Daar zit dus echter een groot risico aanvast. Dat doet me dus denken dat Ibi niet bepaald 1e keuze is voor dat soort clubs. Niks verkeerds natuurlijk want je praat over de Europese top. Denk nog altijd dar hij anders alsnog kiest voor een subtopper of zelfs een laagvlieger in bijv de PL. Jaartje knallen en de grote clubs komen vast alsnog.Eindhovenvoetbal wrote: ↑17 Aug 2023, 18:02Denk dat het vooral komt omdat alle clubs weten van de clausule. Gesprekken met PSV zijn dus niet nodig. Ze kunnen ongekend snel schakelen. Daarom blijft het in de media rustiger, omdat er niet onderhandeld hoeft te worden. Ik gok op PSG of Liverpool.Juancho wrote: ↑17 Aug 2023, 17:57
Vanuit Liverpool zou je dan ook juist verwachten dat ze allang Ibi hadden gekocht. De prijs is duidelijk en ze moeten daar volgens mij een aardig nieuw elftal gaan opbouwen. Dan lijkt het mij voor de hand liggen dat je zsm je selectie rond wil hebben. En 38 miljoen is nou ook weer geen schokkend bedrag voor Liverpool.
Dus ik vind het ook een vreemde situatie worden.
Ibrahim Sangaré
- Juancho
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Internationale topspeler
Zoals ik eerder al zei, de echte topclubs zien ook zijn ( vele ) mindere wedstrijden, waarin hij onbetrouwbaar was in balbezit en tactisch soms ook het spoor bijster was. Hij moet constanter worden en niet meer door de ondergrens zakken, daar is hij dit seizoen nu mee bezig, ben vooral benieuwd wie het aandurft met hem.
- These users thanked the author AddoCultheld for the post:
- milansandro
-
Dat wordt altijd over PSV'ers gezegd. Er is altijd wel een wedstrijd waarin het minder was.AddoCultheld wrote: ↑17 Aug 2023, 19:04 Zoals ik eerder al zei, de echte topclubs zien ook zijn ( vele ) mindere wedstrijden, waarin hij onbetrouwbaar was in balbezit en tactisch soms ook het spoor bijster was. Hij moet constanter worden en niet meer door de ondergrens zakken, daar is hij dit seizoen nu mee bezig, ben vooral benieuwd wie het aandurft met hem.
Zijn genoeg wedstrijden waarin hij uitgeblonken heeft en zijn statistieken zijn ook hartstikke goed.
Die gaat echt wel weg hoor.
Dat Van Nistelrooij hem verkeerd gebruikte lag niet aan hem.
- These users thanked the author Tijn for the post:
- Captain(C)
-
Zo'n clausule maakt het ook makkelijker voor grote clubs om geen haast te hebben hem te halen.Juancho wrote: ↑17 Aug 2023, 18:37Daar zit dus echter een groot risico aanvast. Dat doet me dus denken dat Ibi niet bepaald 1e keuze is voor dat soort clubs. Niks verkeerds natuurlijk want je praat over de Europese top. Denk nog altijd dar hij anders alsnog kiest voor een subtopper of zelfs een laagvlieger in bijv de PL. Jaartje knallen en de grote clubs komen vast alsnog.Eindhovenvoetbal wrote: ↑17 Aug 2023, 18:02
Denk dat het vooral komt omdat alle clubs weten van de clausule. Gesprekken met PSV zijn dus niet nodig. Ze kunnen ongekend snel schakelen. Daarom blijft het in de media rustiger, omdat er niet onderhandeld hoeft te worden. Ik gok op PSG of Liverpool.
Of voor zijn zaakwaarnemer om geen haast te hebben in onderhandelingen met clubs.
- These users thanked the author Tijn for the post (total 2):
- Eindhovenvoetbal • Vanthaman18
-
- Legende
Ik denk ook dat clubs al lang met die zaakwaarnemer gesproken hebben. Zullen vast een aantal clubs zijn die direct op de hoogte willen worden gebracht zodra een andere club de clausule wil activeren, en dan gaat het spel beginnen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
Noem in het afgelopen jaar behalve PSV- Milan en PSV -Ajax nog eens 2 wedstrijden waarin hij echt uitblonk?Tijn wrote: ↑17 Aug 2023, 19:30Dat wordt altijd over PSV'ers gezegd. Er is altijd wel een wedstrijd waarin het minder was.AddoCultheld wrote: ↑17 Aug 2023, 19:04 Zoals ik eerder al zei, de echte topclubs zien ook zijn ( vele ) mindere wedstrijden, waarin hij onbetrouwbaar was in balbezit en tactisch soms ook het spoor bijster was. Hij moet constanter worden en niet meer door de ondergrens zakken, daar is hij dit seizoen nu mee bezig, ben vooral benieuwd wie het aandurft met hem.
Zijn genoeg wedstrijden waarin hij uitgeblonken heeft en zijn statistieken zijn ook hartstikke goed.
-
Sangare staat door ons fans hoger aangeschreven dan door de buitenwacht. Daar ben ik van overtuigd. Anders was hij allang weggeweest. Competities zijn alweer begonnen, hij is nergens topprio. Hoeft niet te betekenen dat die niet weggaat of dat er geen interesse in hem is. Ik verwacht dat hij uiteindelijk vertrekt, voor een bedrag lager dan zijn clausule. 30 miljoen ofzo.
-
- Nationale topspeler
Jij bent niet helemaal lekker volgens mij of wel?AddoCultheld wrote: ↑17 Aug 2023, 19:42Noem in het afgelopen jaar behalve PSV- Milan en PSV -Ajax nog eens 2 wedstrijden waarin hij echt uitblonk?Tijn wrote: ↑17 Aug 2023, 19:30
Dat wordt altijd over PSV'ers gezegd. Er is altijd wel een wedstrijd waarin het minder was.
- These users thanked the author Smeets14 for the post (total 6):
- Ardbeg • Vanthaman18 • 10. Nilis • Robson de Souza • pedro • Ren Höek
-
- Legende
Klopt..grasveld wrote: ↑17 Aug 2023, 20:19 Sangare staat door ons fans hoger aangeschreven dan door de buitenwacht. Daar ben ik van overtuigd. Anders was hij allang weggeweest. Competities zijn alweer begonnen, hij is nergens topprio. Hoeft niet te betekenen dat die niet weggaat of dat er geen interesse in hem is. Ik verwacht dat hij uiteindelijk vertrekt, voor een bedrag lager dan zijn clausule. 30 miljoen ofzo.
Hij is nergens topprio..
Een hoop geruchten maar nog niemand behalve een laagvlieger in de PL die echt concreet een bod heeft gedaan..
Een hoop wishful thinking dat ie bij een topclub zou moeten kunnen belanden maar die hebben schijnbaar geen interesse..
Ik hoop dat ie wel ergens onderdak krijgt bij de middenmoot, subtop PL zodat PSV daar van profiteert..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
-
- Lid scoutingsteam
Sangaré behoort bijna wekelijks tot onze beste spelers. Ik denk dat je een handjevol willekeurige wedstrijden kunt opnoemen en dat hij daarin dan inderdaad tot de betere spelers behoorde. Hoewel vorig seizoen niet echt representatief was, met de speelstijl die we hanteerden.
- These users thanked the author Ykhim for the post (total 7):
- mateja • Smeets14 • Kingfisher • Vanthaman18 • Lnbl18 • Persepolis • Ren Höek
-
Noem ze maar op?Smeets14 wrote: ↑17 Aug 2023, 20:26Jij bent niet helemaal lekker volgens mij of wel?AddoCultheld wrote: ↑17 Aug 2023, 19:42
Noem in het afgelopen jaar behalve PSV- Milan en PSV -Ajax nog eens 2 wedstrijden waarin hij echt uitblonk?
Ardbeg toch apart dat je me geblokkeerd hebt, maar toch nog clowntjes uit kan delen aan mijn post. Bedankt
- These users thanked the author AddoCultheld for the post:
- milansandro
-
Vandaar dat Rvn hem op een gegeven moment zelfs wissel zette? Ligt vast aan het systeem, maar toch ook vooral aan een stukje focus bij hem zelf, had afgelopen seizoen vooral de indruk dat hij er in het veld soms niet helemaal bij was.Ykhim wrote: ↑17 Aug 2023, 20:43 Sangaré behoort bijna wekelijks tot onze beste spelers. Ik denk dat je een handjevol willekeurige wedstrijden kunt opnoemen en dat hij daarin dan inderdaad tot de betere spelers behoorde. Hoewel vorig seizoen niet echt representatief was, met de speelstijl die we hanteerden.
- Ardbeg
- Mister PSV
Als mensen je quoten, zijn je berichten zichtbaar. Al is het niet blokkeren maar filteren. Kei simpel forumknopje.AddoCultheld wrote: ↑17 Aug 2023, 20:47Noem ze maar op?
@Ardbeg toch apart dat je me geblokkeerd hebt, maar toch nog clowntjes uit kan delen aan mijn post. Bedankt
Last edited by Ardbeg on 17 Aug 2023, 21:14, edited 2 times in total.
-
- Meervoudig international
Dat zullen wel veel berichten zijnArdbeg wrote: ↑17 Aug 2023, 21:05Als mensen je quoten, zijn je berichten zichtbaar.AddoCultheld wrote: ↑17 Aug 2023, 20:47
Noem ze maar op?
@Ardbeg toch apart dat je me geblokkeerd hebt, maar toch nog clowntjes uit kan delen aan mijn post. Bedankt
- These users thanked the author Bossche bol for the post:
- Ardbeg
-
- Lid scoutingsteam
Het had ook te maken met fitheid, meen ik me te herinneren. Maar vooral ook met het feit dat Ruud hem in een rol duwde die Sangaré totaal niet past. Het is ook geen '6' die voor defensieve stabiliteit zorgt, zoals veel mensen lijken te denken. Ik vind het niet gek dat hij niet naar Europese topclubs gaat die zo'n speler zoeken.AddoCultheld wrote: ↑17 Aug 2023, 20:54Vandaar dat Rvn hem op een gegeven moment zelfs wissel zette? Ligt vast aan het systeem, maar toch ook vooral aan een stukje focus bij hem zelf, had afgelopen seizoen vooral de indruk dat hij er in het veld soms niet helemaal bij was.
Sangaré moet kunnen jagen en bikkelen. In die rol en speelstijl kan hij prima mee bij elke club.
- Hatseflats
- Vedette
Godmejaar, hoe kan je nou onze beste speler zo erg downgraden? Wat zal de rest dan ontiegelijk slecht zijn in jouw ogen. Niveau Helmond Sport denk ik dan.AddoCultheld wrote: ↑17 Aug 2023, 20:54Vandaar dat Rvn hem op een gegeven moment zelfs wissel zette? Ligt vast aan het systeem, maar toch ook vooral aan een stukje focus bij hem zelf, had afgelopen seizoen vooral de indruk dat hij er in het veld soms niet helemaal bij was.Ykhim wrote: ↑17 Aug 2023, 20:43 Sangaré behoort bijna wekelijks tot onze beste spelers. Ik denk dat je een handjevol willekeurige wedstrijden kunt opnoemen en dat hij daarin dan inderdaad tot de betere spelers behoorde. Hoewel vorig seizoen niet echt representatief was, met de speelstijl die we hanteerden.
- These users thanked the author Hatseflats for the post (total 2):
- Ardbeg • Eindhovenvoetbal
-
- Lid scoutingsteam
Tja het gaat nooit zoals je wilt.. deze beste man gaat vast een mooie transfer maken en voordat dit gebeurd zijn uiterste best doen in ons shirt.
-
- Meervoudig international
Sommige mensen gaan pas zien hoe goed hij is als hij bij een andere club speelt. Wordt echt vreselijk onderschat hier.
- These users thanked the author danko-lazovic for the post (total 2):
- Eindhovenvoetbal • 10. Nilis
-
- Ballenjongen
Ibi is goud waard. Als het niet vanwege zijn kwaliteit is, dan alleen al om de persoon zelf. Een verademing tussen alle heethoofden, semi-gangsters en verwende jeugdspelers. Nooit gezeik en altijd een lach op het gezicht. Los daarvan, denk ik dat hij zwaar onderschat wordt door een deel van de supporters.
- These users thanked the author Lnbl18 for the post:
- De Realist
-
- Lid 2e elftal
Ze hebben wat geld gevonden.
''Nottingham Forest have made a verbal offer to sign midfielder Youssouf Fofana from Monaco.
The proposal of £29.8million (€35m) plus add-ons is at a level the Ligue 1 club would be prepared to accept.
Forest are also in contact with Fofana's representatives as they try to reach an agreement with the 24yo France international. Other clubs are closely monitoring the situation.''
''The Athletic previously reported that Forest are interested in strengthening central midfield with PSV's Ibrahim Sangare, Leicester City's Wilfried Ndidi, Leeds United's Tyler Adams and Benfica's Florentino Luis among the club's targets.''
-
- Legende
Ze hebben volgens mij altijd wel geld gehad, alleen wilden ze dit niet spenderen aan Sangare..
In ieder geval waren ze niet overtuigd genoeg van hem om dit bedrag van 35 miljoen + aanvullingen aan hem uit te geven..
Met dit bedrag was PSV akkoord gegaan hoor..
- These users thanked the author milansandro for the post:
- ruuddevil
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Sangare wil niet naar Forrest.milansandro wrote: ↑17 Aug 2023, 22:22Ze hebben volgens mij altijd wel geld gehad, alleen wilden ze dit niet spenderen aan Sangare..
In ieder geval waren ze niet overtuigd genoeg van hem om dit bedrag van 35 miljoen + aanvullingen aan hem uit te geven..
Met dit bedrag was PSV akkoord gegaan hoor..
- These users thanked the author Vanthaman18 for the post:
- Ykhim
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Trixm weer een nominatieAddoCultheld wrote: ↑17 Aug 2023, 19:42Noem in het afgelopen jaar behalve PSV- Milan en PSV -Ajax nog eens 2 wedstrijden waarin hij echt uitblonk?Tijn wrote: ↑17 Aug 2023, 19:30
Dat wordt altijd over PSV'ers gezegd. Er is altijd wel een wedstrijd waarin het minder was.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford