Shurandy Sambo
-
- Legende
Complimenten voor een prima invalbeurt..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Vind hem soms nog wel wat nonchalant aan de bal. Maar voor een RB de LB positie prima ingevuld.
-
- Legende
Deed het goed. Net als in de voorbereiding. Daarom voor mij ook een grote verrassing dat Teze opeens de voorkeur kreeg in de eerste serieuze wedstrijd. Ik zou hem graag vaker zien spelen.
- These users thanked the author TomPSV for the post (total 2):
- trouwepsvfan • PSV90
- trouwepsvfan
- Vedette
Waarom zou die jongen bijtekenen? Speelt de hele voorbereiding en wordt dan bij de eerste serieuze wedstrijd gepasseerd voor een CV die geen back is.
Ik hoop ook dat hij bijtekent, maar er lijkt simpelweg geen perspectief voor hem. Jammer, want volgens mij kan hij zich nog best ontwikkelen.
Ik hoop ook dat hij bijtekent, maar er lijkt simpelweg geen perspectief voor hem. Jammer, want volgens mij kan hij zich nog best ontwikkelen.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
- Internationale topspeler
Viel prima in verdedigend, maar aanvallend durfde hij amper mee te doen leek het wel.
Mag wel iets meer meedoen in het spel met de ruimte die er lag.
Zal op rechts wel iets makkelijker zijn voor hem.
- B. Dzsudzsak
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Kan ook de opdracht zijn geweest hè. 7 minuten na zijn invalbeurt komt PSV op een 1-2 voorsprong en staat hij tegenover de toch wel erg snelle Manhoef.
Ik zou als trainer ook erop hameren om eerst de verdedigende taken uit te voeren. Zeker met dat geblunder.
“Keep your friends close, keep your enemies closer”.
-
- Nationale topspeler
Maar blijft een zwakke broeder die al enkele jaren achtereenvolgens laat zien dat hij door de mand valt. Is het niet nu, dan is het wel na een paar wedstrijden. Ook gisteren weer dramatisch bij de 1-0 en z'n schijnverdedigen in de tweede helft. Al jarenlang zijn we slecht bezet op rechtsback en dit jaar weer.
- Joenepsv
- Legende
Teze is gewoon geen back. Ik kan gewoon niet geloven dat hij achtereenvolgens door Schmidt, Ruud en nu Bosz daar wordt opgesteld. Totaal gebrek aan concurrentie blijkbaar. Teze heeft nul gevoel voor ruimte op de back positie en komt voetballend tekort.
Vind Sambo onze beste back maar blijkbaar denkt Bosz daar anders over gezien de interesse in Dest, wat een speler van een pond worst is.
Vind Sambo onze beste back maar blijkbaar denkt Bosz daar anders over gezien de interesse in Dest, wat een speler van een pond worst is.
- Ren Höek
- Vedette
Onder Ruud (na de winterstop) en Bosz wordt Teze dan ook niet als pure rechtsback gebruikt.
Hij is de 3e CV, waarbij Van Aanholt vooral de gehele linkerflank bestrijkt en Lang/Vertessen moet ondersteunen met zijn diepgang.
In die rol is Teze nuttig en presteert hij vrij goed tot goed. Al snapt Bosz wel hoe dat tactisch uitgevoerd moet worden, in tegenstelling tot Ruud.
- These users thanked the author Ren Höek for the post (total 2):
- Standbeeld • Rikkert1234
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
- Joenepsv
- Legende
Ja dat laatste heb je wel gelijk in. Maar zodra Teze over de middenlijn komt heb je er niks aan en als rechtsback gebeurt dat wel eens. Ook in het systeem dat hij terugplooit als derde cv.Ren Höek wrote: ↑20 Aug 2023, 10:50Onder Ruud (na de winterstop) en Bosz wordt Teze dan ook niet als pure rechtsback gebruikt.
Hij is de 3e CV, waarbij Van Aanholt vooral de gehele linkerflank bestrijkt en Lang/Vertessen moet ondersteunen met zijn diepgang.
In die rol is Teze nuttig en presteert hij vrij goed tot goed. Al snapt Bosz wel hoe dat tactisch uitgevoerd moet worden, in tegenstelling tot Ruud.
-
- Vedette
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Bosz gaf aan dat Teze een passer is en niet een speler die in het middenveld komt. Dus ik denk eigenlijk niet dat hij als CV nog veel gaat spelen. Dan blijven er voor Sambo weinig kruimels over. Zeker met Dest erbij.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Bosz wilde dat in zijn wissel, toch? Ramalho is ook niet zo’n speler, Boscagli iets meer. Dus het is echt geen vereiste als CV bij Bosz. Zou zelfs raar zijn als je dat met beide CV’s zou willen.
- TomPSV023
- Meervoudig international
- Favoriete speler: Messi
Aangezien Dest zijn voorbereiding gewoon heeft gedraaid en Sambo ook niet veel heeft gespeeld zou ik ook kiezen voor Dest die meer ervaring heeft en verder is in zijn ontwikkeling.