Ibrahim Sangaré
-
- Vedette
Wat gaan we hem enorm missen toch. Misschien niet zijn beste wedstrijd maar wat is heerlijk om zo’n powerhouse in onze ploeg te hebben.
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Pffff… Wim Kieft weer in topvorm: geen strafschop omdat de Sturm Graz-speler geen weet had van de bal die tegen z’n arm komt en als je bij een corner in de baan van het schot staat zou zou de hinderlijkheid ervan ook moeten vervallen. Fijn dat we toch zulke fantastische analisten hebben, met van a tot z kennis van de spelregels.
- These users thanked the author O Goleiro Grande for the post:
- Razzaa
- ComeOnPSV
- Vedette
Komende dagen dus iedere dag contact met zaakwaarnemer Sangaré lijkt me.
Dan kan je binnen een week in ieder geval 1 cm halen.
Ik verwacht Schouten morgen, maar als dat langer duurt moet je ook doorpakken op Vranckx.
Dan kan je binnen een week in ieder geval 1 cm halen.
Ik verwacht Schouten morgen, maar als dat langer duurt moet je ook doorpakken op Vranckx.
-
- Nationale topspeler
Hele zware gesprekken hoeven toch ook niet. Als Bayern morgen een persoonlijk akkoord bereiken met Sangare dan sturen ze een mailtje naar Earnie "Wij willen graag 37,5 miljoen overmaken, danke bitte voor Sangare" en dan zit Sangare op het vliegtuig naar München
- Juancho
- Mister PSV
Kan wel een dingetje worden hoor. Als Schouten morgen tekent, een week mee traint en dus inzetbaar is tegen de Rangers... Stel je een twijfelende Ibi dan op waarvan je weet, die gaat toch? Of stel je Schouten op waarvan je zeker weet dat die enorm gebrand is om MET PSV de CL in te gaan?
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Lid 2e elftal
''twijfelende''Juancho wrote: ↑15 Aug 2023, 23:47 Kan wel een dingetje worden hoor. Als Schouten morgen tekent, een week mee traint en dus inzetbaar is tegen de Rangers... Stel je een twijfelende Ibi dan op waarvan je weet, die gaat toch? Of stel je Schouten op waarvan je zeker weet dat die enorm gebrand is om MET PSV de CL in te gaan?
- These users thanked the author 7Koentjuh7 for the post (total 3):
- Ardbeg • Grasmat • ShovingNE2
- Lorenzo von Matterhorn
- Internationale topspeler
Gevoelsmatig denk ik dat Sangaré dan al minimaal 3 trainingen bij zijn nieuwe club er op heeft zitten.Juancho wrote: ↑15 Aug 2023, 23:47 Kan wel een dingetje worden hoor. Als Schouten morgen tekent, een week mee traint en dus inzetbaar is tegen de Rangers... Stel je een twijfelende Ibi dan op waarvan je weet, die gaat toch? Of stel je Schouten op waarvan je zeker weet dat die enorm gebrand is om MET PSV de CL in te gaan?
- These users thanked the author Lorenzo von Matterhorn for the post:
- Juancho
- Juancho
- Mister PSV
Lees het interview van Gakpo nog eens terug hoe erg een naderende transfer mee speelt in het koppie. Dat zegt me 10x meer dan de woorden van een journalist/PSV watcher met alle respect.7Koentjuh7 wrote: ↑15 Aug 2023, 23:51''twijfelende''Juancho wrote: ↑15 Aug 2023, 23:47 Kan wel een dingetje worden hoor. Als Schouten morgen tekent, een week mee traint en dus inzetbaar is tegen de Rangers... Stel je een twijfelende Ibi dan op waarvan je weet, die gaat toch? Of stel je Schouten op waarvan je zeker weet dat die enorm gebrand is om MET PSV de CL in te gaan?
-
- Lid scoutingsteam
Soms vraag ik me echt af hoe je op dit soort gedachten komtJuancho wrote: ↑15 Aug 2023, 23:47 Kan wel een dingetje worden hoor. Als Schouten morgen tekent, een week mee traint en dus inzetbaar is tegen de Rangers... Stel je een twijfelende Ibi dan op waarvan je weet, die gaat toch? Of stel je Schouten op waarvan je zeker weet dat die enorm gebrand is om MET PSV de CL in te gaan?
-
- Lid 2e elftal
- Juancho
- Mister PSV
Heb je de serie, "de nacht van Cody" toevallig gemist? Aanrader!Ykhim wrote: ↑16 Aug 2023, 00:05Soms vraag ik me echt af hoe je op dit soort gedachten komtJuancho wrote: ↑15 Aug 2023, 23:47 Kan wel een dingetje worden hoor. Als Schouten morgen tekent, een week mee traint en dus inzetbaar is tegen de Rangers... Stel je een twijfelende Ibi dan op waarvan je weet, die gaat toch? Of stel je Schouten op waarvan je zeker weet dat die enorm gebrand is om MET PSV de CL in te gaan?
- ShovingNE2
- Site Admin
En je negeert volkomen hoe Sangare erin staat. De ene speler is de andere niet.
Maar omdat Cody er anders in stond speelt het bij Ibi ook.
Zeiken om het zeiken. Altijd de negatieve kant kiezen. Op werkelijk ieder vlak.
Maar omdat Cody er anders in stond speelt het bij Ibi ook.
Zeiken om het zeiken. Altijd de negatieve kant kiezen. Op werkelijk ieder vlak.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 2):
- Ardbeg • HalveTamme
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Lid scoutingsteam
We zetten Sangaré inderdaad op de bank omdat Cody last zei te hebben van transferperikelen. Ik denk dat Cody - bewust of onbewust - gewoon een makkelijk excuus zocht en het tegen Rangers in realiteit vooral lastig had met een rechtsback die het niveau van de Eredivisie overstijgt. In de Eredivisie lukte het in diezelfde periode namelijk wél, en niet te zuinig ook.
Het is gewoon niet zo'n interessant discussiepunt. Als Sangaré volgende week nog PSV'er is, dan staat 'ie als eerste op het wedstrijdformulier.
Het is gewoon niet zo'n interessant discussiepunt. Als Sangaré volgende week nog PSV'er is, dan staat 'ie als eerste op het wedstrijdformulier.
- Juancho
- Mister PSV
Je mist denk ik even de essentie van mijn post. Als Schouten fit en inzetbaar is en al wat dagen meetraint.. Kies je voor hem? Kies je voor Ibi als je al bijna zeker weet dat hij gaat of stel je ze beide op ten koste van een ander?Ykhim wrote: ↑16 Aug 2023, 00:20 We zetten Sangaré inderdaad op de bank omdat Cody last zei te hebben van transferperikelen. Ik denk dat Cody - bewust of onbewust - gewoon een makkelijk excuus zocht en het tegen Rangers in realiteit vooral lastig had met een rechtsback die het niveau van de Eredivisie overstijgt. In de Eredivisie lukte het in diezelfde periode namelijk wél, en niet te zuinig ook.
Ik stel nergens dat Ibi een slappe zak is. Je krijgt er door Schouten alleen een extreem gemotiveerde speler erbij die met PSV perse CL wil spelen en zeer waarschijnlijk ook voor PSV koos door die grote kans op CL voetbal.
-
- Lid scoutingsteam
Sangaré kan naar allerlei Europese eliteclubs en jij vraagt je af of PSV hem wel moet opstellen als Schouten fit en inzetbaar is? Serieus?
- Juancho
- Mister PSV
-
- Lid scoutingsteam
Ik vind het een bizarre gedachte, maar ik ga je waarschijnlijk toch niet overtuigen van hoe belachelijk het voorstel klinkt. Een van de beste PSV-middenvelders van deze eeuw laten banken omdat 'ie misschien een transfer gaat maken en daardoor niet meer 100% zou gaan. Lol.