Transferwindow 2023/24
-
- Vaste waarde in elftal
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Ballenjongen
- These users thanked the author ManvanGlas for the post:
- Bartjuh
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
-
- Lid 2e elftal
- Garnaal
- Basisspeler
Morgen zelfs ook nog.RWeindhoven16 wrote: ↑20 Aug 2023, 09:49 Als ze heel snel zijn , mogen ze tot vanavond een verdediger in schrijven toch?
- Trixm
- Vedette
Je hebt je antwoord al toch
Saibari is underrated.
- Vanthaman18
-
- Moderator
Dat ligt eraan hoe je de regels leest. Ze hebben een uiterlijke deadline van 24.00 CET op de dag voor de eerste wedstrijd. Alleen loopt een dag tot 23.59 en springt daarna naar 0.00, dus je kan dus betwisten of ze tot vannacht hebben (uitgaande dat 24.00 hetzelfde is als 0.00) of datzelfde tijdstip van maandag op dinsdag. Ze zullen het bij PSV ongetwijfeld wel weten, maar het wordt nou niet echt heel duidelijk uit het reglement.Garnaal wrote: ↑20 Aug 2023, 09:53Morgen zelfs ook nog.RWeindhoven16 wrote: ↑20 Aug 2023, 09:49 Als ze heel snel zijn , mogen ze tot vanavond een verdediger in schrijven toch?
-
- Lid 2e elftal
Voor zover ik tot nu toe heb gelezen was het voor mandaag , dat is dus vanavond 23.59 . Maar kan het fout hebben.Jwoeloe wrote: ↑20 Aug 2023, 10:06Dat ligt eraan hoe je de regels leest. Ze hebben een uiterlijke deadline van 24.00 CET op de dag voor de eerste wedstrijd. Alleen loopt een dag tot 23.59 en springt daarna naar 0.00, dus je kan dus betwisten of ze tot vannacht hebben (uitgaande dat 24.00 hetzelfde is als 0.00) of datzelfde tijdstip van maandag op dinsdag. Ze zullen het bij PSV ongetwijfeld wel weten, maar het wordt nou niet echt heel duidelijk uit het reglement.
- These users thanked the author RWeindhoven16 for the post:
- thijspsv
-
- Ballenjongen
Kap eens met dit toontje op dit forum. Ik geef toch aan dat het mij niet lukt. Probeer ik het weer, stuurt ie een leeg bericht.
- These users thanked the author ManvanGlas for the post (total 4):
- Heissenberrug • SKERLA • Juancho • MaartenV
- ShovingNE2
- Site Admin
Zeker. Geen CV en dat kost punten op zijn eindcijfer voor dit window. Maar hij heeft diverse malen gezegd dat de CV er gaat komen. Ik zet er een pilsje op dat het ook daadwerkelijk gebeurt.Vanthaman18 wrote: ↑20 Aug 2023, 09:11Dan volg je de discussie toch niet? Ik vind het wel een interessant omdat dit na afloop van de window wel eens cruciaal kan zijn voor het cijfer wat Stewart gaat krijgen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Vanthaman18
Oke, maar stel hij haalt een CV maar pas na Rangers, waar we door verdedigend geblunder eruit vliegen, wat vind je er dan van? En ja, ik weet dat dit hypothetisch is, maar wel mogelijkShovingNE2 wrote: ↑20 Aug 2023, 10:12Zeker. Geen CV en dat kost punten op zijn eindcijfer voor dit window. Maar hij heeft diverse malen gezegd dat de CV er gaat komen. Ik zet er een pilsje op dat het ook daadwerkelijk gebeurt.Vanthaman18 wrote: ↑20 Aug 2023, 09:11Dan volg je de discussie toch niet? Ik vind het wel een interessant omdat dit na afloop van de window wel eens cruciaal kan zijn voor het cijfer wat Stewart gaat krijgen.
-
- Jeugdspeler
- Favoriete speler: Jerdy Schouten
Misschien kan iemand een instructie geven hoe dit moet?ManvanGlas wrote: ↑20 Aug 2023, 10:12Kap eens met dit toontje op dit forum. Ik geef toch aan dat het mij niet lukt. Probeer ik het weer, stuurt ie een leeg bericht.
