Vind het echt een prachtige reactie van Ibi. De kleuren van de club verdedigen zolang hij hier is, dat is ook wel hoe deze jongen in elkaar zit. Prachtige persoonlijkheid en lach, en ondanks dat het ooit niet allemaal even geconcentreerd is heb ik nooit het gevoel gehad dat hij niet zijn best doet. Zolang hij hier is altijd opstellen.
Bij onze vrienden uit Amsterdam zag je dat bepaalde broodvoetballers gewoon weigeren te trainen. Dat zou Ibi nooit doen.
Ibrahim Sangaré
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
- colocolofc
- Meervoudig international
Kan ook nog zijn dat die Plettenberg door Bayern wordt gebruikt zodat de kans kleiner is dat een andere club er met Sangare van tussen gaat
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
De wedstrijden volgen zich nou snel op. Moeilijk om een goede timing voor de transfer te vinden, maar het liefste zou hij vandaag of morgen verkocht worden.
- Juancho
- Mister PSV
Hoe dan ook is er niks terecht van het plan gekomen dat hij zsm een transfer zou maken om de voorbereiding mee te draaien bij z'n nieuwe club
Idealiter gaat hij zsm deze week. Kan de focus met Schouten op Rangers. Een transfer tussen het tweeluik is minder handig en daarna zit je al aan einde vd markt.
Idealiter gaat hij zsm deze week. Kan de focus met Schouten op Rangers. Een transfer tussen het tweeluik is minder handig en daarna zit je al aan einde vd markt.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Standbeeld
- Mister PSV
- Vanthaman18
Maar onafhankelijk of Sangare gaat, kan de focus op Rangers toch sowieso ook met Schouten?Juancho wrote: ↑16 Aug 2023, 11:31 Hoe dan ook is er niks terecht van het plan gekomen dat hij zsm een transfer zou maken om de voorbereiding mee te draaien bij z'n nieuwe club
- Juancho
- Mister PSV
Zekers maar dan kom je uit, vind ik, op het punt waar ik het gister nog met Ykhim over had. Wie stel je op als Ibi zo goed als zeker weg gaat en Schouten al binnen is en ook kan spelen. Of stel je ze beide op? En wie wordt dan het kind van de rekening? Je wil zo min mogelijk transfer geneuzel rondom die enorm belangrijke wedstrijd hebben. Waarbij ik niet zeg dat Ibi niet professioneel is, maar onbewust kan het natuurlijk zeker mee spelen. Zoveel vragen....Vanthaman18 wrote: ↑16 Aug 2023, 11:35Maar onafhankelijk of Sangare gaat, kan de focus op Rangers toch sowieso ook met Schouten?Juancho wrote: ↑16 Aug 2023, 11:31 Hoe dan ook is er niks terecht van het plan gekomen dat hij zsm een transfer zou maken om de voorbereiding mee te draaien bij z'n nieuwe club
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Als het zo goed als zeker is dat Sangaré gaat én Schouten is er klaar voor, dan stel je Schouten op.Juancho wrote: ↑16 Aug 2023, 12:23Zekers maar dan kom je uit, vind ik, op het punt waar ik het gister nog met @Ykhim over had. Wie stel je op als Ibi zo goed als zeker weg gaat en Schouten al binnen is en ook kan spelen. Of stel je ze beide op? En wie wordt dan het kind van de rekening? Je wil zo min mogelijk transfer geneuzel rondom die enorm belangrijke wedstrijd hebben. Waarbij ik niet zeg dat Ibi niet professioneel is, maar onbewust kan het natuurlijk zeker mee spelen. Zoveel vragen....Vanthaman18 wrote: ↑16 Aug 2023, 11:35
Maar onafhankelijk of Sangare gaat, kan de focus op Rangers toch sowieso ook met Schouten?
In alle andere situaties speelt de beste.
- Vanthaman18
Ik vind het wel een interessante casus. Dus dan houd je Schouten op de bank? Of spelen ze dan samen?
- Maax
Een middenveld met Sangare, Schouten en Veerman kan ook prima. Vond vorig jaar Guti - Veerman - Sanga ook prima gaan.Vanthaman18 wrote: ↑16 Aug 2023, 12:37Ik vind het wel een interessante casus. Dus dan houd je Schouten op de bank? Of spelen ze dan samen?
- Ren Höek
- Vedette
Schouten met de punt naar achteren, Veerman en Sangaré daarvoor.
Zo moeilijk is het niet.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
- Vanthaman18
Eens, maar dan mis je wel een wat meer aanvallende middenvelder. Moeilijke overweging lijkt me. Ik denk dat Schouten namelijk veel beter op 6 past dan Sangare.Maax wrote: ↑16 Aug 2023, 12:38Een middenveld met Sangare, Schouten en Veerman kan ook prima. Vond vorig jaar Guti - Veerman - Sanga ook prima gaan.Vanthaman18 wrote: ↑16 Aug 2023, 12:37
Ik vind het wel een interessante casus. Dus dan houd je Schouten op de bank? Of spelen ze dan samen?
-
- Lid scoutingsteam
Veerman, Schouten, Sangaré. Dat zijn dan ook je beste middenvelders. Moet prima kunnen, lijkt me.Vanthaman18 wrote: ↑16 Aug 2023, 12:37Ik vind het wel een interessante casus. Dus dan houd je Schouten op de bank? Of spelen ze dan samen?
- El Sordo
- Vedette
Samen. Schouten op 6 — dat is Sanga toch al nooit echt geweest — Veerman en Sangaré daar voor.Vanthaman18 wrote: ↑16 Aug 2023, 12:37Ik vind het wel een interessante casus. Dus dan houd je Schouten op de bank? Of spelen ze dan samen?
Maargoed, als een transfer echt aanstaande is zou ik het zowel vanuit Sangaré als vanuit PSV begrijpen als hij niet wordt opgesteld. Een blessure zou zowel voor de speler als voor (de financiële en, daarmee, sportieve mogelijkheden van) de club onwenselijk zijn.
- Maax
Ook eens. Alleen denk dat het op Ibrox nieens zo onverstandig is. Als je die pot zou verliezen, kan je in de return altijd nog kijken of je met een Babadi of Tillman speelt.Vanthaman18 wrote: ↑16 Aug 2023, 12:39Eens, maar dan mis je wel een wat meer aanvallende middenvelder. Moeilijke overweging lijkt me. Ik denk dat Schouten namelijk veel beter op 6 past dan Sangare.
- El Sordo
- Vedette
Ik zeg niet dat het ondenkbaar is, enkel dat die mogelijkheid bestaat en dat ik het niet per se onlogisch zou vinden. Ook met het oog op de thuiswedstrijd, waarbij de kans alweer groter is dat hij vertrokken zal zijn. Hij lijkt me de speler er niet naar en Bosz niet de trainer, maar “natuurlijk” is het wmb niet.
-
- Legende
- Standbeeld
- Mister PSV
Ben benieuwd hoe Amrabat het daar zal gaan doen. Leuke speler in het compacte betonvoetbal van Marokko, maar Liverpool is another biscuit.