Ibrahim Sangaré

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Dn Trol
Vaste waarde in elftal

Vanthaman18 wrote: 16 Aug 2023, 11:23 De wedstrijden volgen zich nou snel op. Moeilijk om een goede timing voor de transfer te vinden, maar het liefste zou hij vandaag of morgen verkocht worden.
Volgende week na de 1-4 op ibrox lijkt me een prima moment 😉
Jwoeloe
Moderator
Clubvoorkeur: PSV

SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Stuttgard... Amateur!

Zo'n fout zou RikElfrink nooit maken! 🤗
  • These users thanked the author SKERLA for the post:
    Vanthaman18
    Ardbeg
    Mister PSV

SKERLA wrote: 16 Aug 2023, 21:17 Stuttgard... Amateur!

Zo'n fout zou @RikElfrink nooit maken! 🤗
    Surprisining
    7Koentjuh7
    Lid 2e elftal

Even een heel raar scenario dat in me opkomt maar: mocht Ibi zijn clausule 1 september geactiveerd worden en alles komt dan ook rond is er geen mogelijkheid om een speler aan te trekken door zelfde fout van KNVB als vorig jaar. Is het dan een idee om Luiz Chavez (die zijn eigen contract heeft afgekocht) op te pikken als back-up voor Schouten? Anders is de spoeling wel heel dun weer.

Uiteraard gaan we hier niet vanuit maar ben wel benieuwd hoe mensen hier tegen aan kijken.

(Window eredivisie sluit 31 Aug, en alle andere grote competities 1 Sep)
    koetje
    Legende

7Koentjuh7 wrote: 17 Aug 2023, 01:03 Even een heel raar scenario dat in me opkomt maar: mocht Ibi zijn clausule 1 september geactiveerd worden en alles komt dan ook rond is er geen mogelijkheid om een speler aan te trekken door zelfde fout van KNVB als vorig jaar. Is het dan een idee om Luiz Chavez (die zijn eigen contract heeft afgekocht) op te pikken als back-up voor Schouten? Anders is de spoeling wel heel dun weer.

Uiteraard gaan we hier niet vanuit maar ben wel benieuwd hoe mensen hier tegen aan kijken.

(Window eredivisie sluit 31 Aug, en alle andere grote competities 1 Sep)
    Window sluit ook in NL op 1 september
    7Koentjuh7
    Lid 2e elftal

Zeker weten? Heb tot nu toe alleen dit kunnen vinden.

koetje
    Legende

7Koentjuh7 wrote: 17 Aug 2023, 01:06 Zeker weten? Heb tot nu toe alleen dit kunnen vinden.

Gewoon kijken naar de bron:

https://www.knvb.nl/assist-wedstrijdsec ... hrijvingen
    7Koentjuh7
    Lid 2e elftal

koetje wrote: 17 Aug 2023, 01:11
    7Koentjuh7 wrote: 17 Aug 2023, 01:06 Zeker weten? Heb tot nu toe alleen dit kunnen vinden.

Gewoon kijken naar de bron:

https://www.knvb.nl/assist-wedstrijdsec ... hrijvingen
    Dank, dan is bovenstaande vraag/scenario sws niet relevant ;). Wel bijzonder dat VI ook aangeeft tot 31 aug.
    BlackMambaSanga
    Veelbelovend talent
    Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
    Favoriete speler: Ibrahim Sangare

Waarom niet gewoon afspreken om de uitslag van de uitwedstrijd tegen Rangers af te wachten?

Ook krijg ik steeds meer de indruk dat Sangare niet in staat is om een nieuwe taal te leren. Dit maakt het voor hem ook lastig.

Hij hoort nu bij de top 3 spelers uit Ivoorkust die nog in Europa spelen. Heeft gezien hoe het met Kessie is afgelopen. Dus gaat ons zeker niet na degradatie met Toulouse voor een club inruilen die niet voor de prijzen speelt.
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Ik vind het toch allemaal best bijzonder. Al 2 jaar elke dag van de transferperiode (zomer en winter) het gevoel hebben dat PSV ervan uit gaat dat het de laatste dag kan worden van Ibi bij PSV maar ondertussen zit hij er nog en is er geen club die wil betalen. Het gaat zelfs zo ver dat we zijn opvolger al 5 weken geleden klaar hebben gestoomd en in de wachtkamer hebben gezet. De overtuiging die ik vanuit Rik begrijp is dermate groot dat het lijkt alsof PSV gewoon echt heeft bepaald dat dit de laatste weken moeten worden en dat dan zelfs met een lager bedrag straks een akkoord bereikt kan worden. Het kan toch gewoon niet dat je die Vranckx straks nog teleur moet stellen?

