Sergiño Dest

Spelers A-selectie.
Post Reply
Teletubby
Nationale topspeler
Posts: 2234
Joined: 06 Jun 2023, 10:03
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No



Lijkt dan toch wel serieus te worden, vandaar het eigen topic.
AddoCultheld
Internationale topspeler
Posts: 3548
Joined: 19 Oct 2020, 10:20
FOOTB_REM_S: No

Prima plan, huren met optie. De Kyana Hoever stijl, alleen nu hopen dat het beter uitpakt. Eindelijk een echte rechtsback i.p.v. al die noodoplossing, verder is hij pas 22(?) En heeft de nodige ervaring. Snel binnenhengelen en door.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No



Zijn aanvallende speelstijl kunnen we heel goed gebruiken. Onze voorlopig nieuwe linksback!
TomPSV
Legende
Posts: 14764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
FOOTB_REM_S: No

Het is een beetje afhankelijk van het plan met hem of ik hier enthousiast van kan worden. Vertrekt Mwene zodat hij back-up wordt van de rechts- en linksback? Of gaat Sambo zijn contract niet verlengen? Of komt hij als zware concurrent voor Van Aanholt? Of gaat hij rechtsback spelen en gaat Teze naar het centrum ipv Ramalho en halen we geen centrale verdediger meer (dit laatste kan ik me niet voorstellen)?

Te veel vragen nog.
These users thanked the author TomPSV for the post (total 2):
MaxedMatthewZuc0
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Zat er aan te komen. Een prima back die zowel links als rechts uit de voeten kan en een seizoen bij Ajax uitstekend gespeeld heeft.
Die is al vaker in verband gebracht met Steward.

Zou Mwene dan gaan vertrekken?
Of Sambo niet verlengen?
Of was dit dan toch de gewenste verdediger en Teze de gewenste rechter centrale man?
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

De hamvraag is: worden we beter met Dest?
PSV_Haarlem
Jeugdinternational
Posts: 129
Joined: 08 Jun 2023, 22:25
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luc Nilis
FOOTB_REM_S: No

Of wordt het misschien, Dest als RB en Teze op de plaats van Ramalho? Lijkt erop dat Bosz gecharmeerd is van Jordan. Heeft een beter e inspeelpass dan Ramalho en maakt hopelijk minder cruciale fouten, maar een top CV zie ik er niet in.
User avatar
M.Delgado
Vaste waarde in elftal
Posts: 601
Joined: 04 Nov 2020, 14:41
FOOTB_REM_S: No

PSV_Haarlem wrote: 17 Aug 2023, 09:06 Of wordt het misschien, Dest als RB en Teze op de plaats van Ramalho? Lijkt erop dat Bosz gecharmeerd is van Jordan. Heeft een beter e inspeelpass dan Ramalho en maakt hopelijk minder cruciale fouten, maar een top CV zie ik er niet in.
Als hij dat zou vinden waarom speelt Ramalho dan überhaupt?
User avatar
colocolofc
Meervoudig international
Posts: 1306
Joined: 26 Jan 2019, 14:19
FOOTB_REM_S: No

11 Tinus wrote: 17 Aug 2023, 09:06 De hamvraag is: worden we beter met Dest?
Op Destbetreffende vraag heb ik geen antwoord
User avatar
Maax
Meervoudig international
Posts: 1302
Joined: 21 Jun 2022, 09:52
FOOTB_REM_S: No

PSV_Haarlem wrote: 17 Aug 2023, 09:06 Of wordt het misschien, Dest als RB en Teze op de plaats van Ramalho? Lijkt erop dat Bosz gecharmeerd is van Jordan. Heeft een beter e inspeelpass dan Ramalho en maakt hopelijk minder cruciale fouten, maar een top CV zie ik er niet in.
Ik vind Teze het echt fantastisch doen in de eerste wedstrijd als RCB/RB in dit systeem. Zou daar niet meer aankomen.
Smeets14
Nationale topspeler
Posts: 1732
Joined: 25 Aug 2017, 23:00
FOOTB_REM_S: No

Ik denk Mwene en/of Sambo vertrekt en dan heb je met Dest een goede vervanger die op beide back posities kan. Staat denk ik snel in de basis i.p.v. van Aanholt.
User avatar
VTheMan
Meervoudig international
Posts: 1077
Joined: 24 Jun 2022, 15:13
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Bakayoko
FOOTB_REM_S: No

Huur met optie is ok, maar ik denk niet dat dit nou de verdediger is die we zoeken. Die Dest kan er niet veel van. Kan leuk dribbelen maar geen rendement en verdedigend zeer zwak, weet niet of ik hier nou zo vrolijk van word...
Thoresen
Nationale topspeler
Posts: 1645
Joined: 10 May 2018, 10:22
FOOTB_REM_S: No

