Transferwindow 2023/24
-
- Meervoudig international
Obispo is inmiddels ook alweer begonnen met veldtraining voor zichzelf. Dus die zit ook al verder in zijn herstelSmeets14 wrote: ↑17 Aug 2023, 08:57Elfrink gaf in eerdere berichtgeving aan dat Mauro inderdaad niet meegenomen is in de 20+4. Obispo wel.Drommels wrote: ↑17 Aug 2023, 08:52 Als er steeds word geroepen dat we een selectie willen hebben van 20+4 en we hebben momenteel 6 verdedigers dan is het niet heel raar dat er een back in beeld komt omdat Teze eigenlijk meer CV als RB is. Teze word ook vaak gebruikt als extra CV als PVA weg is, en dat is meestal 9 van de 10 gevallen. Daarnaast zoekt PSV nog een centrale dus dan kom je op 8 verdedigers. Ik reken Mauro en Obispo hier niet in mee en ik denk Steweart ook niet, die schuiven normaliter pas na de winterstop in het elftal en misschien maken in de winterstop dan mensen een transfer.
- RalfEdstrom
- Veelbelovend talent
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Ralf Edstrom
Goede techniek en snel is Dest, maar vaak ook een beetje blind paard. En dat ie van Barcelona komt zegt me niks, is daar en in Milan gewoon mislukt. Verder vind ik hèm erg onsympathiek overkomen wat ik van hem gezien heb. Verbeeldt zich heel wat. Voor mij hoeft ie niet, geef Sambo maar de kans en richt je op een vervanger voor Ramalho.
- ComeOnPSV
- Vedette
Dit hele filmpje laat zien waarom we hem kunnen gebruiken..
Triest dat iedereen hier zo tekeer gaat. Niemand zal het toegeven, maar zijn verleden bij Ajax zal er wel weer mee te maken hebben. Laat het gaan mensen.
- These users thanked the author ComeOnPSV for the post (total 3):
- Trixm • DeefPeef • Eindhovenvoetbal
- mr.top
- Internationale topspeler
Kostelijk. Dest kan er helemaal niets van en werd bij Barcelona beschouwd als miskoop. Men moest hem zelfs de basisbeginselen van het positiespel bijbrengen..Fanatic-U-s wrote: ↑17 Aug 2023, 08:13Sla je de plank helaas mis. Waarom zou Sambo het wèl zijn en Dest niet? Dest komt van Barça af, dat is toch wel iets andere koek dan Sambo.
-
Arias was ook klein, jordy Alba ook etc etc. Backs hoeven juist niet lang te zijn, maar snel, fel, wendbaar en goede longinhoud hebben om op en neer te gaan.Sjorsensjimmie wrote: ↑17 Aug 2023, 08:43Ik sluit me hier bij aan. Opvallend is wel dat Mwene nog geen enkele minuut mee mocht doen terwijl in de voorbereiding hij wel geregeld speelde.Joenepsv wrote: ↑17 Aug 2023, 08:38 Wie weet speelt er wat rondom spelers dat Stewart de markt op moet. En dat is prima natuurlijk. Regeren is vooruit zien. Maar Dest.. Dat vind ik zo'n alibi verdediger die heel veel dingen maskeert door hard heen en weer te rennen. Comfortabel aan de bal inderdaad maar daar is ook het meeste mee gezegd. Ik vind hem niet beter dan we nu hebben en wat we nu hebben is al niet goed genoeg. We moeten echt hoger mikken dan dit soort mislukte spelers die dankzij de Ajax hype omhoog zijn gevallen.
Misschien speelt er al langer iets waardoor Stewart gaat voor sorteren. Ik mis bij Dest zijn lengte. Vind hem te klein omdat we ook al Sambo en Mauro hebben op de backs die klein zijn.
- These users thanked the author AddoCultheld for the post:
- Doperwt11
- RalfEdstrom
- Veelbelovend talent
- Favoriete speler: Ralf Edstrom
- Hatseflats
- Vedette
Tillman en Dest met koopoptie. Daar is toch helemaal niks mis mee? Ik tel dat niet zozeer als puur huur, maar uitgestelde betaling. En als het niks is kan je ze makkelijk weer uitzwaaien. Alleen de huurprijs is dan betaald. Dest(e) meer geld is er voor andere klasbakken.
- These users thanked the author Hatseflats for the post (total 3):
- Sensation • RV1913 • DeefPeef
- ComeOnPSV
- Vedette
Nee maar als we er 1 willen hebben reageert iedereen hier panisch.
Doodvermoeiend.
- These users thanked the author ComeOnPSV for the post (total 2):
- DeefPeef • RalfEdstrom
-
- Vedette
Nou, nee. Want als pak ‘m beet Frenkie de Jong hier zou komen voetballen hoor je niemand klagen denk ik.
Dest is een van de meest overschatte voetballers uit de Eredivisie van de afgelopen 10 jaar. Kan niet verdedigen, vindt zichzelf vooral erg goed, en heeft ook een vervelende houding en uitstraling. Ik zie in niets een match met PSV. Krijg hier vooral flinke Hoever-vibes bij.
- mr.top
Moeten mensen jou nu echt uit gaan leggen dat je niet alles moet geloven wat er op het internet staat?
