Transferwindow 2023/24
- Klapstoel
- Basisspeler
Mwene en Ramalho vertrekken, Teze + aankoop centraal.TomPSV wrote: ↑17 Aug 2023, 07:54Dat zou ik doodzonde vinden. Zie het echt in hem zitten.Sao-Mellow wrote: ↑17 Aug 2023, 07:53
Sambo zal wel vertrekken; die ziet ook dat hij geen kansen krijgt en waarschijnlijk niet wil verlengen daardoor.
Hopelijk is het Mwene die vertrekt en niet Sambo.
- ruuddevil
- Legende
Sambo kan Teze niet uit de basis spelen, dus is gewoon niet goed genoeg. Verlengen ging al eerder moeilijk, pas toen hij zwaar geblesseerd raakte lukte dat. Ik denk dat hij niet wil verlengen omdat hij reserve is en dat PSV daarom… doorschakelt.
- Qwazi a Dodo
- Lid 2e elftal
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Lozano
Bosz is uiterst positief over Teze. Waarom zou je dan een andere rechtsback halen als je duidelijk een Cv nodig hebt:. Dan zou je teze naar cv moeten verhuizen maar dan zou je dat toch al gedaan hebben. Teze geeft zelf al aan dat hij zicht op rb moet focussen dit seizoen.. Deze transfer zou ik niet begrijpen eerlijk gezegd tenzij er meer speelt dan we weten.
-
- Internationale topspeler
Vloeken in de kerk hier zo te zien, maar ik vind Dest een uitstekende optie. Zeer comfortabel aan de bal, razendsnel en verdedigend voor een back lang niet slecht. Nog altijd heel jong, basisspeler voor zijn land en al geroken aan de absolute top. Als je die voor weinig binnen kan hengelen, altijd doen. Dest kan ook prima linksback spelen. Ik vermoed dat er concrete interesse is in Sambo of Mwene.
- These users thanked the author Eindhovenvoetbal for the post (total 7):
- DE MADERA 76 • Sensation • DeefPeef • Lazo • ComeOnPSV • Lucky Luc • TacticalReliable
-
- Nationale topspeler
Dest kan alleen niet verdedigenB. Dzsudzsak wrote: ↑17 Aug 2023, 07:56 Gaat het een keer over een verdediger, beginnen mensen nog te zeiken…
- These users thanked the author Bram for the post:
- De Realist
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Zou er dan toch iets rondom Teze spelen?
Dest vind ik aanvallend echt zeer goed, hele goede techniek, razendsnel en een goede traptechniek. Verdedigend wel pover, maar allicht dat Bosz nu aanvallende backs wil en hij met Schouten de restverdediging versterkt (positioneel is hij wat behoudender dan Sangaré).
Er moet dan wel écht een klasse RCV komen die rugdekking kan verlenen, Ramalho die ik dat niet doen, Teze zou dat evt kunnen maar liever een niveau hoger. Maar kan mij niet aan de indruk onttrekken dat er iets rond Teze speelt, aangezien je Dest niet voor de bank haalt.
Dest vind ik aanvallend echt zeer goed, hele goede techniek, razendsnel en een goede traptechniek. Verdedigend wel pover, maar allicht dat Bosz nu aanvallende backs wil en hij met Schouten de restverdediging versterkt (positioneel is hij wat behoudender dan Sangaré).
Er moet dan wel écht een klasse RCV komen die rugdekking kan verlenen, Ramalho die ik dat niet doen, Teze zou dat evt kunnen maar liever een niveau hoger. Maar kan mij niet aan de indruk onttrekken dat er iets rond Teze speelt, aangezien je Dest niet voor de bank haalt.
-
- Nationale topspeler
Volgend jaar lopen mwene, Sambo, Ramalho en van Aanholt de deur uit omdat ze nog maar een eenjarig contract hebben. Rik geeft aan dat er niet echt onderhandelingen zijn met Sambo dus die gaat gewoon weg. Met dest haal je een nog steeds talentvolle speler van 22 die op beide back posities kan. Huren met optie tot koop zou goed zijn.
- These users thanked the author Teletubby for the post:
- Eindhovenvoetbal
- Standbeeld
- Mister PSV
Lijkt mij sterk aangezien Teze juist op momenten als extra CV functioneert in zijn huidige rol. Heb het gevoel dat hij belangrijk is voor Bosz. Denk eerder dat Sambo vertrekt, PSV Dest huurt en Van Aanholt naar de bank gaat.
