Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Tot einde van seizoen gehuurd. Hierna nog 1 jaar contract bij Chelsea.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Hoe ik het deze zomer graag zou zien:

Weg:
Unnerstall – 0
Dumfries – 15m – 20m
Baumgartl – 3m – 5m
Rosario – 10m – 14m
Fein – 0
Gutierrez – 7m – 12m
Ihattaren – 10m – 15m
Malen – 32m – 40m
Bruma – 4m – 7m
Doan – 4m – 7m
Piroe – 0m - 1m
Ledezma – huur
Delanghe – huur
Totaal: 85m – 121m

Toelichting:
Unnerstall lijkt te vertrekken naar Twente, erg jammer vind ik. Verder zijn Dumfries en Malen toe aan een nieuwe stap, jammer maar ik denk wel noodzakelijk om de benodigde centen te verdienen om de volgende fase van het nieuwe PSV vorm te geven. Baumgartl, Guti, Doan en Bruma zijn denk ik wel klaar bij PSV, die moeten gewoon vertrekken in de zomer. Is naar mijn mening beter voor zowel PSV als de spelers zelf. Ook Piroe komt te kort dus die moet je proberen te slijten (ergens in Italië ofzo). Fein is me nogal tegen gevallen dit jaar dus de koopoptie hoeft niet gelicht te worden. Ihatarren kan ik kort over zijn: tenzij hij 180 graden draait mbt zijn instelling en motivatie, met een daarbij horende contractverlening, mag hij van mij ophoepelen. Punt. Verder zou ik Ledezma en Delanghe proberen te verhuren zodat zij zich op een hoger niveau dan Jong kunnen ontwikkelen.

De bedragen zijn schattingen met een marge waarvan ik verwacht dat deze spelers verkocht kunnen worden.

Dan de broodnodige verversingen aan ons elftal:

Nieuw:
Keeper – 3m - 6m
Arias – 6m - 9m
Alderweireld – 10m - 15m
Passlack – 3m
Pröpper – 8m - 12m
van Ginkel – 2m - 4m
Tzolis – 12m - 16m
Totaal: 44m - 65m

Toelichting:

Ik zou graag een nieuwe talentvolle keeper zien die de strijd aan kan met Mvogo en een jaar later zijn natuurlijke opvolger kan worden. Namen heb ik zo snel niet. Verder zou je altijd moeten proberen om Arias te strikken als vervanger van Denz. Ten eerste zal hij beter bij het spel van Schmidt passen dan Denzel, daarnaast voegt hij ervaring toe. Centraal achterin en centraal op het middenveld is een combinatie van ervaring en rauwe kwaliteit nodig. Ik heb nu even gekozen voor Alderweireld en Pröpper omdat ik dit logische kandidaten vind om aan de vereiste ervaring en kwaliteit te kunnen voldoen, maar dit kunnen net zo goed andere vergelijkbare spelers zijn. Verder acht ik het toevoegen van een back die op beide posities uit de voeten kan zeer welkom. Passlack past in dat profiel. Daarnaast durf ik de gok met van Ginkel wel aan onder voorbehoud dat hij voor een zacht prijsje op te halen is, anders zou ik het risico niet nemen. Tenslotte denk ik dat het nodig is om een extra aanvaller cq. 9.30 erbij te halen die een wat directere speelwijze heeft, vergelijkbaar met onze Eintovenaar Cody. Nu wij hem missen merk je direct dat een bepaalde directheid in de aanval mist, met een type Tzolis (jonge talentvolle aanvaller die directheid en scorend vermogen kan toevoegen) zorg je voor een extra speler met dergelijke kwaliteiten.

De selectie zou er dan als volgt uit zien:

Mvogo
Keeper
Muller

Arias
Sambo
Teze
Alderweireld
Boscagli
Viergever
Max
Passlack

Sangare
Pröpper
van Ginkel
Thomas

Götze
Gakpo
Tzolis
Mauro Jr.

