar niks van aan trekt om je eenkennige betoog te verkondigen.
Moet deninho32 leren hoe je de juiste persoon tagt? Wel mooi hoe je ons verwijt dingen te negeren terwijl je zelf als een ware Romario, de sambakoning uit Rio, door elke weerlegging slalomt en daar niks van aan trekt om je eenkennige betoog te verkondigen.
Last edited by Ardbeg on 15 Aug 2023, 22:09, edited 2 times in total.
- Juancho
- Mister PSV
Jij of Maikel hoeven me niet te overtuigen want dat lukt jullie al jaren niet. Laat Stewart die persoon zijn. Dan krijg je alle veren in je reet die je maar wil. Dat beloof ik je.
Tot dan is dit centrale duo zo kwetsbaar als wat en hebben we 2 hele matige backs. Succes.
- Ardbeg
- Mister PSV
-
- Vedette
Dumfries is al drie seizoenen niet vervangen, onze gehuurde linksback kan het niveau niet aan, en Ramalho stapelt elke wedstrijd fout op fout. Leuk dat er waarschijnlijk een verdediger bij komt, maar één CV gaat niet al onze problemen achterin oplossen.
Last edited by Chucky on 15 Aug 2023, 22:12, edited 1 time in total.
- Juancho
- Mister PSV
Ik kom uit een paardenfamilie dus ja, paarden kunnen vliegen ja. Met wel de voorwaarde dat je minimaal een kissie bier achterover hebt getikt
- ShovingNE2
- Site Admin
7-2 in de voorronde.
BOEHOE WE HADDEN VERDEDIGERS MOETEN HALEN.
Het is een teamsport hé. Maar je kan ff snel je geld over de balk flikkeren natuurlijk. En nee: ook tegen Rangers maakt dat geen verschil. Met deze selectie moet die die Schotten aan de kant zetten. Met of zonder nieuwe verdedigers.
Blijven janken vooral. Maar dit is eindelijk eens lange termijn beleid.
BOEHOE WE HADDEN VERDEDIGERS MOETEN HALEN.
Het is een teamsport hé. Maar je kan ff snel je geld over de balk flikkeren natuurlijk. En nee: ook tegen Rangers maakt dat geen verschil. Met deze selectie moet die die Schotten aan de kant zetten. Met of zonder nieuwe verdedigers.
Blijven janken vooral. Maar dit is eindelijk eens lange termijn beleid.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 11):
- Maikel • Vanthaman18 • Babyshark • Olai • Den Bondskoots • Balinho • Kritischepsver • Ardbeg • SKERLA • smoortje • Ren Höek
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen