Transferwindow 2023/24
- Juancho
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
- These users thanked the author Juancho for the post:
- ShovingNE2
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Heruone
- Lid scoutingsteam
We hebben denk ik wel dringend versterkingen in de defensie nodig. Snap niet dat men daar niet mee bezig is.
- These users thanked the author Heruone for the post (total 3):
- Rikkert1234 • Maikel • ShovingNE2
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
-
- Vedette
‘Blijven janken vooral’ShovingNE2 wrote: ↑15 Aug 2023, 22:17 7-2 in de voorronde.
BOEHOE WE HADDEN VERDEDIGERS MOETEN HALEN.
Het is een teamsport hé. Maar je kan ff snel je geld over de balk flikkeren natuurlijk. En nee: ook tegen Rangers maakt dat geen verschil. Met deze selectie moet die die Schotten aan de kant zetten. Met of zonder nieuwe verdedigers.
Blijven janken vooral. Maar dit is eindelijk eens lange termijn beleid.
Ik ben wel klaar met de jaarlijkse shitload aan tegengoals als gevolg van persoonlijke fouten. En ja, met deze selectie moeten we van Rangers winnen. Normaal gesproken. Maar als Ramalho straks twee keer blundert en Rangers heeft een goede dag kun je met een beetje pech dit jaar zomaar weer op de donderdag moeten voetballen. Je zou zeggen dat we ondertussen ons lesje wel hebben geleerd van voorgaande voorrondes de afgelopen jaren.
- These users thanked the author Chucky for the post (total 7):
- Juancho • Eindhovenvoetbal • milansandro • MaartenV • RemPSV • Zico • TylerDurdn
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
- Juancho
- Mister PSV
SCHOUTEN IS NIET NODIG! WE WINNEN DIK, DUS VERDEDIGEND STAAT HET TOPPIE!!! bOEHOE!!!
je zou denken dat een mens en zeker een ezel leert van fout nummer 3 of 4. Maar sommigen... wederom lekker makkelijk denken over rangers terwijl je vorig jaar bent uitgeschakeld door dezelfde fouten achterin die je nu ook al een paar wedstrijden weer ziet....
je zou denken dat een mens en zeker een ezel leert van fout nummer 3 of 4. Maar sommigen... wederom lekker makkelijk denken over rangers terwijl je vorig jaar bent uitgeschakeld door dezelfde fouten achterin die je nu ook al een paar wedstrijden weer ziet....
Last edited by Juancho on 15 Aug 2023, 22:25, edited 1 time in total.
-
Vorige wedstrijden kregen we transfernieuws na de wedstrijd. Vandaag weer?
- These users thanked the author Jur1913 for the post:
- ShovingNE2
-
- Moderator
Ik maar denken dat PSV speelt. Blijkt hier bijna net zo veel activiteit te zijn als in het wedstrijdtopic. Snap ik zelf niet zo veel van, maar ieder zijn ding.
- These users thanked the author nilssonH for the post (total 2):
- SKERLA • TylerDurdn
- ShovingNE2
- Site Admin
Hey clown. Wie heeft het over Schouten? Kijk uit met over dosis hé.Juancho wrote: ↑15 Aug 2023, 22:24 SCHOUTEN IS NIET NODIG! WE WINNEN DIK, DUS VERDEDIGEND STAAT HET TOPPIE!!! bOEHOE!!!
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Ardbeg
- Mister PSV
Echt niet goed hoor Dingen verzinnen die niemand heeft gezegd om maar rabiaat in je treurwilg met een infuus vol downers te kunnen janken en zeuren.Juancho wrote: ↑15 Aug 2023, 22:24 SCHOUTEN IS NIET NODIG! WE WINNEN DIK, DUS VERDEDIGEND STAAT HET TOPPIE!!! bOEHOE!!!
Last edited by Ardbeg on 15 Aug 2023, 22:34, edited 1 time in total.
-
- Juancho
- Mister PSV
Liever een overdosis dan bekent staan als een Twitter tokkie
- Heissenberrug
- B. Dzsudzsak
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Ik snap de discussie eigenlijk niet.
Een blinde kan toch zien dat onze verdediging van een schandalig niveau is of ben ik nou gek?
Sturm Graz kon er echt geen klote van.. Tegen een beetje fatsoenlijke voorhoede had je het gewoon lastig gehad over 2 wedstrijden.
Een blinde kan toch zien dat onze verdediging van een schandalig niveau is of ben ik nou gek?
Sturm Graz kon er echt geen klote van.. Tegen een beetje fatsoenlijke voorhoede had je het gewoon lastig gehad over 2 wedstrijden.
- These users thanked the author B. Dzsudzsak for the post (total 14):
- MC Hammer • Eindhovenvoetbal • Tikkieterug • Rikkert1234 • Zico • Johann Vogel • guus • De Realist • smoortje • TylerDurdn • DaveB • dannyPSV • FritskePhilips • Tjompie
“Keep your friends close, keep your enemies closer”.
-
- Vaste waarde in elftal
- Maikel
- Site Admin
Nee je bent niet gek.B. Dzsudzsak wrote: ↑15 Aug 2023, 22:36 Ik snap de discussie eigenlijk niet.
Ik denk dat iedere PSV supporter wilt dat er versterking in de verdediging bij komt.
- These users thanked the author Maikel for the post (total 5):
- B. Dzsudzsak • Tikkieterug • SKERLA • smoortje • TylerDurdn
-
Wie is een twitter tokkie? Wat mis ik hier allemaal joh, haha. Vijandigheid ook. We zijn allemaal PSV'ers. Doe even rustig. Sommigen vinden de huidige defensie goed genoeg, anderen niet. Dat kan toch? Sommigen geloven heilig in de komst van een topper, anderen zijn sceptisch na de vele jaren waarin het al moest en niet gebeurde (zoals ik).
Maar blijf even rustig aan doen tegen elkaar joh. Nergens voor nodig. We gaan eerst even Rangers kapot spelen.
- These users thanked the author Eindhovenvoetbal for the post (total 2):
- Dn Trol • Yoghurt
- Hatseflats
- Vedette
Zo, kinders. Hoogste tijd om naar bed te gaan! Slaap er nog een nachtje over en maak even een eigen topic aan of DM elkaar maar. Gaat nergens meer over dit.
- These users thanked the author Hatseflats for the post:
- Fc Denzel
- MC Hammer
- International
Lijkt me ook. En ofschoon ik fan ben van Boscagli heb ik hem een paar keer op de vierkante meter gepasseerd zien worden. Dan hoop je dan van Aanholt met zijn ervaring de boel op sleeptouw neemt, maar die heeft met twee dekkingsfouten beide tegengoals op zijn geweten.B. Dzsudzsak wrote: ↑15 Aug 2023, 22:36 Ik snap de discussie eigenlijk niet.
Ik denk oprecht dat je twee versterkingen moet hebben, een centrale man en een linksback. Al zullen ze de linksback niet halen, omdat van Aanholt te duur is en je Mauro nog hebt.
- These users thanked the author MC Hammer for the post:
- B. Dzsudzsak
Hammertime!