Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Teletubby
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

PSV In
Noa Lang - 12,5 miljoen
Schouten - 12 miljoen
Pepi - 10 miljoen
Vranckx -10-12 miljoen
Rechtsbuiten - 8-10 miljoen
Tillman - huur
Sanchez - 12 miljoen
Totaal = 68 miljoen

PSV uit
Sangare - 37,5 miljoen (25 voor PSV)
Bakayoko - 40 miljoen
Guti - 5,5 miljoen
Xavi - 4 miljoen
Romero - 2,5 miljoen
Max - 2 miljoen
El Ghazi - 2 miljoen

Totaal 81 miljoen

Earnie gas erop

Benitez
Teze- Sanchez- Boscagli
--------Schouten-----------
Vranckx------------Veerman
------------tillmann-------------
Lozano-Luuk- Lang

Wie stopt dit team?
Last edited by Teletubby on 16 Aug 2023, 16:12, edited 1 time in total.
grasveld
Internationale topspeler

Ik zou heel erg verbaasd zijn als een club nu 35 of 40 miljoen voor Bakayoko neer zou leggen.

Zou hem dan (als ik Stewart was) ook gewoon van de hand doen. Zijn impact op onze ploeg is niet zo groot, hij is absoluut vervangbaar. Voor 12-15 miljoen moet je absoluut een betere vervanger kunnen halen. En dan houd je nog een miljoen of 20 over om even te parkeren op de bankrekening.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Baka is zeker vervangbaar als we daar 35-40 miljoen voor krijgen.
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje

100% vervangbaar voor die prijs. Maar het tweeluik tegen Rangers dan maar met Vertessen op rechtsbuiten? Of zien jullie dat niet zitten? Na het tweeluik zou ik 40+ accepteren maar niet nu 6 dagen voor de belangrijke wedstrijden tegen Rangers.
  • These users thanked the author LaFoquita for the post:
    Dutch Cowboy
    Robson de Souza
    Vedette

Sensation wrote: 16 Aug 2023, 16:02

Het wordt nog druk aldus Earnest, die met een verdediger bezig is. Dit klonk ook weer op de één of andere manier alsof dat ook snel kan gebeuren (of het is wat ik wil horen). Dat haalde ik uit de zin 'we zijn met een verdediger bezig', waar ik bij een bedachtzaam type als Earnest verwacht dat als daar nog weinig concreet is hij eerder een tekst als 'we willen de verdediging nog versterken' zou kiezen.

Is Earnie cooking??
    Over een uurtje landt er in Eindhoven een privéjet uit Praag. Zou Vitik een optie zijn?
  • These users thanked the author Robson de Souza for the post (total 2):
    HeruoneDoubleUCoolman
    AltijdLoyaal
    Ballenjongen

grasveld wrote: 16 Aug 2023, 16:09 Ik zou heel erg verbaasd zijn als een club nu 35 of 40 miljoen voor Bakayoko neer zou leggen.

Zou hem dan (als ik Stewart was) ook gewoon van de hand doen. Zijn impact op onze ploeg is niet zo groot, hij is absoluut vervangbaar. Voor 12-15 miljoen moet je absoluut een betere vervanger kunnen halen. En dan houd je nog een miljoen of 20 over om even te parkeren op de bankrekening.
    Haal voor 12-15 miljoen maar eens een buitenspeler van 19-22 die international is bij een A-land met een kans op een basisplek tijdens het EK 2024.

Bakayoko is gewoon een prima speler voor ons met erg veel potentie.
  • These users thanked the author AltijdLoyaal for the post (total 3):
    YkhimRalfEdstromNoosa
    ComeOnPSV
    Vedette

AltijdLoyaal wrote: 16 Aug 2023, 16:15Haal voor 12-15 miljoen maar eens een buitenspeler van 19-22 die international is bij een A-land met een kans op een basisplek tijdens het EK 2024.
    Hoezo moet hij aan al deze eisen voldoen?
  • These users thanked the author ComeOnPSV for the post:
    11 Tinus
    Peesjevee
    Ballenjongen

Teletubby wrote: 16 Aug 2023, 16:09 PSV In
    Noa Lang - 12,5 miljoen
    Schouten - 12 miljoen
    Pepi - 10 miljoen
    Vranckx -10-12 miljoen
    Tillman - huur
    Sanchez - 12 miljoen
    Totaal = 68 miljoen

PSV uit
    Bakayoko - 40 miljoen
    Guti - 5,5 miljoen
    Xavi - 4 miljoen
    Romero - 2,5 miljoen
    Max - 2 miljoen
    El Ghazi - 2 miljoen

