Nieuw oogappeltje van mij, hiervoor moeten we shoppen bij ome Roger: Tomas Araujo. 21 jaar oud, afgelopen seizoen verhuurd aan Gil Vicente. Lange, snelle verdediger die voor zijn man durft te komen en waanzinnig goed is in het indribbelen en progressieve passing.
Let’s start with his defensive qualities without the ball. The youth teams usually play with a high line, so he is used to having to control the space behind his back and adopting the correct body orientation. In case of need he can make use of his speed to catch up to opponents. He is very good at winning aerial duels on both ends of the pitch, which also makes him a threat offensively. He is not as aggressive without the ball as he is with it, sometimes he loses ground duels owing to the superior physicality of older players, but this growth will come naturally with time.
His ability on the ball is incredibly good, with passing and ball control being two of his biggest strengths. Vertical passes, diagonal passes, passes under pressure, dribbling through pressure, you name it. He can comfortably do it all.
The center-back position is a delicate one since there is little room for error. To me, Tomás stands out because he is not error prone at all. He understands his positioning is crucial at the back, therefore he doesn’t make rash decisions. His jumps and tackles are always well thought and timed.
Roro wrote: ↑16 Aug 2023, 16:50
Als het zo concreet zou zijn met Bakayoko, zouden we dan al niet in verband zijn gebracht met mogelijke vervangers en eigenlijk het liefste 2?
We waren twee maanden in contact met Schouten.
Wij wisten het pas sinds een maand geleden en toen kwam in de media dat hij absoluut niet op nr1 stond..
Het zegt helemaal niks dat we geen namen lezen.
Klopt. Alleen zijn we wel met gigantisch veel middenvelders in verband gebracht. Met aanvallers niet. Maar laten we ons positief verrassen.
Die schaarste zorgt er ook voor dat je meer kan vragen uiteraard.
Het punt is: stel je gebruikt van de 35 miljoen 10 miljoen om eigen vermogen te versterken en 25 miljoen investeer je in 2 of 3 spelers. Maak je meer winst op die 2 of 3 spelers of op Bakayoko? Los van het feit dat je als selectie in totaal beter wordt.
Waarom denken we ineens dat Bakayoko weggaat? Die wil zelf dolgraag blijven, wordt alleen maar meer waard en krijgt zijn beste maat Vranckx er nog bij. Bakayoko blijft gewoon en gaat volgend jaar 50mln opleveren.
Ik hoop eigenlijk dat we deze week Sangare gaan verkopen. Heb geen idee hoelang Vranckx nog in de wachtkamer wil gaan zitten wachten. Hoe zou zoiets gaan?
Vranckx is al akkoord en zit dus nu nagels te bijten wachten tot Sangare verkast. Neem aan dat hij ook niet op de allerlaatste dag wil wachten?
Stel op een of andere manier gaat Sangare niet door, dan heeft hij een dikke 4 weken lopen wachten en andere aanbiedingen afgeslagen om alsnog bij Wolfsburg te blijven.
Als zn Lazio er echt nog werk van maakt ben je kansloos denk ik.
Denk dat Stewart ook eerst Sangare wil verkopen om dan pas door te zetten naar een cv die op optie 1,2 staat, anders kunnen we die niet betalen. En kom je bij zn Robinson uit.
Het wordt nog druk aldus Earnest, die met een verdediger bezig is. Dit klonk ook weer op de één of andere manier alsof dat ook snel kan gebeuren (of het is wat ik wil horen). Dat haalde ik uit de zin 'we zijn met een verdediger bezig', waar ik bij een bedachtzaam type als Earnest verwacht dat als daar nog weinig concreet is hij eerder een tekst als 'we willen de verdediging nog versterken' zou kiezen.
Is Earnie cooking??
Cooking debast.
And what about cooking with Vranckx?
cc: Grasmat
Last edited by M.Delgado on 16 Aug 2023, 18:04, edited 1 time in total.
Domme stakkers bij VI.
Goedkoop kliks scoren bij mensen die het leuk vinden te lezen als er iets niet lukt bij ons.
Er was toch al weken geen sprake meer van interesse in CdK.
Heb je nog als 1 van de weinigen een abonnement op dat pulpblaadje, zeg het dan nu op.
Menno1 wrote: ↑28 Jun 2023, 18:48
We gaan echt geen 15 miljoen investeren in een 28 jarige speler. Nu niet, nooit niet. Er moet juist weer kapitaal op het veld komen, dat is er nu veel te weinig en mocht Sangare weg gaan, is er straks vrijwel niks meer, op Xavi (hopelijk) na.
Eindhovenvoetbal wrote: ↑16 Aug 2023, 17:44
Waarom denken we ineens dat Bakayoko weggaat? Die wil zelf dolgraag blijven, wordt alleen maar meer waard en krijgt zijn beste maat Vranckx er nog bij. Bakayoko blijft gewoon en gaat volgend jaar 50mln opleveren.
Omdat Schouten definitief " binnen" is en we weer iets moeten hebben om over te discusren
Zico wrote: ↑16 Aug 2023, 19:48
Domme stakkers bij VI.
Goedkoop kliks scoren bij mensen die het leuk vinden te lezen als er iets niet lukt bij ons.
Er was toch al weken geen sprake meer van interesse in CdK.
Heb je nog als 1 van de weinigen een abonnement op dat pulpblaadje, zeg het dan nu op.