Dat probeerde ik Juancho ook al te vertellen. Maar ja, Cody Gakpo enzo. Ofzo.Vanthaman18 wrote: ↑18 Aug 2023, 11:39Wil er serieus iemand hem laten banken? Allerstomste wat je kan doen.
Ibrahim Sangaré
- Juancho
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Sorry Ykhim, maar wat een vreselijke kinderachtige reactie. Want je bent er helemaal weer je eigen verhaal van gaan maken. Wat mijn initiële post was:Ykhim wrote: ↑18 Aug 2023, 12:20Dat probeerde ik Juancho ook al te vertellen. Maar ja, Cody Gakpo enzo. Ofzo.Vanthaman18 wrote: ↑18 Aug 2023, 11:39Wil er serieus iemand hem laten banken? Allerstomste wat je kan doen.
Kortom, ik schets een situatie waarin Ibi zou kunnen twijfelen omdat er serieuze kans is op een transfer. En de verandering dat we Schouten hebben, die op de plek van Ibi komt normaliter. En wat lees ik in het bericht vandaag?Kan wel een dingetje worden hoor. Als Schouten morgen tekent, een week mee traint en dus inzetbaar is tegen de Rangers... Stel je een twijfelende Ibi dan op waarvan je weet, die gaat toch? Of stel je Schouten op waarvan je zeker weet dat die enorm gebrand is om MET PSV de CL in te gaan?
Precies wat ik dus bedoel. Want ja, natuurlijk stel je Ibi op als er geen serieuze gesprekken lopen over een snelle transfer. Ik roep nergens dat je Ibi sowieso op de bank moet gooien want Schouten is binnen. Dat is er je eigen idiote draai aan geven. jVanuit het zakelijke kamp van Sangaré klinkt door dat de Ivoriaan er niet over piekert om iets te laten liggen in het shirt van zijn huidige club. Hij wil elke minuut spelen en kijkt uit naar de confrontaties van PSV met Vitesse en Rangers FC, als er op transfergebied niks gebeurt.
Los daarvan geloof jij wellicht niet zo in dat een mentaal spelletje achter de schermen wat met een speler kan doen, ik geloof daar wel in. Als je weet dat je bijna die stap naar bijv. een Liverpool kan maken en je moet nog een hele belangrijke pot spelen, ik kan me heel goed voorstellen dat dat bewust of onbewust iets met je doet. In hoeverre dat een negatief effect kan hebben is altijd afwachten. Maar dat het effect kan hebben geloof ik heilig in. Cody gaf het idd zelf ook aan, dat het wat met hem deed. Dus je kan er lacherig over doen maar je zet wat mij betreft hier een volkomen verkeerde gang van zaken neer.
Je kan beter dan dat.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Ik snap nooit zo goed waarom je over zo’n hypothetische als, als, als (jouw initiële post) een discussie zou willen voeren. Want die vraag is ondertussen dus alweer ingehaald door de realiteit dat Sangaré 100% blijft geven zolang hij ons shirt draagt.Juancho wrote: ↑18 Aug 2023, 13:29Sorry Ykhim, maar wat een vreselijke kinderachtige reactie. Want je bent er helemaal weer je eigen verhaal van gaan maken. Wat mijn initiële post was:
Kortom, ik schets een situatie waarin Ibi zou kunnen twijfelen omdat er serieuze kans is op een transfer. En de verandering dat we Schouten hebben, die op de plek van Ibi komt normaliter. En wat lees ik in het bericht vandaag?Kan wel een dingetje worden hoor. Als Schouten morgen tekent, een week mee traint en dus inzetbaar is tegen de Rangers... Stel je een twijfelende Ibi dan op waarvan je weet, die gaat toch? Of stel je Schouten op waarvan je zeker weet dat die enorm gebrand is om MET PSV de CL in te gaan?
Precies wat ik dus bedoel. Want ja, natuurlijk stel je Ibi op als er geen serieuze gesprekken lopen over een snelle transfer. Ik roep nergens dat je Ibi sowieso op de bank moet gooien want Schouten is binnen. Dat is er je eigen idiote draai aan geven. jVanuit het zakelijke kamp van Sangaré klinkt door dat de Ivoriaan er niet over piekert om iets te laten liggen in het shirt van zijn huidige club. Hij wil elke minuut spelen en kijkt uit naar de confrontaties van PSV met Vitesse en Rangers FC, als er op transfergebied niks gebeurt.