Totaal 81 miljoen

Earnie gas erop

Benitez
    Teze- Sanchez- Boscagli
    Lozano-Luuk- Lang

Wie stopt dit team?
    Aangezien we met drie verdedigers spelen zijn er denk ik best wel wat ploegen die dit team stoppen😅
    Wel vermakelijk wedstrijden; 6-5 overwinning ofzo
    Cas
    Meervoudig international

ComeOnPSV wrote: 16 Aug 2023, 16:16
    AltijdLoyaal wrote: 16 Aug 2023, 16:15Haal voor 12-15 miljoen maar eens een buitenspeler van 19-22 die international is bij een A-land met een kans op een basisplek tijdens het EK 2024.
    Omdat bakayoko dat doet, en het wel een upgrade moet zijn
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Zeker, een upgrade is mogelijk. Tillman kan er ook spelen overigens.
    ComeOnPSV
    Vedette

Cas wrote: 16 Aug 2023, 16:20Omdat bakayoko dat doet, en het wel een upgrade moet zijn
    Als je Bakayoko kan verkopen en een speler kan halen van het niveau Lang met een leeftijd van 23-25 voor 12-15 miljoen dan zou ik vandaag nog Bakayoko voor 40 verkopen.
    grasveld
    Internationale topspeler

AltijdLoyaal wrote: 16 Aug 2023, 16:15 Haal voor 12-15 miljoen maar eens een buitenspeler van 19-22 die international is bij een A-land met een kans op een basisplek tijdens het EK 2024.

Bakayoko is gewoon een prima speler voor ons met erg veel potentie.
    Leeftijd en international bij een A land zeggen me niet zoveel. Ik vind het persoonlijk typerend voor dat land dat Bakayoko nu international is. België is lichtelijk in verval en zal opnieuw moeten gaan bouwen. Een jongen van 20 oproepen die zo wisselvallig is als de pest is in dat opzicht veelzeggend.

Ik zie best dat Bakayoko bepaalde kwaliteiten heeft. Maar ik zie ook dat hij het nodige mist. Gister tegen Sturm Graz zag je het weer. Hij heeft de kwaliteit om zichzelf in kansrijke positie te manouvreren. Maar het vervolg is vaak beneden peil. Hij is enorm sterk, aardig snel. Maar hij mist een fijnbesnaarde techniek, overzicht en spelinzicht. Op kracht, snelheid en een portie wil zal hij best een aardige speler voor ons kunnen worden.

Maar als ik nu de kans zou krijgen als TD om hem voor 35 of 40 miljoen te kunnen verkopen, had ik dat zonder blikken of blozen gedaan. Voor de helft heb je een betere vervanger die nu direct bijdraagt en levert. En dan houd je dus ook nog 20 of 25 miljoen over wat je op de bankrekening kunt zetten. Heb je een gat alweer deels gedicht, mocht de CL onverhoopt niet gehaald worden.

Er is kans dat Baka zich ontwikkelt tot een goede speler. Maar er is ook kans dat zijn uiteindelijke niveau toch wat tegen gaat vallen omdat hij bepaalde (niet onbelangrijke) basiskwaliteit mist die niet trainbaar zijn. En de kans op dat tweede acht ik groter.
  • These users thanked the author grasveld for the post:
    Cristiano
    nilssonH
    Moderator

Voorlopig ligt er niet eens een bod en lijkt het bedrag van 35 - 40 miljoen een beetje een eigen leven te leiden. Sowieso wordt er denk ik iets te makkelijk gedacht over een vervanger halen in de laatste 2 weken van de window, waarbij de kans zelfs groot is dat het te laat zal zijn voor Rangers. Alsof clubs nu nog staan te springen om topspelers te verkopen.
    Rikkert1234
    Vedette

Gelijk Lozano oppikken mocht hij verpatst worden. En liefst dan nog jonge speler van 18 om erachter te groeien
  • These users thanked the author Rikkert1234 for the post:
    guus
    Den Bondskoots
    Vaste waarde in elftal

ComeOnPSV wrote: 16 Aug 2023, 16:16
    Als het een Braziliaan is niet want die gaat niet naar het EK :)
    Armada
    Internationale topspeler

Teletubby wrote: 16 Aug 2023, 16:09 PSV In
    Noa Lang - 12,5 miljoen
    Schouten - 12 miljoen
    Pepi - 10 miljoen
    Vranckx -10-12 miljoen
    Tillman - huur
    Sanchez - 12 miljoen
    Totaal = 68 miljoen

PSV uit
    Bakayoko - 40 miljoen
    Guti - 5,5 miljoen
    Xavi - 4 miljoen
    Romero - 2,5 miljoen
    Max - 2 miljoen
    El Ghazi - 2 miljoen

