Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
PSVehv
Lid 2e elftal
Clubvoorkeur: PSV

Ittot wrote: 16 Aug 2023, 11:41 Bijzonder hoe we dalijk 50 miljoen hebben uitgegeven (incl Vrancx en Schouten) en dan alsnog de voorronde CL ingaan met Ramalho en van Aanholt.

Helaas is dus ook Steward besmet met het Brands virus. Misschien kunnen we Derijck terug halen?
Ook wel logisch toch, als we Xavi, Guti, Sangare en Gakpo kwijt zijn, en geen tweede spits achter Luuk hebben met enigszins kwaliteiten.
Moet je toch wat (basis)spelers vervangen voor kwaliteit. Verwacht dat er nog wel wat gaat gebeuren in de verdediging zodra Sangare verkocht is.
  • These users thanked the author PSVehv for the post:
    DeEintovenaar
    ComeOnPSV
    Vedette

Ittot wrote: 16 Aug 2023, 11:41 Bijzonder hoe we dalijk 50 miljoen hebben uitgegeven (incl Vrancx en Schouten) en dan alsnog de voorronde CL ingaan met Ramalho en van Aanholt.

Helaas is dus ook Steward besmet met het Brands virus. Misschien kunnen we Derijck terug halen?

Dus stel je zou alleen verdedigers halen.

Dan hebben we bij vertrek Sangaré geen nummer 6 meer in de selectie. Bij uitvallen De Jong geen tweede spits. Bij zonder aankoop van Lang geen linksbuiten.
    Goh wat had jij dan een fantastisch vertrouwen gehad.
    LuctorEtEmergo
    Talent

LuctorEtEmergo wrote: 03 Aug 2023, 12:10 Ik ben (nog steeds) positief en heb vertrouwen in de juiste aankopen. Maar eigenlijk kun je toch wel concluderen dat PSV de zaken gewoon niet op orde heeft? Tuurlijk wacht je op de nummers 1 en 2 van de lijsten van de scouting, maar als deze niet haalbaar zijn, moet er worden doorgeschakeld naar wellicht betaalbare alternatieven. Het lijkt erop dat die er niet zijn. Ik vind het te makkelijk om je te verschuilen achter "we laten ons beleid niet afhangen van 2 wedstrijden". We hebben vorig seizoen gezien dat alles afhangt van het behalen van Champions League.

We wachten het af.
    Ik kom toch weer terug op mijn eerdere bericht. Het is inmiddels 16 augustus en we gaan volgende week tegen Rangers spelen met dezelfde verdediging als gisteren. Dat begrijp ik echt niet. Over de andere (mogelijke) aankopen ben ik trouwens zeer tevreden.
    DeEintovenaar
    Nationale topspeler

LuctorEtEmergo wrote: 16 Aug 2023, 11:57
    LuctorEtEmergo wrote: 03 Aug 2023, 12:10 Ik ben (nog steeds) positief en heb vertrouwen in de juiste aankopen. Maar eigenlijk kun je toch wel concluderen dat PSV de zaken gewoon niet op orde heeft? Tuurlijk wacht je op de nummers 1 en 2 van de lijsten van de scouting, maar als deze niet haalbaar zijn, moet er worden doorgeschakeld naar wellicht betaalbare alternatieven. Het lijkt erop dat die er niet zijn. Ik vind het te makkelijk om je te verschuilen achter "we laten ons beleid niet afhangen van 2 wedstrijden". We hebben vorig seizoen gezien dat alles afhangt van het behalen van Champions League.

We wachten het af.
    Ik kom toch weer terug op mijn eerdere bericht. Het is inmiddels 16 augustus en we gaan volgende week tegen Rangers spelen met dezelfde verdediging als gisteren. Dat begrijp ik echt niet. Over de andere (mogelijke) aankopen ben ik trouwens zeer tevreden.
    Maar zie je dan niet dat goede aankopen tijd nodig hebben? Ik denk dat we allemaal veel te makkelijk denken over hoe transfers in zijn werk gaan. We willen niet de nieuwe Ramalho/Mwene, het moet een topper zijn. Die topper mag niet al teveel kosten want dat kun je niet betalen als PSV zijnde, zeg maar tot Max 15 miljoen en dan niet meer dan 2 miljoen netto salaris, en dat is nog aan de hoge kant en die topper moet er zsm staan. Ik denk dat Stewart wacht op de juiste topper die we kunnen betalen.
    Welke spelers kunnen we nou opnoemen die voor Max 15 miljoen beschikbaar zijn en die geen bakken met geld verdienen? Ja PSV moet de lijstjes op orde hebben maar makkelijk is het niet denk ik. Ik vind dat dat ook valt te concluderen kijkende naar de andere transfers want dat zijn (iig qua naam) topspelers. Of zouden we allemaal liever voor snelheid kiezen en teveel geld neerleggen voor weer een Ramalho?

