Johan Bakayoko

Spelers A-selectie.
Post Reply
Søren
Meervoudig international
Clubvoorkeur: PSV

Vanthaman18 wrote: 16 Aug 2023, 19:21
Søren wrote: Bakayoko blijft gewoon hoor. Vranckx is zijn beste

Tuurlijk, als je naar Liverpool, PSG, Napoli kan, dan blijf je liever bij PSV omdat het zo’n fijne club is, en je lekker met je vriendje kan ballen.
Die romantiek bestaat al heel lang niet meer in het voetbal.
En dat zou ook heel dom van m zijn.
De clubs die nu komen zijn de grootste clubs ter wereld, daar heeft ie heel z’n leven keihard voor gewerkt in de hoop daar ooit te eindigen.
En ik denk/hoop dat Baka genoeg zelfkennis heeft om te weten dat die niet persé elk jaar voorbij gaan komen.
Je moet hooien als de zon schijnt.
Maar Baka speelt dit seizoen alle wedstrijden, hopelijk CL in, gaat nog meer vlieguren maken als international met misschien wel een EK. Kortom: volgend jaar schijnt de zon misschien nog meer
En waar gaat ie dan heen?
Er valt voor hem toch niet meer te winnen dan naar genoemde categorie clubs.
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Franciscus wrote: 16 Aug 2023, 18:45
SKERLA wrote: 16 Aug 2023, 18:42

Mwah, dat dekt de lading niet volledig vind ik. Een inverted winger komt m.i. ook naar binnen, zoals Lang op links doet.
Ik lees hier al pagina's lang dat Jopie nooit buitenom gaat.
Hij is nog aan het leren hė? steeds vaker zijn de rb's van de tegenstander hem kwijt. Gaat ie naar binnen? Ja, of nee toch niet. Of toch wel. Multiwinger 8)
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

Søren wrote: 16 Aug 2023, 19:24
Vanthaman18 wrote: 16 Aug 2023, 19:21
Maar Baka speelt dit seizoen alle wedstrijden, hopelijk CL in, gaat nog meer vlieguren maken als international met misschien wel een EK. Kortom: volgend jaar schijnt de zon misschien nog meer
En waar gaat ie dan heen?
Er valt voor hem toch niet meer te winnen dan naar genoemde categorie clubs.
Je komt wel met een andere status binnen bij een club als hij in het komend jaar bij PSV een bepalende speler wordf, als international meer ervaring opdoet en als hij prijzen wint. Daarnaast ook financieel beter voor hem.
  • These users thanked the author Vanthaman18 for the post:
    Eindhovenvoetbal
    Hatseflats
    Vedette

Beestenaar wrote: 16 Aug 2023, 18:59Of gewoon de jeugd de kans geven?
    Wie zou dat dan moeten zijn? Er loopt nu echt helemaal niks rond in de jeugd die wat te zoeken heeft bij PSV. Laat staan een basisplaats. Zelfs de bankzitters zijn bij lange na niet goed genoeg.

Baka gaat gewoon blijven als d'n Aster naar PSV komt.
    Søren
    Meervoudig international

Vanthaman18 wrote: 16 Aug 2023, 19:26Je komt wel met een andere status binnen bij een club als hij in het komend jaar bij PSV een bepalende speler wordf, als international meer ervaring opdoet en als hij prijzen wint. Daarnaast ook financieel beter voor hem.
    Romantische gedachte, maar ik denk dat Baka z’n eigen beperkingen ook wel kent, en zich realiseert dat ie z’n kansen moet pakken nu de hype rondom hem piekt.
    Want laten we eerlijk zijn, Baka is goud voor PSV maar heeft echt helemaal niks te zoeken bij Liverpool, Napoli of PSG.
    Nu niet, en volgend jaar ook niet.
    Vanthaman18
    Internationale topspeler

Søren wrote: 16 Aug 2023, 19:36
    Vanthaman18 wrote: 16 Aug 2023, 19:26Je komt wel met een andere status binnen bij een club als hij in het komend jaar bij PSV een bepalende speler wordf, als international meer ervaring opdoet en als hij prijzen wint. Daarnaast ook financieel beter voor hem.
    Romantische gedachte, maar ik denk dat Baka z’n eigen beperkingen ook wel kent, en zich realiseert dat ie z’n kansen moet pakken nu de hype rondom hem piekt.
    Want laten we eerlijk zijn, Baka is goud voor PSV maar heeft echt helemaal niks te zoeken bij Liverpool, Napoli of PSG.
    Waarom willen die clubs hem dan? Allemaal blind?
  • These users thanked the author Vanthaman18 for the post:
    Eindhovenvoetbal
    Zico
    Regelmatige invaller

