Huur met optie tot koop inderdaad
Sergiño Dest
-
- Vedette
Ik zie net dat hij anderhalf jaar basisspeler is geweest bij Barcelona. Dacht dat hij daar bijna niet speelde. Moet wel iets kunnen dan, toch?
Heeft hij de voorbereiding bij Barcelona mee gedraaid?
-
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
Ben wel benieuwd hoeveel we voor hem neerleggen aangezien hij een salaris van 6 miljoen opstrijkt bij Barcelona. Vraag me ook af hoe hoog de koopoptie zal zijn.
-
- Nationale topspeler
Ik heb wel een slecht gevoel over Dest die na een halve dag training en een vlucht naar schotland basis moet gaan spelen tegen Rangers. Die kent nog net iedereens voornaam dan laat staan dat hij weet hoe hij als speler in het veld moet staan.
-
- Legende
Ik denk niet dat hij in de basis begint.
- Tjompie
- Internationale topspeler
Z’n zaakwaarnemer zegt tegen Elfrink dat hij topfit isRobson de Souza wrote: ↑20 Aug 2023, 10:55 Ik zie net dat hij anderhalf jaar basisspeler is geweest bij Barcelona. Dacht dat hij daar bijna niet speelde. Moet wel iets kunnen dan, toch?
- DC_PSV
- Vedette
Onder Koeman die hem persoonlijk heeft gehaald.Robson de Souza wrote: ↑20 Aug 2023, 10:55 Ik zie net dat hij anderhalf jaar basisspeler is geweest bij Barcelona. Dacht dat hij daar bijna niet speelde. Moet wel iets kunnen dan, toch?
#simplythebest
-
- Nationale topspeler
Als mwene al weg is en dat lijkt me met zijn afwezigheid gisteren wel duidelijk en Patrick van Aanholt geblesseerd is dan heb je de keuze om of Dest linksback te zetten of Sambo waarbij Sambo voor gisteren nog nooit linksback heeft gestaan en Dest er al 36 potjes op heeft zitten op links.
- Asterix
- Meervoudig international
Sommigen hadden waarschijnlijk Kyle Walker verwacht volgens mij. Welkom Dest, als Bosz vertrouwen in jou heeft dan heb ik het ook. :PSV:
- These users thanked the author Asterix for the post (total 7):
- Maikel • guus • NotoriousBIG046 • Heissenberrug • 29.04.2007 • TinuZzZ • TomPSV023
Ich liebe gegenpressung
-
- Legende
Van Aanholt viel mee en is er waarschijnlijk gewoon bij.Teletubby wrote: ↑20 Aug 2023, 11:03Als mwene al weg is en dat lijkt me met zijn afwezigheid gisteren wel duidelijk en Patrick van Aanholt geblesseerd is dan heb je de keuze om of Dest linksback te zetten of Sambo waarbij Sambo voor gisteren nog nooit linksback heeft gestaan en Dest er al 36 potjes op heeft zitten op links.
-
Tsja ik vond hem best ok bij Ajax en daarna heb ik hem niet meer gevolgd. Ik heb de indruk dat hij op papier misschien RB gaat staan, maar in de praktijk veel hoger zal komen te spelen. Zijn speelstijl zal dus vooral tactisch voordeel hebben. Bosz zal denken dat hij hem positioneel kan verbeteren zodat hij überhaupt niet snel verdedigend werk hoeft te verrichten. En zijn snelheid is wel een voordeel. Ben benieuwd.
Overigens jammer van Mwene. Dat vind ik nog steeds een prima backje, heeft het altijd goed gedaan.
Overigens jammer van Mwene. Dat vind ik nog steeds een prima backje, heeft het altijd goed gedaan.
Last edited by Revolinho on 20 Aug 2023, 11:07, edited 1 time in total.
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Kwalitatief zijn we echt wel een sterkere selectie aan het krijgen. De aankopen worden heel goed en selectief uitgezocht naar het spel dat Bosz wilt spelen, mooi.
-
- Bankzitter
Wel opvallend dat iedereen zo negatief is over Dest hier terwijl hij toch een alleraardigst CV heeft op zijn 22ste. Maargoed, als hij er inderdaad geen reet van kan dan zijn we er na een jaar weer vanaf en heeft hij netto niet bar veel gekost als je verkoop van Mwene van het huurbedrag aftrekt.