Die jongen is cum laude mislukt bij Barcelona. Werd daar gezien als een zeer grote miskoop. Dit valt alleen te verdedigen als blijkt dat Sambo niet kan voetballen.
-
- Nationale topspeler
Maar als we niet alles op internet moeten geloven. Waarom moeten we dan jouw teksten wel geloven en de positieve niet?mr.top wrote: ↑17 Aug 2023, 09:11Moeten mensen jou nu echt uit gaan leggen dat je niet alles moet geloven wat er op het internet staat?
Die jongen is cum laude mislukt bij Barcelona. Werd daar gezien als een zeer grote miskoop. Dit valt alleen te verdedigen als blijkt dat Sambo niet kan voetballen.
- ComeOnPSV
- Vedette
Ik ben erachter gekomen dat ik niet alles hier moet geloven. Als je Barcelona kijkers leest zijn ze een stuk positiever
- These users thanked the author ComeOnPSV for the post:
- ShovingNE2
-
- Nationale topspeler
De Dest, de Jong connectie
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
En dat heb je op internet gelezen?mr.top wrote: ↑17 Aug 2023, 09:11Moeten mensen jou nu echt uit gaan leggen dat je niet alles moet geloven wat er op het internet staat?
- mr.top
Daarom was zijn rol ook uitgespeeld toen Ronald Koeman vertrok als coach. Met een beetje leuk knippen en plakken kun je van iedere PSV speler een dergelijk filmpje maken.
Lees anders gewoon even de reacties over onze vriend in de media.
- Trixm
- Vedette
Even in perspectief plaatsen. Dat een jongen niet goed genoeg is voor Barcelona betekent niet dat hij bij PSV niet één van de beste kan zijn. Bij ajax een gewaardeerde back. Ervaring bij meerdere topclubs. Lijkt me een goede toevoeging aan de selectie. Daarnaast kent hij Bosz, ook een voordeel.
Saibari is underrated.
-
- Legende
Zo goed vond ik Dest bij Ajax niet. Toen Bosz trainer was bij Ajax speelde hij nog in de Onder 17 bij Ajax.Trixm wrote: ↑17 Aug 2023, 09:21 Even in perspectief plaatsen. Dat een jongen niet goed genoeg is voor Barcelona betekent niet dat hij bij PSV niet één van de beste kan zijn. Bij ajax een gewaardeerde back. Ervaring bij meerdere topclubs. Lijkt me een goede toevoeging aan de selectie. Daarnaast kent hij Bosz, ook een voordeel.
-
- Nationale topspeler
Maar je zegt net dat we niet alles moeten geloven wat er op internet staat? Dus we moeten het alleen geloven als het past bij jouw mening?
- Doperwt11
- Regelmatige invaller
Ik weet niet of ik vrolijk wordt van Dest maar van de backs die we nu hebben word ik zeker niet vrolijk.
Van Sambo had ik verwacht dat hij na een heel jaar eredivisie wel kans zou hebben op een basisplaats. Als je met de huidige backs geen basisplaats kan afdwingen ben je waarschijnlijk helaas niet goed genoeg voor PSV.
En als er dan toch een contract verlengt moet worden dan veel liever Babadi.
Kan er niet wakker van liggen als Mwene, V Aanholt (in deze vorm) of Ramalho (waardoor Teze rcv) weg zou gaan en we hier een (al is het maar een kleine) upgrade krijgen. Dest zou dat kunnen zijn.
Van Sambo had ik verwacht dat hij na een heel jaar eredivisie wel kans zou hebben op een basisplaats. Als je met de huidige backs geen basisplaats kan afdwingen ben je waarschijnlijk helaas niet goed genoeg voor PSV.
En als er dan toch een contract verlengt moet worden dan veel liever Babadi.
Kan er niet wakker van liggen als Mwene, V Aanholt (in deze vorm) of Ramalho (waardoor Teze rcv) weg zou gaan en we hier een (al is het maar een kleine) upgrade krijgen. Dest zou dat kunnen zijn.
- Doperwt11
- Regelmatige invaller
Kan hij mooi nog verkocht worden in deze window
- Trixm
- Vedette
Dat is een mening die ik kan begrijpen. Maar goed, op dit moment wil ik vooral spelers hebben die passen in het idee van Bosz, in hem en Earnest heb ik best veel vertrouwen. Dat zijn ook toevallig twee pionnen die de kwaliteiten van Dest goed kunnen inschatten.Massimo wrote: ↑17 Aug 2023, 09:24Zo goed vond ik Dest bij Ajax niet. Toen Bosz trainer was bij Ajax speelde hij nog in de Onder 17 bij Ajax.Trixm wrote: ↑17 Aug 2023, 09:21 Even in perspectief plaatsen. Dat een jongen niet goed genoeg is voor Barcelona betekent niet dat hij bij PSV niet één van de beste kan zijn. Bij ajax een gewaardeerde back. Ervaring bij meerdere topclubs. Lijkt me een goede toevoeging aan de selectie. Daarnaast kent hij Bosz, ook een voordeel.
Saibari is underrated.
-
- Nationale topspeler
Jij zit hier toch te verkondigen dat we niet alles moeten geloven? Maar als jij iets roept dan moeten we dat maar voor waarheid aannemen? Droef.