Ibrahim Sangaré

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Juancho
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

Ben benieuwd of Ibi dat ook ziet, want idd een jaartje CL en daarin wat laten zien kan de boel wel eens aanwakkeren. Maarja, dan zal hij dus nog een jaar bij PSV moeten blijven :).
  • These users thanked the author Juancho for the post (total 2):
    BekaAddoCultheld
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Trixm
    Vedette

Juancho wrote: 18 Aug 2023, 10:35 Ben benieuwd of Ibi dat ook ziet, want idd een jaartje CL en daarin wat laten zien kan de boel wel eens aanwakkeren. Maarja, dan zal hij dus nog een jaar bij PSV moeten blijven :).
    Ik doelde meer op de twee wedstrijden tegen rangers, maar goed nog een heel jaar zou helemaal geweldig zijn.
    Saibari is underrated.
    ruuddevil
    Legende

Bram wrote: 18 Aug 2023, 10:22
    ruuddevil wrote: 18 Aug 2023, 10:07

We zijn als snel geneigd onze eigen spelers te overschatten. Dat komt omdat we supporter zijn, maar ook omdat we ze gemiddeld tegen mindere tegenstanders aan het werk zien. Bij Xavi Simons las ik hier zelfs vergelijkingen met Ronaldo (onze Ronaldo), een speler die jarenlang zonder discussie wereldwijd werd gezien als de beste. Totaal idioot natuurlijk, Simons is internationaal gezien een leuk talent. Anders had PSG hem niet uitgeleend. Voor Sangare geldt dat hij het niet heeft laten zien in de CL of op een WK. Verder heeft ie de bekende slordigheden. Het is gewoon geen zekerheid voor 37,5 mln.
    Ik begrijp je verhaal en ik denk dat je gelijk hebt, maar West Ham betaalt wel 47 miljoen voor een speler die alleen maar buitenspel staat.
    Klopt, maar die was erg goed op het WK vond ik. Neem aan dat je Kutus bedoelt.
    29.04.2007
    Nationale topspeler

Trixm bedoelt volgens mij nu 2 goede wedstrijden tegen Glasgow en dan vertrekt Sangare nog deze transferwindow.

Edit: hij was me zelf al voor. ;)
    Armada
    Internationale topspeler

Zover ik begrepen heb geldt de clausule nog enkel deze periode.
    Teletubby
    Nationale topspeler

Armada wrote: 18 Aug 2023, 10:39 Zover ik begrepen heb geldt de clausule nog enkel deze periode.
    Enkel deze periode? Deze transferperiode of bedoel je een andere tijdsspanne? Sangare dit jaar houden en dan shinen in de CL en volgend jaar kunnen vragen wat we willen zou wel ook ideaal zijn.
    ComeOnPSV
    Vedette

Geen idee waar Scisports dit zegt, maar een geruchtje:

https://www.footballtransfers.com/nl/tr ... re-van-PSV
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Teletubby wrote: 18 Aug 2023, 10:42
    Armada wrote: 18 Aug 2023, 10:39 Zover ik begrepen heb geldt de clausule nog enkel deze periode.
    Enkel deze periode? Deze transferperiode of bedoel je een andere tijdsspanne? Sangare dit jaar houden en dan shinen in de CL en volgend jaar kunnen vragen wat we willen zou wel ook ideaal zijn.
    Dit zou helemaal perfect zijn, nog een jaar deze geweldenaar. Betekent dat je Vranckx niet nodig hebt (wat wel jammer is), of zou je die dan toch halen? Ik acht Earnie wel in staat om er op het eind van de window nog wat miljoenen af te lullen van de prijs van Vranckx.
    Jwoeloe
    Moderator

ComeOnPSV wrote: 18 Aug 2023, 10:48 Geen idee waar Scisports dit zegt, maar een geruchtje:

Dat lijkt me geen gerucht. Puur een data onderzoek welke clubs geschikt zouden zijn. Maar dat heeft niks te maken met eventuele interesse.
    KoekwausPSV
    Jeugdspeler

ComeOnPSV wrote: 18 Aug 2023, 10:48 Geen idee waar Scisports dit zegt, maar een geruchtje:

In het artikel staat dat Liverpool en Barcelona het beste bij hem passen op basis van data, niet dat ze interesse hebben.
    Trixm
    Vedette

Vanthaman18 wrote: 18 Aug 2023, 10:49
    Teletubby wrote: 18 Aug 2023, 10:42

Dit zou helemaal perfect zijn, nog een jaar deze geweldenaar. Betekent dat je Vranckx niet nodig hebt (wat wel jammer is), of zou je die dan toch halen? Ik acht Earnie wel in staat om er op het eind van de window nog wat miljoenen af te lullen van de prijs van Vranckx.
    Die kans lijkt me 0. Je kan niet teveel kapitaal op de bank laten zetten.
    Saibari is underrated.
    Armada
    Internationale topspeler

Sanga verdient nu, incl bonussen, tussen de 3m en 4m jaarlijks.
    Juancho
    Mister PSV

Dan zou PSV al helemaal gek zijn als ze hem evt ook onder de vaste afkoopsom willen laten gaan. Nog even deze maand doorkomen en zijn waarde, hopelijk met CL voetbal, kan maar zo naar 50 miljoen doorschieten. Als het niet hoger is. :). Kortom, ik begin er voorzichtig aan ook maar op te hopen dat PSV er alles aan doet om Ibi nog een jaar te behouden. Dan maar geen Vranckx.
  • These users thanked the author Juancho for the post:
    Hatseflats
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Hatseflats
    Vedette

