Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Dribble
Bankzitter
Clubvoorkeur: PSV

We hebben een compleet andere (lees: betere) verdediging nodig. Al jarenlang. Elke positie. Niks wat er nu rondloopt is van het niveau dat PSV tracht na te streven. Iedereen die anders beweert is af.
  • These users thanked the author Dribble for the post:
    VTheMan
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Dribble wrote: 16 Aug 2023, 08:44 We hebben een compleet andere (lees: betere) verdediging nodig. Al jarenlang. Elke positie. Niks wat er nu rondloopt is van het niveau dat PSV tracht na te streven. Iedereen die anders beweert is af.
    Bullshit
  • These users thanked the author Vanthaman18 for the post (total 2):
    Ardbeg10. Nilis
    DeEintovenaar
    Nationale topspeler

Ivicii wrote: 16 Aug 2023, 08:41 Ik hoop vooral dat PSV eens gaat kijken naar spelers met een bepaalde mate van voetbal intelligentie. Het valt mij op dat het daar bij sommige spelers echt aan ontbreekt.
    Spelers als teze en Pva herkennen zo vaak de gevaarlijke momenten niet, staan rechtop te slapen bij omschakel momenten zowel in balverlies als balverovering . Hebben vaak verkeerde loop acties wanneer bijv veerman de bal mee kan geven. Ramalho kan trouwens ook prima in dit lijstje.
    Volgens mij is Earnie daar wel mee bezig als je kijkt naar Vranckx, Schouten, Lang en wellicht Pepi.
    Joenepsv
    Legende

Hoop vooral dat je Ghazi kan doorselecteren en nog een kwalitatieve impuls op de flanken kan halen. Iemand die Bakayoko of Lang kan vervangen zonder dat het niveau enorm daalt. Ghazi is niet goed genoeg en Vertessen is geen vleugelspeler. Nu maar hopen dat Bosz en Stewart dat ook zien.

Als Sangare niet wordt verkocht verwacht ik weinig actie meer. De defensie is kwalitatief niet top maar zonder geld blijf je in dezelfde vijver vissen waar je Ramalho, PVA en Mwene uit hebt gehaald. Ik zie in een Robinson bijvoorbeeld geen enorme verbetering met wat we nu hebben. Een verkoop van Sangare kan de renovatie een flinke impuls geven en anders gaan we de volgende transferperiodes verder met verbouwen.
    Djamba97
    Veelbelovend talent

Stel dat Sangare blijft en we plaatsen ons voor de CL dan zouden we op de laatste dag van de transfermarkt toch ook vuurwerk kunnen verwachten?
    Trixm
    Vedette

Djamba97 wrote: 16 Aug 2023, 08:57 Stel dat Sangare blijft en we plaatsen ons voor de CL dan zouden we op de laatste dag van de transfermarkt toch ook vuurwerk kunnen verwachten?
    Sangare blijft niet.
    Saibari is underrated.
    grasveld
    Internationale topspeler

Waarom is iedereen er zo zeker van dat Sangare niet blijft? Ik denk zelf ook dat hij niet blijft, maar het lijkt me allerminst een zekerheid. Volgens mij kijken wij anders naar Sangare dan de rest van Europa. Als hij daadwerkelijk zo gewild was, was hij al weggeweest. Ik denk dat het met de interesse in hem erg tegenvalt, en dat de absolute top misschien toch twijfelt en hem eigenlijk eerst wil zien presteren op een hoger niveau.

En als er wel veel interesse is, denk ik dat het licht aan de bereidheid van de clubs die zijn clausule niet willen betalen.
    Heissenberrug
    Internationale topspeler

Dan blijft hij lekker en halen we Vranckx niet, ook helemaal prima.
  • These users thanked the author Heissenberrug for the post (total 2):
    DadOfFourEindhovenvoetbal
    LucNilis
    Ballenjongen

Ik zou juist eerder Vertessen proberen te slijten in plaats van El Ghazi. Zoals gezegd, Vertessen is geen buitenspeler en centrale aanvallers hebben we genoeg met ook Van Duiven als noodverband. Buitenspelers zijn dunner bezet in de selectie en El Ghazi had iets van 6 doelpunten en 6 assists meen ik gelezen te hebben. Toch prima als backup en invaller lijkt me. Als je voor iemand anders gaat moet je ook maar afwachten hoe snel hij er staat en wat je er voor neer moet leggen. Overal mega-talenten hebben lopen is een mooi streven, maar een multifunctionele selectie-vuller heb je ook gewoon nodig in elke linie als je geen City bent.

