Sergiño Dest

Spelers A-selectie.
Post Reply
Asterix
Meervoudig international

Dat is niet nice.
Ich liebe gegenpressung
Ronaldio
Meervoudig international
Clubvoorkeur: PSV

Gazill wrote: 18 Aug 2023, 20:08 Dat is niet nice.
Wel nice voor degene die het niet in Dest zien zitten.

Zoals ik haha.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Ik denk dat ie morgen naar ons komt.
TomV23
Bankzitter

- Barcelona beslist pas eind volgende week
- PSV wil alleen huren met optie tot koop
- OGC Nice en een aantal andere clubs hebben ook interesse
- Van contractontbinding van Dest bij Barcelona is geen sprake
- Dest staat zelf open voor overstap naar PSV
Last edited by TomV23 on 18 Aug 2023, 20:48, edited 1 time in total.
Jwoeloe
Moderator

Doorschakelen?
ComeOnPSV
Vedette

We gaan de komende dagen toch niemand meer halen die dan tegen Rangers nog snel ingeschreven zou worden. Dus als we hem willen moet je gewoon even geduld hebben.
ComeOnPSV
Vedette

Hier staat dat Dest binnen 48 tot 72 uur moet gaan kiezen.
Falch
Talent

Toch lijkt het me een versterking in vergelijking met Mwene. Huur met optie tot koop (voor fatsoenlijk bedrag) lijkt me dan best aardig. Ik vind versterking op CB en extra flankspeler (of 2 als El Ghazi vertrekt) hogere prioriteit hebben (en natuurlijk Vranckx indien Sangere vertrekt).
Jwoeloe
Moderator

Even door de vertaler gehaald, zij beweren inderdaad dat hij uiterlijk maandag moet kiezen tussen PSV en Nice. Onderhandelingen zouden met beiden al vergevorderd zijn.

Falch Je hebt het over een fatsoenlijk bedrag als koopoptie. Wat zou in jouw ogen fatsoenlijk zijn? Milan had vorig jaar een koopoptie van ongeveer 20 miljoen. Verwacht niet dat die van ons onder de 10 gaat liggen.
hondjevandebakker
Internationale topspeler

Met Dest haal je wellicht ook meteen een back-up vleugelaanvaller binnen. Ik zie het sowieso wel zitten, zeker een verbetering tov Mwene met nog genoeg potentie.
  • These users thanked the author hondjevandebakker for the post:
    Søren
    Jwoeloe
    Moderator

Het lijkt dus Nice te gaan worden.
    ComeOnPSV
    Vedette

Ook dit bericht lijkt Nice aan te geven. Ben benieuwd Dest wil zelf wel naar PSV volgens Rik dus dat geloof ik wel.
    Jwoeloe
    Moderator

Rik heeft gezegd dat Dest open staat voor PSV. Dat is iets anders dan dat PSV ook daadwerkelijk zijn voorkeur heeft.
    Heruone
    Lid scoutingsteam

Benieuwd of PSV nog op een andere speler mikt dan. Wellicht na evt. behalen van CL een wat duurdere optie?
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    7Koentjuh7
    Lid 2e elftal

Spaanse media slaan echt van de ene op de andere dag over van dingen. Rik maakt ook niet zomaar een artikel over situatie Dest. Zal gewoon afwachten.
    Eindhovenvoetbal
    Internationale topspeler

Zie hem graag komen, maar als Dest liever naar Nice wil dan naar PSV moet hij ook vooral lekker wegblijven.
    ComeOnPSV
    Vedette

Barcelona heeft natuurlijm Rik zijn artikel gelezen en gedacht. Nee nee we gaan niet wachten tot eind volgende week. Binnen 72 uur moet het bekend zijn.

Echte influencer RikElfrink
    ComeOnPSV
    Vedette

Moretto zal wel snel met een bericht komen..