PSV_Haarlem wrote: 17 Aug 2023, 09:06 Of wordt het misschien, Dest als RB en Teze op de plaats van Ramalho? Lijkt erop dat Bosz gecharmeerd is van Jordan. Heeft een beter e inspeelpass dan Ramalho en maakt hopelijk minder cruciale fouten, maar een top CV zie ik er niet in.
En Teze heeft snelheid. Dest, ik krijg een beetje Reiziger flashbacks dus Destnie.
User avatar
OmeAad
Jeugdspeler
Posts: 34
Joined: 06 Jun 2023, 12:34
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Dit wordt Hoever d'n twidde. Kan totaal niet verdedigen.
User avatar
Smell Rock
Verbannen
Posts: 742
Joined: 30 Oct 2022, 17:05
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ben niet zo'n fan van Dest, laat hem dan maar het ongelijk bewijzen.
Wordt hier dan wel Philips Soccer Vereniging he 🇺🇲
Full speed or nothing
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

Iedereen hier die Dest ziet als vervanger van Teze in de huidige rol verdenk ik ervan tijdens wedstrijden hier te posten, in plaats van PSV te kijken.
PSV_Haarlem
Jeugdinternational
Posts: 129
Joined: 08 Jun 2023, 22:25
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luc Nilis
FOOTB_REM_S: No

M.Delgado wrote: 17 Aug 2023, 09:09
PSV_Haarlem wrote: 17 Aug 2023, 09:06 Of wordt het misschien, Dest als RB en Teze op de plaats van Ramalho? Lijkt erop dat Bosz gecharmeerd is van Jordan. Heeft een beter e inspeelpass dan Ramalho en maakt hopelijk minder cruciale fouten, maar een top CV zie ik er niet in.
Als hij dat zou vinden waarom speelt Ramalho dan überhaupt?
Omdat hij Teze de beste RB vindt? En hij Sambo zo 'matig' vindt dat hij liever met Teze op RCV/RB speelt en Ramalho op (R)CV dan met Sambo, die veel meer een klassieke back is? Vind overigens dat Teze het aardig invult. Als je Dest haalt en die gaat meer als wingback spelen op rechts, heb m.i. wel echt een sneller RCV nodig omdat de ruimtes er dan niet kleiner op worden.
User avatar
Franciscus
Nationale topspeler
Posts: 2402
Joined: 27 Jul 2022, 09:19
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Mauro Jr
FOOTB_REM_S: No

OK, we willen naar een kern van 20 spelers, en dus gaan we een speler huren waarvoor we Sambo, Teze, Mwene, en vanaf 2024 ergens ook nog Mauro hebben.
Dat klopt niet.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Hij gaat gewoon de vervanger van PvA worden. Die bakt er niks van dit seizoen.
Smeets14
Nationale topspeler
Posts: 1732
Joined: 25 Aug 2017, 23:00
FOOTB_REM_S: No

Franciscus wrote: 17 Aug 2023, 09:25 OK, we willen naar een kern van 20 spelers, en dus gaan we een speler huren waarvoor we Sambo, Teze, Mwene, en vanaf 2024 ergens ook nog Mauro hebben.
Dat klopt niet.
Het schijnt zo te zijn dat er ook spelers kunnen vertrekken bijv. Sambo of Mwene. Of werkt dat in het Vaticaan anders?
Brabander
Basisspeler
Posts: 461
Joined: 08 Jun 2023, 08:02
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Hier baal ik toch van. Dest... Ik wil liever iemand die kan verdedigen.
User avatar
Franciscus
Nationale topspeler
Posts: 2402
Joined: 27 Jul 2022, 09:19
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Mauro Jr
FOOTB_REM_S: No

Smeets14 wrote: 17 Aug 2023, 09:27
Franciscus wrote: 17 Aug 2023, 09:25 OK, we willen naar een kern van 20 spelers, en dus gaan we een speler huren waarvoor we Sambo, Teze, Mwene, en vanaf 2024 ergens ook nog Mauro hebben.
Dat klopt niet.
Het schijnt zo te zijn dat er ook spelers kunnen vertrekken bijv. Sambo of Mwene. Of werkt dat in het Vaticaan anders?
Dat kan, maar dat is nog niet gebeurd en er zijn zelfs geen geruchten.
Buiten dat is de positie dus al ruim dubbel bezet.
Last edited by Franciscus on 17 Aug 2023, 09:40, edited 1 time in total.
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
FOOTB_REM_S: No

Hoever 2.0
Kan er geen reet van
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
RIO
Legende
Posts: 14073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Dest komt ipv Ramalho denk ik. Teze centraal. Dan heb je minimaal 2 snelle verdedigers achterin. Boscagli en PvA iets slomer, bij PvA is het meer z’n concentratie waardoor ie niet oplet of te laat is. Als je dat in orde heeft dan heeft ie ook iets aan z’n snelheid.

Als Dest komt dan moet Bakayoko blijven want das een perfecte combinatie op rechts. Baka buitenom en Dest eroverheen.
These users thanked the author RIO for the post:
TimSibot
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ik verwacht dat Dest zich prima staande kan houden bij PSV en aanvallend zijn steentje kan bijdragen in dit type voetbal. Verdedigend heb ik geen oog op, al denk ik dat hij daar onder Bosz ook nog wel stappen kan zetten. Niet slagen bij Barcelona zegt niet alles. Ik ben gematigd positief. Ik hoop echter niet dat dit de verdediger is waar Earnie op doelt want we hebben wel echt een centrale verdediger nodig.
Last edited by Ardbeg on 17 Aug 2023, 09:42, edited 2 times in total.
These users thanked the author Ardbeg for the post (total 2):
NotoriousBIG046Fc Denzel
Post Reply