VóórRalfEdstrom wrote: ↑11 Aug 2023, 21:15 Laat hem alsjeblieft lekker blijven, we zijn een voetbalclub en geen bank. Deze jongen wordt alleen maar beter en is pas net aan zijn carrière begonnen. Het is niet voor niets dat er nu al zoveel belangstelling is.
Johan Bakayoko
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
- Zico
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV
Ik begrijp niet waar Elfrink mee bezig is en waar hij dit op baseert. Absurd laag voor een aanvaller, international, met groeipotentie en inmiddels al bij een paar grote clubs in het vizier.
ED verdedigers gaan al voor bedragen in de 30 miljoen weg. Bij aanvallers van hetzelfde kaliber is er een dikke plus.
Zoals Bubba Gump al zei heeft hij met zijn berichtgeving echt wel invloed op het proces.
Ik vind het zo jammer en onbegrijpelijk dat hij weer zo zit te downsizen.
De beste man heeft eigenlijk nooit nieuwtjes.
Als hij 'nieuwtjes' heeft betreft het:
a) nieuws van andere nieuwsbronnen of tweets van toevallige voorbijgangers (zoals bij Götze) die hij factcheckt of
b) nieuws dat hij en Marco Timmer binnen enkele minuten van elkaar berichten. Algemeen bekend is dat ze hiermee vanuit PSV geregisseerd worden gevoed.
Ik begrijp dan ook niet dat iemand die bijna nooit zelf met iets nieuws komt, blijkbaar geen enkele moeite heeft met regelmaat hele magere zogenaamde 'realistische verkoopprijzen' met de wereld te delen die de verkooppositie van PSV verslechteren.
Beste Rik, ik weet dat je dit leest.
Ik mag je graag, je bent een sympathieke keurige vent, maar stop hier alsjeblieft mee.
Het is niet in ons belang.
- Hatseflats
- Vedette
TD van willekeurige club: jaaaaaa, Rik Elfrink zei 20 euro! Dus ik betaal geen cent meer!
Stewart: Jaaa, hij heeft altijd een goed oog voor de prijs. 30 euro is inderdaad wat te hoog. Deal!
Stewart: Jaaa, hij heeft altijd een goed oog voor de prijs. 30 euro is inderdaad wat te hoog. Deal!
- These users thanked the author Hatseflats for the post (total 5):
- RalfEdstrom • deninho32 • Heissenberrug • guus • Ardbeg
-
- Internationale topspeler
- DonyellMalen
- Legende
-
- Talent
- M.Delgado
- Vaste waarde in elftal
Meen je niet???
- TylerDurdn
- Internationale topspeler
Volgens wat La Gazzetta dello Sport meldde, zou Napoli Johan Bakayoko, spits van PSV Eindhoven, hebben geviseerd bij het afscheid van Hirving Lozano: "Voor het geval de naam al klaar is: Johan Bakayoko van PSV. Belg geboren in 2003, is een linksbenige aanvallende buitenspeler die op rechts speelt.De directie volgt hem al een tijdje en hij wordt bijzonder gewaardeerd, maar de verzoeken vanuit Nederland zijn nog steeds hoog, zo'n 30 miljoen.De Laurentiis hoopt een lager bedrag te investeren als Hij zou ook vanuit dit oogpunt het natuurlijke alternatief voor Politano zijn en de afdeling compleet maken".
-
- Jeugdspeler
Hier moeten we niet op in gaan. Past niet in de nieuwe strategie.
Als de strategie is om (transfer)waarde te creëren op het veld, dan is nu verkopen (na half jaar basis, op de rand van international, inderdaad een geweldige wedstrijd tegen Graz) te vroeg. Jonge spelers zouden hier toch minimaal 1 liefst 2 of 3 jaar basis moeten spelen om optimaal van waarde te zijn geweest voor het team en een optimale transferwaarde te ontwikkelen.
En misschien wel het belangrijkste het is ook het beste voor de speler: ervaring, weerstand opbouwen om de volgende stap echt succesvol te maken. Ook dat straalt goed af op de club. Waarom zou je kiezen voor een stap naar de reservebank van een top-5 competitie club? Zie Madueke, die is ook gewoon te vroeg vertrokken. (Voor hem dan, voor ons was het natuurlijk op dat moment een bedrag dat we nodig hadden en dat ons nu de kans geeft op de huidige aankopen).
