Mag weg, wilt weg… Nog geen nieuwe club, PSV nog geen nieuwe RCV… nog geen (voor zover bekend) bod gedaan op Debast… 1+1 = 2
#AnnounceDavinson
Mag weg, wilt weg… Nog geen nieuwe club, PSV nog geen nieuwe RCV… nog geen (voor zover bekend) bod gedaan op Debast… 1+1 = 2
Als ik hoor wat dat onze nieuwe aankopen (Lang, Schouten, Vranckx ook) zo graag willen komen omdat PSV en Bosz met iets moois bezig zijn, dan kan ik mij voorstellen dat Sanchez ook wel graag wilt komen. Dus wie weet wilt hij wel wat inleveren, maar loopt PSV nog tegen de vraagprijs van Levy aan.
Ik word weer helemaal wilt van je!Vanthaman18 wrote: ↑16 Aug 2023, 21:22Als ik hoor wat dat onze nieuwe aankopen (Lang, Schouten, Vranckx ook) zo graag willen komen omdat PSV en Bosz met iets moois bezig zijn, dan kan ik mij voorstellen dat Sanchez ook wel graag wilt komen. Dus wie weet wilt hij wel wat inleveren, maar loopt PSV nog tegen de vraagprijs van Levy aan.
Wild bedoel je?SKERLA wrote: ↑16 Aug 2023, 21:24Ik word weer helemaal wilt van je!Vanthaman18 wrote: ↑16 Aug 2023, 21:22
Als ik hoor wat dat onze nieuwe aankopen (Lang, Schouten, Vranckx ook) zo graag willen komen omdat PSV en Bosz met iets moois bezig zijn, dan kan ik mij voorstellen dat Sanchez ook wel graag wilt komen. Dus wie weet wilt hij wel wat inleveren, maar loopt PSV nog tegen de vraagprijs van Levy aan.
Schiet nu niet mijn ijdele hoop op Sanchez aan flarden.Ykhim wrote: ↑16 Aug 2023, 21:24 Oh, Sánchez wil heel graag en van alle geïnteresseerde partijen spreekt PSV hem sportief het meeste aan, maar hij gaat hier niet voetballen voor pakweg 1/3e of de helft van wat 'ie nu verdient. Het is ook gewoon een broodvoetballer die generaties aan Sánchezjes financieel onafhankelijk wil voetballen. Dat kun je hem ook moeilijk kwalijk nemen.
Verdient 4 miljoen bij Spurs. Je zou denken dat PSV pakweg 2,5 a 3 zal bieden? En dan nog fors tekengeld? Maar hij moet ook nog eens 12 miljoen kosten. En dat voor een speler van zijn leeftijd. Je schrijft het eigenlijk volledig af natuurlijk.Ykhim wrote: ↑16 Aug 2023, 21:24 Oh, Sánchez wil heel graag en van alle geïnteresseerde partijen spreekt PSV hem sportief het meeste aan, maar hij gaat hier niet voetballen voor pakweg 1/3e of de helft van wat 'ie nu verdient. Het is ook gewoon een broodvoetballer die generaties aan Sánchezjes financieel onafhankelijk wil voetballen. Dat kun je hem ook moeilijk kwalijk nemen.
Nee hoor. Die kan na 2 jaar gewoon verkocht worden.Eindhovenvoetbal wrote: ↑16 Aug 2023, 21:52Verdient 4 miljoen bij Spurs. Je zou denken dat PSV pakweg 2,5 a 3 zal bieden? En dan nog fors tekengeld? Maar hij moet ook nog eens 12 miljoen kosten. En dat voor een speler van zijn leeftijd. Je schrijft het eigenlijk volledig af natuurlijk.Ykhim wrote: ↑16 Aug 2023, 21:24 Oh, Sánchez wil heel graag en van alle geïnteresseerde partijen spreekt PSV hem sportief het meeste aan, maar hij gaat hier niet voetballen voor pakweg 1/3e of de helft van wat 'ie nu verdient. Het is ook gewoon een broodvoetballer die generaties aan Sánchezjes financieel onafhankelijk wil voetballen. Dat kun je hem ook moeilijk kwalijk nemen.
Waarom heeft hij nog nergens getekend dan?Ykhim wrote: ↑16 Aug 2023, 21:24 Oh, Sánchez wil heel graag en van alle geïnteresseerde partijen spreekt PSV hem sportief het meeste aan, maar hij gaat hier niet voetballen voor pakweg 1/3e of de helft van wat 'ie nu verdient. Het is ook gewoon een broodvoetballer die generaties aan Sánchezjes financieel onafhankelijk wil voetballen. Dat kun je hem ook moeilijk kwalijk nemen.
Hij is 27 hè geen 33 ofzo haha.Eindhovenvoetbal wrote: ↑16 Aug 2023, 21:52Verdient 4 miljoen bij Spurs. Je zou denken dat PSV pakweg 2,5 a 3 zal bieden? En dan nog fors tekengeld? Maar hij moet ook nog eens 12 miljoen kosten. En dat voor een speler van zijn leeftijd. Je schrijft het eigenlijk volledig af natuurlijk.Ykhim wrote: ↑16 Aug 2023, 21:24 Oh, Sánchez wil heel graag en van alle geïnteresseerde partijen spreekt PSV hem sportief het meeste aan, maar hij gaat hier niet voetballen voor pakweg 1/3e of de helft van wat 'ie nu verdient. Het is ook gewoon een broodvoetballer die generaties aan Sánchezjes financieel onafhankelijk wil voetballen. Dat kun je hem ook moeilijk kwalijk nemen.
Ja, mijn excuses voor het weer oprakelen van een eeuwig durende discussie. Heb mijn verwondering lang verborgen gehouden maar ik was er al bang voor en vindt dat we echt meer aandacht aan de verdediging mogen leggen, juist omdat dat de reden is dat we al jaren geen CL spelen.DeEintovenaar wrote: ↑16 Aug 2023, 11:44Vind je het zelf niet vermoeiend worden dat dit 456x per dag door veelal dezelfde mensen gepost wordt?
Helemaal eens. Ik ben oprecht ook blij met de aankopen die gedaan zijn. Uiteraard is het altijd afwachten of alles er uit komt maar ik vind het qua profielen aan de voorkant goede aankopen.PSVehv wrote: ↑16 Aug 2023, 11:52Ook wel logisch toch, als we Xavi, Guti, Sangare en Gakpo kwijt zijn, en geen tweede spits achter Luuk hebben met enigszins kwaliteiten.
Moet je toch wat (basis)spelers vervangen voor kwaliteit. Verwacht dat er nog wel wat gaat gebeuren in de verdediging zodra Sangare verkocht is.
Precies dit.LuctorEtEmergo wrote: ↑16 Aug 2023, 11:57Ik kom toch weer terug op mijn eerdere bericht. Het is inmiddels 16 augustus en we gaan volgende week tegen Rangers spelen met dezelfde verdediging als gisteren. Dat begrijp ik echt niet. Over de andere (mogelijke) aankopen ben ik trouwens zeer tevreden.
Goede aankopen hebben tijd nodig. Dat klopt. Maar Schouten, Pepi, Lang en Tilmann zijn ook al binnen. Dus een CV of LB had ook al gekund.DeEintovenaar wrote: ↑16 Aug 2023, 12:05Maar zie je dan niet dat goede aankopen tijd nodig hebben? Ik denk dat we allemaal veel te makkelijk denken over hoe transfers in zijn werk gaan. We willen niet de nieuwe Ramalho/Mwene, het moet een topper zijn. Die topper mag niet al teveel kosten want dat kun je niet betalen als PSV zijnde, zeg maar tot Max 15 miljoen en dan niet meer dan 2 miljoen netto salaris, en dat is nog aan de hoge kant en die topper moet er zsm staan. Ik denk dat Stewart wacht op de juiste topper die we kunnen betalen.
Welke spelers kunnen we nou opnoemen die voor Max 15 miljoen beschikbaar zijn en die geen bakken met geld verdienen? Ja PSV moet de lijstjes op orde hebben maar makkelijk is het niet denk ik. Ik vind dat dat ook valt te concluderen kijkende naar de andere transfers want dat zijn (iig qua naam) topspelers. Of zouden we allemaal liever voor snelheid kiezen en teveel geld neerleggen voor weer een Ramalho?
Ik krijg sterk het idee dat de mensen die zoveel blijven roepen om verdedigers nu gewoon een naam willen zien die ze vervolgens weer volledig kunnen af fikken omdat diegene toch niet goed genoeg blijkt te zijn. Het begint gewoon onwijs vermoeiend te worden.
Precies. Er is al heel veel goed gegaan. En heel veel geld uitgegeven. Maar nog geen cent naar een verdediger waar we de grootste impuls nodig hebben.Kezmania wrote: ↑16 Aug 2023, 12:11Het is toch sowieso vermoeiend na zo’n seizoenstart, bijna louter positieve punten, dat men nog steeds spreekt van ‘PSV heeft het niet op orde’ en ‘o o wat een wanbeleid’. Er is gewoon alweer 40 geïnvesteerd zonder grote verkopen en er is nog genoeg onderweg om te kunnen spreken van een sterke fase. Als alles lukt (Aster, Zeno) dan zijn we simpelweg favoriet voor de titel.
Heb ik wat gemist? Komt Lozano? Of hebben we 15 miljoen geinvesteerd in een andere 28 jarige?
Teletubby wrote: ↑16 Aug 2023, 22:02 https://www.ed.nl/PSV/burnley-kan-PSV-a ... haring_web
Klinkt serieus
Denk dat Chucky direct onze beste speler zou zijnMaxedMatthew wrote: ↑16 Aug 2023, 22:19 Wat is het huidige niveau van Chucky? Beetje à la Lang? Heb geen serie A gekeken afgelopen seizoen, en wil graag fantaseren over de aanval Lang - de Jong - Lozano.
Dat zul je aan Sánchez zelf moeten vragen. Zo dicht zit ik er ook niet op