Totaal 81 miljoen

Earnie gas erop

Benitez
    Teze- Sanchez- Boscagli
    Lozano-Luuk- Lang

Wie stopt dit team?
    Je vergeet hierin Madueke mee te nemen. Gakpo was zo goed als per saldo, gaatjes vullen.
    Heruone
    Lid scoutingsteam

RIO wrote: 16 Aug 2023, 16:07

Het wordt nog druk aldus Earnest, die met een verdediger bezig is. Dit klonk ook weer op de één of andere manier alsof dat ook snel kan gebeuren (of het is wat ik wil horen). Dat haalde ik uit de zin 'we zijn met een verdediger bezig', waar ik bij een bedachtzaam type als Earnest verwacht dat als daar nog weinig concreet is hij eerder een tekst als 'we willen de verdediging nog versterken' zou kiezen.

Is Earnie cooking??
    Cooking debast.
    Cooking Elvedi.
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Robson de Souza wrote: 16 Aug 2023, 16:15

Is Earnie cooking??
    Over een uurtje landt er in Eindhoven een privéjet uit Praag. Zou Vitik een optie zijn?
    Verkeer van en naar Londen is er ook nog regelmatig.
    #DS
    Armada
    Internationale topspeler

nilssonH wrote: 16 Aug 2023, 16:27 Voorlopig ligt er niet eens een bod en lijkt het bedrag van 35 - 40 miljoen een beetje een eigen leven te leiden. Sowieso wordt er denk ik iets te makkelijk gedacht over een vervanger halen in de laatste 2 weken van de window, waarbij de kans zelfs groot is dat het te laat zal zijn voor Rangers. Alsof clubs nu nog staan te springen om topspelers te verkopen.
    Ja die 35-40m is puur een eigen leven gaan leiden, zeker nadat Rik meldde dat er minimaal een 3 voor moest staan. Echter, met een PL team en PSG geinteresseerd.... moet je in dit stadium gewoon 40m vragen m.i. ... ik denk dat er ook nog wel een club is die het wil neerleggen.

Onderschat overigens niet, hoe ontzettend hard die transfermarkt nog gaat in deze laatste twee weken. Het komt puur neer op het feit, hoe zeer PSV haar lijstjes op orde heeft. Echter ben ik het eens, het wordt met de dag minder aantrekkelijk om een speler te moeten vervangen.
  • These users thanked the author Armada for the post:
    nilssonH
    Standbeeld
    Mister PSV

Teletubby wrote: 16 Aug 2023, 16:09Wie stopt dit team?
    Bosz. Die gaat niet in deze formatie spelen.
    Bram
    Nationale topspeler

Ik geloof er echt niks van dat iemand 40 miljoen biedt. Als dat wel gebeurt, verkopen en vervangen. Hopelijk staan we de uitwedstrijd in Glasgow gewoon met 3 doelpunten voor.
    Roro
    Ballenjongen

Als het zo concreet zou zijn met Bakayoko, zouden we dan al niet in verband zijn gebracht met mogelijke vervangers en eigenlijk het liefste 2?
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

colocolofc wrote: 16 Aug 2023, 16:00

Aan het einde laat Stewart weten dat er wordt getrokken aan spelers, dat het een drukke periode gaat worden, dat ze bezig zijn met een verdediger en dat de interviewer hem snel weer zal spreken
    En dat was alweer drie dagen geleden.
    Jopie
    Ballenjongen

Nou stap 1 is gezet met de komst van Schouten. Nu de volgende resterende stappen:
    1. Schouten en Tillman inschrijven voor CL.
    2. Verkoop Sangare.
    3. Aankoop Vranckx.
    4. Aankoop RCV.
    5. Glasgow een pak neuk geven en CL halen.
    6. Overtollige zooi verkopen (de keuze uit Til, El-Ghazi, Vertessen). Kan ook gedurende de vorige 5 stappen.
    7. Aankoop van een extra buitenspeler, en eventueel een extra verdediger.
    8. Verlengen contract Babadi. Kan ook gedurende de vorige 7 stappen.
    9. Op naar een historisch seizoen.
    Last edited by Jopie on 16 Aug 2023, 16:53, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author Jopie for the post:
    Dribble
    ComeOnPSV
    Vedette

Roro wrote: 16 Aug 2023, 16:50 Als het zo concreet zou zijn met Bakayoko, zouden we dan al niet in verband zijn gebracht met mogelijke vervangers en eigenlijk het liefste 2?
    We waren twee maanden in contact met Schouten.
    Wij wisten het pas sinds een maand geleden en toen kwam in de media dat hij absoluut niet op nr1 stond..

Het zegt helemaal niks dat we geen namen lezen.
    Post Reply