Ibrahim Sangaré

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Smeets14
Nationale topspeler

Heissenberrug wrote: 19 Aug 2023, 21:25
Smeets14 wrote: 19 Aug 2023, 21:21

Jij dacht vandaag nog dat Rangers in de competitie tegen een club uit de 2e divisie speelde :lol: !
En de 1-1 was buitenspel zeet ze.
Vrouwen en de buitenspel regel. Het is en blijft lastig voor ze.
  • These users thanked the author Smeets14 for the post:
    Heissenberrug
    Bram
    Nationale topspeler

Heissenberrug wrote: 19 Aug 2023, 21:24
    Bram wrote: 19 Aug 2023, 21:11 Ik denk trouwens dat als we door willen pakken in de verdediging dat we Ibi voor minder moeten verkopen. Ik vind hem allesbehalve betrouwbaar op het moment.
    Haha zit je aan de fles Bram? Bende gek maat, als niemand die 37 aftikt blijft ie lekker. Jaartje CL spelen met hem.
    Ik vind het best schandelijk dat hij voor zo'n 25 potjes per jaar zich niet genoeg kan motiveren. Als hij echt zo betrouwbaar is als wij denken dat hij is was hij toch gewoon op dag één van de transfermarkt weg geweest?
    Heissenberrug
    Internationale topspeler

Smeets14 wrote: 19 Aug 2023, 21:26

Vrouwen en de buitenspel regel. Het is en blijft lastig voor ze.

Dit is trouwepsvfan gewoon
    Karfiooltje
    Nationale topspeler
    Clubvoorkeur: PSV

Bram wrote: 19 Aug 2023, 21:27
    Heissenberrug wrote: 19 Aug 2023, 21:24

Haha zit je aan de fles Bram? Bende gek maat, als niemand die 37 aftikt blijft ie lekker. Jaartje CL spelen met hem.
    Ik vind het best schandelijk dat hij voor zo'n 25 potjes per jaar zich niet genoeg kan motiveren. Als hij echt zo betrouwbaar is als wij denken dat hij is was hij toch gewoon op dag één van de transfermarkt weg geweest?
    Je hebt helemaal gelijk. Schouten gaat hem gedurende het seizoen het elftal uit spelen. Vind hem voetballend niet passen in ons spel en met het drukzetten zoals Bosz graag wilt heb je minder fysiek nodig omdat je de duels vermijdt
    Bram
    Nationale topspeler

Karfiooltje wrote: 19 Aug 2023, 21:31
    Bram wrote: 19 Aug 2023, 21:27

Je hebt helemaal gelijk. Schouten gaat hem gedurende het seizoen het elftal uit spelen. Vind hem voetballend niet passen in ons spel en met het drukzetten zoals Bosz graag wilt heb je minder fysiek nodig omdat je de duels vermijdt
    Ik denk dat hij opzich wel zou kunnen passen. Ik vind het namelijk als hij scherp is echt geniaal, maar ik mis dat gewoon erg vaak.
    trouwepsvfan
    Vedette

Smeets14 wrote: 19 Aug 2023, 21:21

Jij dacht vandaag nog dat Rangers in de competitie tegen een club uit de 2e divisie speelde :lol: !
    Ik heb over de 1-1 van PSV geen woord in de mond genomen, doe gewoon even normaal. Ga geen dingen verzinnen die ik helemaal niet gezegd heb.
    Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
    Heissenberrug
    Internationale topspeler

trouwepsvfan wrote: 19 Aug 2023, 21:35

Ik heb over de 1-1 van PSV geen woord in de mond genomen, doe gewoon even normaal. Ga geen dingen verzinnen die ik helemaal niet gezegd heb.
    Je hebt gelijk, ik meende dat oprecht gezien te hebben. Mea culpa grandisimo. Excuus.
    trouwepsvfan
    Vedette

Heissenberrug wrote: 19 Aug 2023, 21:38
    trouwepsvfan wrote: 19 Aug 2023, 21:35

Je hebt gelijk, ik meende dat oprecht gezien te hebben. Mea culpa grandisimo. Excuus.
    Ik weet dat je mij een domme kip vindt maar zolang ik lekker bovenin meedoe in de PL trek ik me er maar niks van aan.
  • These users thanked the author trouwepsvfan for the post:
    Heissenberrug
    Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
    Boszball
    Verbannen
    Favoriete speler: Veerman

Een mindere wedstrijd maar alsnog een voldoende.
    Menno1
    Legende

Matige wedstrijden zoals deze is de reden dat hij nog bij PSV zit ipv de PL. Het is niet constant genoeg. Hoog plafond maar teveel matige wedstrijden tussen.
    BlackMambaSanga
    Veelbelovend talent
    Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
    Favoriete speler: Ibrahim Sangare

2024 Africa Cup of Nations word dit keer in Ivoorkust gespeelt. Ben je hem als kopende club dus bijna 6 weken kwijt. Wij dus ook als hij blijft 😡😤🤬
    Leon77M
    Vaste waarde in elftal

Geen idee hoe betrouwbaar. Relatief klein account met 27k volgers.

