Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Juancho
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

Met de hoop dat je nu wel snapt dat we geen... City zijn... 🤔 😁
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
mr.top
Internationale topspeler

Juancho wrote: 15 Aug 2023, 23:27wat ik in je verhaal mis is de categorie aankopen die geen +10 miljoen hoeven te kosten. Dat lijkt een beetje de mode te zijn deze zomer, maar hoezo kan PSV geen, bijvoorbeeld, prima back vinden die laten we zeggen max 6 miljoen kost? Een back die beter is dan Aanholt? Of die na het vertrek van Dumfries eindelijk de RB positie fatsoenlijk kan invullen? Dan kan toch ook binnen een range waarbij spelers echt wel haalbaar zijn en ook zeker al eerder haalbaar zijn? De vraag is, maar dat is persoonlijk, vind PSV dat ook. Willen ze wel een nieuwe LB/RB of gaan ze vol voor Teze/Sambo op rechts en Aanholt/Mwene op links? En zoja, daar mag je dan toch iets van vinden? Zeker gezien voorgaande jaren.
Denk je niet dat ze die spelers allang hadden gehaald?

Los daarvan. Met spelers als Schouten en waarschijnlijk Vranckx los je dat verdedigende probleem deels op. Die mannen kunnen, als ze het systeem van Bosz snel oppikken, bij balbezit van de tegenstander bepaalde lijnen dichtlopen waardoor ze in feite de verdediging al deels ontlasten omdat ze de tegenstander de ruimte ontnemen om de bal kwijt te kunnen.

Met name bij Vranckx zie je deze manier van spelen in de clips op youtube terugkomen.
Dn Trol
Vaste waarde in elftal

Heruone wrote: 15 Aug 2023, 23:09
Struviet wrote: 15 Aug 2023, 22:58 We weten inmiddels wel zeker dat El Ghazi geen toekomst heeft, als met alle respect Guus Til een tijdje rechtsbuiten wordt gezet.
In de aanval mag er ook nog wat bij. Het niveau tussen Lang en Bakayoko is gruwelijk groot (ik betwijfel nog steeds of ik Bakayoko nou al het na te streven basisniveau vind), maar het niveau tussen Bakayoko en wat daarachter komt (Vertessen, etc.) al helemaal.

Nogmaals: ik zou een transfer a la Summerville huren + optie geen gekke gedachte vinden.
Vind dit inderdaad een heel belangrijke positie die versterkt moet worden, waar je bijna nooit iets over hoort. doorselecteren op Vertessen en El ghazi is echt heel belangrijk, dat gat is veel te groot. Ook gezien het feit dat er vanuit de jeugd niemand op korte termijn door lijkt te gaan komen en Bakayoko echt concurentie nodig heeft.

Leeds mag nog maar 1 speler verhuren (zie discussie rond Sinisterra) dus die acht ik vrijwel kansloos
Juancho
Mister PSV

Uitgaand is dan ook nog een heel belangrijk aspect voor Stewart. Daar kan je nog wat extra slagen in maken qua door selecteren.
loginnaam
Internationale topspeler

Juancho wrote: 16 Aug 2023, 00:06 Uitgaand is dan ook nog een heel belangrijk aspect voor Stewart. Daar kan je nog wat extra slagen in maken qua door selecteren.
Je bedoelt gewoon buiten de speler om al tot een akkoord komen met een club waar hij dan maar naar toe moet gaan? ;)
Heruone
Lid scoutingsteam