Ittot
    Internationale topspeler

Nice is nou ook niet bepaald slecht vertoeven.. helemaal niet met zijn portemonnee.
    Heruone
    Lid scoutingsteam

Ittot wrote: 18 Aug 2023, 23:00 Nice is nou ook niet bepaald slecht vertoeven.. helemaal niet met zijn portemonnee.
    Vorige zomer op vakantie geweest. Lekker weer, lekker eten, mooie vrouwen en mooie havens. Vlakbij het peperdure Monaco. Zou het wel weten idd :mrgreen:
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    Ittot
    Internationale topspeler

Heruone wrote: 18 Aug 2023, 23:02
    Ittot wrote: 18 Aug 2023, 23:00 Nice is nou ook niet bepaald slecht vertoeven.. helemaal niet met zijn portemonnee.
    Vorige zomer op vakantie geweest. Lekker weer, lekker eten, mooie vrouwen en mooie havens. Vlakbij het peperdure Monaco. Zou het wel weten idd :mrgreen:
    Er lopen inderdaad wel wat poppetjes rond ja.

Aantal jaar geleden met werk Cannes, Nice en Saint Tropez bezocht. Mooie havens, gruwelijke auto's en veel rijk volk. Eten en stappen was ook echt top. Sowieso is het leuker als het betaald wordt.
    vak kk 1988
    Bankzitter

PCMVB wrote: 17 Aug 2023, 22:47 Nu ik er wat langer over na heb gedacht denk ik dat Dest een hele goede toevoeging is. Maar wel alleen als linksback. Gezien de lovende woorden van Bosz over Teze geloof ik niet dat hij iets aan die tactiek wil veranderen. Als we dan met een linksback spelen die wel over Lang heen mag gaan dan is dat de ideale kant voor Dest. Teze kan dan in balbezit als derde cv blijven spelen.

Hij past daarin perfect in het plaatje. Lang kan dan ook nog wat meer naar binnen trekken. Met het middenveld Schouten, Veerman en waarschijnlijk Vranckx is dat ook geen overbodige luxe. Met Teze die meer als CV speelt denk ik dat Debast ook wel voldoende ondersteuning zou krijgen. Die kerel passt zo makkelijk, wat het voetbal ook weer tegoeden komt.

Ik vind het knap dat Bosz precies de spelers krijgt die hij nodig heeft en waar ze waarschijnlijk bij zijn aanstelling al over hebben gehad. Uiteindelijk moet het allemaal nog aanwinsten blijken te zijn, maar er zit in ieder geval een duidelijke visie bij. Dat is niet zo vanzelfsprekend. De spelersgroep van Schmidt matchte bijvoorbeeld totaal niet met zijn tactiek.
    Je omschrijft hier echt goeie dingen !!

Maar je kan der ook zo naar gaan kijken noa en Baka willen beide het zelfde. Naar binnen spelen waardoor je dus grote open ruimtes krijgt als back. Bosz was daarom tevreden over van aanholt en noa en dat wil hij het liefste ook aan de rechterkant met Baka en dan een Dest die wel de overlap kan maken aanvallend. Ik denk dat ze dan teze als rechter cv gaan zien en gebruiken
    Josef Dettelbacher
    Legende

Als ik Dest was, en ik het niet hebben waargemaakt bij Barca en Milan, dan zou ik echt voor PSV kiezen en de Eredivisie weer gebruiken als springplank. Hij is nog jong, dus een volgende stap naar het buitenland komt echt wel weer voorbij.
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    Captain(C)
    Vaste waarde in elftal

Josef Dettelbacher wrote: 18 Aug 2023, 23:37 Als ik Dest was, en ik het niet hebben waargemaakt bij Barca en Milan, dan zou ik echt voor PSV kiezen en de Eredivisie weer gebruiken als springplank. Hij is nog jong, dus een volgende stap naar het buitenland komt echt wel weer voorbij.
    Compleet mee eens, niets aan toe te voegen.
    Koekoek!
    ruuddevil
    Legende

Als ie naar Nice wil, prima. Sta neutraal tegenover zijn komst, maar lig er zeker niet wakker van als ie niet komt.
  • These users thanked the author ruuddevil for the post:
    Smeets14
    Post Reply