Johan Bakayoko

Spelers A-selectie.
Post Reply
johan derksen
Meervoudig international

Joepp12 wrote: 17 Aug 2023, 10:03 Wat zou een goede/haalbare vervanger zijn, mocht Bakayoko vertrekken? Moeten we dan denken aan Summerville waar eerder geruchten over rondgingen?
Image

:mrgreen:
Persepolis
Vedette
Clubvoorkeur: PSV

Ik vind Bakayoko nog steeds geen toptalent, maar wel een speler met potentie. Uiteindelijk bepaalt de markt de prijs: er wordt veel potentie gezien door meerdere vermogende clubs, en PSV hoeft niet per se te verkopen. Dat betekent dus veel vragen. En anders blijft ie lekker hier.
DadOfFour
Internationale topspeler

Persepolis wrote: 17 Aug 2023, 13:26 Ik vind Bakayoko nog steeds geen toptalent, maar wel een speler met potentie. Uiteindelijk bepaalt de markt de prijs: er wordt veel potentie gezien door meerdere vermogende clubs, en PSV hoeft niet per se te verkopen. Dat betekent dus veel vragen. En anders blijft ie lekker hier.
Denk dat je hiermee de tendens van dit topic wel goed hebt samengevat
  • These users thanked the author DadOfFour for the post:
    De Realist
    La vida és massa curta per no fer broma
    De Realist
    Internationale topspeler

DadOfFour wrote: 17 Aug 2023, 13:43
    Persepolis wrote: 17 Aug 2023, 13:26 Ik vind Bakayoko nog steeds geen toptalent, maar wel een speler met potentie. Uiteindelijk bepaalt de markt de prijs: er wordt veel potentie gezien door meerdere vermogende clubs, en PSV hoeft niet per se te verkopen. Dat betekent dus veel vragen. En anders blijft ie lekker hier.
    Denk dat je hiermee de tendens van dit topic wel goed hebt samengevat
    En ik mag hopen dat ze dat bij PSV ook zo zien en een bod van 35 miljoen ook gewoon lachend wegwuiven met een gesigneerde rechterkous.
    "Give the cup to them today" - Roger Schmidt
    DeefPeef
    Veelbelovend talent

Als Anthony 100 miljoen moest opleveren, zou er wat mij betreft heel veel geboden moeten worden voor Bakayoko.... voor 60+ mogen ze hem hebben.
    Lozano incoming :-)
    Heruone
    Lid scoutingsteam

Anthony dit, Anthony dat. Volgens mij is Anthony alles behalve een goede graadmeter.
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

Heruone wrote: 17 Aug 2023, 14:35 Anthony dit, Anthony dat. Volgens mij is Anthony alles behalve een goede graadmeter.
    Elke keer als ik Antony bij United zie spelen, dan schieten de tranen in m'n ogen. En ik weet nog steeds niet zeker of dat om frustratie of hilariteit is. Maar dat terzijde :mrgreen:
    Heruone
    Lid scoutingsteam

Ja, iedereen weet hoe die deal tot stand is gekomen. Dat is het frustrerende misschien wel. En al die Ajaciedjes doodleuk beweren dat Anthony zoveel beter was dan Cody.
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    Søren
    Meervoudig international

Het is natuurlijk ook compleet onzinnig om iedere transfer te vergelijken met Anthony.
    Dan zul je niet snel meer tevreden gaan zijn met welke transfer dan ook.
    Teletubby
    Nationale topspeler

Chelsea wilde die Olise (talentvolle rechtervleugel speler) oppikken voor 46 miljoen. Bakayoko heeft een vergelijkbaar profiel. Ik zie Chelsea ons zomaar weer 40 miljoen overmaken voor een vleugelspeler
  • These users thanked the author Teletubby for the post:
    Fc Denzel
    De Realist
    Internationale topspeler

Heruone wrote: 17 Aug 2023, 14:35 Anthony dit, Anthony dat. Volgens mij is Anthony alles behalve een goede graadmeter.
    Klopt, die was niet eens gehyped maar ten Hag sponsorde doodleuk zn ouwe club.

