Johan Bakayoko

Spelers A-selectie.
Post Reply
nilssonH
Moderator
Clubvoorkeur: PSV

Alleen dan krijgen we weer elke week het gezeur dat Lozano niet op rechts moet spelen :nuts:
Falch
Talent

Voor biedingen van +30 mil zou ik Bakayoko altijd verkopen, ten minste als de scouting/Stewart al goede alternatieven op het oog hebben.

Lozano zou geweldig zijn, maar zou hij trek hebben in een terugkeer?
Maikel
Site Admin

Falch wrote: 16 Aug 2023, 22:49Lozano zou geweldig zijn, maar zou hij trek hebben in een terugkeer?
Denk het wel. Lozano heeft het hier geweldig gehad en leek zich enorm thuis te voelen.
Had absoluut geen klik met Van Bommel waardoor hij ging
  • These users thanked the author Maikel for the post (total 2):
    YkhimFalch
    De Realist
    Internationale topspeler

DonyellMalen wrote: 16 Aug 2023, 22:41 Rik, je bent onderdeel van de transfersaga. We gaan pas praten als het getal met een ‘4’ begint.
    7. Join the hypetrain.
    "Give the cup to them today" - Roger Schmidt
    Armada
    Internationale topspeler

De Realist wrote: 16 Aug 2023, 22:51
    DonyellMalen wrote: 16 Aug 2023, 22:41 Rik, je bent onderdeel van de transfersaga. We gaan pas praten als het getal met een ‘4’ begint.
    7. Join the hypetrain.
    Lozano + 70.000k op ons feestje.
  • These users thanked the author Armada for the post:
    Achterhoekpsv
    De Realist
    Internationale topspeler

Armada ik moest even rekenen 🤣 maar jij snapt het!
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

Maikel wrote: 16 Aug 2023, 22:50Denk het wel. Lozano heeft het hier geweldig gehad en leek zich enorm thuis te voelen.
    Lozano en gezin hebben het nergens zo fijn gehad als hier in Eindhoven en ze hebben er nooit een geheim van gemaakt graag nog eens terug te keren, mocht de kans zich ooit voordoen. Maar het is ook publiek bekend dat Lozano graag nog een keer in de Spaanse of Engelse top zou spelen. Dat is waar hij in principe op wacht, maar tot op heden lijkt het er niet in te zitten. Spanje is sowieso een lastig verhaal omdat veel clubs daar moeite hebben te voldoen aan de financiële eisen, ook Sevilla, Barcelona, Atlético en Real Madrid. Engelse top lijkt me te hoog gegrepen en daar zijn ook weinig openstaande vacatures. Salaris hoeft het probleem ook niet te zijn, dus de meeste seinen staan wel op groen hoor.

Hij kan ook naar de VS, Mexico en Saudi-Arabië. Heeft vooralsnog niet z'n voorkeur.
  • These users thanked the author Ykhim for the post (total 2):
    MaikelRen Höek
    Maikel
    Site Admin

Ykhim wrote: 16 Aug 2023, 22:55
    Maikel wrote: 16 Aug 2023, 22:50Denk het wel. Lozano heeft het hier geweldig gehad en leek zich enorm thuis te voelen.
    Lozano en gezin hebben het nergens zo fijn gehad als hier in Eindhoven en ze hebben er nooit een geheim van gemaakt graag nog eens terug te keren, mocht de kans zich ooit voordoen. Maar het is ook publiek bekend dat Lozano graag nog een keer in de Spaanse of Engelse top zou spelen. Dat is waar hij in principe op wacht, maar tot op heden lijkt het er niet in te zitten. Spanje is sowieso een lastig verhaal omdat veel clubs daar moeite hebben te voldoen aan de financiële eisen, ook Sevilla, Barcelona, Atlético en Real Madrid. Engelse top lijkt me te hoog gegrepen en daar zijn ook weinig openstaande vacatures. Salaris hoeft het probleem ook niet te zijn, dus de meeste seinen staan wel op groen hoor.

Hij kan ook naar de VS, Mexico en Saudi-Arabië. Heeft vooralsnog niet z'n voorkeur.
    Hij moet lekker naar huis komen, Eindhoven dan welteverstaan.
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Armada wrote: 16 Aug 2023, 22:45
    Maikel wrote: 16 Aug 2023, 22:43

Godverdomme zeg.
    Een aanval bestaande uit:
    Lang - De Jong - Lozano

Dat wordt de meeste gehate aanval van Nederland
    Ik krijg een heel prettig gevoel in de onderbuik. Ik kir al van plezier.

Een liedje met NoaNo-Lozano met een heel irritant melodietje. Dank.
    De Realist
    Internationale topspeler

Ykhim zei je nou "ook Barcelona heeft moeite aan de financiële eisen te voldoen" alsof het verrassend is, nee toch? Die failliete rotte bende daar kan eigenlijk helemaal niets financieel, maar op de een of andere manier blijven ze toch maar kopen kopen kopen. Die FFP heeft daar ook nog niet echt zn vruchten afgeworpen zeg maar.
    Benitez040
    Vaste waarde in elftal

Als baka gaat zie ik ons ook wel weer gelinkt worden aan karlsson (type ziyech)
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

De Realist wrote: 16 Aug 2023, 23:00 @Ykhim zei je nou "ook Barcelona heeft moeite aan de financiële eisen te voldoen" alsof het verrassend is, nee toch? Die failliete rotte bende daar kan eigenlijk helemaal niets financieel, maar op de een of andere manier blijven ze toch maar kopen kopen kopen. Die FFP heeft daar ook nog niet echt zn vruchten afgeworpen zeg maar.
    Ik snap dat Barcelona weinig populair is, maar je vertelt wel maar het halve verhaal. Bijna alle clubs daar hebben moeite met de financiële regels die binnen Spanje gelden. Ik geloof dat 18 van de 20 clubs niks kunnen doen, vorige maand althans. Dan gaat er wel iets meer fout.

Beetje off-topic verder.
    Last edited by Ykhim on 16 Aug 2023, 23:06, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author Ykhim for the post:
    De Realist
    DoelbewustProvoceren
    Regelmatige invaller

Is een linksbuiten toch?
    Smeets14
    Nationale topspeler

Benitez040 wrote: 16 Aug 2023, 23:02 Als baka gaat zie ik ons ook wel weer gelinkt worden aan karlsson (type ziyech)
    Dit volg ik even niet. Karlsson (linksbuiten) als vervanger van Baka(rechtsbuiten) en in wat is Karlsson een type Ziyech eigenlijk?
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

Smeets14 wrote: 16 Aug 2023, 23:08
    Benitez040 wrote: 16 Aug 2023, 23:02 Als baka gaat zie ik ons ook wel weer gelinkt worden aan karlsson (type ziyech)
    Dit volg ik even niet. Karlsson (linksbuiten) als vervanger van Baka(rechtsbuiten) en in wat is Karlsson een type Ziyech eigenlijk?
    Daarnaast zie ik Stewart niet voor Karlsson gaan,Stewart betaald graag niet meer voor een speler dan wat PSV die speler waard vindt en Karlsson wordt overpriced door AZ, al helemaal met een binnenlandse transfer.
  • These users thanked the author Sensation for the post:
    De Realist
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Jij niet alleen kan ik bevestigen.
    Walter uit Eindhoven heeft te diep in het glaasje gekeken ben ik bang 🙃🙂😉
    Benitez040
    Vaste waarde in elftal

Ik heb ook liever niet dat karlsson komt, maar ik denk wel dat die op rechts ook kan spelen ,en dat hij kwa spel wat weg heeft van ziyech kwa trap techniek en passeerbeweging waar bosz fan van was
    De Realist
    Internationale topspeler

Misschien bedoelt hij dat Karlsson ook zijn medische keuring niet haalt?
    Iemand die nog steeds Ziyech wil halen? Ook bij smallatasaray afgekeurd.
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler

Joenepsv wrote: 16 Aug 2023, 22:25 Bij een bod van rond de 35 miljoen zie ik PSV wel ja zeggen. Toch wel fijn zo'n jeugdopleiding. Levert meer op dan aangekochte spelers momenteel.
    Zou dit toch wel erg opmerkelijk vinden. Zeker wanneer Sangaré vertrekt (en we daarna Vranckx en een CV aantrekken) staat PSV zowel sportief als financieel uitstekend op, helemaal als we na 30 augustus ook nog een CL-campagne kunnen inplannen. Kijk je tegen die achtergrond naar de keurige hoeveelheid 'geld-op-het-veld', dan vraag ik me af waarom we een jongen van 20 met een contract tot 2026, die n.b. zelf aangaf 'natuurlijk' bij PSV te willen blijven, moeten verkopen als er een bod van €30M+ binnenkomt. Vanwaar precies die noodzaak? We zijn onder Stewart - die die luxe ook heeft deze zomer - eindelijk wat volwassener gaan investeren (zeker 3, waarschijnlijk 5 10M+-aankopen), waarom zou PSV dan niet hogere eisen stellen bij een verkoop. Als met dit rendement clubs al in de rij staan om een ongepolijste Bakayoko al voor een topprijs op te halen, wat gaat hij na een jaar CL en een titelwinst volgend jaar dan opleveren? Bovendien lonkt voor hem ook een EK, dus verkoop die gozer rond deze tijd volgend jaar lekker voor €50M+ alsjeblieft. Niet gek laten maken nu hoor.
  • These users thanked the author O Goleiro Grande for the post (total 2):
    MassimoDe Realist
    koetje
    Legende

PSV hoeft niet te verkopen. Het is ook nog wel te vroeg voor deze jongen, maar dat is een andere discussie.

