Johan Bakayoko

Spelers A-selectie.
Post Reply
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

colocolofc wrote: 16 Aug 2023, 17:36
Inverted winger wordt ie genoemd. Dan moeten ze nog een keer kijken.
Grasmat
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

TomPSV wrote: 16 Aug 2023, 17:40 Bakayoko staat er heel goed op. Is ondertussen zo’n beetje aan iedere Europese topclub gelinkt.
En dat zonder oneindig gehype van de Telegraaf en co. Knap he! :mrgreen:
colocolofc
Meervoudig international

SKERLA wrote: 16 Aug 2023, 17:41
colocolofc wrote: 16 Aug 2023, 17:36
Dat is ‘ie toch?
  • These users thanked the author colocolofc for the post:
    Ardbeg
    Eindhovenvoetbal
    Internationale topspeler

Bakayoko is here to stay!
    Bruneau
    Jeugdinternational

TomPSV wrote: 16 Aug 2023, 17:40 Bakayoko staat er heel goed op. Is ondertussen zo’n beetje aan iedere Europese topclub gelinkt.
    Ik snap wel waar dat vandaan komt, aan de andere kant ook totaal niet. Hij heeft hoge pieken en hele diepe dalen en ik ben ook nog niet helemaal overtuigd van hem. Voor hem is het belangrijk dat ie veel speelt, vertrouwen opdoet en consistentie laat zien. Een stap naar Napels, Parijs of Liverpool lijkt me nu echt veel te groot.
    SKERLA
    Legende

colocolofc wrote: 16 Aug 2023, 17:44
    SKERLA wrote: 16 Aug 2023, 17:41

Dat is ‘ie toch?
    Bij PSV al het hele jaar veldbreedhouder.
  • These users thanked the author SKERLA for the post:
    Heruone
    Balinho
    Internationale topspeler

Ik denk dat juist in de resterende dagen voordat het transferwindow sluit, de kans alleen maar groter wordt dat er nog een bod gaat komen dat PSV (economisch bezien) niet kan-, wil- en zal weigeren. Gezien de clubs die vermeende interesse in hem zouden hebben, zou een bidding frenzy op de meet mij niet eens verbazen.
    Persoonlijk zou ik hem echt verkopen bij bedragen van 35mln of meer. Ben wel heel benieuwd hoe graag Baka zelf in Eindhoven zou willen blijven trouwens, want da's natuurlijk ook geen onbelangrijke factor.
    Hatseflats
    Vedette

Maar hij kan er geen zak van!
    Eindhovenvoetbal
    Internationale topspeler

Balinho wrote: 16 Aug 2023, 17:56 Ik denk dat juist in de resterende dagen voordat het transferwindow sluit, de kans alleen maar groter wordt dat er nog een bod gaat komen dat PSV (economisch bezien) niet kan-, wil- en zal weigeren. Gezien de clubs die vermeende interesse in hem zouden hebben, zou een bidding frenzy op de meet mij niet eens verbazen.
    Persoonlijk zou ik hem echt verkopen bij bedragen van 35mln of meer. Ben wel heel benieuwd hoe graag Baka zelf in Eindhoven zou willen blijven trouwens, want da's natuurlijk ook geen onbelangrijke factor.
    In de laatste dagen van de window is 35mln echt een fooi. Zou het dubbele vragen als ik PSV was. Laat ze maar lekker in paniek betalen, die Engelsen. Ze zijn er gek genoeg voor.
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Als al deze interesse echt klopt, dan kunnen er nog wel eens gekke biedingen komen op de laatste dagen van de window.
    TomPSV
    Legende

Bakayoko blijft gewoon hoor. Vranckx is zijn beste vriend, die willen echt samen spelen een seizoen.
    Johann Vogel
    Vedette

In ieder geval positief dat er zoveel interesse is. Ik zie het grote talent nog steeds niet echt, al maakt hij onmiskenbaar wel degelijk stappen. Als ik zo de berichten lees lijkt het er op dat heel veel clubs een Fomo gedachte hebben. Kan zo maar zijn dat er clubs gekke bedragen gaan bieden om maar niet mis te grijpen. Zou gunstig kunnen uitpakken.
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Wat zou nou echt vergelijkbare spelers tov Bakayoko en voor hoeveel gaan die over de toonbank? Sinisterra voor 25 miljoen naar Leeds? Antony voor 100 miljoen naar United? Madueke voor 40 miljoen naar Chelsea? Gakpo voor 50 miljoen naar Liverpool? Bergwijn voor 32 miljoen naar Spurs? Het loopt nogal uit een en Bakayoko zal hooguit interessant zijn voor dergelijke clubs op basis van potentieel. Een beetje zoals een Madueke dus. Dan denk ik dat 30 a 40 echt de max is maar ik heb te weinig kennis van de markt.

Tot nu toe lijkt het alsof PSV hun zaakjes redelijk op orde heeft en dat ze vaak bij de nr 1 uit komen. Lang, Schouten en Pepi sowieso en wie weet Vranckx ook. Als Summerville bovenaan het lijstje staat (Rik zit ook wel eens goed) dan denk ik dat je beter Bakayoko kunt houden dan Summerville kopen voor pakweg 12 miljoen. Maar loopt er een Noa Lang achtige jongen rond die we op rechts kunnen gebruiken dan zou verkoop top zijn.
    Mr.Unibet
    Meervoudig international

Het is toch fijn dat als je grote cashcows kwijtraakt er ogenschijnlijk een andere opstaat waar je stiekem niet eens op rekende een half jaar geleden.
    DC_PSV
    Vedette

Baka behouden of er moet een niet te weigeren bod zijn (40mln) natuurlijk.
    #simplythebest
    Franciscus
    Nationale topspeler
    Favoriete speler: Mauro Jr

