Vranckx speelde ook totaal niet bij AC Milan en daar krijgen we allemaal een collectief orgasme van.
Bijzonder hoe bij Dest alles zo negatief is.
Transferwindow 2023/24
- Maikel
- Site Admin
- Clubvoorkeur: PSV
- These users thanked the author Maikel for the post (total 4):
- Joosth • Ardbeg • NotoriousBIG046 • Captain(C)
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Vedette
Ik heb heel wat wedstrijden van Barcelona gezien met Dest in de basis, en hij was vaak de dissonant van een destijds toch al zeer matig Barca.
Ook bij Ajax werd hij zo enorm vaak voorbij gelopen alsof hij er niet stond.
Die transfer naar Barca (en zijn huidige status) heeft hij enkel te danken aan zijn snelheid en incidenteel leuke aanvallende acties.
Hij is in ieder geval zeker niet betrouwbaarder dan Teze, Sambo of Mwene, al zal hij puur aanvallend wel een streepje voor hebben op ze.
- Standbeeld
- Mister PSV
Best wel ernstig dat we zo ver terug in de tijd moeten om een goed seizoen van Dest op te kunnen noemen.
- ShovingNE2
- Site Admin
Haha. Enig opportunisme is mij niet vreemd.Chucky wrote: ↑17 Aug 2023, 10:39Toch grappig hoe jij altijd alles zo wil spinnen om bepaalde keuzes binnen het technisch beleid van PSV te verdedigen.ShovingNE2 wrote: ↑17 Aug 2023, 09:53 Dest is toch op beide flanken beter dan wat we hebben?
Kan best zijn dat Ramalho en/of Mwene op de nominatie staan om te vertrekken dan is het best logisch.
51 duels bij Barca. 20 CL duels. Laten we nou niet doen alsof Teze een betere rechtsback is he.
In maart zei je namelijk dit nog. Is Dest een betere voetballer geworden afgelopen maanden?
ShovingNE2 wrote: ↑28 Mar 2023, 09:50
- doorlopend geblesseerd
- nog 2 jaar contract dus Barca zal een miljoen of 10 willen
- kan niet voetballen
We gaan serieus toch geen godsvermogen uitgeven aan een back? Met ook nog eens een heel fors salaris. Neuh: laten we dat voor een linksbuiten of geweldige middenvelder gebruiken.
Maar het maakt wel uit of je een forse transfersom gaat betalen natuurlijk. Als je mij vraagt: zie je graag een andere back komen: waarschijnlijk wel, al ken ik de markt niet.
Maar dat Dest op de huidige selectie een aanvulling is? Lijkt mij wel. En ik ben allang blij dat we met een back in verband worden gebracht want die zag ik al niet meer aankomen.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- Chucky
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Maikel
- Site Admin
Ben ook niet volledig overtuigt van Dest hoor.Chucky wrote: ↑17 Aug 2023, 10:50Ik heb heel wat wedstrijden van Barcelona gezien met Dest in de basis, en hij was vaak de dissonant van een destijds toch al zeer matig Barca.
Ook bij Ajax werd hij zo enorm vaak voorbij gelopen alsof hij er niet stond.
Die transfer naar Barca (en zijn huidige status) heeft hij enkel te danken aan zijn snelheid en incidenteel leuke aanvallende acties.
Hij is in ieder geval zeker niet betrouwbaarder dan Teze, Sambo of Mwene, al zal hij puur aanvallend wel een streepje voor hebben op ze.
Maar ik had het idee dat hij al 26 was. Hij is 22, en als Bosz hem wat dingen bij kan leren kan hij doorgroeien en beter worden.
Beetje zoals Luuk de Jong ook enorm gegroeid is bij ons.
- Maax
- Meervoudig international
Huurspelers zijn als een vakantieliefde; het moet van beide kanten goed zitten om na de vakantie nog is af te spreken. Met optie tot koop spreek je beide de intentie uit om het hier nog is te proberen, zonder optie tot koop kan het zomaar zijn dat ze er ineens weer uitnaait (letterlijk en figuurlijk) naar een ander en kan je beter niet té verliefd worden....
-
- Vedette
Haha, fair enoughShovingNE2 wrote: ↑17 Aug 2023, 10:51Haha. Enig opportunisme is mij niet vreemd.
Maar het maakt wel uit of je een forse transfersom gaat betalen natuurlijk. Als je mij vraagt: zie je graag een andere back komen: waarschijnlijk wel, al ken ik de markt niet.
Een forse transfersom of huur maakt uiteraard ook verschil. Maar een zeer twijfelachtige, Hoever-iaanse huur zal mogelijk wel gaan leiden tot een transfervrije Sambo eind dit seizoen... Die zal geen perspectief meer zien als Dest zou komen.
- Standbeeld
- Mister PSV
Heel mooi beschreven, Maax. Daar zou je meer mee moeten doen.Maax wrote: ↑17 Aug 2023, 10:53 Huurspelers zijn als een vakantieliefde; het moet van beide kanten goed zitten om na de vakantie nog is af te spreken. Met optie tot koop spreek je beide de intentie uit om het hier nog is te proberen, zonder optie tot koop kan het zomaar zijn dat ze er ineens weer uitnaait (letterlijk en figuurlijk) naar een ander en kan je beter niet té verliefd worden....
Last edited by Standbeeld on 17 Aug 2023, 10:56, edited 1 time in total.
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- Maax
-
Dest is niet goed genoeg gebleken voor de absolute top.
Voor ons is dat een prima categorie om in te vissen.
Vranckx en CDK zijn ook “mislukt” bij Milan, Tillman bij BM, en daar is iedereen lyrisch over.
Er is een enorme hype om hem ontstaan in zijn Ajax periode, was toen pas 18 jaar volgens mij.
En daar is ie op meegelift…
Beetje vergelijkbaar met wat er nu met Baka gebeurd.
Neemt niet weg dat ie pas 22 jaar is, en ervaring heeft in de top.
Voor PSV gewoon een upgrade tov wat er nu staat.
Links en rechts inzetbaar, snel, goed aan de bal.
Ik zeg niet dat het de droomkandidaat is, maar begrijp de overdreven negativiteit ook niet zo.
Over Lang is ook het halve forum compleet leeggelopen, er waren zelfs leden die hun seizoenskaart gingen opzeggen, en 3 wedstrijden later is het by far de beste speler die we hebben.
Ik heb wel vertrouwen in Stewart, als hij erin gelooft, dan wil ik het wel een kans geven.
Tis ook gewoon huur hè, geen paniek.
En daarbij had inmiddels niemand meer op een extra back gerekend deze window, dus is het sowieso bonus.
Voor ons is dat een prima categorie om in te vissen.
Vranckx en CDK zijn ook “mislukt” bij Milan, Tillman bij BM, en daar is iedereen lyrisch over.
Er is een enorme hype om hem ontstaan in zijn Ajax periode, was toen pas 18 jaar volgens mij.
En daar is ie op meegelift…
Beetje vergelijkbaar met wat er nu met Baka gebeurd.
Neemt niet weg dat ie pas 22 jaar is, en ervaring heeft in de top.
Voor PSV gewoon een upgrade tov wat er nu staat.
Links en rechts inzetbaar, snel, goed aan de bal.
Ik zeg niet dat het de droomkandidaat is, maar begrijp de overdreven negativiteit ook niet zo.
Over Lang is ook het halve forum compleet leeggelopen, er waren zelfs leden die hun seizoenskaart gingen opzeggen, en 3 wedstrijden later is het by far de beste speler die we hebben.
Ik heb wel vertrouwen in Stewart, als hij erin gelooft, dan wil ik het wel een kans geven.
Tis ook gewoon huur hè, geen paniek.
En daarbij had inmiddels niemand meer op een extra back gerekend deze window, dus is het sowieso bonus.
-
- Veelbelovend talent
Ligt volkomen aan de invulling hoe je de rechtsback wilt laten spelen. Onder Bosz lijkt PSV in balbexit een verkapt 3-4-3 te spelen, met Teze vaak als extra CV en van Aanholt als linkshalf/winger. Als dit inderdaad is zoals Bosz het voor ogen heeft (en men ziet Dest als RB) dan hoeft hij niet te komen voor mij.ShovingNE2 wrote: ↑17 Aug 2023, 10:38Haha.
Wie heb je liever een jaar op de rechtsback? Teze of Dest? Sambo of Dest? Mwene of Dest? Ik denk dat het 3x Dest is toch?
Echter denk ik zelf dat men hem ziet als optie voor upgrade op links en dan mag hij van mij juist wel komen, hij is namelijk een beter voetballende back/winger dan van Aanholt.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Wie is de slet die jouw hartje heeft gebroken? Maax pain.Maax wrote: ↑17 Aug 2023, 10:53 Huurspelers zijn als een vakantieliefde; het moet van beide kanten goed zitten om na de vakantie nog is af te spreken. Met optie tot koop spreek je beide de intentie uit om het hier nog is te proberen, zonder optie tot koop kan het zomaar zijn dat ze er ineens weer uitnaait (letterlijk en figuurlijk) naar een ander en kan je beter niet té verliefd worden....