Juancho wrote: 15 Aug 2023, 23:271. je zegt zelf al, de aankoop van de hele dure Schouten kan de aankoop van een dure CV in de weg zitten. Dus wel prioriteiten lijkt me? Ongeacht wat een ieder de juiste volgorde vindt, PSV is en PSV en geen City. Dus natuurlijk heeft een miljoenen aankoop gevolgen voor je transfer budget + salarishuis. Wat nu als Vranckx ook voor een CV gaat? Weer een peperdure aankoop. Hoe sta jij daarin? Wat is meer nodig? Vranckx (uitgaande dat Schouten al binnen is) of het aanpakken van je achterhoede?
Volgens mij is het zo dat Sangare nagenoeg vertrokken is. Die geluiden zijn zo sterk. Ik denk dat de kans klein is dat Sangare nog tegen Rangers in de heenwedstrijd speelt en anders is hij voor de terugwedstrijd zeker verkocht. Bovendien ga je anders ook niet dergelijke bedragen neerleggen voor een 26 jarige vervanger. Het feit is namelijk ook dat men geen andere 6/middenvelder heeft. Ik denk dat het binnen die afweging prima te bilijken valt dat men nu een 6 haalt en geen CV, een positie waar men in principe een aantal spelers heeft staan waarmee het zich over een tweeluik ook met Rangers zou moeten kunnen meten.

Uiteindelijk is het altijd een kwestie van wikken en wegen en op basis daarvan proberen de juiste keuze te maken. John de Jong zette bijvoorbeeld vorig jaar een hek om de selectie heen vanaf begin augustus. Met als gevolg dat je spelers die een transfer willen maken of waarop je als club wellicht zou doorselecteren in de gehele maand augustus niet kan verkopen. Max is daar een voorbeeld van. Daar kwam volgens mij een goed bod op binnen waar men niet mee akkoord ging, terwijl men in principe niet onwelwillend tegen een verkoop van hem stond. Gakpo en Sangare waren daar ook voorbeelden van. Wat als United wel was gekomen op deadline day met zo'n ultiem bod van 50 miljoen? Dan had je hem moeten verkopen vanwege de gemaakte afspraken met zijn management. Niet voor niets had men zoveel stress/noodzaak om die clausule uit het contract van Sangare te krijgen en daar is ook best vorstelijk voor betaald, lijkt mij.

Stewart kijkt daar iig heel anders naar. Zowel in de manier waarop PSV deze zomer te werk gaat op de transfermarkt dan wel in de manier waarop hij zijn keuzes daarop benaderd. Of dat de juiste is, kan men in twijfel trekken met het oog op de bepalende voorronde CL. Het is iig duidelijk dat Stewart kiest voor de lange termijn visie te waarborgen. Daar valt best wel wat voor te zeggen gezien het succes van het korte termijn beleid wat onder de vorige directie is gehanteerd.
Juancho wrote: 15 Aug 2023, 23:272. wat ik in je verhaal mis is de categorie aankopen die geen +10 miljoen hoeven te kosten. Dat lijkt een beetje de mode te zijn deze zomer, maar hoezo kan PSV geen, bijvoorbeeld, prima back vinden die laten we zeggen max 6 miljoen kost? Een back die beter is dan Aanholt? Of die na het vertrek van Dumfries eindelijk de RB positie fatsoenlijk kan invullen? Dan kan toch ook binnen een range waarbij spelers echt wel haalbaar zijn en ook zeker al eerder haalbaar zijn? De vraag is, maar dat is persoonlijk, vind PSV dat ook. Willen ze wel een nieuwe LB/RB of gaan ze vol voor Teze/Sambo op rechts en Aanholt/Mwene op links? En zoja, daar mag je dan toch iets van vinden? Zeker gezien voorgaande jaren.
Om bovenstaande allereerst te nuanceren:

1. De huidige markt is ongelofelijk ingewikkeld voor clubs als PSV, Ajax en Feyenoord. En dat is niet alleen door de positie die men in de voedselketen heeft (kom ik dadelijk nog op terug). Het feit dat er steeds meer geld doorstroomt vanuit Engeland (en nu de Saudi's), het feit dat in de competities rondom ons heen er steeds meer geld omgaat qua prijzengeld, televisiegelden en marketing (daar waar Nederland achterblijft) en het feit dat heel veel clubs rondom om ons heen hele grote stappen hebben gezet in de ontwikkeling om als club zijnde een springplank te vormen, spelen hierin een cruciale rol. De categorie transfer talentvolle jongens uit de subtop ED kosten tegenwoordig allemaal tegen de 7 a 8 miljoen aan (Veerman, Zerrouki, Timber). Zeker aanvallers zoals jongens als Booth/Douvikas/Ugalde gaan die prijs overstijgen zodra ze interessant worden voor PSV. Zie o.a. de bedragen die voor Strand Larssen en Amin Sarr neergeteld werden.