Madueke
Zahavi
Vertessen
Romero

Al met al is dit een selectie met zeer veel mogelijkheden waarbij alle posities dubbel bezet zijn. Indien het financieel lastig is om dit te bereiken zou men er nog voor kunnen kiezen om een speler te huren die bij een grote club buiten de boot valt.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

^ Zou geweldig zijn. Haalbaar? Hmmmm
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 02 Mar 2021, 16:45 ^ Zou geweldig zijn. Haalbaar? Hmmmm
Is inderdaad niet een heel gemakkelijke opgave om dit voor elkaar te krijgen, echter niet onmogelijk. Je bent grotendeels natuurlijk ook afhankelijk van de snelheid en mate van verkopen van de overbodige spelers als Bruma, Doan, Baumi en Guti. Ik verwacht desondanks wel dat voor Guti voldoende interesse zal zijn uit Mexico, voor Doan uit Duitsland na zijn prima verhuurbeurt en ook wel Bruma die toch wel zijn minuten pakt bij de Griekse kampioen.

Ook mijn voorgestelde aankopen zijn ook maar suggesties en kunnen net zo goed andere vergelijkbare spelers zijn.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Het is ook vooral de vraag of je ook het gewenste bedrag gaat krijgen. Ik geloof bijvoorbeeld echt niet dat Ihattaren 10-15 miljoen gaat opleveren en dat scheelt dan al enorm. Verder ben ik sowieso niet zo'n voorstander om deze zomer de halve selectie te verkopen, zoals voorgesteld. Je moet een beetje een vaste kern hebben die weet wat er door Schmidt gevraagd wordt. Uit de basis zou ik sowieso maximaal maar twee man laten gaan en dat zouden dan Dumfries en Malen zijn. Rosario kun je een kans gunnen, maar dan raak je dus in elke linie een relatief belangrijke speler kwijt. Dat kun je dan alleen maar oplossen door daar vervangers voor te halen die meteen hetzelfde kunnen brengen. Of de net fitte Arias, de jonge Tzolis en de bankzittende Pröpper dat zouden kunnen? Het zijn uitstekende spelers, maar ik betwijfel het. Je creëert daarmee net wat teveel vraagtekens, denk ik. En die probeer je juist te beperken richting volgend seizoen, want dan moeten er prijzen gepakt worden. Daarvoor moet je top zijn.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 02 Mar 2021, 21:59 it de basis zou ik sowieso maximaal maar twee man laten gaan en dat zouden dan Dumfries en Malen zijn. Rosario kun je een kans gunnen, maar dan raak je dus in elke linie een relatief belangrijke speler kwijt.
Daar is inderdaad wel een discussie over te voeren. Zoals je al goed aangaf zeg je relatief. In mijn ogen zijn Dumfries en Rosario ook relatief makkelijk te vervangen.

Malen zit ook al met zijn hoofd bij een volgende stap dus die moet je ook verkopen.
Op het moment dat ze goed vervangen worden (wat best logisch is als je alleen al naar afgelopen zomer kijkt) vind ik het helemaal prima.
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 02 Mar 2021, 21:59 Het is ook vooral de vraag of je ook het gewenste bedrag gaat krijgen. Ik geloof bijvoorbeeld echt niet dat Ihattaren 10-15 miljoen gaat opleveren en dat scheelt dan al enorm. Verder ben ik sowieso niet zo'n voorstander om deze zomer de halve selectie te verkopen, zoals voorgesteld. Je moet een beetje een vaste kern hebben die weet wat er door Schmidt gevraagd wordt. Uit de basis zou ik sowieso maximaal maar twee man laten gaan en dat zouden dan Dumfries en Malen zijn. Rosario kun je een kans gunnen, maar dan raak je dus in elke linie een relatief belangrijke speler kwijt. Dat kun je dan alleen maar oplossen door daar vervangers voor te halen die meteen hetzelfde kunnen brengen. Of de net fitte Arias, de jonge Tzolis en de bankzittende Pröpper dat zouden kunnen? Het zijn uitstekende spelers, maar ik betwijfel het. Je creëert daarmee net wat teveel vraagtekens, denk ik. En die probeer je juist te beperken richting volgend seizoen, want dan moeten er prijzen gepakt worden. Daarvoor moet je top zijn.
Ik snap je punt. Maar ik denk dat we er allemaal wel over eens zijn dat er centraal op het middenveld iemand bij moet met ervaring, kwaliteit en wat meer scorend vermogen. Van mij mag Rosario best blijven maar dan niet meer voor de basis. Er moet een complementaire speler naast Sangaré komen te staan met wat meer voetballend vermogen, zoals we nu ook met Boscagli zien.