- Ontbijtkoek
- International
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
- Maax
Ik hoop dat RikElfrink meeleest.... Hij mag in mijn DM sliden voor mijn CV .Standbeeld wrote: ↑17 Aug 2023, 10:55Heel mooi beschreven, Maax. Daar zou je meer mee moeten doen.Maax wrote: ↑17 Aug 2023, 10:53 Huurspelers zijn als een vakantieliefde; het moet van beide kanten goed zitten om na de vakantie nog is af te spreken. Met optie tot koop spreek je beide de intentie uit om het hier nog is te proberen, zonder optie tot koop kan het zomaar zijn dat ze er ineens weer uitnaait (letterlijk en figuurlijk) naar een ander en kan je beter niet té verliefd worden....
Last edited by Maax on 17 Aug 2023, 10:58, edited 1 time in total.
-
- Nationale topspeler
En dan is die derde CV (topkandidaat) nog altijd een mysterie. Rik en Marco zitten ons zand in de ogen te gooien met Debast een een Amerikaan die voor twee Snickers op te halen is maar Earnie is in alle rust aan het koken.
- Juancho
- Mister PSV
Huurspelers moeten je direct beter maken, juist geen twijfel. Dest valt wat mij betreft zekers niet in deze categorie. We doen net alsof een huurspeler gratis is, maar stiekem betaalt PSV een behoorlijke som geld hoor. Zeker als je meerdere huurspelers hebt.
Maargoed, wet gaan het wel zien. Ik leg me er al voorzichtig bij dat de achterhoede weer eens het ondergeschoven kindje gaat worden. Ik hoop dan maar van harte dat Stewart achter de schermen met nog hele mooie dingen bezig is want je kan nog zo'n goed middenveld en aanval hebben, als het achterin kraakt en piept gaat het verdomd lastig worden. Mijn eerste inschatting is dat Dest dit absoluut niet gaat oplossen. Weer een verdediger met te veel twijfels en beperkingen. Leuke invulling als een Sambo of Mwene idd gaat vertrekken, maar dat zou juist een moment moeten zijn om een flinke kwaliteitsimpuls te halen zodat je kan doorselecteren. Dan komt een Aanholt of Teze maar op de bank. Of vecht het lekker uit samen.
Maargoed, wet gaan het wel zien. Ik leg me er al voorzichtig bij dat de achterhoede weer eens het ondergeschoven kindje gaat worden. Ik hoop dan maar van harte dat Stewart achter de schermen met nog hele mooie dingen bezig is want je kan nog zo'n goed middenveld en aanval hebben, als het achterin kraakt en piept gaat het verdomd lastig worden. Mijn eerste inschatting is dat Dest dit absoluut niet gaat oplossen. Weer een verdediger met te veel twijfels en beperkingen. Leuke invulling als een Sambo of Mwene idd gaat vertrekken, maar dat zou juist een moment moeten zijn om een flinke kwaliteitsimpuls te halen zodat je kan doorselecteren. Dan komt een Aanholt of Teze maar op de bank. Of vecht het lekker uit samen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- ShovingNE2
- Site Admin
Als ik steeds berichten van Elfrink lees dat PSV geen haast maakt met Sambo verlengen dan denk ik dat ze hem willen verkopen dit window.
Zo slecht als Hoever kan hij toch nooit zijn? Maar goed: ik heb een video gekeken van 8 minuten en daar baseer ik een beetje op dat het een goede aanvulling is. Wie weet zit ik mis.
Maar met Dest en Debast op de radar gaan we vooral volle bak voor voetballend vermogen. Een slager achterin vind ik ook geen probleem eigenlijk.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Maikel
- Site Admin
trouwepsvfan Juancho
Zie, gewoon kalm an.
Earnie is bezig met verdedigers
- These users thanked the author Maikel for the post (total 2):
- Vanthaman18 • 60yearsofglory
- Maax
Een Tukker op 16-jarige leeftijd in Italië... Ik had ook beter moeten wetenRIO wrote: ↑17 Aug 2023, 10:56Wie is de slet die jouw hartje heeft gebroken? Maax pain.Maax wrote: ↑17 Aug 2023, 10:53 Huurspelers zijn als een vakantieliefde; het moet van beide kanten goed zitten om na de vakantie nog is af te spreken. Met optie tot koop spreek je beide de intentie uit om het hier nog is te proberen, zonder optie tot koop kan het zomaar zijn dat ze er ineens weer uitnaait (letterlijk en figuurlijk) naar een ander en kan je beter niet té verliefd worden....
-
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Ze is 16 en haar naam is Francesca. Die van mij heette Elizabeth en ze kwam uit Wenen en Wenen dat ik deed.
- Maikel
- Site Admin
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik verwacht dat Rik vandaag nog wel even informeert bij de zaakwaarnemers van Mwene, Sambo en Teze om te kijken of er iets gaande is. Lijkt mij niet dat Dest als extra wordt gezien.
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- Alex RDDC