- These users thanked the author Standbeeld for the post (total 2):
- Sensation • TomPSV
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV, Manchester United
Voor de meeste wedstrijden is Dest toch goed genoeg. In de eredivisie dan. Geen topper, maar laat hem tegen de makkelijkere tegenstanders tussen de Europese wedstrijden door spelen. Kan PvA af en toe een wedstrijd rusten. Kan in de tussentijd Mauro rustig teruggebracht worden. Op zich een logische keuze, ook al vind ik het geen bijzondere speler.
-
Mannen, ben tot zover vrijwel altijd positief geweest over de aanwinsten. Bedenkingen bij Noa waren logisch maar inmiddels is dat sentiment 180 graden gedraaid en zijn we allemaal lyrisch over hem. Echter, Dest, dat is het gewoon niet, dat moet je niet willen. Bosz zal weten wat hij aan hem heeft maar wij worden hier gewoon niet beter van. Ik zie veel liever een Sambo zijn kans krijgen bijvoorbeeld. Laten we hopen dat Dest lekker blijft waar hij is, onder de zon van de Costa.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
-
Enige reden waarom ze voor Dest zouden willen gaan is dat Sambo niet wil verlengen? Bosz is tevreden over Teze op het moment. Sambo is tweede rechtsback en daarachter komt Mwene. Dest zouden ze niet als 3e wisselspeler gaan halen.
- Fanatic-U-s
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
Tot hier ben ik het met je eens, maar vanaf hier:Kezmania wrote: ↑17 Aug 2023, 08:09 Mannen, ben tot zover vrijwel altijd positief geweest over de aanwinsten. Bedenkingen bij Noa waren logisch maar inmiddels is dat sentiment 180 graden gedraaid en zijn we allemaal lyrisch over hem. Echter, Dest, dat is het gewoon niet, dat moet je niet willen. Bosz zal weten wat hij aan hem heeft maar wij worden hier gewoon niet beter van.
Sla je de plank helaas mis. Waarom zou Sambo het wèl zijn en Dest niet? Dest komt van Barça af, dat is toch wel iets andere koek dan Sambo.Ik zie veel liever een Sambo zijn kans krijgen bijvoorbeeld. Laten we hopen dat Dest lekker blijft waar hij is, onder de zon van de Costa.
Ex unitate vires
-
- Vedette
Ik zie dit soort comments wel meer maar waarop is dit gebaseerd. Wat ik nu zie hoe Bosz speelt is dat in balbezit de rechtsback (Teze) achterblijft en de linksback (PvA) achterblijft.
- These users thanked the author Rikkert1234 for the post (total 2):
- SKERLA • Veloso1988
-
- Talent
Dest prima aankoop. Dat zal betekenen dat Mwene of Sambo weggaat. Ik hoop eigenlijk dat Sambo blijft, bijtekent en dat Mwene weggaat. Of Bosz ziet in dat Ramalho niet voldoet en Teze gaat naar het centrum. Er gaat nog veel gebeuren komende 2 weken.
-
Dest kan niet wat Teze kan, namelijk als 3e CV spelen in de pivot. Ik denk dat hij vooral niet tevreden is over de aanvallende opties op de back posities en dan met name PvA. Patrick lijkt toch vooral tactisch niet mee te kunnen.
-
- Nationale topspeler
- DonyellMalen
- Legende
- DonyellMalen
- Legende
Als je met Teze als derde CB speelt overigens kan Dest ook voor links zijn in de rol van PvA. Dan wordt het wel een ander verhaal. Dest is technisch wel beter dan Van Aanholt natuurlijk.
-
Sambo is van ons eigen en die loopt hier al rond, bovendien heeft hij het verdiend een kans te krijgen. Dest is een omhoog gevallen vedette van, inderdaad, Barca waar ze hem niet meer willen zien. Ac Milan idem dito. Dus bedankt dat je mij erop attendeert de plank mis te slaan maar meningen kunnen verschillen.Fanatic-U-s wrote: ↑17 Aug 2023, 08:13Tot hier ben ik het met je eens, maar vanaf hier:Kezmania wrote: ↑17 Aug 2023, 08:09 Mannen, ben tot zover vrijwel altijd positief geweest over de aanwinsten. Bedenkingen bij Noa waren logisch maar inmiddels is dat sentiment 180 graden gedraaid en zijn we allemaal lyrisch over hem. Echter, Dest, dat is het gewoon niet, dat moet je niet willen. Bosz zal weten wat hij aan hem heeft maar wij worden hier gewoon niet beter van.
Sla je de plank helaas mis. Waarom zou Sambo het wèl zijn en Dest niet? Dest komt van Barça af, dat is toch wel iets andere koek dan Sambo.Ik zie veel liever een Sambo zijn kans krijgen bijvoorbeeld. Laten we hopen dat Dest lekker blijft waar hij is, onder de zon van de Costa.