Van Malen en Dufries weet je eigenlijk voor 99% zeker dat zij zullen vertrekken. Als je wilt doorselecteren centraal op het middenveld zou je Rosario moeten verkopen. Rosario zal best aardig in de markt liggen bij middenmotors in Italië, Engeland of Duitsland verwacht ik. Een vertrek is dan ook de beste optie voor alle partijen.

De overige spelers die van mij verkocht mogen worden zijn overigens sowieso niet meer dan wisselspelers dus wat betreft het verliezen van automatismen binnen het team ben ik niet zo bang voor.

Dat Pröpper, Arias en Tzolis geen 100% garantie bieden ben ik met je eens, maar noem mij maar een drie haalbare opties die je wel zekerheid geven, daar sta ik vanzelfsprekend ook voor open. Van Pröpper en Arias weet je echter in ieder geval dat ze het in eerdere jaren al hebben laten zien bij een Nederlandse topclub, zij zijn nu nog meer ervaren in de buitenlandse competities en zullen dit meenemen naar PSV.
Massimo
Legende
Posts: 13814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ik zou zowel Pröpper, Arias en Tzolis goede spelers voor PSV vinden. Wat ik vooral belangrijk vind is dat er centraal een ervaren topper komt en een meer voetballende en/of passende speler centraal op het middenveld. (zou Pröpper kunnen zijn, al twijfel ik over zijn haalbaarheid)
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Pröpper lijkt in niets fit te zijn. Perfecte attitude, goede speler, prima techniek, mooie geschiedenis, maar of hij kan brengen wat Rosario/Thomas brengen aan energie en fitness waag ik te betwijfelen na zo'n jaar. Kan me nog herinneren dat Ajax hem ook wilde voor de Marin aankoop.

Deze zomer hebben we nog 1 kans om aankopen a la Zahavi/Gotze over de streep te trekken omdat we Schmidt hebben, en een kansje op CL. Als we nog 1x kunnen verrassen met een internationale speler die op 6 of 8 perfect past naast Sangare dan vind ik dat we dat kunnen doen. Maar anders zou ik inzetten op Sangare/Boscagli/Rosario/Guti voor volgend jaar. Vier spelers die weten wat Schmidt wil, geen aanpassingsvermogen en genoeg waarde die ze vertegenwoordigen.

Liever alles op die verdediger die ons centraal achterin sterker maakt. Als Kim naast Teze kan spelen en Schmidt wil hem graag (net zoals Zahavi) dan vertrouw ik er blind op dat het een goede keuze voor PSV zou zijn om voor Kim te gaan.
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
FOOTB_REM_S: No

Los van ervaring denk ik eigenlijk dat we op het middenveld ook een aanjager nodig hebben, iemand die voortdurend de strijd aangaat en zijn mond opentrekt. Pröpper is dat, los van zijn voetballende kwaliteiten, niet wat mij betreft. Vraag me ook af of hij goed past in het spel van Schmidt. Arias lijkt me prima, indien haalbaar, maar liever zie ik Teze op rechtsback volgend jaar -- wat hij, denk ik, prima kan invullen. Daarnaast lijkt het me niet onlogisch als Schmidt graag een linksbenige speler naast Sangaré wil. Ik heb de naam Michorl al eens eerder laten vallen, belangrijke speler bij LASK die wmb redelijk complementair is aan Sangaré. Wellicht niet de meest aansprekende naam, maar wellicht wel interessant om eens te volgen. Speler die 90 minuten sleurt, het pressingspel eigen is, het niet schuwt om erin te beuken indien nodig en bovendien ook nog bij redelijk wat doelpunten betrokken is (ook in de EL).