Los daarvan geloof jij wellicht niet zo in dat een mentaal spelletje achter de schermen wat met een speler kan doen, ik geloof daar wel in. Als je weet dat je bijna die stap naar bijv. een Liverpool kan maken en je moet nog een hele belangrijke pot spelen, ik kan me heel goed voorstellen dat dat bewust of onbewust iets met je doet. In hoeverre dat een negatief effect kan hebben is altijd afwachten. Maar dat het effect kan hebben geloof ik heilig in. Cody gaf het idd zelf ook aan, dat het wat met hem deed. Dus je kan er lacherig over doen maar je zet wat mij betreft hier een volkomen verkeerde gang van zaken neer.
Je kan beter dan dat.
-
- Internationale topspeler
Ibi en banken. Dat je de suggestie überhaupt durft te doen.
Wellicht word deze week mijn enige kans, maar ik zie een Schangaré incoming. Ben heel benieuwd of Bosz dan met 3 of 4 middenvelders gaat spelen. Als je kijk naar de voorhoede, kan je je niet voorstellen dat hij er daar eentje af haalt. Dan word het Veerman op 10 ofzoiets. Tillman zie ik op een of andere manier nog niet starten.
Wellicht word deze week mijn enige kans, maar ik zie een Schangaré incoming. Ben heel benieuwd of Bosz dan met 3 of 4 middenvelders gaat spelen. Als je kijk naar de voorhoede, kan je je niet voorstellen dat hij er daar eentje af haalt. Dan word het Veerman op 10 ofzoiets. Tillman zie ik op een of andere manier nog niet starten.
- El Sordo
- Vedette
Och, dat repertoire waarin een rigide conclusie volgt op ongesubstantieerde aannames is inmiddels arm aan variatie en al meermaals fijntjes gefileerd. Dat is ondertussen wel bekend, nietwaar? Dit soort discussies is een kwelling voor het brein en de hoop op een amusante pennenstrijd lijkt water naar de zee dragen. Althans, dat wordt waarschijnlijk eenzijdig de duinen trotseren want ik ga er, gezien de waterdichte argumentatie, voor het gemak vanuit dat men in die halfgare periferie die ook wel Achterhoek wordt genoemd het verschil tussen een emmer en een vergiet maar lastig kan ontwaren.
-
- Lid scoutingsteam
100%, maar als ik dat doe heb jij daar dan ook geen boodschap aan hè.
Ik vind het gewoon een bizarre gedachte dat je je beste speler zou banken als 'ie gesprekken zou hebben over een transfer. En dan Cody's interview aanhalen als voorbeeld van waarom je gelijk zou hebben. Ik geloof best dat Cody er niet helemaal bij was, maar ik denk dat de toegenomen weerstand een veel betere verklaring is voor waarom hij het lastig had. Vanderson en Tavernier zijn backs die je niet in de Eredivisie tegenkomt, nogal logisch dat 'ie het wat moeilijker had. In diezelfde periode schoot hij ondertussen wel de hele Eredivisie aan gort. Tot zover de invloed van transferperikelen dus. Maar goed, het is ook lastig om als speler in een interview te zeggen dat je het gewoon moeilijk had met de tegenstander. Ik begrijp dat wel, los van het feit dat Sangaré ook gewoon een ander mens is en er misschien op een andere manier mee omgaat. Misschien geeft een mogelijke transfer hem juist wel motivatie om volle bak te gaan en aan eventuele kopers te laten zien wat 'ie waard is. We weten het niet.
Voor mij is kwaliteit daarom leidend. En op een willekeurige dag is Sangaré gewoon onze beste speler en iemand die het hele middenveld van Rangers kapot zou kunnen maken. Kortom: als hij wíl spelen, dan speelt 'ie.
- These users thanked the author Ykhim for the post (total 2):
- mateja • Vanthaman18
- Juancho
- Mister PSV
Volgens mij worden hier dagelijks posten vol neer gepleurt die een bepaalde hypothese als lading hebben. Maargoed ik zal in vervolg je eerst in PM vragen om goedkeuring van een post!Sensation wrote: ↑18 Aug 2023, 13:39Ik snap nooit zo goed waarom je over zo’n hypothetische als, als, als (jouw initiële post) een discussie zou willen voeren. Want die vraag is ondertussen dus alweer ingehaald door de realiteit dat Sangaré 100% blijft geven zolang hij ons shirt draagt.Juancho wrote: ↑18 Aug 2023, 13:29
Sorry Ykhim, maar wat een vreselijke kinderachtige reactie. Want je bent er helemaal weer je eigen verhaal van gaan maken. Wat mijn initiële post was:
Kortom, ik schets een situatie waarin Ibi zou kunnen twijfelen omdat er serieuze kans is op een transfer. En de verandering dat we Schouten hebben, die op de plek van Ibi komt normaliter. En wat lees ik in het bericht vandaag?
Precies wat ik dus bedoel. Want ja, natuurlijk stel je Ibi op als er geen serieuze gesprekken lopen over een snelle transfer. Ik roep nergens dat je Ibi sowieso op de bank moet gooien want Schouten is binnen. Dat is er je eigen idiote draai aan geven. j
Je kan beter dan dat.
Met de komst van topaankoop van deze zomer Schouten en de transferperikelen die er zijn of zouden kunnen zijn rondom die immens belangrijke wedstrijd... ik vond het persoonlijk een relevant punt waarbij ik nergens roep dat Sangare er met de pet naar gooi of een slappe zak is. Ik verwijs daarom weer even naar de eerdere post van mij en het bericht dat je vandaag kon lezen vanuit de media. Dat sluit perfect aan op elkaar, moet men alleen wel willen lezen.
En anders negeer je het lekker toch? Ik vraag niemand om het met me eens te zijn. Maar ga niet ala Ykhim de boel verdraaien en daar een stoere post van maken want dat is buitengewoon irritant en vervelend en slaat ook helemaal nergens op. Goedkoop scoren.
Maargoed, genoeg geluld. Ik had persoonlijk verwacht dat het vertrek van Ibi wel aardig gekoppeld zou zijn aan de hele dure transfer van Schouten. Maar voorlopig lijkt het er niet op dat Ibi ons gaat verlaten en dat vooral de grotere clubs hem niet op 1 of 2 hebben staan. Prima natuurlijk, dan gaat ons middenveld gewoon lekker Schouten/Ibi/Veerman worden. Als het klopt wat Armada zegt kan hij volgend jaar zomer voor 75 miljoen weg. Even goede vrienden
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Ik zeg alleen dat IK het niet snap. Dat mag toch? Over de boel verdraaien gesproken; ik zeg alleen dat ik het niet snap, niet dat je mij om toestemming moet vragen maar meer waarom je tijd en energie wil besteden aan het bediscussiëren van een behoorlijk hypothetische situatie. Volgens mij schrijf jij altijd hele epistels over het mogen geven van je mening, dan mag ik zeggen dat ik het niet snap dat je een discussie wil opstarten wat van als dit en als dat aan elkaar hangt.Juancho wrote: ↑18 Aug 2023, 14:35Volgens mij worden hier dagelijks posten vol neer gepleurt die een bepaalde hypothese als lading hebben. Maargoed ik zal in vervolg je eerst in PM vragen om goedkeuring van een post!
Met de komst van topaankoop van deze zomer Schouten en de transferperikelen die er zijn of zouden kunnen zijn rondom die immens belangrijke wedstrijd... ik vond het persoonlijk een relevant punt waarbij ik nergens roep dat Sangare er met de pet naar gooi of een slappe zak is. Ik verwijs daarom weer even naar de eerdere post van mij en het bericht dat je vandaag kon lezen vanuit de media. Dat sluit perfect aan op elkaar, moet men alleen wel willen lezen.
En anders negeer je het lekker toch? Ik vraag niemand om het met me eens te zijn. Maar ga niet ala @Ykhim de boel verdraaien en daar een stoere post van maken want dat is buitengewoon irritant en vervelend en slaat ook helemaal nergens op. Goedkoop scoren.
Maargoed, genoeg geluld. Ik had persoonlijk verwacht dat het vertrek van Ibi wel aardig gekoppeld zou zijn aan de hele dure transfer van Schouten. Maar voorlopig lijkt het er niet op dat Ibi ons gaat verlaten en dat vooral de grotere clubs hem niet op 1 of 2 hebben staan. Prima natuurlijk, dan gaat ons middenveld gewoon lekker Schouten/Ibi/Veerman worden. Als het klopt wat @Armada zegt kan hij volgend jaar zomer voor 75 miljoen weg. Even goede vrienden
En ik vind het niet op elkaar aansluiten want ik vind jou post ogen als; er zijn geruchten dus is hij met zijn hoofd er wel bij? Want jij hebt het over ‘een twijfelende Ibi’. En de geluiden in de media zijn meer in de zin van: als hij de dag na de wedstrijd op het vliegtuig naar Liverpool stapt om te tekenen, zal hij die avond hoogstwaarschijnlijk niet opgesteld worden.
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
- Juancho
- Mister PSV
Beide zijn hypotheses toch? Het één vind jij spannender dan het ander of een iets andere interpretatie. Prima toch? Ik postte het vooral met het benoemde idee: Schouten binnen --> verwachting dat Ibi wel zou verkassen of heel dicht tegen een transfer aan zit gezien het forse transferbedrag dat Schouten PSV kost. Hoop mitsen en maren? Ongetwijfeld maar daar staat het forum vol van. Ik vond het interessant om te posten. Niet alles hoeft al kogeltje rond te zijn om al iets verder vooruit te kijken. Nu echter blijkt dat Ibi niet al met 1 been in het vliegtuig naar Liverpool of Munchen zit... gaat hij natuurlijk spelen ja. Dat mag k tenminste hopen want hij is natuurlijk een hele bepalende speler.Sensation wrote: ↑18 Aug 2023, 14:47 En ik vind het niet op elkaar aansluiten want ik vind jou post ogen als; er zijn geruchten dus is hij met zijn hoofd er wel bij? Want jij hebt het over ‘een twijfelende Ibi’. En de geluiden in de media zijn meer in de zin van: als hij de dag na de wedstrijd op het vliegtuig naar Liverpool stapt om te tekenen, zal hij die avond hoogstwaarschijnlijk niet opgesteld worden.
Maargoed, sorry dat ik er zoveel mensen mee stoor en irriteer dan. My bad.
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Mauro Jr
Zwolle, hoofdstad van de achterhoek voor iedereen die uit Brabant komt.El Sordo wrote: ↑18 Aug 2023, 14:02 Och, dat repertoire waarin een rigide conclusie volgt op ongesubstantieerde aannames is inmiddels arm aan variatie en al meermaals fijntjes gefileerd. Dat is ondertussen wel bekend, nietwaar? Dit soort discussies is een kwelling voor het brein en de hoop op een amusante pennenstrijd lijkt water naar de zee dragen. Althans, dat wordt waarschijnlijk eenzijdig de duinen trotseren want ik ga er, gezien de waterdichte argumentatie, voor het gemak vanuit dat men in die halfgare periferie die ook wel Achterhoek wordt genoemd het verschil tussen een emmer en een vergiet maar lastig kan ontwaren.
En van Twente.
-
- Vedette
Ik hoop stiekem dat hij gewoon nog een jaartje blijft. Hopelijk verslaan we deze keer wel Rangers en blijft onze Ivoriaanse beul. Met de tientallen miljoenen die we pakken kan er dan vast nog wel een top verdediger vanaf.
- LaFoquita
- Geselecteerd voor Oranje
Mocht Sangaré blijven kom je wel met een enorm luxeprobleem. Bosz gaat waarschijnlijk met Tilman, Babadi of Saibari op 10 spelen. Daarachter heb je dan Veerman en op 6 Schouten en Sangaré. Dus dan gaat Schouten of Sangaré banken, verre van ideale situatie en dan nog het nadeel dat er geen geld is om in de verdediging te investeren.
-
- Vedette
Wat is precies het verschil met wanneer je Sangare vertrekt en Vranckx haalt. Dan zit er toch ook een potentiële basisspeler op de bank. Pepi heeft miljoenen gekost en zit ook op de bank. Aan het einde van het seizoen spelen alle speler veertig plus wedstrijden.
En stel de groepsfase wordt bereikt, waarom zou er dan geen geld zijn voor een verdediger?
En stel de groepsfase wordt bereikt, waarom zou er dan geen geld zijn voor een verdediger?
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Het blijft toch akelig stil. Kan me niet voorstellen dat PSV Schouten heeft gehaald in de wetenschap dat Sangare niet verkocht wordt.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- SomaQan
- Nationale topspeler
Schouten is gekomen als vervanger van Guti. Dat heeft Ernie ook aangegeven in de meest recente interview.
Dus ja Guti zat ook geregeld op het bankje, Schouten moet gewoon de concurrentie aangaan met Sangare als die blijft. En wanneer die wel vertrekt zal dat dan Vranckx zijn.
Ik verwacht overigens niet dat Sangare gaat banken voor Schouten. Sangare is naar mijn mening buitencategorie voor PSV en start altijd.
- Armada
- Internationale topspeler
Als je met drie middenvelders speelt klopt dit.LaFoquita wrote: ↑18 Aug 2023, 16:55 Mocht Sangaré blijven kom je wel met een enorm luxeprobleem. Bosz gaat waarschijnlijk met Tilman, Babadi of Saibari op 10 spelen. Daarachter heb je dan Veerman en op 6 Schouten en Sangaré. Dus dan gaat Schouten of Sangaré banken, verre van ideale situatie en dan nog het nadeel dat er geen geld is om in de verdediging te investeren.
-
- Legende
Zou je er met 4 spelen dan moet 1 van deze 3, Luuk, Noa of Baka banken..
Ook geen ideale situatie..
Tenzij je met 3 verdedigers gaat spelen..
Maar dat lijkt me niet iets wat snel gaat gebeuren..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
- ComeOnPSV
- Vedette
Ik zie het eigenlijk serieus gewoon wel voor me met een inschuivende Schouten.milansandro wrote: ↑18 Aug 2023, 23:18 Zou je er met 4 spelen dan moet 1 van deze 3, Luuk, Noa of Baka banken..
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Je kan best een middenveld met die drie namen gaan vormen. Zou best goed kunnen werken. Veerman en Sangare hebben immers alle twee een balansbewaker achterhun nodig. Dat kan Schouten.
Kan Veerman lekker rondzwerven om het spel te maken, Sangare lekker rondsjezen om alle ballen af te jagen. Je zal dan alleen wel in je opstelling en veldbezetting moeten gaan sleutelen. Alle 3 komen wel het beste tot uiting iets lager op het veld of op de 8 positie.
Je zal bijv. dan met een andere rechtsback moeten gaan spelen met een andere invulling om aanvallend meer impulsen te kunnen voorzien.
Het is allemaal mogelijk. Volgens mij maakt Bosz daar ook niet zo’n probleem/geheim van. Het is alleen desalniettemin om uiteenlopende redenen toch fijn als Sangare verkocht wordt.
Kan Veerman lekker rondzwerven om het spel te maken, Sangare lekker rondsjezen om alle ballen af te jagen. Je zal dan alleen wel in je opstelling en veldbezetting moeten gaan sleutelen. Alle 3 komen wel het beste tot uiting iets lager op het veld of op de 8 positie.
Je zal bijv. dan met een andere rechtsback moeten gaan spelen met een andere invulling om aanvallend meer impulsen te kunnen voorzien.
Het is allemaal mogelijk. Volgens mij maakt Bosz daar ook niet zo’n probleem/geheim van. Het is alleen desalniettemin om uiteenlopende redenen toch fijn als Sangare verkocht wordt.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- El Sordo
- Vedette
Luuk, Lang en Baka gaan echt niet banken en Bosz gaat ook niet met Tillman, Babadi of (haha) Saibari op 10 spelen. Waarom zou je dan in godsnaam Vranckx nog willen halen? Voorlopig lijkt het Schouten, Veerman en Sangaré te worden en die laatste wordt straks wellicht vervangen door Vranckx. Pas als dat niet het geval is komen Tillman, Saibari en Babadi weer in beeld.
Last edited by El Sordo on 18 Aug 2023, 23:45, edited 2 times in total.
- LaFoquita
- Geselecteerd voor Oranje
El Sordo wrote: ↑18 Aug 2023, 23:43 Luuk, Lang en Baka gaan echt niet banken en Bosz gaat ook niet met Tillman, Babadi of (haha) Saibari op 10 spelen. Waarom zou je dan in godsnaam Vranckx nog willen halen? Voorlopig lijkt het Schouten, Veerman en Sangaré te worden en die laatste wordt straks wellicht vervangen door Vranckx. Pas als dat niet het geval is komen Tillman, Saibari en Babadi weer in beeld.
Bosz gaat niet met Tillman, Babadi of Saibari op 10 spelen? Tot nu toe iedere wedstrijd gebeurd.
- ShovingNE2
- Site Admin
Heerlijk wat een luxeprobleem. Dat is lang geleden.
Benieuwd hoe de Boszwachter het probleem gaat oplossen.
Benieuwd hoe de Boszwachter het probleem gaat oplossen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- El Sordo
- Vedette
Bij gebrek aan beter. Zolang Sangaré hier rondloopt en daarna, wellicht, zijn vervanger die dan voor 10+m wordt binnengehaald, lijkt het me vele malen logischer om met een echte 6 (Schouten) en daarvoor Veerman en Sangaré / Vranckx te spelen. Die spelers worden niet voor niets voor veel geld binnengehaald. Tillman, Babadi en Saibari zijn prima backups.LaFoquita wrote: ↑19 Aug 2023, 01:39El Sordo wrote: ↑18 Aug 2023, 23:43 Luuk, Lang en Baka gaan echt niet banken en Bosz gaat ook niet met Tillman, Babadi of (haha) Saibari op 10 spelen. Waarom zou je dan in godsnaam Vranckx nog willen halen? Voorlopig lijkt het Schouten, Veerman en Sangaré te worden en die laatste wordt straks wellicht vervangen door Vranckx. Pas als dat niet het geval is komen Tillman, Saibari en Babadi weer in beeld.
Bosz gaat niet met Tillman, Babadi of Saibari op 10 spelen? Tot nu toe iedere wedstrijd gebeurd.