Ik krijg sterk het idee dat de mensen die zoveel blijven roepen om verdedigers nu gewoon een naam willen zien die ze vervolgens weer volledig kunnen af fikken omdat diegene toch niet goed genoeg blijkt te zijn. Het begint gewoon onwijs vermoeiend te worden.
    Kezmania
    Meervoudig international

Het is toch sowieso vermoeiend na zo’n seizoenstart, bijna louter positieve punten, dat men nog steeds spreekt van ‘PSV heeft het niet op orde’ en ‘o o wat een wanbeleid’. Er is gewoon alweer 40 geïnvesteerd zonder grote verkopen en er is nog genoeg onderweg om te kunnen spreken van een sterke fase. Als alles lukt (Aster, Zeno) dan zijn we simpelweg favoriet voor de titel.
    Last edited by Kezmania on 16 Aug 2023, 12:17, edited 1 time in total.
    CZ_Code
    Nationale topspeler

Weet niet of ik van Zeno Debast nou denk poh daarmee worden we kampioen hoor. Bij hem denk ik eerder "gelukkig verdienen we er over een paar jaar waarschijnlijk wat centen aan"...
    koetje
    Legende

Natuurlijk hopen wel allemaal op een topper op RCV alla Moreno ooit op LCV.

Dat zal niet meevallen. Heel veel clubs zoeken die. Waar PSV natuurlijk wel op kan scouten is een een RCV die aanvullend is op de rest van de verdediging en perfect in het voetbal van Bosz past. Ramalho dekt wel goed door maar is bijvoorbeeld net wat te langzaam.
    Kezmania
    Meervoudig international

Tja ik denk dat als je Ramalho ruilt voor een verdediger die complementair is aan Boscagli dat je dan alles eruit hebt gehaald en dat er dan een eerste elftal staat die een goede kans maakt om kampioen te worden. De breedte mag nog beter maar we kunnen niet alles.
    CZ_Code
    Nationale topspeler

koetje wrote: 16 Aug 2023, 12:17 Natuurlijk hopen wel allemaal op een topper op RCV alla Moreno ooit op LCV.

Dat zal niet meevallen. Heel veel clubs zoeken die. Waar PSV natuurlijk wel op kan scouten is een een RCV die aanvullend is op de rest van de verdediging en perfect in het voetbal van Bosz past. Ramalho dekt wel goed door maar is bijvoorbeeld net wat te langzaam.
    Maar die Debast is ook niet snel, alleen behendig omdat het eerst een aanvaller/middenvelder was. Zeg niet dat je hem graag ziet komen, maar hopelijk is PSV op de achtergrond al met iemand anders bezig. Het is namelijk ook redelijk stil wat betreft Debast.
    LaFoquita
    Geselecteerd voor Oranje

Heruone wrote: 16 Aug 2023, 11:46
    LaFoquita wrote: 16 Aug 2023, 11:19

Begrijpelijk maar na dit seizoen is het EK in Duitsland. Denk dat die hier graag bij is, met amper tot geen minuten zal die toch wel wegwillen?
    Mwene zal geen klein salaris verdienen. PSV wou nog 2 a 3 miljoen op hem verdienen zei Elfrink laatst. Verder qua leeftijd/niveau voor veel clubs niet per se interessant. Denk dat daar al je reden zit waarom er zo weinig interesse is.
    Lijkt me wel interessant voor een RB Salzburg of middenmoot Bundesliga. Die som van 2 a 3 miljoen is voor die clubs iets kleins.
    Eindhovenvoetbal
    Internationale topspeler

Moreno valt veel en dat is logisch. Zijn er momenteel eigenlijk dergelijke goede, ervaren verdedigers die zo op te halen zijn? PSV zal vooral zoeken naar iemand die ook knaken kan opleveren in de toekomst, maar misschien is een meer ervaren man voor pakweg 6 miljoen wel de oplossing. Sanchez is natuurlijk geprobeerd en was te duur.
    Robson de Souza
    Vedette

Bram
    Nationale topspeler

Robson de Souza wrote: 16 Aug 2023, 12:22
    Die transfer is nu al 4x afgerond.
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Eindhovenvoetbal wrote: 16 Aug 2023, 12:21 Moreno valt veel en dat is logisch. Zijn er momenteel eigenlijk dergelijke goede, ervaren verdedigers die zo op te halen zijn? PSV zal vooral zoeken naar iemand die ook knaken kan opleveren in de toekomst, maar misschien is een meer ervaren man voor pakweg 6 miljoen wel de oplossing. Sanchez is natuurlijk geprobeerd en was te duur.
    Waarom is het logisch dat Moreno veel valt?
    Eindhovenvoetbal
    Internationale topspeler

SKERLA wrote: 16 Aug 2023, 12:25
    Eindhovenvoetbal wrote: 16 Aug 2023, 12:21 Moreno valt veel en dat is logisch. Zijn er momenteel eigenlijk dergelijke goede, ervaren verdedigers die zo op te halen zijn? PSV zal vooral zoeken naar iemand die ook knaken kan opleveren in de toekomst, maar misschien is een meer ervaren man voor pakweg 6 miljoen wel de oplossing. Sanchez is natuurlijk geprobeerd en was te duur.
    Waarom is het logisch dat Moreno veel valt?
    Haha kut. Dat de naam van Moreno veel valt bedoel ik natuurlijk. Als in: zo'n kwaliteitsinjectie hebben we nu ook nodig achterin.
  • These users thanked the author Eindhovenvoetbal for the post:
    SKERLA
    Trixm
    Vedette

CZ_Code wrote: 16 Aug 2023, 12:20
    koetje wrote: 16 Aug 2023, 12:17 Natuurlijk hopen wel allemaal op een topper op RCV alla Moreno ooit op LCV.

Maar die Debast is ook niet snel, alleen behendig omdat het eerst een aanvaller/middenvelder was. Zeg niet dat je hem graag ziet komen, maar hopelijk is PSV op de achtergrond al met iemand anders bezig. Het is namelijk ook redelijk stil wat betreft Debast.
    Waar komt het fabeltje vandaan dat Debast niet snel is?
    Saibari is underrated.
    M.Delgado
    Vaste waarde in elftal

Trixm wrote: 16 Aug 2023, 12:53
    CZ_Code wrote: 16 Aug 2023, 12:20

Wss door misinterpretatie, zijn startsnelheid is niet super, of nog niet explosief genoeg, als hij op gang is dan is zijn snelheid meer dan prima.
  • These users thanked the author M.Delgado for the post:
    Razzaa
    Teletubby
    Nationale topspeler

Wat een vage dagen zijn het. Een heel blik Italiaanse transferexperts meldt al dagen dat Vranckx binnenkort afgerond gaat worden, schouten die maar niet valt, Sangare die volgens die Santi ook naar Bayern kan de komende dagen maar Rik en plettenburg die dit dan weer tegenspreken. Plettenburg zelfs dat Bayern helemaal niet Sangare gaat halen.

Al die relatief betrouwbare Italianen zuigen dit toch niet allemaal uit hun duim?
    Last edited by Teletubby on 16 Aug 2023, 13:29, edited 1 time in total.
    Søren
    Meervoudig international

LaFoquita wrote: 16 Aug 2023, 12:20
    Heruone wrote:

Begrijpelijk maar na dit seizoen is het EK in Duitsland. Denk dat die hier graag bij is, met amper tot geen minuten zal die toch wel wegwillen?

Mwene zal geen klein salaris verdienen. PSV wou nog 2 a 3 miljoen op hem verdienen zei Elfrink laatst. Verder qua leeftijd/niveau voor veel clubs niet per se interessant. Denk dat daar al je reden zit waarom er zo weinig interesse is.
    Lijkt me wel interessant voor een RB Salzburg of middenmoot Bundesliga. Die som van 2 a 3 miljoen is voor die clubs iets kleins.
    Waarom zou je hem überhaupt weg doen?
    Prima back-up voor zowel links als rechts.
    En voor dat geld (2-3 mln) kun je ook onmogelijk een betere, of zelfs vergelijkbare, vervanger halen.
  • These users thanked the author Søren for the post:
    LucNilis
    Razzaa
    Jeugdinternational

M.Delgado wrote: 16 Aug 2023, 13:13
    Trixm wrote: 16 Aug 2023, 12:53

Wss door misinterpretatie, zijn startsnelheid is niet super, of nog niet explosief genoeg, als hij op gang is dan is zijn snelheid meer dan prima.
    Hmm :wonder: dus eigenlijk een TDI'tje.. da's toch helemaal prima voor een verdediger zeker als ie zijn mannetje staat in de verdedigingslinie.

