Ibrahim Sangaré

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Trixm
Vedette

Heruone wrote: 17 Aug 2023, 22:40
AddoCultheld wrote: 17 Aug 2023, 19:42

Noem in het afgelopen jaar behalve PSV- Milan en PSV -Ajax nog eens 2 wedstrijden waarin hij echt uitblonk?
@Trixm weer een nominatie :mrgreen:
Dit is een trol post, die neem ik niet mee.
  • These users thanked the author Trixm for the post (total 2):
    Ardbegmateja
    Saibari is underrated.
    Ittot
    Internationale topspeler

Ykhim wrote: 17 Aug 2023, 21:10
    AddoCultheld wrote: 17 Aug 2023, 20:54Vandaar dat Rvn hem op een gegeven moment zelfs wissel zette? Ligt vast aan het systeem, maar toch ook vooral aan een stukje focus bij hem zelf, had afgelopen seizoen vooral de indruk dat hij er in het veld soms niet helemaal bij was.
    Het had ook te maken met fitheid, meen ik me te herinneren. Maar vooral ook met het feit dat Ruud hem in een rol duwde die Sangaré totaal niet past. Het is ook geen '6' die voor defensieve stabiliteit zorgt, zoals veel mensen lijken te denken. Ik vind het niet gek dat hij niet naar Europese topclubs gaat die zo'n speler zoeken.

Sangaré moet kunnen jagen en bikkelen. In die rol en speelstijl kan hij prima mee bij elke club.
    Precies, Sangare is geen 6. Maar een 8.

Het zou me niets verbazen als hij uiteindelijk alsnog bij PSG of Liverpool terecht komt. Het kan bijna niet dat clubs in de top 3/4 competities zijn potentieel niet inzien. Of wij zitten er hier compleet naast, maar dat lijkt me sterk :D
    ComeOnPSV
    Vedette
    Clubvoorkeur: PSV

Lijkt Bayern niet te worden.
    Rikkert1234
    Vedette

Lijkt erop dat veel clubs hem niet als Plan A zien en met de clausule kunnen clubs ook zeker wachten. Nu dat Schouten is gekomen en Vranckx op het punt staat om naar ons te verkassen plus dat er meer geld vrij komt voor een RCV zie ik hem wel liever vandaag als morgen vertrekken.
  • These users thanked the author Rikkert1234 for the post:
    Klapstoel
    Klapstoel
    Basisspeler

Bayern lijkt niet door te zetten evenals Liverpool. Houden we PSG over. Toch opvallend dat er weinig concrete interesse is ondanks zijn relatief lage transfersom
    Sjorsensjimmie
    Bankzitter

Klapstoel wrote: 18 Aug 2023, 07:53 Bayern lijkt niet door te zetten evenals Liverpool. Houden we PSG over. Toch opvallend dat er weinig concrete interesse is ondanks zijn relatief lage transfersom
    Ik vermoed dat Sangaré de 'betrouwbaarheid' mist en dat daarom clubs niet vol voor hem gaan. En wellicht willen ze hem eerst op een hoger niveau zien.
    Kwaliteiten heeft hij zeer zeker.

Vind het wel heel opvallend dat alles en iedereen er blijkbaar vanuit gaat dat hij vertrekt. De media roept dit al weken maar er gebeurt niks. Ik hoop dat hij vertrekt zodat we ons nog beter kunnen versterken. PSV heeft dan denk ik een prachtig team staan.
    MC Hammer
    International

Er zijn dus "journalisten", die totale onzin verkondigen. Er werd gesteld dat Bayern hem "bovenaan de lijst" had staan. Het was bij wijze van spreken al praktisch rond. En nu, een week later, is hij nog hier.

Dan kunnen we wel klagen of Rik en dat hij weinig scoops heeft en ons niet continu overlaadt met geruchten en dat hij het verschil niet kent tussen mits en tenzij, maar hij slingert tenminste niet tot zelden bullshit in de ether.
  • These users thanked the author MC Hammer for the post:
    29.04.2007
    Hammertime!
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Sjorsensjimmie wrote: 18 Aug 2023, 08:03
    Klapstoel wrote: 18 Aug 2023, 07:53 Bayern lijkt niet door te zetten evenals Liverpool. Houden we PSG over. Toch opvallend dat er weinig concrete interesse is ondanks zijn relatief lage transfersom
    Ik vermoed dat Sangaré de 'betrouwbaarheid' mist en dat daarom clubs niet vol voor hem gaan. En wellicht willen ze hem eerst op een hoger niveau zien.
    Kwaliteiten heeft hij zeer zeker.

Vind het wel heel opvallend dat alles en iedereen er blijkbaar vanuit gaat dat hij vertrekt. De media roept dit al weken maar er gebeurt niks. Ik hoop dat hij vertrekt zodat we ons nog beter kunnen versterken. PSV heeft dan denk ik een prachtig team staan.
    Vind dit wel een lastige. Sangare is absoluut een topper voor ons. Maar wat als hij blijft? Dan krijgen we dus niet kwalitatieve versterking voor de verdediging. Lijkt me eeb moeilijke spagaat waarin we zitten. En dat terwijl er al de hele window wordt geroepen dat hij zeker weggaat. Nog 2 weken, dan weten we het.
    DadOfFour
    Internationale topspeler

Dan blijft hij toch gewoon nog lekker een jaar? Hij ligt nog vast tot 2027, dus geen haast...

En anders zijn er nog 48 spelers die Sangare heten, halen we er daar toch een paar van?
    https://www.transfermarkt.com/detailsuc ... e/44330355
    La vida és massa curta per no fer broma
    Fanatic-U-s
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Fredrik Oppegård

Sangaré behouden is ook hartstikke prima hoor. En met Wolfsburg in de wachtkamer, kunnen we Vranckx mogelijk voor minder oppikken over anderhalve week. Helemaal wanneer we komende week Rangers al met 1-4 oprollen.

Maar nu we de CL ingaan, wel graag die clausule eruit slopen. Wellicht dat hij dan volgend jaar voor 50 mln. weg gaat.
    Ex unitate vires
    ruuddevil
    Legende

Rikkert1234 wrote: 18 Aug 2023, 05:11 Lijkt erop dat veel clubs hem niet als Plan A zien en met de clausule kunnen clubs ook zeker wachten. Nu dat Schouten is gekomen en Vranckx op het punt staat om naar ons te verkassen plus dat er meer geld vrij komt voor een RCV zie ik hem wel liever vandaag als morgen vertrekken.
    De grote clubs zien hem zelfs niet als plan B, C of D. Althans zo lijkt het als je de acties van Chelsea en Liverpool op de markt bekijkt.
  • These users thanked the author ruuddevil for the post:
    milansandro
    Buitenspelgoal
    Vaste waarde in elftal

Rikkert1234 wrote: 18 Aug 2023, 05:11 Lijkt erop dat veel clubs hem niet als Plan A zien en met de clausule kunnen clubs ook zeker wachten. Nu dat Schouten is gekomen en Vranckx op het punt staat om naar ons te verkassen plus dat er meer geld vrij komt voor een RCV zie ik hem wel liever vandaag als morgen vertrekken.
    Niks "op het punt" zo lang Sangare nog hier is. Vertrekt hij niet, dan komt Vranckx ook niet.
    Brabander
    Basisspeler

Ik zou toch wel graag Vranckx zien komen. Nieuwe cashcow zodat PSV weer verder kan.
    Sangaré is natuurlijk wel beter. Maar financieel moet PSV ook stappen gaan zetten.
    Standbeeld
    Mister PSV

MC Hammer wrote: 18 Aug 2023, 08:04Er zijn dus "journalisten", die totale onzin verkondigen. Er werd gesteld dat Bayern hem "bovenaan de lijst" had staan. Het was bij wijze van spreken al praktisch rond. En nu, een week later, is hij nog hier.
    Dat leek mij gewoon een een-tweetje met de zaakwaarnemer van Ibi om druk te zetten op clubs met latente/sluimerende interesse.
    Standbeeld
    Mister PSV

Hieruit maak ik twee dingen op als de info op waarheid berust:
    1. Nottingham kan de afkoopsom van Sangare gewoon aftikken.
    2. Nottingham pakt -voor de genoemde afkoopsom- niet door op Sangare en kiest voor een andere speler.

https://www.google.com/amp/s/www.dailym ... atsen.html
    Bram
    Nationale topspeler

Wat zien al die clubs dan bij Sangaré wat wij allemaal niet zien?
    Dribble
    Bankzitter

Standbeeld wrote: 18 Aug 2023, 09:50 Hieruit maak ik twee dingen op als de info op waarheid berust:
    2. Nottingham pakt -voor de genoemde afkoopsom- niet door op Sangare en kiest voor een andere speler.

Of Sangare wil gewoon niet naar Nottingham.
    Standbeeld
    Mister PSV

Dribble wrote: 18 Aug 2023, 09:53
    Standbeeld wrote: 18 Aug 2023, 09:50 Hieruit maak ik twee dingen op als de info op waarheid berust:

Of Sangare wil gewoon niet naar Nottingham.
    Tot op heden hebben we via Rik kunnen vernemen dat Nottingham een te laag bod bij PSV heeft neergelegd. Als Nottingham biedt dan zullen ze ongetwijfeld geïnformeerd hebben bij het management van Sangare.
  • These users thanked the author Standbeeld for the post:
    milansandro
    TinuZzZ
    Jeugdinternational

Bram wrote: 18 Aug 2023, 09:51 Wat zien al die clubs dan bij Sangaré wat wij allemaal niet zien?
    Waarschijnlijk dat wat wij bij beroerde wedstrijden van hem ook wel eens zien. Namelijk de ballen die hij heroverd zelf eerder heeft verspeeld. Voor de absolute top is dat te mager denk ik.
    Gas erop! Remmen is angst!
    ruuddevil
    Legende

Bram wrote: 18 Aug 2023, 09:51 Wat zien al die clubs dan bij Sangaré wat wij allemaal niet zien?
    We zijn als snel geneigd onze eigen spelers te overschatten. Dat komt omdat we supporter zijn, maar ook omdat we ze gemiddeld tegen mindere tegenstanders aan het werk zien. Bij Xavi Simons las ik hier zelfs vergelijkingen met Ronaldo (onze Ronaldo), een speler die jarenlang zonder discussie wereldwijd werd gezien als de beste. Totaal idioot natuurlijk, Simons is internationaal gezien een leuk talent. Anders had PSG hem niet uitgeleend. Voor Sangare geldt dat hij het niet heeft laten zien in de CL of op een WK. Verder heeft ie de bekende slordigheden. Het is gewoon geen zekerheid voor 37,5 mln.
  • These users thanked the author ruuddevil for the post (total 7):
    TinuZzZNotoriousBIG046romardomilansandroBramtrouwepsvfanAddoCultheld
    DoelbewustProvoceren
    Regelmatige invaller

Heb nog meer vertrouwen in Sangare in de Premier League dan Gakpo, en sowieso meer dan in Madueke.
    Sangare is een best en komt daar volledig tot zijn recht. Bal afpakken, bal afschermen, de duels aan gaan. Hij moet wel eerst de stap naar rechterrijtje maken, om te wennen. Speelt dan over twee jaar bij de top.
    grasveld
    Internationale topspeler

En iedereen heeft het hier over PSG, Bayern en nog meer Europese topclubs, waar wat geruchten van zijn omtrent Sangare. Maar voorlopig blijft het bij geruchten en wil zelfs een Nottingham Forrest blijkbaar niet de clausule aftikken en kiezen ze voor een andere speler (die een soortgelijk bedrag moet kosten als Sangares clausule). Nou denk ik inderdaad ook dat Sangare geen oren heeft naar Nottingham. Maar zij zijn blijkbaar ook niet bereid om 37.5 voor hem af te tikken.

Ik vind Sangare een goede voetballer voor PSV. Maar clubs die je in de wandelgangen hoort zoals PSG, Bayern en Liverpool hebben allemaal de ambitie om de CL te winnen. Ik kan me niet voorstellen dat zij Sangare zouden willen halen als basisspeler.
    Bram
    Nationale topspeler

ruuddevil wrote: 18 Aug 2023, 10:07
    We zijn als snel geneigd onze eigen spelers te overschatten. Dat komt omdat we supporter zijn, maar ook omdat we ze gemiddeld tegen mindere tegenstanders aan het werk zien. Bij Xavi Simons las ik hier zelfs vergelijkingen met Ronaldo (onze Ronaldo), een speler die jarenlang zonder discussie wereldwijd werd gezien als de beste. Totaal idioot natuurlijk, Simons is internationaal gezien een leuk talent. Anders had PSG hem niet uitgeleend. Voor Sangare geldt dat hij het niet heeft laten zien in de CL of op een WK. Verder heeft ie de bekende slordigheden. Het is gewoon geen zekerheid voor 37,5 mln.
    Ik begrijp je verhaal en ik denk dat je gelijk hebt, maar West Ham betaalt wel 47 miljoen voor een speler die alleen maar buitenspel staat.
    mateja
    Internationale topspeler

We zijn weer lekker een van onze beste spelers aan het onderschatten. En straks weer boos worden dat we spelers voor te weinig verkopen.
  • These users thanked the author mateja for the post:
    Vanthaman18
    Trixm
    Vedette

CL halen en de clubs staan in de rij. Sangare kan het nu ook laten zien aankomende weken. Twee goede potten en hij vertrekt 100% voor 37,5 miljoen.
    Saibari is underrated.
    Post Reply