-
- Moderator
Makkelijker kan het alleen niet worden. Typ een nieuw bericht, klik op het [ i ] icoontje en je kan het zo uploaden vanuit je galerij. Misschien dat je niet wist dat dat zo makkelijk kan. Maar denk dat we het er wel over eens zijn dat als zoiets simpels niet lukt, dat mensen er logischerwijs vanuit gaan dat die foto er ook niet is?ManvanGlas wrote: ↑20 Aug 2023, 10:12Kap eens met dit toontje op dit forum. Ik geef toch aan dat het mij niet lukt. Probeer ik het weer, stuurt ie een leeg bericht.
-
- Ballenjongen
De foto is er (wel wat ingezoomd en niet heel duidelijk) maar ik krijg deze melding als ik probeer te plaatsen:
Fout
The request unexpectedly returned an empty response.
Fout
- Klapstoel
- Basisspeler
Gemaakt met een iPhone? Dan moet je er eerst een jpg van makenManvanGlas wrote: ↑20 Aug 2023, 10:19 De foto is er (wel wat ingezoomd en niet heel duidelijk) maar ik krijg deze melding als ik probeer te plaatsen:
Fout
- ShovingNE2
- Site Admin
Ik geloof niet dat 1 verdediger het verschil maakt tussen wel of niet doorgaan. Iedere verdediger blundert wel eens: wat als de nieuwe aankoop dat doet?Vanthaman18 wrote: ↑20 Aug 2023, 10:14 Oke, maar stel hij haalt een CV maar pas na Rangers, waar we door verdedigend geblunder eruit vliegen, wat vind je er dan van? En ja, ik weet dat dit hypothetisch is, maar wel mogelijk
En ik blijf ook bij het standpunt dat het gaat om de beste selectie op 2 september. Laten we eerlijk zijn: als het aan een deel van het forum had gelegen waren we allang doorgeschakeld op Lang, Tillman en Schouten. Je leest het hierboven: 'liever een goedkopere.... en dan een CV.' Nee: ik wil ze allebei van goede kwaliteit. Haal nu iemand waarvan je niet helemaal overtuigd bent en je hebt er gewoon eentje van wellicht net iets beter niveau. Voor een jaar of 3 a 4.... Dat hebben we de afgelopen jaren gedaan (ook door financiën uiteraard) en dat heeft ons geen steek verder geholpen.
Ja: ik vind het bijzonder matig achterin. Nee: nu niet vandaag overhaast een verdediger halen. Alsof die gelijk gaat spelen tegen Rangers: hoe goed hij ook is, dan ga je communicatiefouten krijgen. Zie gisteren Schouten en Benitez.
Laten we niet doen alsof Rangers hier mee doet om de titel. Ik denk dat ze om plek 5 strijden in de Eredivisie.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- Vanthaman18
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Ballenjongen
Dankjewel, dat wist ik dus niet. Toch niet zo eenvoudig dus ;-)
- These users thanked the author ManvanGlas for the post (total 39):
- Robson de Souza • ShovingNE2 • Dutch Cowboy • Vanthaman18 • Coach • Jwoeloe • DE MADERA 76 • TomPSV • Kingfisher • Klapstoel • B. Dzsudzsak • J O H N • DeefPeef • Heissenberrug • RWeindhoven16 • Heruone • Asterix • TomV23 • Tauer94 • Koning_Mason • ruuddevil • Sensation • mateja • Mikelb • SKERLA • ComeOnPSV • Hammer • Ren Höek • Tjompie • Bossche bol • MR02 • DoubleUCoolman • Jeroen92 • Juancho • Splash • TacticalReliable • Lente • FieseFriedrich • Il Youri
-
- Lid 2e elftal
- Vanthaman18
Thanks en excusez moi voor ‘het toontje’. Als je hier wat langer rondloopt weet je waardoor dat komt.ManvanGlas wrote: ↑20 Aug 2023, 10:23
Dankjewel, dat wist ik dus niet. Toch niet zo eenvoudig dus ;-)
- These users thanked the author Vanthaman18 for the post (total 4):
- Kingfisher • DeefPeef • FieseFriedrich • ManvanGlas