Eindhovenvoetbal wrote: 16 Aug 2023, 18:07
    Balinho wrote: 16 Aug 2023, 17:56 Ik denk dat juist in de resterende dagen voordat het transferwindow sluit, de kans alleen maar groter wordt dat er nog een bod gaat komen dat PSV (economisch bezien) niet kan-, wil- en zal weigeren. Gezien de clubs die vermeende interesse in hem zouden hebben, zou een bidding frenzy op de meet mij niet eens verbazen.
    Persoonlijk zou ik hem echt verkopen bij bedragen van 35mln of meer. Ben wel heel benieuwd hoe graag Baka zelf in Eindhoven zou willen blijven trouwens, want da's natuurlijk ook geen onbelangrijke factor.
    In de laatste dagen van de window is 35mln echt een fooi. Zou het dubbele vragen als ik PSV was. Laat ze maar lekker in paniek betalen, die Engelsen. Ze zijn er gek genoeg voor.
    Precies. En bij Liverpool hebben ze een paar keer flink misgegrepen op de transfermarkt en neemt de kritiek toe. Daar kunnen nog gekke dingen gebeuren als ze hun achterban willen tevreden houden.
    Gewoon het dubbele vragen en er een beetje duister bij kijken.
    Wie weet waar je op uitkomt.
    Last edited by Zico on 16 Aug 2023, 19:52, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author Zico for the post:
    Eindhovenvoetbal
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

SKERLA wrote: 16 Aug 2023, 18:42

Mwah, dat dekt de lading niet volledig vind ik. Een inverted winger komt m.i. ook naar binnen, zoals Lang op links doet.
    En hij komt ook niet naar binnen! Daarom moet je ook het ijzer smeden als het heet is ;)
    Jwoeloe
    Moderator

Baka heeft een enorm potentieel, dat is wat de clubs zien. Maar ik acht het voor PSV echt niet onmogelijk om voor een bedrag van 10-15M een betere speler terug te halen, die op dit moment een hoger niveau heeft en daarom meer bijdraagt aan de ploeg. Die speler zal ongetwijfeld een mindere piek hebben qua potentieel, maar dat hoeft voor PSV niet nadelig te zijn. Spelers die een bepaald niveau kunnen gaan halen in de toekomst, vertrekken op een gegeven moment toch. Om ze hier te houden tot ze hun topniveau bereikt hebben, is onmogelijk.

Als Baka wilt blijven en er komt een redelijk bod, maar niks bijzonders, wat mij betreft ook prima. Denk dat die jongen enorm nuttig gaat zijn, al moet hij zich even uit z'n dipje spelen. Maar bij een uitzonderlijk bedrag moet er voldoende mogelijk zijn om hem echt wel adequaat te vervangen met een nieuwe speler.
  • These users thanked the author Jwoeloe for the post (total 3):
    SKERLAHeruoneDadOfFour
    Søren
    Meervoudig international

Vanthaman18 wrote: 16 Aug 2023, 19:40Waarom willen die clubs hem dan? Allemaal blind?
    Hype rondom hem, en FOMO…

Het is een takent dat alles nog te bewijzen heeft.
    Hij kan ook zomaar een heel teleurstellend seizoen gaan draaien, en dan kan ie straks naar Nottingham Forrest, of Celtic.
    Daar zal ie zelf hopelijk toch wel over nadenken, en deze kans (als het daadwerkelijk tot een bod komt) met beide handen aangrijpen.
    Eindhovenvoetbal
    Internationale topspeler

Vanthaman18 wrote: 16 Aug 2023, 19:40
    Søren wrote: 16 Aug 2023, 19:36

Ja die zijn allemaal knettergek. Die scouts ook, allemaal. Bondscoach van België ook. Allemaal gek. Behalve die paar azijnzeikers hier. Die hebben het uitgevonden. :gaap:
    29.04.2007
    Nationale topspeler

psvgouda wrote: 16 Aug 2023, 19:25

steeds vaker zijn de rb's van de tegenstander hem kwijt.
    Dat zegt niet veel vind ik, die staan regelmatig aan de andere kant van het veld.. ;)
  • These users thanked the author 29.04.2007 for the post:
    SKERLA
    Armada
    Internationale topspeler

Eindhovenvoetbal wrote: 16 Aug 2023, 20:17
    Vanthaman18 wrote: 16 Aug 2023, 19:40