Kan je nagaan wat een echte hypetrain kan doen ;)
    "Give the cup to them today" - Roger Schmidt
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Wat je eigenlijk wilt is dat je topspelers, die voor topspelers bedragen weg gaan, tenminste succesvol bij je club zijn geweest. Anders zijn we straks net als die Braziliaanse teams een vijver waar spelers na hun debuut al worden opgepikt. Dan kunnen we moeilijk sportief presteren en krijgen we minder binding met de goede spelers.

Ik kan me nog steeds niet goed voorstellen wat de absolute top met hem wil, of wellicht vinden ze hem interessant omdat ze denken dat ie goedkoop op te pikken is, maar die jongen heeft gewoon heel weinig goede wedstrijden op niveau gespeeld. Op potentie spelers kopen snap ik wel maar Madueke had wel even wat meer laten zien ondanks zijn gebrek aan fitheid.

Zelf heb ik niet het gevoel dat PSV open staat om te verkopen, daar moet dus een bedrag tegenover staan waarbij die gedachten omvergeblazen worden dus ik denk dat Bakayoko mooi nog een podium krijgt om hier te vlammen. En als dat straks met de winterstop 10 en 10 G/A is dan gaat ie in de winterstop alsnog weg.
  • These users thanked the author 11 Tinus for the post:
    Noosa
    Roro
    Ballenjongen

De opvolger staat waarschijnlijk hier tussen:

https://www.transfermarkt.com/vereinigt ... rein/11946
    Eindhovenvoetbal
    Internationale topspeler

Joepp12 wrote: 17 Aug 2023, 10:03 Wat zou een goede/haalbare vervanger zijn, mocht Bakayoko vertrekken? Moeten we dan denken aan Summerville waar eerder geruchten over rondgingen?
    Lozano mag voor 10-12 miljoen weg.
    Ardbeg
    Mister PSV

Roro wrote: 17 Aug 2023, 15:16 De opvolger staat waarschijnlijk hier tussen:

Nee hoor
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Roro wrote: 17 Aug 2023, 15:16 De opvolger staat waarschijnlijk hier tussen:

Nee die staat hier

Image
    Fc Denzel
    Vaste waarde in elftal

Olise van Crystal Palace heeft bijgetekend.
    Dus ik denk clubs nu eerder bij ons gaan uitkomen.
    basp89
    Ballenjongen

Lees overal dat het vermoeden is dat het bij de grote clubs om een soort FOMO gaat. Persoonlijk zie ik hem nu nog geen basisplaats veroveren bij een club in de orde van grootte van Chelsea en City. Is het niet denkbaar dat er een dergelijke club komt, die hem nu koopt en direct terugverhuurd aan PSV. Ze weten dat hij hier 99,99% zeker een basisplaats heeft op zijn beste positie en dat ze volgend jaar zomer een volwassenere speler binnenkrijgen. Voordeel voor PSV is dat je nu (zonder verkoop Sangaré) al budget hebt om door te pakken in je verdediging en eventueel een talentvolle rechtsbuiten, die er volgend jaar staat als Bakayoko vertrekt.
    Tovast
    Nationale topspeler

Bakayoko OUT - 25 mil (& ruil)
    Lozano IN - ruil
    Nuamah IN - 15 mil

Lozano Nuamah Luuk Pepi Lang Babadi (vDuiven)
    Eindhovenvoetbal
    Internationale topspeler

Tovast wrote: 17 Aug 2023, 15:43 Bakayoko OUT - 25 mil (& ruil)
    Lozano IN - ruil
    Nuamah IN - 15 mil

Lozano Nuamah Luuk Pepi Lang Babadi (vDuiven)
    Haha ja daar teken ik voor.
    Lorenzo von Matterhorn
    Internationale topspeler

Afgelopen winter bakte Baka er nog helemaal niets van. Veel voorspelbare acties die allemaal op niets uitliepen. Ik geloof dat ik hier nog gesteld had dat Bakayoko nog geen 2 miljoen zou opleveren. Blijkt wel dat zelfs grote denkers als ik er ook wel eens flink naast kunnen zitten. Ik zie inmiddels wel zijn talent, maar vind hem de genoemde bedragen niet waard en betwijfel of hij dat ooit gaat opbrengen. Als ik Stewart was zou ik ook een concurrent rechtsbuiten gehaald hebben.. Aan de andere kant: het blijft een rechtsbuiten en Belgisch international en we hebben met de transfer van Daramy gezien hoe gek de markt is. Het is aan PSV (en Johan) om de hype zo hard mogelijk te laten opzwellen om er zoveel mogelijk geld uit te peuren. CL zou een mooie etalage zijn.
  • These users thanked the author Lorenzo von Matterhorn for the post:
    MC Hammer
    Lucky Luc
    Jeugdspeler

Bakayoko verkopen is (vind ik) nu te vroeg. Met 20 jaar en zijn huidige progressie verwacht ik dat we volgende zomer er minimaal hetzelfde voor krijgen.
    Plus als hij verstandig is en kijkt naar zijn ontwikkeling blijft hij nog minimaal 1 jaar hier. Volgens mij is dat ook wat hij heeft aangegeven.

Enige reden die ik voor verkoop nu kan bedenken is als de verkoop van Sangaré niet doorgaat en we daardoor niet de hard nodige versterking in de verdediging (LCV) kunnen halen. Ik hoop nog steeds op Sanchez. Dan zouden we voor Bakayoko dus EN zijn vervanger EN een top-LCV moeten halen.

Het reële scenario is voor mij Sangaré verkopen en dan een LCV en Vranckx halen. Verder nog wat (kleinere) wisselingen met lichte upgrades (Dest ipv Mwene, Drommel, El Gazi, …). Maar dat zou volgend jaar pas echt een slag verder moeten komen.

Met de strategie van Stewart hebben we volgend jaar (hopelijk na een CL en kampioenschap) met Lang, Bakayoko, Tillman, Veerman, Vranckx, en misschien ook Pepi, Saibari, Babadi en ik denk ook Teze echt een transferwaarde slag gemaakt. Met de CL kwalificatie-gelden daar nog bij moeten we volgend jaar een 2e stap omhoog kunnen maken.
    PsvBmg
    Vaste waarde in elftal

En toch zie ik het nog steeds niet echt zitten in Bakayoko, zo vaak afwezig, zoveel slechte wedstrijden met af en toe een goede er tussen.

Ik snap de hype niet, alles boven de 30 direct doen en dan een echte CV en RA halen, welke RA geen idee
    Ardbeg
    Mister PSV

PsvBmg wrote: 17 Aug 2023, 17:46 En toch zie ik het nog steeds niet echt zitten in Bakayoko, zo vaak afwezig, zoveel slechte wedstrijden met af en toe een goede er tussen.

Ik snap de hype niet, alles boven de 30 direct doen en dan een echte CV en RA halen, welke RA geen idee
    Ik snap niet hoe mensen vergeten dat hij nog maar 20 jaar oud is. Er staat nog zo veel te gebeuren. Als onze vrienden ineens hun talent voor 50 verkopen, niet klagen dat wij in de uitverkoop zitten he.
  • These users thanked the author Ardbeg for the post (total 3):
    EindhovenvoetbalPsvBmgDe Realist
    PSVTOPOss
    Vaste waarde in elftal

PsvBmg wrote: 17 Aug 2023, 17:46 En toch zie ik het nog steeds niet echt zitten in Bakayoko, zo vaak afwezig, zoveel slechte wedstrijden met af en toe een goede er tussen.

Je laatste stukje van de laatste zin zegt genoeg. Welke RA geen idee. Alsof we van een Summerville bijvoorbeeld kunnen verwachten dat hij meteen 10 goals en 10 assists maakt in een Eredivisie seizoen.
    Daarom pas echt bij een absoluut top bedrag Baka verkopen.
    Post Reply