Johan Bakayoko

Spelers A-selectie.
Post Reply
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

RalfEdstrom wrote: 11 Aug 2023, 21:15 Laat hem alsjeblieft lekker blijven, we zijn een voetbalclub en geen bank. Deze jongen wordt alleen maar beter en is pas net aan zijn carrière begonnen. Het is niet voor niets dat er nu al zoveel belangstelling is.
Vóór
Zico
Regelmatige invaller
Clubvoorkeur: PSV

James Rodriguez wrote: 11 Aug 2023, 20:36
Ik begrijp niet waar Elfrink mee bezig is en waar hij dit op baseert. Absurd laag voor een aanvaller, international, met groeipotentie en inmiddels al bij een paar grote clubs in het vizier.
ED verdedigers gaan al voor bedragen in de 30 miljoen weg. Bij aanvallers van hetzelfde kaliber is er een dikke plus.
Zoals Bubba Gump al zei heeft hij met zijn berichtgeving echt wel invloed op het proces.
Ik vind het zo jammer en onbegrijpelijk dat hij weer zo zit te downsizen.

De beste man heeft eigenlijk nooit nieuwtjes.
Als hij 'nieuwtjes' heeft betreft het:
a) nieuws van andere nieuwsbronnen of tweets van toevallige voorbijgangers (zoals bij Götze) die hij factcheckt of
b) nieuws dat hij en Marco Timmer binnen enkele minuten van elkaar berichten. Algemeen bekend is dat ze hiermee vanuit PSV geregisseerd worden gevoed.

Ik begrijp dan ook niet dat iemand die bijna nooit zelf met iets nieuws komt, blijkbaar geen enkele moeite heeft met regelmaat hele magere zogenaamde 'realistische verkoopprijzen' met de wereld te delen die de verkooppositie van PSV verslechteren.

Beste Rik, ik weet dat je dit leest.
Ik mag je graag, je bent een sympathieke keurige vent, maar stop hier alsjeblieft mee.
Het is niet in ons belang.
Hatseflats
Vedette

TD van willekeurige club: jaaaaaa, Rik Elfrink zei 20 euro! Dus ik betaal geen cent meer!
Stewart: Jaaa, hij heeft altijd een goed oog voor de prijs. 30 euro is inderdaad wat te hoog. Deal!
  • These users thanked the author Hatseflats for the post (total 5):
    RalfEdstromdeninho32HeissenberrugguusArdbeg
    Eindhovenvoetbal
    Internationale topspeler

Goed nieuws lijkt me.
    DonyellMalen
    Legende

Die Kompany wil alleen maar Belgen hé.
    mateja
    Internationale topspeler

Ik had best Lukebakio willen hebben voor 13 en Bakayoko verkopen voor 35+. Maar Bakayoko houden is ook geen straf uiteraard.
    ComeOnPSV
    Vedette

Kan het niet vertalen maar in Gazzetta heeft weer wat gestaan over Bakayoko en Napoli.
    BaconFTeggs
    Talent

ComeOnPSV wrote: 14 Aug 2023, 08:30

Kan het niet vertalen maar in Gazzetta heeft weer wat gestaan over Bakayoko en Napoli.
    Napoli geïnteresseerd in Baka als Chucky gaat
    M.Delgado
    Vaste waarde in elftal

BaconFTeggs wrote: 14 Aug 2023, 08:32

Napoli geïnteresseerd in Baka als Chucky gaat
    Meen je niet??? 🫣
    TylerDurdn
    Internationale topspeler

Volgens wat La Gazzetta dello Sport meldde, zou Napoli Johan Bakayoko, spits van PSV Eindhoven, hebben geviseerd bij het afscheid van Hirving Lozano: "Voor het geval de naam al klaar is: Johan Bakayoko van PSV. Belg geboren in 2003, is een linksbenige aanvallende buitenspeler die op rechts speelt.De directie volgt hem al een tijdje en hij wordt bijzonder gewaardeerd, maar de verzoeken vanuit Nederland zijn nog steeds hoog, zo'n 30 miljoen.De Laurentiis hoopt een lager bedrag te investeren als Hij zou ook vanuit dit oogpunt het natuurlijke alternatief voor Politano zijn en de afdeling compleet maken".
    Lucky Luc
    Jeugdspeler

Hier moeten we niet op in gaan. Past niet in de nieuwe strategie.