-
Ik wil net zeggen. Die jongen heeft Barcelona en AC Milan op zijn 22e al op zijn CV staan. Misschien dom geweest om zo jong al de stap te maken, dat is nauwelijks te doen als je pas 19 bent. Daarnaast nog vaste international. Nou is het hopen dat de rek er niet uit is en hij nu echt de diepte in kan ontwikkelen.
- colocolofc
-
- Talent
Goede vraag. Ik denk dat je gelijk hebt dat Barcelona wel zo’n 10 mil als koopoptie wil. Als Dest het komende jaar een versterking blijkt is zo’n bedrag wel te rechtvaardigen gezien leeftijd en (nu al) ervaring (ook als international). We zullen toch volgend jaar het team verder renoveren met name in de verdediging. Dest nu als huur voor een lijkt me dan een goede optie.Jwoeloe wrote: ↑18 Aug 2023, 22:32 Even door de vertaler gehaald, zij beweren inderdaad dat hij uiterlijk maandag moet kiezen tussen PSV en Nice. Onderhandelingen zouden met beiden al vergevorderd zijn.
@Falch Je hebt het over een fatsoenlijk bedrag als koopoptie. Wat zou in jouw ogen fatsoenlijk zijn? Milan had vorig jaar een koopoptie van ongeveer 20 miljoen. Verwacht niet dat die van ons onder de 10 gaat liggen.
Ben benieuwd of we er achter komen hoe hoog het bedrag is nu het rond lijkt te komen.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Dat zei de zaakwaarnemer van Romero ook.Tjompie wrote: ↑20 Aug 2023, 11:00Z’n zaakwaarnemer zegt tegen Elfrink dat hij topfit isRobson de Souza wrote: ↑20 Aug 2023, 10:55 Ik zie net dat hij anderhalf jaar basisspeler is geweest bij Barcelona. Dacht dat hij daar bijna niet speelde. Moet wel iets kunnen dan, toch?
- These users thanked the author Grasmat for the post:
- Heissenberrug
- trouwepsvfan
- Vedette
Tja. Ik ben idd bang dat dit betekent dat er dus helemaal geen CV meer wordt gekocht en het idee is om Teze RCV te maken met Dest op rechtsback.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
- International
Effectief zul je zoals gister meer in 343 terecht met hem en PvA op de backs en een uitzettende Jerdy/JoeyRevolinho wrote: ↑20 Aug 2023, 11:05 Tsja ik vond hem best ok bij Ajax en daarna heb ik hem niet meer gevolgd. Ik heb de indruk dat hij op papier misschien RB gaat staan, maar in de praktijk veel hoger zal komen te spelen. Zijn speelstijl zal dus vooral tactisch voordeel hebben. Bosz zal denken dat hij hem positioneel kan verbeteren zodat hij überhaupt niet snel verdedigend werk hoeft te verrichten. En zijn snelheid is wel een voordeel. Ben benieuwd.
-
Als ik goed heb gelezen 24-01 zijn laatste.wefstrijdminuten bij Milan gespeeld.Tjompie wrote: ↑20 Aug 2023, 11:00Z’n zaakwaarnemer zegt tegen Elfrink dat hij topfit isRobson de Souza wrote: ↑20 Aug 2023, 10:55 Ik zie net dat hij anderhalf jaar basisspeler is geweest bij Barcelona. Dacht dat hij daar bijna niet speelde. Moet wel iets kunnen dan, toch?
Of hij in de voorbereiding bij Barça nog minuten heeft gemaakt weet ik niet. Maar of hij wedstrijd fit is vraag ik me af.
- ShovingNE2
- Site Admin
Gelukkig beslissen we dat pas na het seizoen hé. Dus je hebt geen idee of je dat moet willen betalen. Eerst maar eens afwachten hoe hij het doet.dePinhodeSouza wrote: ↑17 Aug 2023, 20:07Verder denk ik dat de koopoptie voor Dest richting de 10 miljoen gaat, wat je niet voor een back met zijn kwaliteiten moet willen betalen.
Hij is volgens mij niet zo slecht als sommigen hier willen doen geloven.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen