Transferwindow 2023/24
-
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: PSV
Dat kan 'ie ook wel. El Ghazi is geen complete koekenbakker. Het probleem is alleen dat het voor over een heel seizoen te weinig is. Het niveauverschil tussen Lang/Bakayoko en daarachter Vertessen/El Ghazi is enorm. Daar moet echt wat bij en idealiter is dat dan een talentvolle speler. Ik denk dat dat richting volgend seizoen ook geen overbodige luxe zou zijn.
-
- Jeugdspeler
Heb het al meerdere malen gezegd dat met het niet aantrekken van een buitenspeler met kwaliteit er een gigantisch risico word genomen.
Lang zal nog wel veel meer wedstrijden het is niet hopen maar die heeft wel vaker last van kleine blessures.
Wat daar achter komt is gewoon stukken minder.
Pas als er een RCV en een buitenspeler zijn aangetrokken ben je op oorlogssterkte en is de selectie rond.
Bakayoko is ook alles behalve betrouwbaar speel je weer met vleugelaanvallers die weinig tot niets brengen. Dan word het ontzettend moeilijk om wedstrijden te gaan winnen.
El Ghazi komt ook tekort maar heeft meer rendement dan Bakayoko en Vertessen bij elkaar.
Lang zal nog wel veel meer wedstrijden het is niet hopen maar die heeft wel vaker last van kleine blessures.
Wat daar achter komt is gewoon stukken minder.
Pas als er een RCV en een buitenspeler zijn aangetrokken ben je op oorlogssterkte en is de selectie rond.
Bakayoko is ook alles behalve betrouwbaar speel je weer met vleugelaanvallers die weinig tot niets brengen. Dan word het ontzettend moeilijk om wedstrijden te gaan winnen.
El Ghazi komt ook tekort maar heeft meer rendement dan Bakayoko en Vertessen bij elkaar.
- ShovingNE2
- Site Admin
De tickets waren mij te duur, dus ik heb contact gezocht met Noa. Nadat hij zijn excuses had aangeboden is de kou uit de lucht.Gestelnaar wrote: ↑18 Aug 2023, 15:43Hoe gaat het hier eigenlijk mee, Rik?ShovingNE2 wrote: ↑13 Jun 2023, 22:57 Als Lang ons shirt aan trekt ga ik bij PCGC wonen en block ik dit forum de moeder.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- Heissenberrug
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Helemaal eens hoor, zeker met het laatste want ik ga er 100% vanuit dat we over een jaar 2 nieuwe basisspelers op de flanken hebben.Ykhim wrote: ↑18 Aug 2023, 16:16 Dat kan 'ie ook wel. El Ghazi is geen complete koekenbakker. Het probleem is alleen dat het voor over een heel seizoen te weinig is. Het niveauverschil tussen Lang/Bakayoko en daarachter Vertessen/El Ghazi is enorm. Daar moet echt wat bij en idealiter is dat dan een talentvolle speler. Ik denk dat dat richting volgend seizoen ook geen overbodige luxe zou zijn.
Tegelijk hoor en zie ik voor elke positie wel namen klaar staan (Vaessen, Dest, Debast, Robinson, Vranckx etc) maar qua aanvallers zitten we ook heel breed. Zeker als Babadi en Saibari ook al last hebben van een overvol middenveld. Dus zo logisch is het niet dat er nog een nieuwe kwaliteitsimpuls bij komt. Je kunt eigenlijk pas iets doen als er iemand weg gaat, ook als Sangare verkocht wordt.
El Ghazi/Vertessen inruilen voor 1 speler die net in een categorie hoger zit en die op beide flanken kan back-uppen komt ook gewoon aan 40 wedstrijden dit jaar. Dan is er ook nog ruimte voor de jonge aanvallers.
- ShovingNE2
- Site Admin
Maar volgens mij denkt Stewart er net zo over. Want hij was in iedere linie nog op zoek naar versterking, dus ook in de aanval.Ykhim wrote: ↑18 Aug 2023, 16:16 Dat kan 'ie ook wel. El Ghazi is geen complete koekenbakker. Het probleem is alleen dat het voor over een heel seizoen te weinig is. Het niveauverschil tussen Lang/Bakayoko en daarachter Vertessen/El Ghazi is enorm. Daar moet echt wat bij en idealiter is dat dan een talentvolle speler. Ik denk dat dat richting volgend seizoen ook geen overbodige luxe zou zijn.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Lid van verdienste
Hij is tweede helft niet teruggekomen naar zijn plaats.
-
- Regelmatige invaller
Wordt dadelijk nog een nieuwe aanleiding voor een stadionverbod “toeschouwer gedroeg zich opdringerig richting directie en probeerde de telefoon van dhr Stewart te bemachtigen”
- These users thanked the author DE MADERA 76 for the post (total 2):
- Wilysimba • DeBruyne
- Juancho
- Mister PSV
Een centrale verdediger en een back hebben wat mij betreft echt prioriteit. Sterker nog, er gaat wat mij betreft geen euro meer besteed worden als het niet in verdedigers gaat. Stewart heeft zo'n dikke 40 miljoen uitgegeven aan de aanval en middenveld. Heel leuk en aardig maar een matige achterhoede verknalt een hele hoop.
Ze zullen vast druk bezig zijn, voor mensen dat weer gaan roepen. Tis alleen al 19 augustus en het seizoen is al begonnen. Tijd om door te pakken Earnie!
Ze zullen vast druk bezig zijn, voor mensen dat weer gaan roepen. Tis alleen al 19 augustus en het seizoen is al begonnen. Tijd om door te pakken Earnie!
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Juancho
- Mister PSV
Niks vorm, gewoon kwaliteit. Hoeveel gepruts moet je nog nodig hebben om te beseffen dat de achterhoede op de schop moet en deels allang op de schop had moeten zijn? Ongekend weer dit..
- These users thanked the author Juancho for the post:
- milansandro
- Heissenberrug
- Internationale topspeler
Deze bosscagli en saibari zijn ook gewoon
goeie “nieuwe” aanwinsten.
goeie “nieuwe” aanwinsten.
- These users thanked the author Heissenberrug for the post (total 2):
- mateja • DeefPeef
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Is het heel gek om te denken: zoals Schouten de CV nu invult, zo zou Debast het doen als hij zou komen, of ben ik dan heel kort door de bocht? Toont iig aan: Veel voetbal, verdedigend nog steeds penibel als je met zo’n type naast Boscagli zou spelen.
- Juancho
- Mister PSV
Het toonde wat mij betreft vooral aan dat je Debast dan lekker links moet laten liggen. Werkt in mijn beleving totaal niet met zeker Boscagli als andere CV. Tis 1 van beide. Dus als opvolger van Boscagli. Of concurrent. Maar daar zal hij veelste duur voor zijn natuurlijk.
Last edited by Juancho on 19 Aug 2023, 20:43, edited 1 time in total.
-
- Legende
50 miljoen investeren. En nul in de verdediging. Echt, dit kan ons straks de CL kosten dit. Prima middenveld met belachelijk veel opties, aanval in de basis uitstekend ook, maar de verdediging zowel basis als breedte is belachelijk slecht; echt NEC niveau. Dit kan echt niet.
- These users thanked the author Menno1 for the post (total 4):
- Juancho • milansandro • Fonzerilli • MaartenV
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Echt volledig eens. Ondanks dat is onze rechterkant wel een probleem dus ik zou Teze RCV en Sambo RB wel willen zien komende wedstrijden.
Er is geen speler in de wereld die het RCV probleem in zijn eentje op kan lossen.
-
- Nationale topspeler
Ah daar is de Menno weer. Waar haal je die 50 vandaan? Maak er maar 35 van. En die CV komt wel maar goed. Onwaarheden verkondigen dat is pas belachelijk beste Menno.Menno1 wrote: ↑19 Aug 2023, 20:42 50 miljoen investeren. En nul in de verdediging. Echt, dit kan ons straks de CL kosten dit. Prima middenveld met belachelijk veel opties, aanval in de basis uitstekend ook, maar de verdediging zowel basis als breedte is belachelijk slecht; echt NEC niveau. Dit kan echt niet.
- These users thanked the author Smeets14 for the post (total 2):
- DeefPeef • Heissenberrug
-
- Legende
Verkondigt Menno een onwaarheid als hij zegt dat de verdediging NEC niveau is?
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
-
- Nationale topspeler
Lees ff heel m’n bericht. Zeggen dat er 50 miljoen is uitgegeven zonder een verdediger te kopen dat is een onwaarheid. Verdediging te zwak is ziet iedereen, geen reden om onwaarheden te verkondigen..milansandro wrote: ↑19 Aug 2023, 20:46 Verkondigt Menno een onwaarheid als hij zegt dat de verdediging NEC niveau is?
-
- Legende
15 miljoen voor lang, 12-15 voor Schouten, 12 voor Pepe en straks 10 voor Tilman: Nou laat het 40 miljoen zijn (neem ik Tilman niet mee maar ook niet alle onzichtbare kosten er nog bij) dan nog is deze verdediging een regelrechte schande.Smeets14 wrote: ↑19 Aug 2023, 20:43Ah daar is de Menno weer. Waar haal je die 50 vandaan? Maak er maar 35 van. En die CV komt wel maar goed. Onwaarheden verkondigen dat is pas belachelijk beste Menno.Menno1 wrote: ↑19 Aug 2023, 20:42 50 miljoen investeren. En nul in de verdediging. Echt, dit kan ons straks de CL kosten dit. Prima middenveld met belachelijk veel opties, aanval in de basis uitstekend ook, maar de verdediging zowel basis als breedte is belachelijk slecht; echt NEC niveau. Dit kan echt niet.
Ik verkoop nog liever Bakayoko voor 30, halen geen vervanging en gaan door met El Ghazi/Til/, zo lang we maar 20 miljoen in die pruts verdediging gooien. Echt, het is niet om aan te gluren zo slecht.
- These users thanked the author Menno1 for the post (total 3):
- Juancho • milansandro • MaartenV
-
- Lid scoutingsteam
Ja, ook wel. Ramalho is net Maldini vergeleken met die Nuytinck. Maar de essentie is helder: het moet beter. Maar dat zien we allemaal wel.milansandro wrote: ↑19 Aug 2023, 20:46 Verkondigt Menno een onwaarheid als hij zegt dat de verdediging NEC niveau is?