Dan stap ik wel even over het salaris heen. Als El Ghazi heel duur is dan is het misschien wel wat waard om ruimte te maken in het salarishuis.
  • These users thanked the author LucNilis for the post:
    MaartenV
    Bossche bol
    Meervoudig international

Huh zijn wij geen City?
    VTheMan
    Meervoudig international
    Favoriete speler: Bakayoko

Volgens mij is Eindhoven gewoon een stad toch?
    MaxedMatthew
    Jeugdinternational

grasveld wrote: 16 Aug 2023, 09:08 Waarom is iedereen er zo zeker van dat Sangare niet blijft?
    Omdat Schouten niet komt om de bank warm te houden.
    "Dan moet je maar op dammen gaan".
    Trixm
    Vedette

grasveld wrote: 16 Aug 2023, 09:08 Waarom is iedereen er zo zeker van dat Sangare niet blijft? Ik denk zelf ook dat hij niet blijft, maar het lijkt me allerminst een zekerheid. Volgens mij kijken wij anders naar Sangare dan de rest van Europa. Als hij daadwerkelijk zo gewild was, was hij al weggeweest. Ik denk dat het met de interesse in hem erg tegenvalt, en dat de absolute top misschien toch twijfelt en hem eigenlijk eerst wil zien presteren op een hoger niveau.

En als er wel veel interesse is, denk ik dat het licht aan de bereidheid van de clubs die zijn clausule niet willen betalen.
    Vorig jaar was er interesse dit jaar ook weer, Sangare wil een transfer maken, zaakwaarnemer prominent in het nieuws. Komt wel goed.
    Saibari is underrated.
    grasveld
    Internationale topspeler

Schouten komt toch ongeacht de toekomst van Sangare? Vranckx zou de eventuele vervanger van Sangare zijn. Dat is wat je in de media hoort althans.
    Waarom tikt niemand die 37,5 miljoen van Sangare even af terwijl de hele markt inmiddels wel in beweging is? Zelfs die kneuzige Mexicaan van Ajax is (voor een hoger bedrag) verkast naar een PL club. Ander type speler, maar ik vind onze Sangare toch beter.
    Teletubby
    Nationale topspeler

Gokken dat Sangare blijft met een gelimiteerde afkoopsom in zijn contract is misschien wel het domste wat je kan doen. De markt in Engeland is weer een dag langer open en vorig jaar wilde Chelsea toen 40 miljoen lappen. Toen kon je nee zeggen, nu niet meer. Dan is Sangare gewoon gevlogen en heb je geen vervanger. Hopelijk pakt iemand zo snel mogelijk door op Sangare want dan heb je geld om te investeren en misschien nog je A keuze te halen oor de verdediging.
    DadOfFour
    Internationale topspeler

grasveld wrote: 16 Aug 2023, 09:23 Schouten komt toch ongeacht de toekomst van Sangare? Vranckx zou de eventuele vervanger van Sangare zijn. Dat is wat je in de media hoort althans.
    Waarom tikt niemand die 37,5 miljoen van Sangare even af terwijl de hele markt inmiddels wel in beweging is? Zelfs die kneuzige Mexicaan van Ajax is (voor een hoger bedrag) verkast naar een PL club. Ander type speler, maar ik vind onze Sangare toch beter.
    Dat "die kneuzige Mexicaan" voor een hoger bedrag is verkocht komt heel misschien door de clausule? Je zegt het zelf eigenlijk al...
    La vida és massa curta per no fer broma
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Als je Vranckx zo lang aan het lijntje kan houden, zou ik Sangaré sowieso proberen te houden tot en met de play-offs.
    Spelers die nu nog aangetrokken worden gaan waarschijnlijk toch geen (grote) rol spelen in de play-offs, dus bereid alles maar voor om het na de play-offs in die laatste dagen af te ronden.
    5-0 winnen op Ibrox zou het natuurlijk wat makkelijker maken...
    grasveld
    Internationale topspeler

DadOfFour wrote: 16 Aug 2023, 09:25 Dat "die kneuzige Mexicaan" voor een hoger bedrag is verkocht komt heel misschien door de clausule? Je zegt het zelf eigenlijk al...
    Nee, want Sangare speelt nog gewoon bij ons. Blijkbaar is men niet zo happig om voor Sangare zo maar even die clausule af te tikken?
    ComeOnPSV
    Vedette

Teletubby wrote: 16 Aug 2023, 09:24De markt in Engeland is weer een dag langer open en vorig jaar wilde Chelsea toen 40 miljoen lappen.
    Serieus?