Zolang het maar geen sdi'tje is à la Ratraghlio is :neh:.
    Ruudje84
    Ballenjongen
    Favoriete speler: Ruud van Nistelrooij

Het is allemaal heel simpel, Jerdy Schouten is de vervanger voor Guti en als Sangare nog verkocht wordt komen Vranckx en een echte goede rechter centrale verdediger. Gaat Sangare niet weg komt er nog een waarschijnlijk alleen maar een 2de keus rechter centrale verdediger.
    Klapstoel
    Basisspeler

ComeOnPSV wrote: 16 Aug 2023, 09:51 Ik zie 100x liever Gijs Smal als linksback komen dan Brenet.

Maar er zullen vast meer opties zijn. Maar als PSV Smal goedkoop kan oppikken moet je het gewoon doen. Heeft met zijn drive en voorzet ook een wapen.
    Als je er ‘echt’ op vooruit wil gaan moet je Tyrell Malacia huren met een optie tot koop. Dan kun je aan het eind van het jaar bekijken wat dan de situatie is. Gaat niet gebeuren overigens maar dan maak je wel een stap voorwaarts qua leeftijd en doorgroei
  • These users thanked the author Klapstoel for the post (total 2):
    AddoCultheldFritskePhilips
    LarsKempie
    Jeugdinternational

ComeOnPSV wrote: 16 Aug 2023, 11:57

Dan hebben we bij vertrek Sangaré geen nummer 6 meer in de selectie. Bij uitvallen De Jong geen tweede spits. Bij zonder aankoop van Lang geen linksbuiten.
    Bij de meerderheid van wat je aangeeft heb je het over vervangers. Vervanger van Sangare ALS die weggaat. Invaller voor de Jong Als die een blessure heeft. Ondertussen is de vaste RCV van dramatisch niveau dat je gewoon de CL kan kosten. Prioriteit zou toch altijd op basis ipv bank moeten liggen? Je speelt nu waarschijnlijk met Schouten & Tillman op de bank en met Sangare, Veerman & Saibari in de basis tegen rangers, terwijl je defensie van het niveau RKC is… hoe kan het toch dat mensen de reserves op middenveld en aanval hoger inschatten dan basis in de defensie
    DeefPeef
    Veelbelovend talent

LarsKempie wrote: 16 Aug 2023, 13:56

Bij de meerderheid van wat je aangeeft heb je het over vervangers. Vervanger van Sangare ALS die weggaat. Invaller voor de Jong Als die een blessure heeft. Ondertussen is de vaste RCV van dramatisch niveau dat je gewoon de CL kan kosten. Prioriteit zou toch altijd op basis ipv bank moeten liggen? Je speelt nu waarschijnlijk met Schouten & Tillman op de bank en met Sangare, Veerman & Saibari in de basis tegen rangers, terwijl je defensie van het niveau RKC is… hoe kan het toch dat mensen de reserves op middenveld en aanval hoger inschatten dan basis in de defensie
    wat een onzin dat onze defensie van niveau RKC is.. enkel Ramalho kan niet meer mee.. Van Aanholt heeft offdays, maar is gewoon een goede linksback. Teze doet het uitstekend en Sambo kan daar ook prima ballen en Boscagli is gewoon top.. je moet enkel voor de basis een goede scherpe snelle keiharde RCV hebben
  • These users thanked the author DeefPeef for the post:
    Dutch Cowboy
    René1978
    Nationale topspeler

LarsKempie wrote: 16 Aug 2023, 13:56

Overdrijven is ook een kunst. Niveau RKC. We zijn al sinds februari ongeslagen hè. Aankopen zijn volstrekt logisch. De kans dat de clausule van Sangaré wordt gelicht is zeer groot, dan moet je een vervanger hebben. En je hebt ook een goede tweede spits nodig, want de blessure van De Jong kostte ons vorig jaar de kop tegen de Rangers omdat we geen fatsoenlijke spits konden brengen toen er gescoord moest worden.
  • These users thanked the author René1978 for the post:
    DeefPeef
    Post Reply