De categorie goedkoop duurkoop waarbij je in een segment mindere spelers shopt, is momenteel eigenlijk al vrij prijzig.

2. Je komt dus automatisch ook in een veel minder segment spelers terecht. Jongens zoals Stengs die eigenlijk vlees noch vis zijn, jongens als Zerrouki die ik persoonlijk de handelingssnelheid vind missen voor een topclub in de ED, etc.

Slot zei het afgelopen week op de persconferentie al: "Over het algemeen komen de spelers die wij halen op een niveau binnen dat ze onder ons zitten en we ontwikkelen ze vervolgens dusdanig dat ze op een niveau komen dat ze boven ons zitten". Of iets in die trend. Dat betekend niet dat dat geen goede keuze is. Maar het is denk wel een duidelijke overweging die je moet maken. Op het moment dat je die spelers haalt, kan je er wellicht meer halen. Je bent desalniettemin nog steeds serieuze bedragen kwijt (zie wat Feyenoord dit seizoen en afgelopen seizoen heeft geïnvesteerd). En je gaat een proces aan waarbij je spelers moet gaan ontwikkelen naar een bepaald niveau toe, hetgeen wat invloed heeft op je sportieve ambities.

Wat men bovendien ook onderschat, en dat zie ik hier best vaak gebeuren, is dat het scouten en vinden van talent niet per se gelijk hoeft te staan aan dat talent ook daadwerkelijk interessant is voor PSV. Heel veel jongens zijn best talentvol te scouten, maar kunnen beter elders een tussenstap maken voor de ontwikkeling van hun potentieel, omdat hun potentieel, ondanks hun talent, bij PSV waarschijnlijk niet voldoende ontwikkeld kan worden. Dat is vergelijkbaar met datgene wat wij hier altijd schetsen van een jong talent die naar United of City de overstap maakt.

Vaak correleren die twee zaken ook samen. Om even een paar voorbeelden te geven: ik vind Paixao een groot en interessant talent. Vorig jaar voor 5 miljoen gehaald. Zat ver van het na te streven basisniveau af en is eigenlijk ook dit seizoen nog zeker niet op dat niveau. Andere jongens die op die manier uit de scouting zijn rollen zijn een Pedersen en een Walemark. Marcos Lopez en Bullaude ook voorbeelden. Voor PSV zou bijv. een Ambriz deze zomer het geval kunnen zijn. 5 a 6 miljoen. Maar dan krijg je dus ook een speler a la Paixao die nog ver van de basis af zit.
Juancho wrote: 15 Aug 2023, 23:27Kortom, het lang blijven wachten op je top targets, eens hoor. Logisch. Maar in mijn beleving moet PSV veel meer aanpakken en dus ook spelers die daar onder vallen. Niet top targets, wel verbeteringen tov wat je nu al hebt. Of een hele talentvolle speler die, als voorbeeld, kan wennen achter Aanholt. Kortom, moet elke, dus elke transfer zolang uitgesteld worden tot de markt bijna dicht is? Verval je dan niet in het eeuwenoude verhaal dat die transfers zo last minut voor PSV eignelijk nooit plaats vinden?
Maar dat het lang duurt, is dus weer inherent aan de gehele marktpositie waar clubs als PSV, Feyenoord en Ajax inzitten. Dat PSV Lang en Pepi zo vroeg heeft kunnen halen, heeft te maken met dat zij beide weg wouden en zowel Ausburg als Club Brugge wou/moest verkopen. Ajax zit achter namen als Ito en Sutalo aan die het niet rond krijgt, Feyenoord wilt graag Ivanusec die het niet rond krijgt. Ook in de categorie mindere spelers, hetgeen wat hun niet per se zijn, duren transfers vrij lang.

Verder speelt natuurlijk ook het doorselecteren een rol. De markt komt pas vrij laat in gang in augustus. Dat geldt dus eveneens voor spelers die men wilt slijten. Het feit is ook dat jongens als El Ghazi, Ramalho, Mwene, etc. vaak een groot salaris verdienen en/of nog een transfersom moeten opleveren, terwijl er geringe interesse voor is. Het is duidelijk dat PSV niet makkelijk spelers slijt en dat heeft o.a. daarmee te maken. Het profiel van veel spelers is gewoon niet interessant en anderzijds wilt PSV ze ook niet voor een habbekrats wegdoen.

En daarnaast is het probleem dat er momenteel veel posities aangepakt moeten worden met een "gering" budget. Dat kan je doen, maar dan ga je meer richting een Feyenoord scenario toe. Het is ook niet voor niets dat zowel Mislintat als Stewart aangeven dat ze voor een volledige renovatie (of whatever je het wilt noemen) ze iig meer dan 1 zomer- en winterwindow nodig hebben.

Uiteindelijk is het vooral binnen het gehele proces keuzes maken. Ik denk dat het belangrijk is om te realiseren dat ongeacht welke keuze je maakt, de uitkomst nooit ideaal is. PSV zal waarschijnlijk nu de backposities niet kunnen gaan aanpakken. Had het daarvoor wel gekozen had je sowieso zowel de transfer van Lang en Schouten (of iig twee transfers in die categorie) op je buik kunnen schrijven. En dan kom je dus meer richting het Feyenoord scenario waarbij je spelers haalt die ook minder zijn en die je gewoon simpelweg moet ontwikkelen. Wellicht is de huurdeal van Malik Tillman daar ook wel een voorbeeld van.

Sowieso wil ik nog wel 1 ding kwijt in zijn algemeenheid: de transfers van Pepi, Lang en Schouten zijn stuk voor stuk hele knappe transfers denk ik. Het zijn alle drie jongens die (wellicht) andere interessante opties hadden en die normaliter in werkelijkheid nog veel meer zouden moeten kosten dan dat PSV uiteindelijk betaald heeft. Dat PSV deze jongens en dit kaliber spelers heeft weten binnen te halen, is bijzonder knap werk vind ik.
Last edited by Heruone on 16 Aug 2023, 00:50, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author Heruone for the post (total 13):
    GrasmatYkhimRikkert1234DoubleUCoolmanKlapstoelJandeVakantiemanTrixmNumber 8 On TourDonyell95IbiAppelvlaaiShovingNE2Ren HöekTacticalReliable
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    Lorenzo von Matterhorn
    Internationale topspeler

Juancho wrote: 15 Aug 2023, 23:44 Met de hoop dat je nu wel snapt dat we geen... City zijn... 🤔 😁
    ...en City geen PSV! Dat mochten ze willen.
    Juancho
    Mister PSV

Heruone heel verhaal en ik kom er morgen op terug, maar ik mis een antwoord op de vraag: als Schouten binnen is, Ibi verkast opzeker... Zou je dan een dikke 10 miljoen in Vranckx investeren of dat eerst in de verdediging stoppen? PSV kan, zoals je al terecht zei, niet alles in 1 Windows. Dus hoewel er hier vaak lacherig over gedaan wordt, ja PSV moet wel degelijke prioriteit stellen in het transferbeleid.

En als er dan nog een potje van 10-15 miljoen is, haal je dan nog een middenvelder of pak je eerst de defensie aan?
    Last edited by Juancho on 16 Aug 2023, 01:04, edited 1 time in total.
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Er is ruimte voor beiden met het geld van Sangie.
    Heruone
    Lid scoutingsteam

Juancho wrote: 16 Aug 2023, 01:03 @Heruone heel verhaal en ik kom er morgen op terug, maar ik mis een antwoord op de vraag: als Schouten binnen is, Ibi verkast opzeker... Zou je dan een dikke 10 miljoen in Vranckx investeren of dat eerst in de verdediging stoppen? PSV kan, zoals je al terecht zei, niet alles in 1 Windows. Dus hoewel er hier vaak lacherig over gedaan wordt, ja PSV moet wel degelijke prioriteit stellen in het transferbeleid.

En als er dan nog een potje van 10-15 miljoen is, haal je dan nog een middenvelder of pak je eerst de defensie aan?
    Ik denk dat beiden te bilijken valt. Je verdediging moet kwalitatief omhoog, maar zodra Veerman of Schouten geblesseerd raken, heb je geen kwalitatieve vervanger. Als ik moest kiezen tussen een dikke 10 miljoen in Vranckx investeren of in je verdediging, dan zou ik persoonlijk voor dat laatste kiezen.

Maar dat lijkt vooralsnog een hypothetische vraag. Want volgens mij is het wel duidelijk dat PSV ook nog een CV gaat halen, ongeacht wat er met Vranckx gebeurd. Ik vermoed dat PSV nog steeds inzet op een categorie Sanchez/Elvedi.
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    Juancho
    Mister PSV

Gelijk een vervolg vraag, sorry 😁. Maar is 1 CV wel voldoende om de achterhoede goed genoeg te repareren. Je benoemd, terecht, dat je kwaliteit mist achter Veerman en Schouten. En eigenlijk ook voorin achter Lang. Maar je hebt wel opties natuurlijk.

Maar defensief telt dat issue toch ook? Misschien wel 2x zo hard omdat je daar in de basis al kwaliteit mist die je op het middenveld en aanval al wel hebt (gehaald) . Dus laat ik heb iets breder trekken: liever Vranckx voor 12 miljoen of een klasse CV en een betere back? 🤔 😬 😁

En ja, we willen allemaal alles ingevuld zien worden, maarja we zijn geen.... He! 😉
    Menno1
    Legende

Is Brenet halen toch geen optie? Ik was eerst geen voorstander maar ik begin steeds meer te denken dat hij beter is als v Aanholt.
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Bijna iedereen is beter dan PvA. Die kan beter naar Saudie Arabië gaan en daar de vedette uithangen.
  • These users thanked the author RIO for the post:
    Klapstoel
    Menno1
    Legende

Ik snap werkelijk niet waarom Mwene geen minuten krijgt. Niet dat hij de nieuwe Roberto Carlos is, maar wel wat 'vaster' dan PvA tegenwoordig.
    Juancho
    Mister PSV

Menno1 wrote: 16 Aug 2023, 01:36 Ik snap werkelijk niet waarom Mwene geen minuten krijgt. Niet dat hij de nieuwe Roberto Carlos is, maar wel wat 'vaster' dan PvA tegenwoordig.
    Heb jij nou ook al een overdosis gehad Menno? My God... Brenet, Mwene... 🙄😒
    Menno1
    Legende

Juancho wrote: 16 Aug 2023, 01:39
    Menno1 wrote: 16 Aug 2023, 01:36 Ik snap werkelijk niet waarom Mwene geen minuten krijgt. Niet dat hij de nieuwe Roberto Carlos is, maar wel wat 'vaster' dan PvA tegenwoordig.
    Heb jij nou ook al een overdosis gehad Menno? My God... Brenet, Mwene... 🙄😒
    Ik zit er aan te denken 3 weken in training te gaan, dan ben ik zelf ook een optie ipv PvA.
    Heruone
    Lid scoutingsteam

Juancho wrote: 16 Aug 2023, 01:21 Gelijk een vervolg vraag, sorry 😁. Maar is 1 CV wel voldoende om de achterhoede goed genoeg te repareren. Je benoemd, terecht, dat je kwaliteit mist achter Veerman en Schouten. En eigenlijk ook voorin achter Lang. Maar je hebt wel opties natuurlijk.