Laatst dacht ik hier te lezen dat het wel 1 sept 23.59 zou zijn in Nederland.
    El Sordo
    Vedette

SKERLA wrote: 16 Aug 2023, 09:29 (…) die laatste dagen af te ronden.
    Dag. Enkelvoud. Dat kán dus niet en zou ook onlogisch zijn. Spelers die voor het weekend worden binnengehaald kunnen overigens prima worden klaargestoomd voor de thuiswedstrijd.
    Rikkert1234
    Vedette

ComeOnPSV wrote: 16 Aug 2023, 09:32
    Teletubby wrote: 16 Aug 2023, 09:24De markt in Engeland is weer een dag langer open en vorig jaar wilde Chelsea toen 40 miljoen lappen.
    Serieus?

Laatst dacht ik hier te lezen dat het wel 1 sept 23.59 zou zijn in Nederland.
    Nee is hetzelfde als vorig jaar weer.
    SKERLA
    Legende

El Sordo wrote: 16 Aug 2023, 09:33
    SKERLA wrote: 16 Aug 2023, 09:29 (…) die laatste dagen af te ronden.
    Dag. Enkelvoud. Dat kán dus niet en zou ook onlogisch zijn. Spelers die voor het weekend worden binnengehaald kunnen overigens prima worden klaargestoomd voor de thuiswedstrijd.
    Voor dit weekend bedoel je?

Je kan in één dag ook wel een transfer afronden, indien het mogelijk is om vooraf de nodige zaken te regelen.
    Als er al een akkoord is over Sangaré zeker.
    El Sordo
    Vedette

SKERLA wrote: 16 Aug 2023, 09:37
    El Sordo wrote: 16 Aug 2023, 09:33

Ja.
    SKERLA
    Legende

El Sordo wrote: 16 Aug 2023, 09:39
    SKERLA wrote: 16 Aug 2023, 09:37

Ja.
    Maar dan moet Sangaré ook vandaag of morgen verkocht worden.
    Kolkmania
    Regelmatige invaller

Joenepsv wrote: 16 Aug 2023, 08:54 Hoop vooral dat je Ghazi kan doorselecteren en nog een kwalitatieve impuls op de flanken kan halen. Iemand die Bakayoko of Lang kan vervangen zonder dat het niveau enorm daalt. Ghazi is niet goed genoeg en Vertessen is geen vleugelspeler. Nu maar hopen dat Bosz en Stewart dat ook zien.

Als Sangare niet wordt verkocht verwacht ik weinig actie meer. De defensie is kwalitatief niet top maar zonder geld blijf je in dezelfde vijver vissen waar je Ramalho, PVA en Mwene uit hebt gehaald. Ik zie in een Robinson bijvoorbeeld geen enorme verbetering met wat we nu hebben. Een verkoop van Sangare kan de renovatie een flinke impuls geven en anders gaan we de volgende transferperiodes verder met verbouwen.
    Dus je wil El Ghazi slijten (en hopelijk een miljoentje of 2 krijgen) en dan een vervanger kopen die qua niveau niet verwijderd is van Lang of Bakayoko. De eerste is onze grootste aankoop ooit en de tweede moet ca. 35 miljoen opleveren als een Engelse club aanklopt.

Niet specifiek naar jou bedoeld, maar denk dat het wel exemplarisch is voor veel fans. Eigen brandhout willen verkopen voor de hoofdprijs en kwalitatief goede spelers voor een prikkie. In de realiteit werkt het helaas niet zo.

Een buitenspeler op de bank die een individuele actie heeft is uiteraard wel welkom. Maar zoals gezegd, een betere CV, back en verdedigende middenvelder ook.
  • These users thanked the author Kolkmania for the post (total 2):
    LucNilisArdbeg
    Post Reply