🚨 Info
    @PSGInside_Actus
    . Agreement in principle with the Ivorian midfielder of #PSV Eindhoven, Ibrahim #Sangaré , between the player and the club of #Paris . However, the
    @PSV
    didn't budge a toe. It's the release clause or nothing. We should know a little more within 72 hours. #Sangaré really wants to come, and has been for a year. Because Paris had already inquired at the transfer window last summer.

There was a meeting between Parisian leaders last Friday to find out if the PSG Board was activating the 37Million clause. For the moment no idea of ​​the decision.

Thanks to
    @Gabi_Roni
    for the photo.

#TFCPSG #PSGRCL #Ligue1UberEats #Mercato #TeamPSG
  • These users thanked the author Leon77M for the post:
    milansandro
    hondjevandebakker
    Internationale topspeler

Het zou wel in lijn liggen met de eerdere berichtgeving over de gesprekken tussen PSG en Sangaré. Hopelijk volgt snel duidelijkheid en kan hij na volgende week woensdag vertrekken.
    Ittot
    Internationale topspeler

Menno1 wrote: 19 Aug 2023, 23:39 Matige wedstrijden zoals deze is de reden dat hij nog bij PSV zit ipv de PL. Het is niet constant genoeg. Hoog plafond maar teveel matige wedstrijden tussen.
    Sure. Want Timber, Alvarez en Kudus waren zo stabiel vorig seizoen.
  • These users thanked the author Ittot for the post:
    mateja
    Josef Dettelbacher
    Legende

Leon77M wrote: 22 Aug 2023, 00:07 Geen idee hoe betrouwbaar. Relatief klein account met 27k volgers.

🚨 Info
    @PSGInside_Actus
    . Agreement in principle with the Ivorian midfielder of #PSV Eindhoven, Ibrahim #Sangaré , between the player and the club of #Paris . However, the
    @PSV
    didn't budge a toe. It's the release clause or nothing. We should know a little more within 72 hours. #Sangaré really wants to come, and has been for a year. Because Paris had already inquired at the transfer window last summer.

There was a meeting between Parisian leaders last Friday to find out if the PSG Board was activating the 37Million clause. For the moment no idea of ​​the decision.

Thanks to
    @Gabi_Roni
    for the photo.

#TFCPSG #PSGRCL #Ligue1UberEats #Mercato #TeamPSG
    PSG heeft oneindig veel geld, plus dat spelletje met Simons, dus idd de clausule of je kunt een shirtje van em kopen in de fanshop. Enige keer wanneer ik met minder genoegen zou nemen, is als er een (voor PSV) interessante CV in de deal betrokken kan worden.
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Woensdag om drie uur jet naar Parijs.
    AddoCultheld
    Internationale topspeler

SKERLA wrote: 22 Aug 2023, 07:21 Woensdag om drie uur jet naar Parijs.
    Fijne vakantie gewenst. :peace:
  • These users thanked the author AddoCultheld for the post:
    Smell Rock
    Hatseflats
    Vedette

SKERLA wrote: 22 Aug 2023, 07:21 Woensdag om drie uur jet naar Parijs.
    Kan dus gewoon kloppen als ik naar de geruchten kijk....

Kutclub. Jammer. Leuk voor Ibi.
    ComeOnPSV
    Vedette

Denk toch dat het uiteindelijk PSG zal worden.
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

Volgens mij was het dat account die ook voor het eerst Bakayoko aan PSG heeft gelinkt? Sangaré zal echt wel vertrekken dus nu die pleister eraf en nog versterkingen kunnen halen voor volgende week, of mogen die niet meer tussendoor ingeschreven worden? In dat geval moet je blij zijn dat Schouten er is :)

En laat Sangaré maar naar PSG, ja het is een kutclub, maar wel een topclub en hij mag wat mij betreft vanaf daar over 2 jaar de stap naar PL of Real Madrid zetten voor 80mil waarbij wij een doorverkoop van 20% hebben en dus een slordige 9mil extra beuren :mrgreen:
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Gun hem een betere club dan PSG, maar als het zo gaat, dan gaat het zo. Succes dan maar, dat sowieso… we gaan hem missen! :heart:
    TomPSV023
    Meervoudig international
    Favoriete speler: Messi

Kan Ibi weer lekker in Frankrijk voetballen, zal voor hem ook fijn zijn.
    Madueke
    Legende

Kunnen ze Vranckx en de nieuwe cv nog inschrijven voor volgende week als Ibi deze week vertrekt?
    Teletubby
    Nationale topspeler

Na de Xavi casus zou ik inderdaad geen centimeter ruimte geven aan PSG. Ze weten wat er op tafel moet komen en hebben het geld. Betalen stelletjes crêpes
    Kezza75!
    Bankzitter
    Old name: Kezza75!
    Favoriete speler: Romário de Souza Faria

Madueke wrote: 22 Aug 2023, 09:30 Kunnen ze Vranckx en de nieuwe cv nog inschrijven voor volgende week als Ibi deze week vertrekt?
    Nope
  • These users thanked the author Kezza75! for the post:
    Flocam
    Champions are not born. Champions are made during practice.
    Post Reply