SKERLA wrote: 16 Aug 2023, 17:50
    colocolofc wrote: 16 Aug 2023, 17:44

Dat is ‘ie toch?
    Linkspoot op rechts => inverted.
    Menno1
    Legende

Ik was eerst wel voorstander van een verkoop. En eigenlijk nog steeds wel, maar dan niet voor de belangrijke wedstrijden tegen de Rangers. Tenzij we gelijk een opvolger kunnen aanstellen die speelklaar is, maar zelfs dan is er risico. Maar als er een club op 30 Augustus met 40 miljoen klaar staat en we kunnen een opvolger nog aanstellen? Doen!
  • These users thanked the author Menno1 for the post:
    SKERLA
    SKERLA
    Legende

Franciscus wrote: 16 Aug 2023, 18:37
    SKERLA wrote: 16 Aug 2023, 17:50

Mwah, dat dekt de lading niet volledig vind ik. Een inverted winger komt m.i. ook naar binnen, zoals Lang op links doet.
    Franciscus
    Nationale topspeler
    Favoriete speler: Mauro Jr

SKERLA wrote: 16 Aug 2023, 18:42
    Franciscus wrote: 16 Aug 2023, 18:37

Mwah, dat dekt de lading niet volledig vind ik. Een inverted winger komt m.i. ook naar binnen, zoals Lang op links doet.
    Ik lees hier al pagina's lang dat Jopie nooit buitenom gaat.
    Balinho
    Internationale topspeler

Menno1 wrote: 16 Aug 2023, 18:37 Ik was eerst wel voorstander van een verkoop. En eigenlijk nog steeds wel, maar dan niet voor de belangrijke wedstrijden tegen de Rangers. Tenzij we gelijk een opvolger kunnen aanstellen die speelklaar is, maar zelfs dan is er risico. Maar als er een club op 30 Augustus met 40 miljoen klaar staat en we kunnen een opvolger nog aanstellen? Doen!
    100%. Ik hoop alleen dat wanneer PSV een bod ontvangt wat men niet wil weigeren, Baka zelf niet koste wat kost bij PSV wil blijven.
    Ondanks zijn zichtbare progressie heb ik namelijk nog steeds niet de overtuiging dat wanneer hij dit seizoen bij ons blijft, hij daarna nog steeds zo goed (of zelfs beter, waar sommigen hier niet over twijfelen) in de markt zal liggen als nu. Maar hopelijk onderschat ik wat dat betreft zijn potentieel.
    Beestenaar
    Ballenjongen
    Favoriete speler: Vreeman

Wat als we baka nog kunnen verkopen voor 30 + milj . Zou ik zeggen altijd doen. Maar wie zou dan een goede vervanger zijn? Of gewoon de jeugd de kans geven?
    Fc Denzel
    Vaste waarde in elftal

Mooi om te zien hoe het kan lopen.

Door Madueke en Gakpo in de winter te verkopen(en dramatische buitenspelers te huren of aan te trekken;) ), is hij enorm gegroeid als speler door veel vlieguren te maken.
    En dus ook in waarde:)
  • These users thanked the author Fc Denzel for the post:
    Søren
    Søren
    Meervoudig international

TomPSV wrote: 16 Aug 2023, 18:12Bakayoko blijft gewoon hoor. Vranckx is zijn beste
    Tuurlijk, als je naar Liverpool, PSG, Napoli kan, dan blijf je liever bij PSV omdat het zo’n fijne club is, en je lekker met je vriendje kan ballen.
    Die romantiek bestaat al heel lang niet meer in het voetbal.
    En dat zou ook heel dom van m zijn.
    De clubs die nu komen zijn de grootste clubs ter wereld, daar heeft ie heel z’n leven keihard voor gewerkt in de hoop daar ooit te eindigen.
    En ik denk/hoop dat Baka genoeg zelfkennis heeft om te weten dat die niet persé elk jaar voorbij gaan komen.
    Je moet hooien als de zon schijnt.
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Søren wrote: 16 Aug 2023, 19:19
    TomPSV wrote: 16 Aug 2023, 18:12Bakayoko blijft gewoon hoor. Vranckx is zijn beste
    Tuurlijk, als je naar Liverpool, PSG, Napoli kan, dan blijf je liever bij PSV omdat het zo’n fijne club is, en je lekker met je vriendje kan ballen.
    Die romantiek bestaat al heel lang niet meer in het voetbal.
    En dat zou ook heel dom van m zijn.
    De clubs die nu komen zijn de grootste clubs ter wereld, daar heeft ie heel z’n leven keihard voor gewerkt in de hoop daar ooit te eindigen.
    En ik denk/hoop dat Baka genoeg zelfkennis heeft om te weten dat die niet persé elk jaar voorbij gaan komen.
    Je moet hooien als de zon schijnt.
    Maar Baka speelt dit seizoen alle wedstrijden, hopelijk CL in, gaat nog meer vlieguren maken als international met misschien wel een EK. Kortom: volgend jaar schijnt de zon misschien nog meer
    Heruone
    Lid scoutingsteam

Vanthaman18 wrote: 16 Aug 2023, 18:09 Als al deze interesse echt klopt, dan kunnen er nog wel eens gekke biedingen komen op de laatste dagen van de window.
    Het is iig prettig dat er al zoveel interesse is voor een speler waarvan heel veel mensen stiekem toch vraagtekens bij hebben. Zegt ook voldoende over de stappen die PSV heeft gezet als ontwikkelingsclub, zowel in de serie verkopen die het neer heeft gezet dan wel in de status die het heeft verworven binnen het voetballandschap.
  • These users thanked the author Heruone for the post:
    De Realist
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    Post Reply