https://totalfootballanalysis.com/playe ... is-tactics
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

11 Sir Tinus wrote: 03 Mar 2021, 11:28 Pröpper lijkt in niets fit te zijn. Perfecte attitude, goede speler, prima techniek, mooie geschiedenis, maar of hij kan brengen wat Rosario/Thomas brengen aan energie en fitness waag ik te betwijfelen na zo'n jaar. Kan me nog herinneren dat Ajax hem ook wilde voor de Marin aankoop.

Deze zomer hebben we nog 1 kans om aankopen a la Zahavi/Gotze over de streep te trekken omdat we Schmidt hebben, en een kansje op CL. Als we nog 1x kunnen verrassen met een internationale speler die op 6 of 8 perfect past naast Sangare dan vind ik dat we dat kunnen doen. Maar anders zou ik inzetten op Sangare/Boscagli/Rosario/Guti voor volgend jaar. Vier spelers die weten wat Schmidt wil, geen aanpassingsvermogen en genoeg waarde die ze vertegenwoordigen.

Liever alles op die verdediger die ons centraal achterin sterker maakt. Als Kim naast Teze kan spelen en Schmidt wil hem graag (net zoals Zahavi) dan vertrouw ik er blind op dat het een goede keuze voor PSV zou zijn om voor Kim te gaan.
Dit vind ik dus ook: allereerst moet er een centrale verdediger komen. Daarnaast als Dumfries gaat een rechtsback en verder zou met Drommel het vertrek van Unnerstall worden opgevangen. Als deze drie transfers voltooid zijn moet de focus op uitgaande transfers liggen zodat de spelers die niets toevoegen of te duur zijn (Baumgartl, Bruma, en misschien ook Doan/Rosario/Guti) vertrekken. Datzelfde geldt waarschijnlijk ook voor Malen. Op deze manier komt er extra ruimte in het salarishuis en in het transferpotje. Van daaruit moet gekeken worden of er nog een buitenkansje mogelijk is.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

11 Sir Tinus wrote: 03 Mar 2021, 11:28 Liever alles op die verdediger die ons centraal achterin sterker maakt. Als Kim naast Teze kan spelen en Schmidt wil hem graag (net zoals Zahavi) dan vertrouw ik er blind op dat het een goede keuze voor PSV zou zijn om voor Kim te gaan.
Heeft PSV nog interesse in Kim?
Speelt nog steeds in China en is hij nog steeds te duur?
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

ComeOnPSV wrote: 03 Mar 2021, 11:54
11 Sir Tinus wrote: 03 Mar 2021, 11:28 Liever alles op die verdediger die ons centraal achterin sterker maakt. Als Kim naast Teze kan spelen en Schmidt wil hem graag (net zoals Zahavi) dan vertrouw ik er blind op dat het een goede keuze voor PSV zou zijn om voor Kim te gaan.
Heeft PSV nog interesse in Kim?
Speelt nog steeds in China en is hij nog steeds te duur?
Contract loopt wel af 31-12-21 als ik het goed heb. Qua prijs zal het dus wel meevallen in de zomer.
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
FOOTB_REM_S: No

Dan heb je dus twee rechtsbenige centrumverdedigers - van wie Kim voor het eerst in Europa zou spelen - en in één linksbenige verdediger die verdedigend ook nog niet de sterkste is. Liever een rechtsbenig beest naast Boscagli en een complementaire, ervaren linkspoot als aanjager naast Sangaré. Dan ben je voor de basis grotendeels klaar.

Met het vertrek van Dumfries, Malen en Rosario speel je voldoende financiële ruimte vrij én behoud je met Boscagli, Sangaré, Göte en Zahavi belangrijke spelers in de as.
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ik vraag me ook af hoe haalbaar Arias is. Een aantal hier doet alsof we hem zo even kunnen ophalen maar het blijven ook mensen he. Volgens mij werd hij zeer positief ontvangen bij Leverkussen en raakte hij direct zwaar geblesseerd. Het zou me niets verbazen als hij eerst iets wil terug doen voor de club en de supporters.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

Heissenberrug wrote: 03 Mar 2021, 12:11 Ik vraag me ook af hoe haalbaar Arias is. Een aantal hier doet alsof we hem zo even kunnen ophalen maar het blijven ook mensen he. Volgens mij werd hij zeer positief ontvangen bij Leverkussen en raakte hij direct zwaar geblesseerd. Het zou me niets verbazen als hij eerst iets wil terug doen voor de club en de supporters.
Ze hebben daar wel al twee alternatieven gehaald: Mensah (die nu geblesseerd is geraakt) en Frimpong. Dus dat zal een gesloten boek zijn.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Grootste probleem is denk ik zijn salaris en afkoopsom.

Leverkusen heeft een verplichte koopoptie van 10 miljoen deze zomer lees ik. Wij gaan geen 10 miljoen betalen. Hooguit dat we hem een jaar huren, maar zijn salaris zal ook ergens rond de 3,5 miljoen liggen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 03 Mar 2021, 12:21 Grootste probleem is denk ik zijn salaris en afkoopsom.

Leverkusen heeft een verplichte koopoptie van 10 miljoen deze zomer lees ik. Wij gaan geen 10 miljoen betalen. Hooguit dat we hem een jaar huren, maar zijn salaris zal ook ergens rond de 3,5 miljoen liggen.
Stel Dumfries gaat voor 15 miljoen en je kunt hem halen voor 7 miljoen en ongeveer gelijk salaris (laat Atletico maar wat bijbetalen, dat gebeurt vaak genoeg) dan moet je het zeker proberen. Denk dat hij ook wel bereid is om hier voor wat minder te komen voetballen. Daarnaast heb je dan voor de komende 3-4 jaar een topper. Huur zou ook mooi zijn, als het vertrouwen in Sambo groot genoeg is. Ik ben benieuwd. Allereerst moet Arias weer honderd procent fit zijn!
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Je schrijft het allemaal af want hij is al 29. Schuif dan Teze naar rechtsback en haal voor dat geld een CV van 26/27.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Tovast wrote: 03 Mar 2021, 10:10 De overige spelers die van mij verkocht mogen worden zijn overigens sowieso niet meer dan wisselspelers dus wat betreft het verliezen van automatismen binnen het team ben ik niet zo bang voor.
Ik juist wel. Neem AZ of Ajax: ook de wisselspelers weten precies wat ze moeten doen als ze erin komen, waardoor je als geheel niet veel slechter wordt als er een of twee basisspelers wegvallen. Als je nu de hele bank verkoopt (want doorselecteren), dan kun je wat dat betreft opnieuw beginnen. Dat is misschien nog wel gevaarlijker dan wanneer je Dumfries en Malen verkoopt. Die leveren genoeg op, waarmee je vervolgens echt wel kwalitatief fatsoenlijke vervangers kunt halen. Dat ligt wat moeilijker als je alle gewaardeerde bankzitters gaat verkopen voor een habbekrats. Alleen zij die echt geen toekomst bij PSV hebben - en dan denk ik met name aan Piroe - zou je gewoon moeten laten gaan, maar gasten als Mauro, Vertessen, Guti, Fein, Baumgartl (zelfs hem, ja!), Ledezma, van Ginkel, Viergever en misschien ook wel de terugkerende Doan zou ik wel aan boord willen houden. Tenzij je die gasten stuk voor stuk adequaat kan vervangen, zou ik het niet doen.
Dat Pröpper, Arias en Tzolis geen 100% garantie bieden ben ik met je eens, maar noem mij maar een drie haalbare opties die je wel zekerheid geven, daar sta ik vanzelfsprekend ook voor open.

Het gaat me meer om de plausibele vraagtekens die je bij deze drie namen kunt plaatsen, namelijk qua fitheid en jeugdigheid. Arias gaat sowieso nog een tijdje nodig hebben om weer op niveau te komen en hoewel ik me om Pröppers kwaliteiten geen zorgen zou maken, vraag ik me af of hij kan brengen wat er gevraagd is. Tzolis ben ik groot fan van, maar het is en blijft bovenal een talentvolle speler die altijd kan tegenvallen. Wil je Malen - garantie voor goals - vervangen met Tzolis? Valt wat voor te zeggen, maar PSV kan zich nog zo'n foute, dure keuze niet veroorloven. Dat moet gewoon raak zijn in zo'n geval.

Je zou in plaats van Pröpper en Tzolis ook voor Kampl en de Jong kunnen gaan, om maar twee snelle voorbeelden te noemen. Volgens mij brengen die twee veel minder vraagtekens met zich mee.
Brael
Vedette
Posts: 9063
Joined: 01 Aug 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Tovast wrote: 02 Mar 2021, 15:53 Hoe ik het deze zomer graag zou zien:

Weg:
Unnerstall – 0
Dumfries – 15m – 20m
Baumgartl – 3m – 5m
Rosario – 10m – 14m
Fein – 0
Gutierrez – 7m – 12m
Ihattaren – 10m – 15m
Malen – 32m – 40m
Bruma – 4m – 7m
Doan – 4m – 7m
Piroe – 0m - 1m
Ledezma – huur
Delanghe – huur
Totaal: 85m – 121m
Ik heb alvast de spelers dik gedrukt waarvoor je nooit het bedrag gaat krijgen dat jij inschat.
En dan zijn Dumfries en Bruma nog behoorlijke twijfelgevallen, of die dit bedrag gaan opleveren.

Je totale opbrengst (als je dit allemaal verkocht krijgt) zal zeker 20 miljoen lager liggen.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Mozeskriebel, wat pessimistisch zeg.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Brael wrote: 03 Mar 2021, 14:17
Tovast wrote: 02 Mar 2021, 15:53 Hoe ik het deze zomer graag zou zien:

Weg:
Unnerstall – 0
Dumfries – 15m – 20m
Baumgartl – 3m – 5m
Rosario – 10m – 14m
Fein – 0
Gutierrez – 7m – 12m
Ihattaren – 10m – 15m
Malen – 32m – 40m
Bruma – 4m – 7m
Doan – 4m – 7m
Piroe – 0m - 1m
Ledezma – huur
Delanghe – huur
Totaal: 85m – 121m
Ik heb alvast de spelers dik gedrukt waarvoor je nooit het bedrag gaat krijgen dat jij inschat.
En dan zijn Dumfries en Bruma nog behoorlijke twijfelgevallen, of die dit bedrag gaan opleveren.

Je totale opbrengst (als je dit allemaal verkocht krijgt) zal zeker 20 miljoen lager liggen.
Idd, 32-40mil voor Malen, doe normaal, onder de 45mil praten we er niet eens over.
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
FOOTB_REM_S: No

Zie niet in waarom je voor Malen, Rosario en Doan niet minstens de genoemde bedragen zou kunnen krijgen.
Brael
Vedette
Posts: 9063
Joined: 01 Aug 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Laat ik je vraag mbt Rosario beantwoorden door een tegenvraag. Waarom zou Rosario meer opbrengen dan wij voor Sangaré betaald hebben?

Daarnaast zal het jullie vast niet ontgaan zijn dat de hele voetbalwereld in een coronacrisis zit, en dat er veel minder topbedragen betaald worden. Dat wij ons transferrecord gaan benaderen of zelfs verbreken met Malen, lijkt me dus erg stug.

4 miljoen voor Doan zou bij nader inzien inderdaad nog kunnen. Maar 7 miljoen lijkt me alweer aan de hoge kant.
Locked