Maar defensief telt dat issue toch ook? Misschien wel 2x zo hard omdat je daar in de basis al kwaliteit mist die je op het middenveld en aanval al wel hebt (gehaald) . Dus laat ik heb iets breder trekken: liever Vranckx voor 12 miljoen of een klasse CV en een betere back? 🤔 😬 😁

En ja, we willen allemaal alles ingevuld zien worden, maarja we zijn geen.... He! 😉
    Nee, 1 CV is in principe niet voldoende. Op alle posities valt in principe meer dan genoeg op te merken, waarbij als je op het collectief inzoomt er duidelijk ook het e.e.a. mist aan specifieke smaakjes. Dat betekend niet dat namen als Boscagli, Ramalho, Teze, V. Aanholt, Sambo, etc. not done zijn (daar zit een cruciaal verschil), maar idealiter wil je daar wel stappen inzetten. Maar datzelfde geldt ook voor andere posities voorin en op het middenveld. En dan kom je nogmaals bij het feit dat je keuzes moet gaan maken, omdat je niet alles in een keer kan aanpakken. Zodra je vanuit dat opzicht ervoor besluit je geld in meerdere posities te gaan steken, krijg je dus te maken met het feit dat je meer posities kan aanpakken, maar wel met kwalitatief mindere spelers.

Als ik de keuze had tussen Vranckx voor 12 miljoen of een klasse CV en een betere back? Dan kies ik altijd dat laatste. Is die vraag overigens realistisch? Nee. Want voor 12 miljoen krijg je in de huidige markt niet een klasse CV + een betere back, tenzij de situatie zo is dat er toevallig een buitenkans situatie op de markt is. Zoals PSV naar mijn mening bijvoorbeeld vorig jaar Benitez transfervrij heeft weten te halen of Ajax Branco van den Boomen dit seizoen transfervrij. Normaliter kosten dit soort jongens gewoon ook serieuze transfersommen. Een Hancko is bijv. een absoluut buitenkansje geweest en zo iemand kostte al 8 miljoen. Om het maar even aan te geven. Dan zou je een Bart Nieuwkoop nog erbij kunnen halen en dan is je budget op. Tja... Ajax wordt nu gelinkt aan die Noorse rechtsback Gaaei. Zou 4 miljoen moeten kosten. Is ook een jongen waar echt voldoende op aan te merken is van wat ik van actieve Ajax volgers hoor.

Daar zit o.a. ook het lastige pakket voor Nederlandse clubs momenteel: alle prijzen zijn omhoog gegaan, clubs rondom ons heen vragen meer en/of hebben veel meer te besteden, terwijl die groei in Nederland in verhouding wel meevalt. Victor Nelsson, goede verdediger in Turkije. Gaat zeker richting de 15 miljoen kosten minimaal. Datzelfde geld voor die Ito waar Ajax nu achterheen zit, een jongen die bij de nr. 16 van Duitsland speelt. Of neem bijv. een Savio of een Forbs: die bedragen zijn eigenlijk absurd voor dat soort type spelers en wat zij tot op heden hebben laten zien.
    Revolinho
    Internationale topspeler

Ik vind Mwene anders ook best behoorlijk, zou wel willen zien hoe hij daar op links zou functioneren.
    Zaka-PSV
    Jeugdspeler

Ik vind dat er behoorlijk wat risico word genomen dat er geen vleugelaanvaller met kwaliteit word aangetrokken.
    Je zou er toch niet aan moeten denken dat Lang een zware blessure oploopt.
    Afgelopen seizoenen hebben we vaker met zulke situaties te maken gehad bijvoorbeeld toen Gakpo en Madueke er lang uitlagen. Ben ervan overtuigd dat als de Jong niet uitviel en Madueke fit was dat we ons wel hadden gekwalificeerd voor de CL.
    Bakayoko is nog veelste slordig en moet betrouwbaarder , stabieler en veel meer rendement uit zijn spel gaan halen. Vertessen , El Ghazi en Saibairi op de vleugels daar ga je de oorlog echt niet mee winnen.
    Klapstoel
    Basisspeler

RIO wrote: 16 Aug 2023, 01:29 Bijna iedereen is beter dan PvA. Die kan beter naar Saudie Arabië gaan en daar de vedette uithangen.
    Ik verwacht echt niet dat een Gijs Smal (eind van het seizoen transfervrij), Mees de Wit of Brenet beter zijn dan PVA. Daarnaast heb je Mauro en eventueel Mwene ook nog dus stapelen met spelers lijkt me niet handig.
    Je zult eerst moeten verkopen om vervolgens kwaliteit te kopen
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Grasmat wrote: 16 Aug 2023, 01:04 Er is ruimte voor beiden met het geld van Sangie.
    Dit is het antwoord op punt 1 van Juancho .

Vranckx komt sowieso niet eerder dan Grote Ibi weg is lijkt me.
    Ronaldio
    Meervoudig international

Revolinho wrote: 16 Aug 2023, 02:39 Ik vind Mwene anders ook best behoorlijk, zou wel willen zien hoe hij daar op links zou functioneren.
    Dat vind ik ook geen PSV niveau. Een prima stand-in. Maar geen basismateriaal.

Blijkbaar ziet Bosz het ook niet in hem zitten.

Ik zou Brenet halen. Dat zou met Lang en met Luuk goed werken. Dat is zo'n speler die er constant overheen gaat met een uitstekende voorzet.
    En veel sneller dan van Aanholt. Eigenlijk is Brenet de verbeterde versie van van Aanholt.
    ElTigre
    Meervoudig international

Heruone wrote: 15 Aug 2023, 23:09
    Struviet wrote: 15 Aug 2023, 22:58 We weten inmiddels wel zeker dat El Ghazi geen toekomst heeft, als met alle respect Guus Til een tijdje rechtsbuiten wordt gezet.
    In de aanval mag er ook nog wat bij. Het niveau tussen Lang en Bakayoko is gruwelijk groot (ik betwijfel nog steeds of ik Bakayoko nou al het na te streven basisniveau vind), maar het niveau tussen Bakayoko en wat daarachter komt (Vertessen, etc.) al helemaal.

Nogmaals: ik zou een transfer a la Summerville huren + optie geen gekke gedachte vinden.
    Leeds mag geen spelers meer verhuren, zitten aan de max. Vandaar ook dat Feyenoord Sinisterra niet kan huren.
    DeEintovenaar
    Nationale topspeler

Ronaldio wrote: 16 Aug 2023, 08:28
    Revolinho wrote: 16 Aug 2023, 02:39 Ik vind Mwene anders ook best behoorlijk, zou wel willen zien hoe hij daar op links zou functioneren.
    Dat vind ik ook geen PSV niveau. Een prima stand-in. Maar geen basismateriaal.

Blijkbaar ziet Bosz het ook niet in hem zitten.

Ik zou Brenet halen. Dat zou met Lang en met Luuk goed werken. Dat is zo'n speler die er constant overheen gaat met een uitstekende voorzet.
    En veel sneller dan van Aanholt. Eigenlijk is Brenet de verbeterde versie van van Aanholt.
    Alleen kan Brenet echt totaal niet verdedigen. Afgelopen wedstrijden Twente gekeken en hij staat 99% van de tijd volledig verkeerd. Dan kun je beter wachten op Mauro, dit jaar verder aankijken omdat Brenet echt geen upgrade is en dan volgend jaar voor een goede linksback gaan omdat PvA weg is.
  • These users thanked the author DeEintovenaar for the post:
    De Realist
    Ivicii
    Bankzitter

Ik hoop vooral dat PSV eens gaat kijken naar spelers met een bepaalde mate van voetbal intelligentie. Het valt mij op dat het daar bij sommige spelers echt aan ontbreekt.
    Spelers als teze en Pva herkennen zo vaak de gevaarlijke momenten niet, staan rechtop te slapen bij omschakel momenten zowel in balverlies als balverovering . Hebben vaak verkeerde loop acties wanneer bijv veerman de bal mee kan geven. Ramalho kan trouwens ook prima in dit lijstje.
    Post Reply