Als de strategie is om (transfer)waarde te creëren op het veld, dan is nu verkopen (na half jaar basis, op de rand van international, inderdaad een geweldige wedstrijd tegen Graz) te vroeg. Jonge spelers zouden hier toch minimaal 1 liefst 2 of 3 jaar basis moeten spelen om optimaal van waarde te zijn geweest voor het team en een optimale transferwaarde te ontwikkelen.
    En misschien wel het belangrijkste het is ook het beste voor de speler: ervaring, weerstand opbouwen om de volgende stap echt succesvol te maken. Ook dat straalt goed af op de club. Waarom zou je kiezen voor een stap naar de reservebank van een top-5 competitie club? Zie Madueke, die is ook gewoon te vroeg vertrokken. (Voor hem dan, voor ons was het natuurlijk op dat moment een bedrag dat we nodig hadden en dat ons nu de kans geeft op de huidige aankopen).

We kunnen volgens mij met de verkoop van Sangaré al de zéér gewenste topper als CV (hopelijk Sanchez!!) en Vranckx halen plus evt nog wat kwalitatieve vervangingen van mogelijk nog vertrekkende spelers (El Gazi, Sambo??). Dan hebben we een selectie die prima in staat moet zijn om CL te halen / kampioen te worden.
    Verkoop van Bakayoko is financieel nu niet nodig. Dus nu niet doen.

Ja, er is natuurlijk altijd een bedrag dat ons onze strategie over boord laat zetten, maar de potentie van Bakayoko is naar verwachting veel meer dan 30 mio. Geduld bewaren dus.
    Madueke
    Legende

Even los Baka, wel zonde hoe ze Lozano richting de uitgang willen werken. Salaris verlagen en tegelijkertijd niet meewerken aan een transfer naar Los Angeles.
    Standbeeld
    Mister PSV

Madueke wrote: 14 Aug 2023, 11:50 Even los Baka, wel zonde hoe ze Lozano richting de uitgang willen werken. Salaris verlagen en tegelijkertijd niet meewerken aan een transfer naar Los Angeles.
    Zo deden ze het ook bij Dries Mertens. Die voorzitter is extreem zakelijk.
    DonyellMalen
    Legende

Gaat dus met z'n beste maat Aster voetballen, toch wel erg mooi voor die jongen. Die blijft bij ons.
  • These users thanked the author DonyellMalen for the post:
    PSVTOPOss
    Frisian1913
    Regelmatige invaller
    Clubvoorkeur: PSV, Real Madrid

https://x.com/sachatavolieri/status/169 ... eMCnk5mVWA

Het is bevestigd voor Johan Bakayoko!
    🇳🇱🔵 Napoli heeft hun intentie om zich te positioneren opnieuw bevestigd met een bod op #PSV Eindhoven zodra het vertrek van Hirving Lozano is bevestigd. Zoals op 10 augustus werd uitgelegd, zijn er momenteel gesprekken gaande met twee andere Premier League-clubs.
    ⌛️ Meer details volgen... #mercato #DiablesRouges
    Heruone
    Lid scoutingsteam

Tenzij er echt hele krankzinnige bedragen komen, lijkt het me niet dat deze jongen (nog) weggaat.
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    Brael
    Vedette

Denk ook niet dat hij weggaat, maar in tegenstelling tot velen hier vraag ik me af of Bakayoko nog enorm gaat groeien.
    Ergens doet hij natuurlijk dingen goed, maar ik zie hem ook heel veel vertragen in aanvallen of verkeerde keuzes maken (waar hij zich soms op een Suarez achtige manier toch nog erdoorheen rommelt).
    Maar goed, in deze fase van het seizoen moet je zo'n jongen niet meer verkopen, en je moet hem ook gewoon de kans geven om zich écht te bewijzen, maar ik denk dat een bedrag in de 30 miljoen echt wel de max is voor Bakayoko.
    grasveld
    Internationale topspeler

Die actie van zojuist is exemplarisch voor Bakayoko. Mooi en snel erlangs. Een bedroevend vervolg. Hij weet zelf soms niet waar hij aan begint of mee bezig is, zo lijkt het.
    Rikkert1234
    Vedette

Is heel dreigend maar lukt allemaal net niet. Speelt wel vele malen beter dan zijn tegenhanger op links
    René1978
    Nationale topspeler

Niet alles lukt, maar vind hem best aardig spelen.
    grasveld
    Internationale topspeler

Pff.
    DC_PSV
    Vedette

Vorige week prima, tegen Utrecht en vandaag weer als een junior spelend.
    #simplythebest
    Leon77M
    Vaste waarde in elftal

Voor wat het waard is.
    Geen idee hoe betrouwbaar deze gast is met z'n 80k volgers.

Edit: Spuit elf. Ik zie dat het ook al in het algemene 'transferwindow' topic staat.
    colocolofc
    Meervoudig international

TomPSV
    Legende

Bakayoko staat er heel goed op. Is ondertussen zo’n beetje aan iedere Europese topclub gelinkt.
    Post Reply