Brabander wrote: 18 Aug 2023, 09:30Ik zou toch wel graag Vranckx zien komen. Nieuwe cashcow zodat PSV weer verder kan.
    En Sangare is geen geldkoe wil je zeggen? Als die clausule na deze transferperiode niet meer geldig is en als hij 6 leuke potjes CL speelt, gaat ie voor het dubbele weg. Moet nog maar eens blijken of Vranckx kan aanhaken en zijn waarde kan opvoeren. Bij Sangare vind ik dat meer een zekerheid dan bij Vranckx.
    Ik zou wel Vranckx sowieso halen bij kwalificatie voor de CL als stand in voor Sanga :)
  • These users thanked the author Hatseflats for the post (total 2):
    Fc DenzelAddoCultheld
    ComeOnPSV
    Vedette

Hatseflats wrote: 18 Aug 2023, 11:13
    Brabander wrote: 18 Aug 2023, 09:30Ik zou toch wel graag Vranckx zien komen. Nieuwe cashcow zodat PSV weer verder kan.
    En Sangare is geen geldkoe wil je zeggen? Als die clausule na deze transferperiode niet meer geldig is en als hij 6 leuke potjes CL speelt, gaat ie voor het dubbele weg. Moet nog maar eens blijken of Vranckx kan aanhaken en zijn waarde kan opvoeren. Bij Sangare vind ik dat meer een zekerheid dan bij Vranckx.
    Ik zou wel Vranckx sowieso halen bij kwalificatie voor de CL als stand in voor Sanga :)
    Met Sangare, Schouten, Veerman, Tillman, Saibari, Babadi en Til hebben we wel even genoeg middenvelders.

Liever dat het geld dan in een verdediger gaat.
  • These users thanked the author ComeOnPSV for the post:
    Ardbeg
    Fc Denzel
    Vaste waarde in elftal

Amen.

Ja, als we CL halen kunnen we investeren en als Sangare gaat ook.

Ideale scenario is CL halen en dat onze Ivioriaanse vriend blijft.

Ik weet zeker dat als hij in de groepsfase van de CL zich kan laten zien, dat er veel clubs zijn die niet meer twijfelen.
    Hatseflats
    Vedette

ComeOnPSV wrote: 18 Aug 2023, 11:16

Met Sangare, Schouten, Veerman, Tillman, Saibari, Babadi en Til hebben we wel even genoeg middenvelders.

Nee Nee, er zijn ook genoeg verdedigers ;)
    PSVAchterhoek
    Vaste waarde in elftal
    Favoriete speler: Ricardo Pepi

ComeOnPSV wrote: 18 Aug 2023, 11:16

Of dat ze het geld gebruiken om de horecakosten in het stadion wat te drukken :pul:
    ShovingNE2
    Site Admin

Voor de enkeling die het serieus een optie vond om de Condor te laten banken want met zijn hoofd er niet bij:
    Vanuit het zakelijke kamp van Sangaré klinkt door dat de Ivoriaan er niet over piekert om iets te laten liggen in het shirt van zijn huidige club. Hij wil elke minuut spelen en kijkt uit naar de confrontaties van PSV met Vitesse en Rangers FC, als er op transfergebied niks gebeurt.
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
    Ardbeg
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

ShovingNE2 wrote: 18 Aug 2023, 11:35 Voor de enkeling die het serieus een optie vond om de Condor te laten banken want met zijn hoofd er niet bij:
    Vanuit het zakelijke kamp van Sangaré klinkt door dat de Ivoriaan er niet over piekert om iets te laten liggen in het shirt van zijn huidige club. Hij wil elke minuut spelen en kijkt uit naar de confrontaties van PSV met Vitesse en Rangers FC, als er op transfergebied niks gebeurt.
    Wil er serieus iemand hem laten banken? Allerstomste wat je kan doen.
  • These users thanked the author Vanthaman18 for the post (total 2):
    Eindhovenvoetbalmateja
    AddoCultheld
    Internationale topspeler

ShovingNE2 wrote: 18 Aug 2023, 11:35 Voor de enkeling die het serieus een optie vond om de Condor te laten banken want met zijn hoofd er niet bij:
    Respect dat hij er zo instaat. Zegt ook veel over zijn mentaliteit en liefde voor de club
    Zijn vele andere spelers die dit anders (zouden) aanpakken.
    ComeOnPSV
    Vedette

Eerst was het volgens de bronnen rondom Bayern totaal niet aan de orde. Nu is het dus geen hot topic. Maar we kennen de voetbalwereld. Dat kan heel snel veranderen
    Standbeeld
    Mister PSV

ComeOnPSV wrote: 18 Aug 2023, 11:45Nu is het dus geen hot topic.
    Dit is precies wat Rik eerder schreef.
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Het is onze eigen grote vriendelijke reus. Maar goed, het geeft juist aan dat ie weet wat er gaat gebeuren en dat ie vertrouwen heeft in onze club maar ook zijn eigen kunnen en zijn management.
    M.Delgado
    Vaste waarde in elftal

RIO wrote: 18 Aug 2023, 11:51 Het is onze eigen grote vriendelijke reus. Maar goed, het geeft juist aan dat ie weet wat er gaat gebeuren en dat ie vertrouwen heeft in onze club maar ook zijn eigen kunnen en zijn management.
    Dat is zeker zo, het is ook zo dat zijn vertrek de verdere kwalitatieve versterking van de selectie in de weg (lijkt) te staan.
    Post Reply