Nu je als PSV eindelijk weer in een zetel zit (na verkoop Gakpo/Madueke) kun je hoog in de boom gaan zitten zoals Ajax hier ook meester in is geworden. Kijk de 100 miljoen voor Anthony is niet helemaal vergelijkbaar omdat Ten Hag daar zit maar dat is toch best een mooie marker. Helemaal nu vanuit Saudi-Arabië veel geld richting Europa gaat,. Geld wat vervolgens weer verder wordt rondgepompt op de Europese markt. En dan vind ik Bakayoko een completere voetballer als Anthony, helemaal op termijn.
  • These users thanked the author koetje for the post:
    O Goleiro Grande
    Juancho
    Mister PSV

Ik denk dat hij verstandig genoeg is om nog 1 seizoen te blijven. Maarja, dat dacht ik van Xavi ook... 🤔 😁

Maar als Baka dan toch wil en kan gaan... Dan voor een record. Bieden vanaf 40 miljoen vast en elke week dat voorbij is tot sluiten markt komt er 10 miljoen bij. Kan dus oplopen tot 60 miljoen.

Anders een dikke vette 🖕naar al die kut clubs.
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Armada
    Internationale topspeler

Valt me op dat er sinds een seizoen, zo agressief wordt ingezet op talentvolle, onvolgroeide, talenten.

Die hierna gaan banken en/of verhuurd worden.
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler

Juancho wrote: 16 Aug 2023, 23:31 Ik denk dat hij verstandig genoeg is om nog 1 seizoen te blijven. Maarja, dat dacht ik van Xavi ook... 🤔 😁

Maar als Baka dan toch wil en kan gaan... Dan voor een record. Bieden vanaf 40 miljoen vast en elke week dat voorbij is tot sluiten markt komt er 10 miljoen bij. Kan dus oplopen tot 60 miljoen.

Anders een dikke vette 🖕naar al die kut clubs.
    Volgens mij worden die jongens niet alleen gepusht, maar vooral gewurgd door hun zaakwaarnemers. Babadi wekt ook totaal niet de indruk dat die met stoom en kokend water naar een andere club wil, zeker niet nu die jongen wat hij aanraakt in goud lijkt te veranderen. Die wil gewoon doorbreken bij PSV en zich ontwikkelen. Ik vrees alleen dat hij binnen een jaar in het trainingspak van een andere club op de bank zit te kijken naar een gebrek aan perspectief. Ze noemen het tegenwoordig niet voor niets zaakwaarnemer ipv belangenbehartiger. Want wat het beste is voor de speler en zijn ontwikkeling als voetballer is al lang niet meer aan de orde.

Hoop dat in dit geval Bakayoko en PSV standvastig blijven.
    Heruone
    Lid scoutingsteam

Het is enorm prettig voor PSV dat deze jongen zo goed in de markt ligt. Dat is ook de verdienste van onze jeugdopleiding die steeds beter begint te renderen + een aantal serie verkopen die PSV nu op de kaart hebben gezet imo. Ik vind het een talentvolle jongen, maar ik zou altijd serieus overwegen hem te verkopen. Ik heb momenteel teveel twijfels of hij zijn belofte daadwerkelijk kan inlossen en voor serieuze Madueke achtige bedragen (rond de 40 miljoen) zou ik hem om die reden ook weg doen.

Wat leuke namen dan: Lozano, Lukebakio, Namuah, Sulemana, Summerville (ben ik sowieso fan van om te halen als El Ghazi gaat), Sofiane Diop. Jammer dat Tete al getekend heeft bij Gala.
    Ykhim wrote: 16 Aug 2023, 22:29
    Peesjevee wrote: 16 Aug 2023, 22:27Lozano kan ingeschreven worden voor de wedstrijd tegen Rangers als hij 24 uur voor de wedstrijd PSV’er is
    Ja, maar volgens mij wel met een maximum van twee nieuwe spelers. Ga je Tillman of Schouten op de tribune zetten? :mrgreen:
    PSV mag volgens mij voor de 17e de gehele selectie inschrijven en 24uur voor de eerste wedstrijd nog 2 nieuwe spelers. Zoiets dacht ik. Jwoeloe had het iig uitgezocht.
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    dePinhodeSouza

Prima dat sommige mede supporters onze eigen spelers de hemel in prijzen en positief zijn over hen, maar iedereen ziet toch (buiten zijn specifieke kwaliteiten) toch ook de enorme tekortkomingen op tactisch vlak en problemen met consistentie van Bakayoko? Bij voorbaat 35/40 miljoen afwijzen voor een jongen die misschien 3 goede, een handvol aardige wedstrijden maar grotendeels belabberde wedstrijden in PSV 1 heeft gespeeld, sorry hoor, maar dan heb je ze echt niet allemaal op een rijtje. Tuurlijk moet PSV proberen het onderste uit de kan te halen, laat ze maar tegen elkaar opbieden, je moet profiteren van het momentum, maar Bakayoko is echt een andere categorie talent als Memphis, Gakpo, Madueke en Babadi. Boven de 35 miljoen heb je eigenlijk de absolute jackpot voor deze jongen binnen. Verder kunnen we dat geld goed gebruiken om een betere rechtsbuiten te halen (El Chucky), en is er dan extra budget beschikbaar om de defensie te versterken.
    Last edited by dePinhodeSouza on 16 Aug 2023, 23:51, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author dePinhodeSouza for the post:
    Søren
    Post Reply