Ja die zijn allemaal knettergek. Die scouts ook, allemaal. Bondscoach van België ook. Allemaal gek. Behalve die paar azijnzeikers hier. Die hebben het uitgevonden. :gaap:
    Nou. De voetbalwereld is anders aardig gek. Madueke was een topzet door PSV. Gaf ons de ruimte om in een serieus kader te orienteren en Lang, Schouten en Pepi binnen te hengelen.
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Liverpool interesse als opvolger van Salah lijkt me onzin. Zo’n verfijnde buitenspeler/spelmaker vervang je niet met een powerhouse/pure buitenspeler. Natuurlijk loopt bij Liverpool al een en ander rond, dus zo zou het wel opgevangen kunnen worden, maar kan het me moeilijk voorstellen. Überhaupt ook dat Salah naar Saudi Arabië zou gaan, die zit echt nog op zijn piek.

Maar wel mooi al die erkenning voor Bakayoko. Had Ruud toch goed gezien met alle kritiek die hij hier kreeg voor het continu kansen blijven geven aan hem en Saibari.
    Teletubby
    Nationale topspeler

https://www.ed.nl/PSV/burnley-kan-PSV-a ... haring_web

Begint dus aardig serieuze vormen aan te nemen. Burnley heeft dus al 20 miljoen op tafel gelegd.
    7Koentjuh7
    Lid 2e elftal

''Op de achtergrond kijkt PSV uiteraard al naar versterkingen mocht het scenario dat de rechtsbuiten vertrekt toch waarheid worden. Helemaal omdat de kans groot is dat ook Anwar El Ghazi PSV verlaat.''

-VI (Marco)
    Vanthaman18
    Internationale topspeler

Absolute hoofdprijs vragen.
    Teletubby
    Nationale topspeler

Zelfde situatie als Madueke. Alleen bij gekkigheid (Rik benoemt ruim meer dan 30 miljoen) dan gaat PSV praten. Betekent dus wel dat de schaduwlijstjes op en top moeten zijn want als er een club 25 augustus met 40 miljoen aanklopt dan moet je het pakken.
    Ittot
    Internationale topspeler

20m is een joke. Ze denken nog steeds dat het uitverkoop is hier in Eindhoven, wat we aan onszelf te danken hebben.

Het wordt tijd dat we belachelijke prijzen gana vragen, net als Ajax en de Portugese teams. Dus minimaal 50m. En anders niet.

En nee, ik vind niet dat hij dat waard is. Maar het gaat erom dat we als PSV zijnde een keer onze tandcen laten zien nu we financieel er beter voor staan.
  • These users thanked the author Ittot for the post:
    De Realist
    Maikel
    Site Admin

35 is prima, kan je wat leuks mee doen
    BaconFTeggs
    Talent

Ik vind het hem niet waard maar zou pas gaan praten vanaf 40.
  • These users thanked the author BaconFTeggs for the post:
    7Koentjuh7
    Vanthaman18
    Internationale topspeler

Vind dit zo dubbel. Begin van de window had ik meteen ja gezegd. Nu weet ik het eigenlijk niet zo goed.
    Teletubby
    Nationale topspeler

Ittot wrote: 16 Aug 2023, 22:06 20m is een joke. Ze denken nog steeds dat het uitverkoop is hier in Eindhoven, wat we aan onszelf te danken hebben.

Het wordt tijd dat we belachelijke prijzen gana vragen, net als Ajax en de Portugese teams. Dus minimaal 50m. En anders niet.

En nee, ik vind niet dat hij dat waard is. Maar het gaat erom dat we als PSV zijnde een keer onze tandcen laten zien nu we financieel er beter voor staan.
    Nu kan het toch ook? Door Gakpo volledig uit de financiële malaise en daardoor konden we bijna 40 miljoen vangen voor Madueke. 25 miljoen van Nottingham op Sangare wordt lachend weggewoven en Rik geeft aan dat PSV onder de 30 niet eens gaat praten. Lijkt me dat de prijs van PSV ook rond de 40/45 miljoen zal liggen wat natuurlijk gekkenhuis is voor wat bakayoko tot nu toe heeft laten zien.
    FritskePhilips
    Nationale topspeler

🤡. 👌.
    Zico
    Regelmatige invaller

Artikelen van Rik en Timmer wordt binnen 1 minuut na elkaar geplaatst. Ik vermoed dat ze door PSV zelf zijn geïnformeerd dat er iets speelt rondom Bakayoko.
    Post Reply