We kunnen volgens mij met de verkoop van Sangaré al de zéér gewenste topper als CV (hopelijk Sanchez!!) en Vranckx halen plus evt nog wat kwalitatieve vervangingen van mogelijk nog vertrekkende spelers (El Gazi, Sambo??). Dan hebben we een selectie die prima in staat moet zijn om CL te halen / kampioen te worden.
Verkoop van Bakayoko is financieel nu niet nodig. Dus nu niet doen.
Ja, er is natuurlijk altijd een bedrag dat ons onze strategie over boord laat zetten, maar de potentie van Bakayoko is naar verwachting veel meer dan 30 mio. Geduld bewaren dus.
Als de strategie is om (transfer)waarde te creëren op het veld, dan is nu verkopen (na half jaar basis, op de rand van international, inderdaad een geweldige wedstrijd tegen Graz) te vroeg. Jonge spelers zouden hier toch minimaal 1 liefst 2 of 3 jaar basis moeten spelen om optimaal van waarde te zijn geweest voor het team en een optimale transferwaarde te ontwikkelen.
En misschien wel het belangrijkste het is ook het beste voor de speler: ervaring, weerstand opbouwen om de volgende stap echt succesvol te maken. Ook dat straalt goed af op de club. Waarom zou je kiezen voor een stap naar de reservebank van een top-5 competitie club? Zie Madueke, die is ook gewoon te vroeg vertrokken. (Voor hem dan, voor ons was het natuurlijk op dat moment een bedrag dat we nodig hadden en dat ons nu de kans geeft op de huidige aankopen).
We kunnen volgens mij met de verkoop van Sangaré al de zéér gewenste topper als CV (hopelijk Sanchez!!) en Vranckx halen plus evt nog wat kwalitatieve vervangingen van mogelijk nog vertrekkende spelers (El Gazi, Sambo??). Dan hebben we een selectie die prima in staat moet zijn om CL te halen / kampioen te worden.
Verkoop van Bakayoko is financieel nu niet nodig. Dus nu niet doen.
Ja, er is natuurlijk altijd een bedrag dat ons onze strategie over boord laat zetten, maar de potentie van Bakayoko is naar verwachting veel meer dan 30 mio. Geduld bewaren dus.
- Standbeeld
- Mister PSV
- DonyellMalen
- Legende
Gaat dus met z'n beste maat Aster voetballen, toch wel erg mooi voor die jongen. Die blijft bij ons.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- PSVTOPOss
- Frisian1913
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV, Real Madrid
https://x.com/sachatavolieri/status/169 ... eMCnk5mVWA
Het is bevestigd voor Johan Bakayoko!
Napoli heeft hun intentie om zich te positioneren opnieuw bevestigd met een bod op #PSV Eindhoven zodra het vertrek van Hirving Lozano is bevestigd. Zoals op 10 augustus werd uitgelegd, zijn er momenteel gesprekken gaande met twee andere Premier League-clubs.
Meer details volgen... #mercato #DiablesRouges
Het is bevestigd voor Johan Bakayoko!
Napoli heeft hun intentie om zich te positioneren opnieuw bevestigd met een bod op #PSV Eindhoven zodra het vertrek van Hirving Lozano is bevestigd. Zoals op 10 augustus werd uitgelegd, zijn er momenteel gesprekken gaande met twee andere Premier League-clubs.
Meer details volgen... #mercato #DiablesRouges
-
- Vedette
Denk ook niet dat hij weggaat, maar in tegenstelling tot velen hier vraag ik me af of Bakayoko nog enorm gaat groeien.
Ergens doet hij natuurlijk dingen goed, maar ik zie hem ook heel veel vertragen in aanvallen of verkeerde keuzes maken (waar hij zich soms op een Suarez achtige manier toch nog erdoorheen rommelt).
Maar goed, in deze fase van het seizoen moet je zo'n jongen niet meer verkopen, en je moet hem ook gewoon de kans geven om zich écht te bewijzen, maar ik denk dat een bedrag in de 30 miljoen echt wel de max is voor Bakayoko.
Ergens doet hij natuurlijk dingen goed, maar ik zie hem ook heel veel vertragen in aanvallen of verkeerde keuzes maken (waar hij zich soms op een Suarez achtige manier toch nog erdoorheen rommelt).
Maar goed, in deze fase van het seizoen moet je zo'n jongen niet meer verkopen, en je moet hem ook gewoon de kans geven om zich écht te bewijzen, maar ik denk dat een bedrag in de 30 miljoen echt wel de max is voor Bakayoko.
-
- Vedette
Is heel dreigend maar lukt allemaal net niet. Speelt wel vele malen beter dan zijn tegenhanger op links