De mindfuck is dat ik Sangaré helemaal niet perse kwijt wil maar dat zijn transfersom wel mogelijkheden biedt. En dan vind ik Vranckx op papier een top vervanger maar vind ik Debast en Vranckx samen niet perse beter dan Sangaré behouden.

Lastig.
    Maax
    Meervoudig international

11 Tinus wrote: 17 Aug 2023, 06:07 Ik vind het toch allemaal best bijzonder. Al 2 jaar elke dag van de transferperiode (zomer en winter) het gevoel hebben dat PSV ervan uit gaat dat het de laatste dag kan worden van Ibi bij PSV maar ondertussen zit hij er nog en is er geen club die wil betalen. Het gaat zelfs zo ver dat we zijn opvolger al 5 weken geleden klaar hebben gestoomd en in de wachtkamer hebben gezet. De overtuiging die ik vanuit Rik begrijp is dermate groot dat het lijkt alsof PSV gewoon echt heeft bepaald dat dit de laatste weken moeten worden en dat dan zelfs met een lager bedrag straks een akkoord bereikt kan worden. Het kan toch gewoon niet dat je die Vranckx straks nog teleur moet stellen?

De mindfuck is dat ik Sangaré helemaal niet perse kwijt wil maar dat zijn transfersom wel mogelijkheden biedt. En dan vind ik Vranckx op papier een top vervanger maar vind ik Debast en Vranckx samen niet perse beter dan Sangaré behouden.

Lastig.
    Stel de keuze is Ibi of Baka weg voor ongeveer hetzelfde geld, dan zou ik het wel weten...
    Hatseflats
    Vedette

Maax wrote: 17 Aug 2023, 08:13
    11 Tinus wrote: 17 Aug 2023, 06:07 Ik vind het toch allemaal best bijzonder. Al 2 jaar elke dag van de transferperiode (zomer en winter) het gevoel hebben dat PSV ervan uit gaat dat het de laatste dag kan worden van Ibi bij PSV maar ondertussen zit hij er nog en is er geen club die wil betalen. Het gaat zelfs zo ver dat we zijn opvolger al 5 weken geleden klaar hebben gestoomd en in de wachtkamer hebben gezet. De overtuiging die ik vanuit Rik begrijp is dermate groot dat het lijkt alsof PSV gewoon echt heeft bepaald dat dit de laatste weken moeten worden en dat dan zelfs met een lager bedrag straks een akkoord bereikt kan worden. Het kan toch gewoon niet dat je die Vranckx straks nog teleur moet stellen?

Lastig.
    Stel de keuze is Ibi of Baka weg voor ongeveer hetzelfde geld, dan zou ik het wel weten...
    Houdoe Sangare ;)
    Maax
    Meervoudig international

Hatseflats wrote: 17 Aug 2023, 08:58
    Maax wrote: 17 Aug 2023, 08:13

Houdoe Sangare ;)
    En bedankt?
    Galactico
    Meervoudig international

Lastig.
    Misschien wil Sangaré niet naar iedere club die de clausule zou kunnen aftikken. Daarbij zal hij ook uitzicht op speeltijd willen hebben en zullen de financiën een rol spelen.
    Drommels
    Bankzitter

Liverpool tikt gewoon 18 miljoen af voor een CVM van 30 jaar van Stuttgart dus waar stond Sangare dan op het lijstje plek 5 ofzo? Het word steeds penibeler of hij wel verkocht gaat worden. Zijn zaakwaarnemer schreeuwt het ook al 2 jaar dat die naar de grootste clubs kan, vooralsnog weinig daden...
    Smeets14
    Nationale topspeler

Drommels wrote: 17 Aug 2023, 09:29 Liverpool tikt gewoon 18 miljoen af voor een CVM van 30 jaar van Stuttgart dus waar stond Sangare dan op het lijstje plek 5 ofzo? Het word steeds penibeler of hij wel verkocht gaat worden. Zijn zaakwaarnemer schreeuwt het ook al 2 jaar dat die naar de grootste clubs kan, vooralsnog weinig daden...
    Liverpool heeft 2 cvm’s nodig hè.

Zijn zaakwaarnemer heeft vorig jaar gewoon gezegd dat niet de juiste club zich heeft gemeld en daarom niet is gegaan en heeft verlengd. Alleen Chelsea op de laatste dag maar toen wilde PSV niet mee werken.
    Drommels
    Bankzitter

Smeets14 wrote: 17 Aug 2023, 09:32
    Drommels wrote: 17 Aug 2023, 09:29 Liverpool tikt gewoon 18 miljoen af voor een CVM van 30 jaar van Stuttgart dus waar stond Sangare dan op het lijstje plek 5 ofzo? Het word steeds penibeler of hij wel verkocht gaat worden. Zijn zaakwaarnemer schreeuwt het ook al 2 jaar dat die naar de grootste clubs kan, vooralsnog weinig daden...

Zijn zaakwaarnemer heeft vorig jaar gewoon gezegd dat niet de juiste club zich heeft gemeld en daarom niet is gegaan en heeft verlengd. Alleen Chelsea op de laatste dag maar toen wilde PSV niet mee werken.
    Ik hoop het, scheelt namelijk wel of je gelijk Vranckx kan halen en nog een goed budget over hebt voor een centrale achterin.
    Klapstoel
    Basisspeler

Ik vind het opvallend rustig rondom Sangare. Had er meer commotie en geruchten omtrent verwacht deze week. Ergens heb ik het gevoel dat hij blijft bij gebrek aan concrete biedingen.
    ShovingNE2
    Site Admin

7Koentjuh7 wrote: 17 Aug 2023, 01:03(Window eredivisie sluit 31 Aug, en alle andere grote competities 1 Sep)
    Dit is al gedebunked toch?
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Juancho
    Mister PSV

Vanuit Liverpool zou je dan ook juist verwachten dat ze allang Ibi hadden gekocht. De prijs is duidelijk en ze moeten daar volgens mij een aardig nieuw elftal gaan opbouwen. Dan lijkt het mij voor de hand liggen dat je zsm je selectie rond wil hebben. En 38 miljoen is nou ook weer geen schokkend bedrag voor Liverpool.

Dus ik vind het ook een vreemde situatie worden.
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Rikkert1234
    Vedette

ShovingNE2 wrote: 17 Aug 2023, 17:56
    7Koentjuh7 wrote: 17 Aug 2023, 01:03(Window eredivisie sluit 31 Aug, en alle andere grote competities 1 Sep)
    Wat hij zegt klopt
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Rikkert1234 wrote: 17 Aug 2023, 18:01
    ShovingNE2 wrote: 17 Aug 2023, 17:56

Wat hij zegt klopt
    Wat jij zegt klopt niet. Dus wat hij zegt ook niet :mrgreen:
  • These users thanked the author SKERLA for the post:
    Rikkert1234
    Eindhovenvoetbal
    Internationale topspeler

Juancho wrote: 17 Aug 2023, 17:57

Vanuit Liverpool zou je dan ook juist verwachten dat ze allang Ibi hadden gekocht. De prijs is duidelijk en ze moeten daar volgens mij een aardig nieuw elftal gaan opbouwen. Dan lijkt het mij voor de hand liggen dat je zsm je selectie rond wil hebben. En 38 miljoen is nou ook weer geen schokkend bedrag voor Liverpool.

Dus ik vind het ook een vreemde situatie worden.
    Denk dat het vooral komt omdat alle clubs weten van de clausule. Gesprekken met PSV zijn dus niet nodig. Ze kunnen ongekend snel schakelen. Daarom blijft het in de media rustiger, omdat er niet onderhandeld hoeft te worden. Ik gok op PSG of Liverpool.
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

SKERLA wrote: 17 Aug 2023, 18:02
    Rikkert1234 wrote: 17 Aug 2023, 18:01

Wat hij zegt klopt
    Wat jij zegt klopt niet. Dus wat hij zegt ook niet :mrgreen:
    Wat jij zegt klopt
  • These users thanked the author Vanthaman18 for the post (total 2):
    Wp78SKERLA
    Post Reply